To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2008-12-30
Dobra: Zakup i dostawa wyposażenia do kuchni szkolnej w Gimnazjum w miejscowości Dobra.
Numer ogłoszenia: 382903 - 2008; data zamieszczenia: 30.12.2008
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 356927 - 2008r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Ogólnokształcących, Dobra 490, Dobra, woj. małopolskie, tel. 018 3330009, faks 018 3330009.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Zespół Szkół Ogólnokształcących.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa wyposażenia do kuchni szkolnej w Gimnazjum w miejscowości Dobra..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa wyposażenia do kuchni szkolnej w Gimnazjum w miejscowości Dobra w następującym zakresie:lodówka, szafa chłodnicza ze stali nierdzewnej, regały ze stali chromowanej, stół bez półki, stół z półką, stół z szafką i półką wewnątrz szafki ze stali nierdzewnej, obieraczka do ziemniaków, separator obierzyn, krzesła przedszkolne, szatkownica, waga magazynowa, dwudrzwiowa metalowa szafa ubraniowa, szafa metalowa na sprzęt gospodarczy, szafy metalowe biurowe, garnki wysokie 22l, pokrywy śr 32, termo-higrometry, wiadra z pierścieniem 10l, łyżki stołowe stal nierdzewna, widelce stołowe stal nierdzewna, noże stołowe stal nierdzewna, chochle monoblok do wazy, sito stalowe, cedzak siatkowy, łyżka perforowana, porcjoner do ryżu i puree stal nierdzewna, wkład do gotowania makaronu, stojak na 6 desek ze stali nierdzewnej, noże kuchenne ze stali kutej, pojemniki na sztućce do zmywarek, talerze, wazy..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.13.10.00 - 36.13.10.00 .
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 27038.67 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.12.2008.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 9.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- MULTI FRIGO SP Z O.O., UL. BURSAKI 18, 20-150 LUBLIN, kraj/woj. lubelskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 27038.67
- Oferta z najniższą ceną: 27038.67 oferta z najwyższą ceną: 32060.00
- Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI DOBRA
więcej: przetargi DOBRA »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.