eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BlachowniaBudowa remizy OSP w Blachowni

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-03-13

Blachownia: Budowa remizy OSP w Blachowni
Numer ogłoszenia: 38281 - 2013; data zamieszczenia: 13.03.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 13753 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski w Blachowni, ul. Sienkiewicza 22, 42-290 Blachownia, woj. , tel. 034 3270409, 3270461, faks.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa remizy OSP w Blachowni.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych, drogowych i instalacyjnych w ramach budowy budynku remizy Ochotniczej Straży Pożarnej w Blachowni przy ulicy Plac Wolności 2. 2. Opis przedmiotu zamówienia Przedmiot zamówienia określony w Rozdziale III pkt. 1 obejmuje wykonanie robót budowlanych, drogowych i instalacyjnych tj.: a) Roboty rozbiórkowe i roboty ziemne, b) Fundamenty wraz z izolacją, c) Konstrukcje drewniane, d) Ściany murowane, e) Konstrukcje żelbetowe, f) Obudowa ścian zewnętrznych, g) Pokrycie i odwodnienie dachu, h) Stolarka okienna i drzwiowa oraz bramy garażowe, i) Podłoża i posadzki, j) Tynki, malowanie i oblicowanie wewnętrzne, k) Instalacja odgromowa, l) Wewnętrzna sieć elektroenergetyczna, m) Wewnętrzna sieć teletechniczna, n) Wewnętrznej sieci wodociągowej, o) Wewnętrznej sieci kanalizacji sanitarnej, p Wewnętrznej sieci elektrycznej, q) Wewnętrznej sieci centralnego ogrzewania, r) Wewnętrznej sieci wentylacji, klimatyzacji oraz odsysania spalin dla czterech stanowisk garażowych, s) Przyłącza ciepłowniczego wraz z węzłem cieplnym, t) Przyłącza i zewnętrznej sieci kanalizacji deszczowej, u) Przyłącza kanalizacji sanitarnej, v) Przyłącza wodociągowego, w) Przyłącze elektroenergetyczne, x) Przełożenie istniejącej sieci elektroenergetycznej i teletechnicznej, y) Prace związane z odtworzeniem nawierzchni po wykonaniu przyłączy oraz przeniesienie pomnika, z) Wewnętrzne drogi dojazdowe, chodniki oraz plac manewrowy, Przedmiot zamówienia opisany jest: a) przedmiarem robót stanowiącym Załącznik Nr 9 do SIWZ; b) szczegółową Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót stanowiącą Załącznik Nr 10 do SIWZ; c) dokumentacją projektową na którą Zamawiający uzyskał ostateczne pozwolenie na budowę stanowiącą Załącznik Nr 11 do SIWZ; oraz postanowieniami zawartymi w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ). 3. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych, drogowych i instalacyjnych opisanych w przedmiarze robót stanowiącym Załącznik Nr 9 do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 4. Wymagania Zamawiającego: a. Roboty budowlane należy wykonywać wg Szczegółowej Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót (SST), stanowiącej Załącznik Nr 10 do SIWZ oraz zgodnie z dokumentacją projektową Zamawiającego stanowiącą Załącznik Nr 11 do SIWZ; b. Wykonawca zapewni właściwą, jakość i niezawodność wykonanych przez siebie robót budowlanych; c. Wykonawca udzieli pisemnej, 60-miesięcznej gwarancji na wykonane roboty budowlane; d. Zamawiający wypłaci Wykonawcy wynagrodzenie za wykonanie przedmiotu zamówienia na podstawie wystawionych przez Wykonawcę faktur VAT poprzedzonych protokołem odbioru częściowego i częściowym kosztorysem powykonawczym, przy czym Strony ustalają, że wartość wykonanych robót do 30 czerwca 2013 roku wyniesie 360 000 zł brutto oraz nie przekroczy w 2013 roku 690 000 zł brutto, natomiast w 2014 roku nie przekroczy 690.000 zł brutto. Pozostała wartość zamówienia zostanie wypłacona na podstawie wystawionej przez Wykonawcę faktury VAT poprzedzonej protokołem odbioru końcowego oraz kosztorysem powykonawczym zatwierdzonych przez Inspektora nadzoru inwestorskiego..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.61.21 - Roboty budowlane w zakresie obiektów straży pożarnej 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13.03.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 17.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 7.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • COPPER-POL Sp. z o.o., ul. Polna 12, 95-200 Pabianice, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2325574,45 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1300811,57

  • Oferta z najniższą ceną: 1300811,57 / Oferta z najwyższą ceną: 2105023,44

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.