Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-02-26
Sulejówek: Utrzymanie bieżące i remont dróg o nawierzchni gruntowej w Sulejówku.
Numer ogłoszenia: 38294 - 2008; data zamieszczenia: 26.02.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta Sulejówek, ul. Dworcowa 55, 05-070 Sulejówek, tel. 022 7606201, fax 022 7606213.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.sulejowek.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Utrzymanie bieżące i remont dróg o nawierzchni gruntowej w Sulejówku..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Utrzymanie bieżące i remont dróg o nawierzchni gruntowej w Sulejówku.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg Oryginalny kod CPV: 45.23.31.41 - Roboty w zakresie konserwacji dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.41 - Roboty w zakresie konserwacji dróg .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: 2.000 PLN.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1/ spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 w/w ustawy, tj.: - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; 2/ dysponują niezbędnym potencjałem technicznym do wykonania zadania, tj: - równiarką drogową - walcem stalowym średnim od 7 do 10 ton - zagęszczarką płytową, typ ciężki (do zagęszczania ubytków) - ładowarką jako środkiem transportu do wożenia kruszywa (w celu remontu cząstkowego); 3/ zrealizowali w okresie ostatnich pięciu lat przez dniem wszczęcia niniejszego postępowania (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) co najmniej 2 zamówienia na roboty tożsame o wartości minimum około 100.000 zł brutto; 4/ posiadają potencjał finansowy pozwalający na realizację zamówienia przy założeniu, że zapłata nastąpi w okresach kwartalnych w ciągu 14 dni od daty zatwierdzenia przez Zamawiającego złożonej faktury. Podstawą do złożenia faktury będzie książka obmiarów wraz z podaną lokalizacją miejsc wykonanych robót; 5/ spełniają i przyjmują warunki określone w niniejszej SIWZ. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Komisja przetargowa dokona sprawdzenia ofert pod względem formalno-prawnym i kompletności ofert. Spełnienie warunków udziału w postępowaniu zostanie ocenione według zasady spełnia/nie spełnia na podstawie załączonych dokumentów. Wykonawcy nie spełniający warunków udziału w postępowaniu zostaną wykluczeni, a ich oferty zostaną uznane za odrzucone. Oferty nie spełniające wymogów SIWZ zostaną odrzucone na podstawie art. 89 ustawy Pzp.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawców wymaganych warunków udziału w postępowaniu, wykonawcy winni złożyć następujące dokumenty lub poświadczone za zgodność z oryginałem ich odpisy lub kserokopie: 1/ wypełniony i podpisany formularz ofertowy - załącznik nr 1 do SIWZ; 2/ dowód wpłacenia/wniesienia wadium; 3/ aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; W przypadku złożenia wspólnej oferty przez więcej niż jeden podmiot należy załączyć pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego - podpisane przez upełnomocnionych przedstawicieli wszystkich pozostałych podmiotów; 4/ aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 5/ wykaz robót tożsamych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, o wartości minimum około 100.000 zł brutto, z podaniem ich zakresu, wartości oraz daty i miejsca wykonania - załącznik nr 2 do SIWZ wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie; 6/ oświadczenie o dysponowaniu wymaganym sprzętem technicznym niezbędnym do wykonania zamówienia, zgodnie z pkt. 4.2. SIWZ; 7/ wypełnione i podpisane oświadczenie o spełnianiu przez wykonawcę wymagań określonych w art. 22 ust. 1 ustawy - załącznik nr 3 do SIWZ; 8/ ponadto oferta winna zawierać wykaz części zamówienia, których wykonanie wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.sulejowek.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać w Referacie Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Urzędu Miasta, 05-070 Sulejówek, ul. Reymonta 43 (wejście od ul. Gdańskiej), pok. 107..
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.03.2008 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miasta Sulejówek, 05-070 Sulejówek, ul. Dworcowa 55, biuro podawcze..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy
INNE PRZETARGI Z SULEJÓWKA
- "Utrzymanie bieżące dróg o nawierzchni gruntowej na terenie Miasta Sulejówek"
- "Oczyszczanie mechaniczne, zamiatanie i zmywanie ulic na terenie Miasta Sulejówek (...)"
więcej: przetargi w Sulejówku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont cząstkowy dróg powiatowych emulsją asfaltową i grysami
- Remont drogi wojewódzkiej nr 567 od km 2+470 do km 3+653,8 odc. Płock - Boryszewo Nowe i od km 22+086 do km 29+349 odc. Staroźreby - Góra - nr postępowania 017/25
- Utrzymanie dróg wewnętrznych na terenie miasta Gniezna - remonty cząstkowe nawierzchni
- Remonty cząstkowe dróg gminnych, powiatowych i wewnętrznych zarządzanych przez Gminę Wadowice w roku 2025
- Bieżąca konserwacja dróg gminnych i wewnętrznych.
- "Remont drogi gminnej 270131K na odcinku I w km od 0+013-0+058, na odcinku II w km od 0+068-0+177, na odcinku III w km od 0+224-0+745 w miejscowości Jankowa, Gmina Bobowa"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.