Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2006-07-25
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Ziębice: budowa sieci wodociągowej Lipa - Służejów wraz z pompownią i zbiornikiem wody - Gmina Ziębice Publikacja obowiązkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Gmina Ziębice, do kontaktów: Beata Ślusarek-Nowak - insp. d/s inwestycji, ul. Przemysłowa 10 lok., 57-220 Ziębice, woj. dolnośląskie, tel. 074 8191430, 8191951, fax 074 8191212, e-mail: umig-ziebice@pro.onet.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.ziebice.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Ogólne usługi publiczne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: budowa sieci wodociągowej Lipa - Służejów wraz z pompownią i zbiornikiem wody - Gmina Ziębice. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Służejów - Gmina Ziębice. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia, zgodnie z dokumentacją, jest budowa sieci wodociągowej Lipa - Służejów wraz z pompownią i zbiornikiem na wodę, obejmująca wykonanie: - Sieć wodociągowa Lipa - Służejów śr. 225 mm PE - 22,5 mb śr. 160 mm PE - 1730,5 mb śr. 125 mm PE - 5477,0 mb śr. 63 mm PE - 230,0 mb śr. 40 mm PE - 306,0 mb Razem: 7766,00 mb - Zbiornik wyrównawczy wody pitnej wraz z pompownią siecową Maksymalny pobór wody gospodarczy - 3,6 dm3/s, pożarowy 11,2 dm3/s Powierzchnia użytkowa (pompowni i chlorowni) - 16,46 m2 Pojemność wyrównawcza dla rozbioru gospodarczego V = 150 m3 Kubatura obiektu - 303,67 m3 Powierzchnia zabudowy obiektu - 63,36 m2 Szczegółowy zakres robót precyzuje projekt budowlano - wykonawczy. Przedmiot zamówienia realizowany będzie zgodnie z opracowanym projektem wykonawczym przez OF. Projekt s.c. Wrocław, ul. Łaciarska 7/1 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Wykaz robót wykonanych w ciągu ostatnich pięciu latach o zakresie podobnym do niniejszego zamówienia. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków Oryginalny kod CPV: 45.23.21.00 - Roboty pomocnicze w zakresie wodociągów Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.21.00 - Roboty pomocnicze w zakresie wodociągów 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Powyżej równowartości 60 000 euro 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Pożądany; data rozpoczęcia: 11.09.2006; lub data zakończenia: 15.12.2006
III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Wymagane wadium w wysokości 20 000,00 zł 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki okreslone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych i nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 w.w ustawy Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający oceni spełnienie warunków okreslonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Brak przy wniosku któregokolwiek z n/w dokumentów będzie skutkować brakiem zaproszenia do składania ofert. Jeżeli liczba wykonawców, którzy złożą wnioski o dopuszczenie do udziału w przetargu, spełniających warunki będzie większa niż 7, zamawiający oceni stopień spełnienia warunków przez tych wykonawców (wykaz robót budowlanych). Zamawiający ustali kolejność i liczbę najpełniej spełniających warunki udziału w postępowaniu wykonawców i wystosuje zaproszenia do wykonawców, którzy przedstawią wykaz wykonanych w okresie 5-ciu lat robót budowlanych, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia o największej sumarycznej wartości wszystkich robót wykazanych w wykazie. Zamawiający nie będzie brał pod uwagę robót, do których nie zostaną załączone dokumenty potwierdzające (referencje), że roboty te zostały wykonane zakresie wymienionym w wykazie i należycie. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy, którzy złożą oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych oraz złożą wniosek o dopuszczenie do udziału w przetargu ograniczonym, wraz z n/w dokumentami: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Z w/w dokumentów winien wynikać zakres działalności będący w zakresie objętym przedmiotem zamówienia. 2) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. 3) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. 4) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. 5) wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów ( np. referencje lub protokóły odbioru robót) , potwierdzających, że roboty te zostały wykonane w zakresie wymienionym w wykazie i należycie. Wykaz robót realizowanych w latach 2001 - 2005 zwierający n/w dane: a) inwestor ( adres) b) długość wykonanych rurociągów wodnych z podaniem rodzaju materiału i średnicy (potwierdzonych w referencjach), c) wartość robót brutto d) termin realizacji (od - do) 6) wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia maszyn i urządzeń, jakimi dysponuje wykonawca ( jeżeli maszyny i urządzenia będą dzierżawione należy wykazać od kogo i w jakim terminie wystąpi dzierżawa oraz przedstawić dokument potwierdzający te fakty). 7) informację na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników w tym personelu kierowniczego, w okresie ostatnich trzech lat, w przypadku, gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. 8) wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, W przypadku zatrudnienia podwykonawców przy realizacji zamówienia, pisemne oświadczenie podwykonawcy o gotowości współpracy z oferentem w zakresie realizacji zamówienia za wskazaniem rzeczowego i finansowego zakresu prac, które podwykonawca będzie wykonywał dla oferenta. 9) dokumentów stwierdzających, że osoby sprawujące bezpośredni nadzór na budowie i uczestniczące w wykonaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia ( w tym przede wszystkim uprawnienia o specjalności instalacyjno-inżynieryjnej oraz aktualne zaświadczenie tych osób o przynależności do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa), 10) informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. 11) polisę a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. Brak przy wniosku któregokolwiek z w/w dokumentów będzie skutkować brakiem zaproszenia do składania ofert. Wykonawca musi załączyć do wniosku dokumenty w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę / osoby uprawnione do podpisania oferty. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. Do wniosku takich podmiotów należy załączyć dodatkowo umowę regulującą współpracę, zawierającą co najmniej postanowienie, że: - współpraca wykonawców nie może się zakończyć przed wykonaniem świadczenia. - wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku składania wniosków przez wykonawców występujących wspólnie dokumenty określone w pkt 1),2),3),4) i 10) muszą złożyć wszyscy wykonawcy występujący wspólnie. Wniosek wraz z załącznikami musi być podpisany na każdej stronie przez wykonawcę i złożony w zamkniętym opakowaniu z napisem ,,Przetarg ograniczony na wykonanie sieci wodociągowej Lipa - Służejów wraz z pompownią i zbiornikiem wody, gmina Ziębice \. Posiadanie wymaganych dokumentów będzie oceniane na zasadzie spełnia/nie spełnia
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: minimalna liczba: 5; maksymalna liczba: 7. 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.08.2006 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 25.08.2006, godzina 11:00, Siedziba Zamawiającego - Urząd Miejski w Ziębicach, ul. Przemysłowa 10 (pokój nr 2).
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 17.07.2006.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa sieci kanalizacji sanitarnej oraz sieci wodociągowej na ul. Przedszkolnej i ul. Ks. A. Zarzyckiego w Opatowie
- "Budowa budynku wielorodzinnego wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną i zagospodarowaniem terenu w Złotym Stoku"
- Uporządkowanie gospodarki ściekowej w zlewni rzeki Baryczy - etap III" Część I: Rozbudowa sieci kanalizacji sanitarnej wraz z przepompownią ścieków w miejscowościach Sławoszowice i Duchowo, gm. Milicz
- Budowa i przebudowa gospodarki wodno-ściekowej na terenie gminy Obsza
- Rozbudowa ujęcia wody w Kaznowie Kolonii oraz w Kolechowicach Kolonii
- Budowa kanalizacji na terenie gminy Pilchowice
więcej: Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.