To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-03-07
Ogłoszenie nr 38305 - 2017 z dnia 2017-03-07 r.
Dopiewo: Bieżące utrzymanie dróg i ulic na terenie Gminy Dopiewo wraz z utrzymaniem zieleni przydrożnej : - Zadanie nr 1: Bieżące utrzymanie dróg i ulic - Zadanie nr 2 : Utrzymanie zieleni przydrożnej
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 8901 - 2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Dopiewo, krajowy numer identyfikacyjny
63125873800000, ul.
ul. Leśna
,
62070
Dopiewo, państwo
Polska, woj.
wielkopolskie, tel.
0618148331 w 34, faks
618 148 092, e-mail
pawlicka@dopiewo.pl
Adres strony internetowej (URL): http://dopiewo.nowoczesnagmina.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Bieżące utrzymanie dróg i ulic na terenie Gminy Dopiewo wraz z utrzymaniem zieleni przydrożnej : - Zadanie nr 1: Bieżące utrzymanie dróg i ulic - Zadanie nr 2 : Utrzymanie zieleni przydrożnej
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):ROA.271.1.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:3.1. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): - Zadanie nr 1: 45.23.31.41-9 Roboty w zakresie konserwacji dróg 45.23.32.20-7 Roboty w zakresie nawierzchni dróg 45.23.31.42-6 Remonty cząstkowe nawierzchni 90.61.00.00-6 Usługi sprzątania i zamiatania ulic 90.64.00.00-5 Usługi czyszczenia i opróżniania kanałów ściekowych - Zadanie nr 2: 77310000-6 Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych 77342000-9 Przycinanie żywopłotów 77211400-6 Usługa wycinania drzew 77211500-7 Usługa pielęgnacji drzewostanu 77314100-5 Usługi w zakresie trawników 77112000-8 - Wynajem kosiarek lub sprzętu rolniczego wraz z operatorem 3.2. Przedmiotem niniejszego postępowania jest bieżące utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy Dopiewo oraz utrzymanie zieleni przydrożnej. Zamówienie zostało podzielona na dwie części nazwane zadaniami: - Zadanie nr 1: Bieżące utrzymanie dróg i ulic - Zadanie nr 2 : Utrzymanie zieleni przydrożnej Poniżej przewidywany zakres prac, który może ulec zmianie ilościowej w ramach poszczególnych pozycji przedmiaru, w ramach danego zadania: a) zadanie nr 1 : L.p. Przedmiot robót j.m. ilość -1- -2- -3- -4- a) Utwardzanie nawierzchni dróg gruntowych Zakup, dostawa wraz z rozgarnięciem oraz zagęszczeniem walcem gruzu betonowego sortowanego 40-60mm t 1.500,00 Zakup, dostawa wraz z rozgarnięciem oraz zagęszczeniem walcem gruzu betonowego sortowanego 0-31mm t 9.500,00 Korytowanie drogi wraz z wywozem na składowisko (cena zawiera koszty składowiska) m^3 1.500,00 Zakup, dostawa wraz z rozgarnięciem oraz zagęszczeniem walcem tłucznia łamanego, naturalnego o frakcji 0 -31mm (melafir, granit) t 700,00 Ręczne prace do drobnych robót naprawczych (łopata, oskardy, ubijarki ręczne) h 1.500,00 b) Równania i profilowanie dróg gruntowych Profilowanie i wałowanie nawierzchni dróg gruntowych m^2 2.200.000,00 Ścinka lub profilowanie poboczy gruntowych w celu szybkiego odpływu wód deszczowych z nawierzchni drogi m^2 20.000,00 Odtwarzanie rowów odparowujących mb 1.000,00 c) Remont cząstkowy nawierzchni asfaltowych dróg Wyboje 2 - 5 cm emulsją asfaltową i grysami m^2 400,00 Remont z wypełnieniem masą bitumiczną m^2 800,00 Naprawa dróg w destrukcie asfaltowym polegająca na uzupełnianiu ubytków m^2 600,00 Regulacja włazów studziennych szt. 10,00 Wymiana włazów studziennych szt. 5,00 d) Remont nawierzchni z kostki brukowej Regulacja nawierzchni z kostki brukowej na podsypce piaskowo-cementowej m^2 600,00 e) Sprzątanie dróg i ulic gminnych Zamiatanie ulic przy krawężnikach mb 200.000,00 Zamiatanie placów przy krawężnikach m^2 30.000,00 f) Czyszczenie wpustów ulicznych Czyszczenie kratek wpustowych szt. 600,00 b) zadanie nr 2: a) Utrzymanie zieleni przydrożnej Pielęgnacja drzewostanu m^3 7.000,00 Koszenie poboczy i rowów m^2 1.200.000,00 Wycinka drzew i usunięcie karpiny szt. 45,00 Przycinanie żywopłotów mb 1.000,00 Koszenie placów zielonych m^2 600.000,00 Szczegółowo opis przedmiotu niniejszego zamówienia został opisany w SST - specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, stanowiących integralną część Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 3.3. Zamawiający zastrzega, że ilości prac wskazanych w przedmiarze robót, są ilościami szacunkowymi, służącymi do skalkulowania ceny oferty, porównania ofert i wyboru najkorzystniejszej oferty. Wykonawcy, z którym Zamawiający podpisze umowę nie przysługuje roszczenie o realizację zamówienia w ilościach podanych w przedmiarze robót. Ilości wykonywanych prac w trakcie obowiązywania umowy mogą dla poszczególnych pozycji różnić się ilościowo od wartości podanych w przedmiarze robót, jednak łączna wartość zamówienia nie przekroczy całkowitej wartości oferty wybranego wykonawcy. 3.5 Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych części zamówienia na roboty budowlane . Wykonawca może powierzyć wykonywanie części zamówienia podwykonawcy. W takim przypadku Wykonawca zobowiązany jest do wskazania w swojej ofercie części zamówienia (zakresu), których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom. 3.6. Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powołał się, na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 ustawy Pzp, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, że proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca, na którego zasoby Zamawiający powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. 3.7. Powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia Wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie zamówienia. 3.8. Szczegółowe warunki dotyczące m.in. podwykonawstwa w realizacji zamówienia określono w projekcie umowy. 3.9. Zamawiający stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę wszystkich osób wykonujących niżej określone czynności w zakresie realizacji zamówienia: - dla zadania nr 1: a) czynności robotnika robót drogowych, b) czynności operatora maszyn, c) czynności kierowcy, - dla zadania nr 2: a) czynności kierowcy, b) czynności dotyczące utrzymania zieleni przydrożnej, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 par. 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. - Kodeks pracy (dz.U. z 2014r. poz. 1502, z późn. zm) tj. przez nawiązanie stosunku pracy pracownik zobowiązuje się do wykonywania pracy określonego rodzaju na rzecz pracodawcy i pod jego kierownictwem oraz w miejscu i czasie wyznaczonym przez pracodawcę, a pracodawca - do zatrudnienia pracownika za wynagrodzenie". 3.9.1.Osoby wykonujące powyższe czynności, realizujące przedmiot zamówienia, muszą być zatrudnione przez Wykonawcę na podstawie umowy o pracę, przez co najmniej okres realizacji zamówienia, w pełnym wymiarze czasu pracy, tj. na pełen etat. W przypadku rozwiązania stosunku pracy przed zakończeniem okresu realizacji zamówienia, Wykonawca zobowiązuje się do niezwłocznego zatrudnienia na to miejsce innej osoby. 3.9.2. W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w pkt. 3.9 czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzania spełniania ww. wymogów, c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 3.9.3. W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie, Wykonawca przedłoży Zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane w pkt. 3.9 czynności w trakcie realizacji zamówienia: a) oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy. 3.9.4 W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do prawdziwości złożonego oświadczenia, Wykonawca zobowiązany będzie przedłożyć niżej wskazane dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane w ust. 1 czynności w trakcie realizacji zamówienia: a) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności bez imion, nazwisk, adresów, nr PESEL pracowników). Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania; b) zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez wykonawcę lub podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy; c) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych. 3.9.5. Z tytułu niespełnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w 3.9 czynności Zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez wykonawcę kary umownej w wysokości określonej w projekcie umowy. Niezłożenie przez wykonawcę w wyznaczonym przez zamawiającego terminie żądanych przez Zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w ust. 1 czynności. 3.9.6. W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę lub podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
II.5) Główny Kod CPV:
45233141-9
Dodatkowe kody CPV:
45233220-7,
45233142-6,
90610000-6,
90640000-5,
77310000-6,
77342000-9,
77211500-7,
77112000-8,
77314100-5,
77211400-6,
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 | NAZWA: Bieżące utrzymanie dróg i ulic |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02/03/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT1412669.37 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma Cena wybranej oferty/wartość umowy 1720750,00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 2 | NAZWA: Utrzymanie zieleni przydrożnej |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02/03/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT243629.63 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert3 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 194000,00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI DOPIEWO
- Wykonanie dokumentacji projektowej budowy DWT w Dąbrówce na odcinku od ul. Widok do S11
- Wykonanie koncepcji a następnie dokumentacji projektowej dla planowanej inwestycji pn. "Budowa budynku biurowego w Dopiewie przy ul. Łąkowej
więcej: przetargi DOPIEWO »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.