Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-11-21
Zwierzyn: Zakup i dostawa mikrobusa do przewozu niepełnosprawnych uczniów z Gminy Zwierzyn
Numer ogłoszenia: 382870 - 2014; data zamieszczenia: 21.11.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Zwierzyn , ul. Wojska Polskiego 8, 66-542 Zwierzyn, woj. lubuskie, tel. 095 7617580.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.wrota.lubuskie.pl/ugzwierzyn
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa mikrobusa do przewozu niepełnosprawnych uczniów z Gminy Zwierzyn.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest Zakup i dostawa mikrobusa do przewozu niepełnosprawnych uczniów z Gminy Zwierzyn fabrycznie nowego samochodu osobowego (rok produkcji 2014) 9 osobowego (1+8), przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych, (w tym jednej osoby niepełnosprawnej na wózku inwalidzkim) wraz z windą samozaładowczą do wprowadzenia wózków inwalidzkich. Wymagane jest, aby samochód posiadał świadectwo homologacji jako samochód osobowy przystosowany do przewozu osób niepełnosprawnych, w tym na wózku inwalidzkim (aktualne świadectwo homologacji należy dołączyć najpóźniej przy odbiorze samochodu). 2. Minimalne parametry techniczno-użytkowe przedmiotu zamówienia: a) Silnik wysokoprężny z turbodoładowaniem, z systemem common rail, spełniający wymagania EURO 5, moc silnika minimum 100 KM, pojemność skokowa silnika - minimum 1900 cm3. b) Ilość miejsc: 9 miejsc (kierowca + 8 pasażerów), w tym: w kabinie kierowcy 3 osoby (kierowca + 2 osoby), w przedziale pasażerskim 6 osób. c) Homologacja pojazdu do przewozu osób niepełnosprawnych (możliwość przewożenia osoby na wózku inwalidzkim). 3. Wyposażenie standardowe: a) Skrzynia biegów: minimum 5 biegowa mechaniczna b) Poduszki powietrzne dla kierowcy i pasażera; poduszka dla pasażera z możliwością dezaktywacji. c) Elektroniczny system stabilizacji toru jazdy ESP lub równoważny. d) Hamulce tarczowe wentylowane przednie i tylne, ABS, ASR, lub systemy równoważne. e) Regulacja kolumny kierownicy. f) Wspomaganie układu kierowniczego. g) Tapicerka w kolorze ciemnym w przestrzeni kierowcy i w kabinie pasażerskiej. h) Oświetlenie w kabinie kierowcy i w kabinie pasażerskiej. i) Fotel kierowcy z regulacją wysokości, regulacją podparcia odcinka lędźwiowego i z podłokietnikiem, układ gwarantujący bezproblemowy dostęp opiekuna do wszystkich przewożonych podopiecznych w czasie jazdy, j) Fotele II i III rzędu z trzypunktowymi pasami bezpieczeństwa, fotele przypinane do podłogi do szybkiego demontażu. k) Czujnik kontroli zapięcia pasów bezpieczeństwa i pozostawienia włączonych świateł. l) Centralny zamek. m) Klimatyzacja dwustrefowa n) Światła przeciwmgielne przód i tył. o) Tylne drzwi dwuskrzydłowe z ogrzewanymi szybami i wycieraczkami p) Przesuwane prawe drzwi boczne z oknem. q) Sterowanie elektryczne bocznych szyb w kabinie kierowcy. r) Radio CD podłączone do zasilania i anteny + głośniki (2 w kabinie kierowcy). s) Czujnik kontroli zamknięcia wszystkich drzwi. t) Dywaniki gumowe na trzy rzędy u) Trójkąt ostrzegawczy, apteczka pierwszej pomocy, gaśnica. v) Podstawowy komplet narzędzi (podnośnik, klucz do kół). w) Pełnowymiarowe koło zapasowe. x) Komplet kół letnich (opony + felgi stalowe wraz z kołpakami). y) Komplet kół z oponami zimowymi (opony + felgi stalowe). z) Drugi komplet kluczyków. aa) Autoalarm + dodatkowy system zabezpieczeń pojazdu przed kradzieżą. 4. Przystosowanie do przewozu osoby niepełnosprawnej na wózku: a) Wszystkie fotele przestrzeni pasażerskiej szybko demontowane. b) Szyny wzdłuż mocujące 1 wózek w podłodze pojazdu. c) Wykładzina łatwo zmywalna, antypoślizgowa. d) Komplet pasów do mocowania 1 wózka inwalidzkiego do szyn. e) Pasy zabezpieczające osobę niepełnosprawną na wózku inwalidzkim. f) Dodatkowe kierunkowskazy w tylnej części dachu pojazdu włączane podczas wprowadzania osoby niepełnosprawnej do pojazdu. g) Winda samozaładowczą (udźwig minimum 300 kg) h) Stałe oznakowanie pojazdu przewożącego osoby niepełnosprawne (przód i tył). 5. Gwarancja: a) na podzespoły mechaniczne - minimum 2 lata bez limitu kilometrów, licząc od daty odbioru pojazdu przez zamawiającego, b) na powłokę lakierniczą - minimum 3 lata, licząc od daty odbioru pojazdu przez zamawiającego, c) na karoserię - minimum 12 lat, licząc od daty odbioru pojazdu przez zamawiającego, z zastrzeżeniem, że okres gwarancji nie może być krótszy od okresu gwarancji udzielanej przez producenta pojazdu. 6. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia autoryzowanego serwisu (ASO) oraz napraw gwarancyjnych na warunkach określonych we wzorze umowy. 7. Najpóźniej w dniu przekazania pojazdu zamawiającemu, Wykonawca dostarczy niezbędne dokumenty dopuszczające pojazd do ruchu drogowego w Polsce i umożliwiające jego rejestrację i eksploatację bezpośrednio po odbiorze przez zamawiającego (kartę pojazdu), oraz: a) świadectwo homologacji, b) instrukcję obsługi w języku polskim, c) deklarację zgodności CE w języku polskim, d) kartę gwarancyjną, e) dokumentacje techniczną windy samozaładowczej wraz z wszelkimi dokumentami oraz atestami i homologacją 8. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia znajdują się jakiekolwiek znaki towarowe, patenty, czy pochodzenie - należy przyjąć, że Zamawiający podał taki opis ze wskazaniem na typ i dopuszcza składanie ofert równoważnych o parametrach techniczno-eksploatacyjno-użytkowych nie gorszych niż te, podane w opisie przedmiotu zamówienia. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez zamawiającego jest obowiązany wykazać, że oferowana przez niego dostawa spełnia wymagania określone przez zamawiającego (art. 30 ust. 5 ustawy)..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.11.00.00 - Samochody osobowe 34.11.52.00 - Pojazdy silnikowe do transportu mniej niż 10 osób .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 16.02.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia-nie spełnia na podstawie oświadczenia Wykonawcy. Podpisane przez Wykonawcę oświadczenie o spełnianiu warunków - załącznik do SIWZ
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania wiedzy i doświadczenia. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia-nie spełnia na podstawie oświadczenia Wykonawcy.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia-nie spełnia na podstawie oświadczenia Wykonawcy
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w tym co najmniej jedna osoba posiadająca odpowiednie uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi, będącymi przedmiotem zamówienia Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia-nie spełnia na podstawie oświadczenia Wykonawcy oraz informacji zawartych w załączniku -potencjał kadrowy z oświadczeniem, że osoby te posiadają odpowiednie uprawnienia
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia-nie spełnia na podstawie: oświadczenia Wykonawcy, zaświadczenia z właściwego urzędu skarbowego o nie zaleganiu w podatku, zaświadczenia z ZUS o nie zaleganiu w składkach.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3.2)
- zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 99
- 2 - Termin wykonania zamówienia - 1
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający, zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych, przewiduje możliwość dokonania następujących istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy: a) gdy nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia; b) zmiana obowiązującej stawki VAT, jeżeli zmiana stawki VAT będzie powodować zmianę koszów wykonania umowy po stronie Wykonawcy, Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany wynagrodzenia o kwotę równą różnicy w kwocie podatku VAT zapłaconego przez Wykonawcę; c) zmiana terminu realizacji przedmiotu zamówienia, w przypadku: - gdy wykonanie zamówienia w określonym pierwotnie terminie nie leży w interesie Zamawiającego, - działania siły wyższej, uniemożliwiającego wykonanie zamówienia w określonym pierwotnie terminie, - w przypadku wystąpienia obiektywnych czynników niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy. 2. Istotne zmiany umowy postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, przewidziane w ust. 1 dopuszczalne są tylko pod następującymi warunkami: a) zmiany nie mogą powodować zwiększenia wynagrodzenia Wykonawcy określonego w niniejszej umowie, z zastrzeżeniem ust. 1 pkt 4); b) Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych, Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. 3. Wszelkie zmiany umowy wymagają zgody obu stron wyrażonej w formie pisemnego aneksu do umowy pod rygorem nieważności.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.wrota.lubuskie.pl/ugzwierzyn
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Zwierzyn, ul. Wojska Polskiego 8, 66-542 Zwierzyn.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.12.2014 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Zwierzyn, ul. Wojska Polskiego 8, 66-542 Zwierzyn, sekretariat pokój nr 42.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie jest współfinansowane ze środków PFRON w ramach obszaru D programu pn. Program wyrównania różnic miedzy regionami II.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI ZWIERZYN
więcej: przetargi ZWIERZYN »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Zakup samochodu osobowego do przewozu osób niepełnosprawnych".
- Dostawa samochodu operacyjnego
- Zakup fabrycznie nowych czterech samochodów osobowych do celów służbowych Lotniczego Pogotowia Ratunkowego
- Dostawa nowego samochodu osobowego o napędzie elektrycznym
- Dostawa samochodu osobowego typu BUS dla Izby Administracji Skarbowej w Łodzi
- Zakup samochodu na potrzeby Zagłębiowskiego Szpitala Klicznicznego
więcej: Samochody osobowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.