eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GłuchołazyRemont budynku administracyjno - technicznego Rejonu Ujęcia Wody w Głuchołazach, ul. Andersa

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-11-03

Głuchołazy: Remont budynku administracyjno - technicznego Rejonu Ujęcia Wody w Głuchołazach, ul. Andersa
Numer ogłoszenia: 383146 - 2009; data zamieszczenia: 03.11.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: "Wodociągi" Sp. z o.o. , ul. Reymonta 12, 48-340 Głuchołazy, woj. opolskie, tel. 077 4391932, faks 0774391742.

  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.wodgluch.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont budynku administracyjno - technicznego Rejonu Ujęcia Wody w Głuchołazach, ul. Andersa.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Remont budynku administracyjno - technicznego Rejonu Ujęcia Wody w Głuchołazach, ul. Andersa Dane techniczne - orientacyjny zakres prac do wykonania : 1. Roboty ogólnobudowlane obejmujące następujące prace do wykonania: I PIĘTRO SALA KONFERENCYJNA NR 17 1. Wymiana stolarki okiennej (0,85m x 1,45m) x 3 szt. 2. Wymiana stolarki drzwiowej (0,90m x 2,0m) x 1 szt. 3. Wymiana stolarki drzwiowej (0,80m x 2,0m) x 2 szt. 4. Demontaż wykładziny PCV (5,82m x 4,02m) + (1,74m x 4,09m) = 30,50m2 5. Położenie paneli (5,82m x 4,02m) + (1,74m x 4,09m) = 30,50m2 6. Demontaż instalacji wodociągowej o długości 16m 7. Demontaż glazury ściennej (11,64m x 1,60m) + (8,04m x 1,60m) - (0,70m x 1,60m) x 2 = 18,62m2 + 12,86m2 - 2,24m2 = 31,48m2 - 2,24m2 = 29,24m2 8. Położenie gładzi, malowanie sufitu (5,82m x 4,02m) + (1,74m x 4,09m) = 23,39m2 + 7,11m2 = 30,50m2 9. Obniżenie sufitu 10. Szpachlowanie spoin i gruntowanie sufitu 11. Dwukrotne malowanie sufitu farbą emulsyjną (5,82m x 4,02m) + (1,74m x 4,09m) = 23,39m2 + 7,11m2 = 30,50m2 12. Położenie gładzi, gruntowanie i dwukrotne malowanie ścian farbą emulsyjną (5,82m x 2,70m) + (5,76m x 2,70m) + (4,09m x 2,70m) + (4,02m x 2,70m) + (1,62m x 2,70m) + (1,73m x 2,70m) - (0,80m x 2,00m) x 2szt. - (0,90m x 2,00m) x 1szt. - (0,85m x 1,45m) x 3szt. = 15,71m2 + 15,55m2 + 11,04m2 + 10,85m2 + 4,37m2 + 4,67m2 - 3,20m2 - 1,80m2 - 1,23m2 = 55,96m2 13. Demontaż rury kanalizacyjnej 3,30m POMIESZCZENIE NR 16 1. Demontaż krat w oknach (0,85m x 1,50m) x 2 szt. 2. Wymiana stolarki okiennej (0,85m x 1,45m) x 2 szt. 3. Wymiana stolarki drzwiowej 0,90m x 2,00m) x 1 szt. 4. Demontaż wykładziny PCV (4,02m x 3,44m) = 13,82m2 5. Położenie paneli (4,02m x 3,44m) = 13,82m2 6. Obniżenie sufitu 7. Szpachlowanie spoin i gruntowanie sufitu 8. Dwukrotne malowanie sufitu farbą emulsyjną (4,02m x 3,44m) = 13,82m2 9. Położenie gładzi, gruntowanie i dwukrotne malowanie ścian farbą emulsyjną (4,02m + 3,44m) x 2 x 2,70m - (0,85m x 1,45m) x 2 - (0,90m x 2,00m) x 2 = 40,28m2 - 2,46m2 - 3,60m2 = 34,22m2 POMIESZCZENIE NR 18 1. Wymiana stolarki okiennej (0,85m x 1,45m) x 1 szt. 2. Demontaż wykładziny PCV (1,92m x 3,96m) = 7,60m2 3. Położenie paneli (1,92m x 3,96m) = 7,60m2 4. Obniżenie sufitu 5. Szpachlowanie spoin i gruntowanie sufitu 6. Dwukrotne malowanie sufitu farbą emulsyjną (1,92m x 3,96m) = 7,60m2 7. Położenie gładzi, gruntowanie i dwukrotne malowanie ścian farbą emulsyjną (1,92m + 3,96m) x 2 x 2,70m - (0,85m x 1,45m) - (0,80m x 2,00m) = 31,75m2 - 1,23m2 - 1,60m2 = 28,92m2 8. Zamurowanie otworu (O 20) 9. Demontaż rury kanalizacyjnej 3,30m 10. Rozbiórka ściany z cegły/ 0,12m (2,36m x 3,20m) = 7,55m2 11. Zamurowanie otworu drzwiowego (0,80m x 2,00m) = 1,60m2 POMIESZCZENIE NR 19 1. Wymiana stolarki okiennej (0,85m x 1,45m) x 1 szt. 2. Wymiana stolarki drzwiowej (0,80m x 2,00m) x 1 szt. 3. Demontaż wykładziny PCV (2,15m x 3,96m) = 8,51m2 4. Położenie paneli (2,15m x 3,96m) = 8,51m2 5. Obniżenie sufitu 6. Szpachlowanie spoin i gruntowanie sufitu 7. Dwukrotne malowanie sufitu farbą emulsyjną (2,15m x 3,96m) = 8,51m2 8. Położenie gładzi, gruntowanie i dwukrotne malowanie ścian farbą emulsyjną (2,15m + 3,96m) x 2 x 2,70m - (0,85m x 1,45m) - (0,80m x 2,00m) = 33m2 - 1,23m2 - 1,60m2 = 30,17m2 9. Zamurowanie otworu w stropie (O 20) POMIESZCZENIE NR 20 1. Wymiana stolarki okiennej (0,85m x 1,45m) x 1 szt. 2. Wymiana stolarki drzwiowej (0,80m x 2,0m) x 1 szt. 3. Demontaż glazury (3,80m + 7,20m + 2,60m) x 2 = 13,60m2 x 2 = 27,20m2 4. Tynkowanie ścian jw. 5. Rozbiórka ściany z cegły (2,05m x 3,20m x gr. 25cm) + (2,10m x 2,00m x gr.12cm) = (6,56m x 0,12m) + (4,20m x 0,12m) 6. Demontaż ościeżnicy (0,70m x 2,00m) x 1szt. 7. Obniżenie sufitu 8. Szpachlowanie i gruntowanie sufitu 9. Dwukrotne malowanie sufitu farbą emulsyjną (2,41m x 3,96m) = 9,54m2 10. Położenie gładzi, gruntowanie i dwukrotne malowanie ścian farbą emulsyjną (2,41m + 3,96m) x 2 x 2,70m - (0,85m x 1,45m) - (0,80m x 2,00m) x 1szt. = 34,40m2 - 1,23m2 - 1,60m2= 31,57m2 11. Demontaż posadzki z lastryka (2,41m x 3,96m) = 9,54m2 12. Wylanie posadzki wyrównującej 9,54m2 13. Położenie paneli (2,41m x 3,96m) = 9,54m2 POMIESZCZENIA NR 21 1. Wymiana stolarki okiennej (0,85m x 1,45m) x 1 szt. 2. Wymiana stolarki drzwiowej (0,90m x 2,0m) x 1 szt. 3. Demontaż wykładziny PCV (2,34m x 3,96m) = 9,26m2 4. Położenie paneli (2,34m x 3,96m) = 9,26m2 5. Obniżenie sufitu 6. Szpachlowanie spoin i gruntowanie sufitu 7. Dwukrotne malowanie sufitu farbą emulsyjną (2,34m x 3,96m) = 9,26m2 8. Położenie gładzi, gruntowanie i dwukrotne malowanie ścian farbą emulsyjną (2,34m + 3,96m) x 2 x 2,70m - (2,05m x 3,20m) - (1,45m x 0,85m) = 34,02m2 - 6,56m2 - 1,23m2 = 26,23m2 9. Wykucie otworu na drzwi (0,80m x 2,00m) 10. Wstawienie drzwi (0,80m x 2,00m) x 1szt. 11. Montaż ościeżnicy drzwiowej (0,80m x 2,00m) x 1szt. POMIESZCZENIA NR 22 1. Wymiana stolarki okiennej (0,85m x 1,45m) x 3 szt. 2. Wymiana stolarki drzwiowej (0,90m x 2,0m) x 1 szt. 3. Demontaż wykładziny PCV (3,06m x 3,96m) = 12,11m2 4. Położenie paneli (3,06m x 3,96m) = 12,11m2 5. Obniżenie sufitu 6. Szpachlowanie spoin i gruntowanie sufitu 7. Dwukrotne malowanie sufitu farbą emulsyjną (3,06m x 3,96m) = 12,11m2 8. Położenie gładzi, gruntowanie i dwukrotne malowanie ścian farbą emulsyjną (3,06m + 3,96m) x 2 x 2,70m - (0,85m x 1,45m) x 3szt. - (0,80m x 2,00m) - (0,90m x 2,00m) = 37,90m2 - 3,69m2- 1,60m2 - 1,80m2 = 30,81m2 KLATKA SCHODOWA I KORYTARZ 1. Wymiana stolarki okiennej (0,85m x 1,45m) x 2 szt. 2. Gruntowanie sufitów, położenie gładzi, dwukrotne malowanie sufitów farbą emulsyjną (8,30m x 1,60m) + (4,30m x 2,70m) = 13,28m2 + 11,61m2 = 24,89m2 3. Położenie gładzi, gruntowanie i dwukrotne malowanie ścian farbą emulsyjną (8,30m x 3,20m) + (5,50m x 3,20m) + (1,60m x 3,20m) x 2 + (4,30m x 4,70m) x 2 + (2,70m x 5,10m) + (3,00m x 1,60m) - (0,80 x 2,00) x 5szt. - (0,85 x 1,45) x 2szt. = 26,56m2 + 17,60m2 + 10,24m2 + 40,42m2 + 13,77m2 + 4,80m2 - 8m2 - 2,47m2 = 102,92m2 4. Malowanie balustrad (6,0m x 0,90m) = 5,40m2 5. Położenie terakoty na posadzkach lastrykowych 24,89m2 PARTER POMIESZCZENIE NR 1 i 2 1. Wymiana stolarki okiennej (0,85m x 1,45m) x 3 szt. 2. Wymiana stolarki drzwiowej (0,90m x 2,0m) x 1 szt. 3. Rozbiórka ściany z cegły /0,12m (4,00m x 3,20m) - (0,80m x 2m) = 12,80m2 - 1,60m2 = 11,20m2 4. Położenie paneli (4,00m x 2,80m) + (2,00m x 4,00m) = 11,20m2 + 8m2= 19,20m2 5. Skucie posadzki z lastryka (4m x 2,00m) = 8,00m2 6. Wylanie posadzki wyrównującej 8,00m2 7. Obniżenie sufitu 8. Szpachlowanie spoin i gruntowanie sufitu 9. Dwukrotne malowanie sufitu farbą emulsyjną (4m x 2,80m) + (4m x 2,00m) = 19,20m2 10. Położenie gładzi, gruntowanie i dwukrotne malowanie ścian farbą emulsyjną (4,00m + 4,80m) x 2 x 2,70m - (0,85m x 1,45m) x 3szt. - (0,80m x 2,00m) = 47,52m2 - 3,70m2 - 1,60m2 = 42,22m2 11. Demontaż rury kanalizacyjnej 3,30m KORYTARZ 1. Gruntowanie sufitu, położenie gładzi, malowanie sufitu farbą emulsyjną (12,00m x 1,60m) + (4,40m x 1,55m)= 19,20m2 + 6,82m2 = 26,02m2 2. Położenie gładzi, gruntowanie i dwukrotne malowanie ścian farbą emulsyjną (12,00m x 3,20m) + (7,70m x 3,20m) + ( 3,20m x 1,60m) x 2 + (4,40m x 3,20m) + (1,55m x 3,20m) + (1,30m x 3,20m) - (0,90 x 2,00m) - (0,80m x 2,00m) - (1,45m x 0,85m) = 38,40m2 + 24,64m2 + 10,24m2 +14,08m2 + 4,96m2 + 4,16m2 - 1,80m2 - 1,60m2 - 1,23m2 = 91,85m2 3. Wymiana stolarki okiennej (0,85m x 1,45m) x 1 szt. 4. Położenie terakoty na posadzkach lastrykowych 26,02m2 ŁAZIENKA PARTER 1. Rozbiórka ściany z cegły /0,12m (3,20m x 0,56m) + wykucie otworu drzwiowego 0,40m x 2,00m 2. Murowanie ścian/ 0,12m 3,20m x 0,50m = 1,6m2 3. Demontaż kafli 6,10m x 2,00m = 12,20m2 4. Wymiana drzwi (0,70m x 2,00m), (0,60m x 2,00m), (0,80m x 2,00m) 5. Montaż drzwi 0,60m x 2,00m x 2szt. 6. Położenie kafli (6,10m x 2,00m) + (8,10m x 2,00m) + (3,00m x 2,00m) + (4,00m x 2,00m) + (2,60m x 2,00m) = 47,60m2 7. Położenie gładzi, gruntowanie i dwukrotne malowanie ścian farbą emulsyjną (2,80m + 2,90m) x 0,70m x 2 = 7,98m2 (2,90m + 2,30m) x 0,70m x 2 = 7,28m2 8. Obniżenie sufitu 9. Szpachlowanie spoin i gruntowanie sufitu 10. Dwukrotne malowanie sufitów farbą emulsyjną (2,80m x 2,90m) - (1,20m x 1,00m) = 8,12m2 - 1,20m2 = 6,92m2 2,90m x 2,30m = 6,67m2 11. Skucie posadzki z lastryka 13,59m2 12. Wylanie posadzki wyrównującej 13,59m2 13. Położenie posadzki z terakoty 13,59m2 14. Demontaż ustępu 15. Montaż ustępu x 2 szt. 16. Montaż pisuaru 17. Demontaż umywalki 18. Montaż umywalki x 2 szt. Położenie gładzi, gruntowanie i malowanie ścian ogółem: 490,13m2 Położenie gładzi, gruntowanie i malowanie sufitów ogółem: 50,91m2 Montaż sufitów podwieszanych: 124,13m2 Położenie terakoty ogółem: 64,50m2 Ilość drzwi: 14 szt. Ilość okien: 17szt. Kolory i desenie materiałów wykończeniowych po uzgodnieniu z Zamawiającym. 2. Roboty budowlane branży elektrycznej obejmujące swym zakresem: Instalacje oświetlenia i gniazd wtykowych 230 V i 400 V Instalację telefoniczną Instalację informatyczną Instalację ochrony przeciwpożarowej 3. Roboty budowlane branży CO obejmujące swym zakresem: Przebudowę wewnętrznej instalacji centralnego ogrzewania, Przebudowę kotłowni z paliwa stałego na kotłownię olejową..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.42.11.00 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów 45.43.00.00 - Pokrywanie podłóg i ścian 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.31.57.00 - Instalowanie stacji rozdzielczych 45.23.32.92 - Instalowanie urządzeń ochronnych 45.31.73.00 - Elektryczne elektrycznych urządzeń rozdzielczych 45.33.12.00 - Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych 45.11.11.00 - Roboty w zakresie burzenia 45.41.00.00 - Tynkowanie 45.44.21.00 - Roboty malarskie 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 4.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 4 000,00zł. Słownie złotych: cztery tysiące zł. 2. Forma Wadium 1) Wadium może być wniesione w następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym , że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym c) gwarancjach bankowych d) gwarancjach ubezpieczeniowych e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007r. Nr 42, poz. 275). 2) W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, gwarancja powinna być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać następujące elementy: a) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, b) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją, c) kwotę gwarancji, d) termin ważności gwarancji, e) zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż Wykonawca, który złożył ofertę w odpowiedzi na wezwanie Zamawiającego, o którym mowa w art. 26 ust. 3 u.p.z.p., nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 lub pełnomocnictw;iż Wykonawca, którego ofertę wybrano: odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, lub nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy, lub zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 3. Miejsce i sposób wniesienia wadium. 1) Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacać przelewem na następujący nr konta: 49 8891 0000 0000 0026 2000 0020 z dopiskiem -wadium na Remont budynku administracyjno - technicznego Rejonu Ujęcia Wody w Głuchołazach. Zaleca się do oferty dołączyć kopię polecenia przelewu. 2) Wadium wnoszone w innych formach niż pieniądz należy dołączyć w oryginale do oryginalnego egzemplarza oferty. 4. Termin wniesienia wadium. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1)Wykonawca winien posiadać uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności oraz nie podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.jedn.2007r. Nr 223 poz. 1655 z późn.zm.). 2)posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje lub będzie dysponował potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia a) Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował (zakończył) jako wykonawca lub podwykonawca co najmniej 2 zadań porównywalnych z przedmiotem niniejszego postępowania, polegających na budowie, przebudowie lub remoncie obiektów budowlanych o wartości min. 100 000 PLN netto.b) Wykonawca musi wykazać, iż dysponuje lub będzie dysponował osobami do wykonania niniejszego zamówienia: tj. przynajmniej jedną osobą posiadającą potwierdzone przygotowanie zawodowe do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie: kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń 3)znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia. W szczególności Wykonawca musi spełniać następujące warunki : posiadać środki finansowe lub posiadać zdolność kredytową wyrażającą się kwotą co najmniej 50 000 PLN ..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie winny być złożony dokument dla każdego z nich,) 2. oświadczenie, o spełnianiu przesłanek zawartych w art 22 ust.1 pkt 1-4 ( w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej wykonawców , oświadczenie może być złożone przez Pełnomocnika Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub przez upoważnionych przedstawicieli każdego z wykonawców wspólnie składających ofertę wspólną) 3. aktualne zaświadczenia właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie winny być złożony dokument dla każdego z nich,) 4. Wykaz robót , w którym to Wykonawca winien określić , że w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował (zakończył) jako wykonawca lub podwykonawca co najmniej 2 zadania porównywalne z przedmiotem niniejszego postępowania, polegające na budowie, przebudowie lub remoncie obiektów budowlanych o wartości min. 100 000 PLN netto oraz dołączyć dokumenty od zamawiających potwierdzające, że roboty te zostały zakończone i wykonane należycie (opinie, referencje, protokoły, itp.) ,w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączne doświadczenie - w tym celu dokumenty ma obowiązek złożyć ten lub ci z Wykonawców, którzy w imieniu wszystkich wykazywać będą spełnienie tego warunku. 5 Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówieniatj. przynajmniej jedną osobą posiadającą potwierdzone przygotowanie zawodowe do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie: kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń. (wystarczające będzie wykazanie przynajmniej po jednej osobie, wraz z informacjami na temat kwalifikacji zawodowych i ich wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności a) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa wyżej , Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. b) uprawnienia oraz aktualne zaświadczenie o przynależności do właściwego samorządu zawodowego wraz z informacją o opłaceniu obowiązkowych składek od odpowiedzialności cywilnej np. zaświadczenie z Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączne doświadczenie - w tym celu dokumenty ma obowiązek złożyć ten lub ci z Wykonawców, którzy w imieniu wszystkich wykazywać będą spełnienie tego warunku). 6.Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć informację z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym posiadają rachunek, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, potwierdzające posiadanie środków finansowych lub zdolności kredytowej w wymaganej wysokości. W przypadku złożenia przez Wykonawców dokumentów zawierających dane w innych walutach niż PLN, Zamawiający jako kurs przeliczeniowy waluty, w której oszacowano warunki finansowo-ekonomiczne przyjmie średni kurs Narodowego Banku Polskiego (NBP) opublikowany w dniu ukazania się ogłoszenia o niniejszym zamówieniu (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniana będzie ich łączna sytuacja ekonomiczna i finansowa - w tym celu dokumenty ma obowiązek złożyć ten lub ci z Wykonawców, którzy w imieniu wszystkich wykazywać będą spełnienie tego warunku)..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wodgluch.pl..
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: WODOCIĄGI Sp. z o.o. z/s 48-340 Głuchołazy ul. Reymonta 12..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.11.2009 godzina 10:00, miejsce: WODOCIĄGI Sp. z o.o. z/s 48-340 Głuchołazy ul. Reymonta 12 , pok. nr 101 - sekretariat..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie planowane do współfinasowania ze środków Unii Europejskiej - Fundusz Spójności.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.