eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Susiec › Przebudowa i remont budynku pełniącego funkcje rekreacyjno-sportowe na terenie Gminnego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Suścu

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-11-03

Susiec: Przebudowa i remont budynku pełniącego funkcje rekreacyjno-sportowe na terenie Gminnego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Suścu
Numer ogłoszenia: 382880 - 2009; data zamieszczenia: 03.11.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Susiec , ul. Tomaszowska 2, 22-672 Susiec, woj. lubelskie, tel. 084 6654868, faks 084 6654893.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.susiec.akcessnet.net

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa i remont budynku pełniącego funkcje rekreacyjno-sportowe na terenie Gminnego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Suścu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie swoim zakresem obejmuje wykonanie następujących robót budowlanych: -roboty rozbiórkowe-kpl-1, -roboty budowlane modernizacyjne - kpl-1, -dach konstrukcja i pokrycie - kpl-1, -stolarka okienna i drzwiowa - m2-37,41, -stolarka drzwiowa-m2-48,13, -elewacje - m2-436, -podłoża -m2-43,7, -roboty tynkarskie-m2-907,35, -okładziny podłogowe i ścienne-kpl-1, -schody i pochylnie zewnętrzne-kpl-1, -instalacja kanalizacyjna-m-97,5, -instalacja wodociągowa-m-77, -roboty demontażowe instalacji elektrycznych-kpl-1, -instalacja oświetleniowa i zasilanie-kpl-1, -instalacja gniazd wtykowych i ogrzewanie-kpl-1, -połączenia wyrównawcze-kpl-1, -instalacja odgromowa-kpl-1, -przyłącze wodociągowe-m-4, -przyłącze kanalizacyjne-m-42, -remont oświetlenia terenu-słup+oprawa-szt.5, -opaski i chodniki-m2-180,39, -parkingi i utwardzenia-m2-767,25, -roboty porządkowe-kpl-1..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.00.00 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze 45.21.55.00 - Toalety publiczne 45.42.11.00 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów 45.45.00.00 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe 45.43.00.00 - Pokrywanie podłóg i ścian 45.41.00.00 - Tynkowanie 45.43.20.00 - Kładzenie i wykładanie podłóg, ścian i tapetowanie ścian 45.22.33.20 - Roboty budowlane w zakresie obiektów typu ?parkuj i jedź? 45.22.33.00 - Roboty budowlane w zakresie parkingów 45.33.20.00 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków 45.31.10.20 - 45.31.10.20 45.31.10.00 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych 45.31.50.00 - Instalowanie urządzeń elektrycznego ogrzewania i innego sprzętu elektrycznego w budynkach 45.31.11.00 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego 45.31.23.10 - Ochrona odgromowa 45.23.22.10 - Roboty budowlane zakresie budowy linii napowietrznych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.08.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 5 000 zł

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełnią następujące warunki: 1.posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4.nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 24 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana na podstawie dokumentów i oświadczeń załączonych do oferty wg formuły spełnia-nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, Zamawiający żąda następujących dokumentów: 1.1.aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu skłania ofert. 1.2.aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Uwaga! W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia do oferty należy dołączyć wymagane w tym punkcie dokumenty dotyczące wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 2.W celu potwierdzenia warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Zamawiający żąda następujących dokumentów: 2.1.informacji o kadrze kierowniczej przewidzianej do realizacji zamówienia a) kierowniku budowy sprawującego jednocześnie funkcję kierownika robót budowlanych. Do informacji należy dołączyć następujące dokumenty dotyczące Kierownika budowy / robót budowlanych przewidzianego do realizacji zadania: -dokument potwierdzający posiadanie uprawnień do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, -aktualny dokument potwierdzający członkostwo w Polskiej Izbie Inżynierów Budownictwa. 2.2.wykazu wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie -tj. minimum jedna robota o wartości nie mniejszej niż 400 000 zł lub kilka robót wykonanych w okresie ostatnicj kolejnych 12-tu miesięcy następujących po sobie o łącznej wartości nie mniejszej niż 400 000 zł. 3.W celu potwierdzenia warunku znajdowania się przez Wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, Zamawiający żąda następujących dokumentów. 3.1.polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności ważnej na dzień składania ofert. Od wybranego Wykonawcy, Zmawiający przed podpisaniem umowy będzie żądał powyższego dokumentu z terminem ważności na okres nie krótszy niż termin wykonania umowy. 4.Oświadczenia Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. 5.Oświadczenia Wykonawcy o nie podleganiu wykluczenia z postępowania. Uwaga ! W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia do oferty należy dołączyć wymagany dokument w punkcie 3 i oświadczenia z punktu 4 i 5 przez każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 6.Stosownie do treści paragrafu 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. (Dz. U. z 2006 r. Nr 87, z poz. 605) w sprawie rodzaju dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy: A. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w pkt.1. ppkt.1.1. i 1.2. składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio , że: a).nie otwarto likwidacji, ani nie zgłoszono upadłości, b).nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, c).nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. B. Dokumenty, o których mowa w pkt. 1 ppkt 1.1. powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Natomiast dokumenty, o których w ppkt. 1.2. powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. C. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiedniego kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.susiec.akcessnet.net.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Susiec, ul. Tomaszowska 2, 22-672 Susiec, pokój nr 9 lub pisemne zamówienie za pośrednictwem poczty. Cena wersji papierowej 55,00 zł.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.12.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy w Suścu, ul. Tomaszowska 2, 22-672 Susiec, Sekretariat (pokój nr 12).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Wniosek będzie współfinansowany ze Środków Unii Europejskiej w ramach działania Odnowa i rozwój wsi Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007 - 2013.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.