Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-10-05
Tarnowskie Góry: Zimowe utrzymanie dróg w sezonie 2012/2013 na terenie
Gminy Tarnowskie Góry
Numer ogłoszenia: 383148 - 2012; data zamieszczenia: 05.10.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Miasta Tarnowskie Góry , Rynek 4, 42-600 Tarnowskie Góry, woj. śląskie, tel. 032 3933600, 3933855, faks 032 3933602.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.tarnowskiegory.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zimowe utrzymanie dróg w sezonie 2012/2013 na terenie Gminy Tarnowskie Góry.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na zimowym utrzymaniu dróg na terenie Gminy Tarnowskie Góry w sezonie 2012 - 2013 r. Teren Gminy Tarnowskie Góry jest podzielony na 2 rejony: Rejon 1, 2. Każdy Rejon to oddzielne zadanie. Wykonawcy mogą składać oferty na jeden lub dwa Rejony. Świadczenie usługi w poszczególnych rejonach odbywać się będzie w oparciu o Opis przedmiotu zamówienia w których Zamawiający określił zasady odśnieżania, usuwania gołoledzi, usuwania lodu z placów i jezdni gminnych oraz chodników przyległych do nieruchomości gminnych na terenie Gminy Tarnowskie Góry. Zasady te obejmują wykonywanie następujących czynności: - dyżurowanie, - odśnieżanie i usuwanie gołoledzi, - usuwanie lodu, - dodatkowe odśnieżanie i usuwanie gołoledzi, - kontrolę, - opracowywanie dokumentacji wykonywanych czynności, - zamiatanie pozimowe..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- - dyżurowanie, - odśnieżanie i usuwanie gołoledzi, - usuwanie lodu, - dodatkowe odśnieżanie i usuwanie gołoledzi, - kontrolę, - opracowywanie dokumentacji wykonywanych czynności, - zamiatanie pozimowe. do 20 % wartości zamówienia podstawowego
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2, 90.61.20.00-0.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 6.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: - Rejon 1 - 8.000,00 zł - Rejon 2 - 11.000,00 zł
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi przedstawić aktualne zezwolenia - Burmistrza Miasta Tarnowskie Góry na świadczenie usług w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości , lub wpis do rejestru działalności regulowanej na świadczenie usługi w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zgodnie z ustawą o porządku i czystości w gminach z dnia 13 września 1996 r (t.j. Dz . U. 2005 r Nr 236, poz. 2008 z p. zm.) oraz właściwego starosty na transport odpadów komunalnych o kodzie 20.03.03 , zgonie z ustawą o odpadach z dnia 27 kwietnia 2001 r (Dz. U. 2007 Nr 39, poz. 251 z p. zm.) i Rozporządzeniem Ministra Środowiska w sprawie katalogu odpadów (Dz. U. 2001 Nr 112, poz. 1206) w przypadku, gdy odpady komunalne (zmiotki) będą wywożone poza granice Gminy Tarnowskie Góry
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi załączyć wykaz wykonanych usług, aby spełnić n/w warunek: posiadać wiedzę i doświadczenia w zakresie wykonania przedmiotu zamówienia polegającym na wykonaniu w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: co najmniej odśnieżaniem ulic (dróg) w jednym sezonie zimowym o powierzchni nie mniejszej niż: - dla Rejon I - 330.000 m2 - dla Rejon II - 470.000 m2
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi załaczyć oświadczenie i wykaz, że posiada n/w sprzęt A) Dla Rejonu 1 1. samochód ciężarowy lub specjalny wyposażony w posypywarkę o pojemności min. 1,5 m3 i pług o szerokości max. 2,5 m - 1 szt, 2. samochód ciężarowy lub specjalny wyposażony w posypywarkę o pojemności min. 3,0 m3 i pług o szerokości min. 2,5 m - 1 szt, 3. traktor z pługiem i rozrzutnikiem - 3 szt, 4. samochód ciężarowy o ładowności minimum 5 ton - 3 szt, 5. ładowarka samojezdna o pojemności łyżki min. 1 m3 i szerokości max 2m - 1 szt, 6. zamiatarka uliczna do oczyszczania dróg zamiatająca bezpylnie do oczyszczania dróg w standardzie II - 1 szt 7. pojemnik na piasek o pojemności minimum 100 litrów - 4 szt, 8. odpowiednią ilością soli (min. 300 Mg) i piasku zapewniająca należyte wykonanie zleconego odśnieżania, usuwania gołoledzi. 9. telefony komórkowe, w które będą wyposażeni dyspozytor i operatorzy sprzętu prowadzący zimowe utrzymanie w Rejonie 10. telefon stacjonarny oraz fax przeznaczone do kontaktu przedstawicieli Zamawiającego z dyspozytorem prowadzącym zimowe utrzymanie w Rejonie 1 - 1 szt, 11. wszelkiego rodzaju znaki drogowe jakie zgodnie z prawem o ruchu drogowym należy ustawić przy wprowadzeniu tymczasowego ograniczenia lub całkowitego zamknięcia placu lub jezdni w wyniku świadczonych usług usuwania lodu, 12. magazyn zamknięty pokryty dachem do składowania mieszanki piasku i soli w ilości co najmniej 300 Mg. 13. baza dla Rejonu 1, na terenie której będzie znajdować się : a. punkt dyżurowania Wykonawcy, b. miejsce garażowania sprzętu przeznaczonego do zimowego utrzymania c. magazyn do przechowywania znaków i barierek drogowych potrzebnych przy tymczasowym ograniczeniu lub całkowitym zamknięcia placu lub jezdni i wyznaczenia tymczasowych objazdów. UWAGA ! (1) Wymagane ilości sprzętu i soli dla Rejonu 1 są ilościami minimalnymi. B) Dla Rejonu 2 1. samochód ciężarowy lub specjalny wyposażony w posypywarkę o pojemności min. 1,5 m3 i pług o szerokości max. 2,5 m - 1 szt, 2. samochód ciężarowy lub specjalny wyposażony w posypywarkę o pojemności min. 3,0 m3 i pług o szerokości min. 2,5 m - 2 szt, 3. traktor z pługiem i rozrzutnikiem - 2 szt, 4. samochód ciężarowy o ładowności minimum 5 ton - 3 szt, 5. ładowarka samojezdna o pojemności łyżki min. 1 m 3 i szerokości max 2 m - 1 szt, 6. zamiatarka uliczna do oczyszczania dróg zamiatająca bezpylnie do oczyszczania dróg w standardzie II- 1 szt 7. pojemnik na piasek o pojemności minimum 100 litrów - 7 szt, 8. odpowiednia ilością soli i piasku zapewniająca należyte wykonanie zleconego odśnieżania, usuwania gołoledzi. 9. magazyn zamknięty pokrytym dachem do składowania soli w ilości co najmniej 200 Mg 10. telefony komórkowe w które będą wyposażeni dyspozytor i operatorzy sprzętu prowadzący zimowe utrzymanie w Rejonie 11. telefon stacjonarny oraz fax przeznaczone do kontaktu przedstawicieli Zamawiającego z dyspozytorem prowadzącym zimowe utrzymanie w Rejonie 2 - 1 szt, 12. wszelkiego rodzaju znaki drogowe jakie zgodnie z prawem o ruchu drogowym należy ustawić przy wprowadzeniu tymczasowego ograniczenia lub całkowitego zamknięcia placu lub jezdni w wyniku świadczonych usług usuwania lodu, 13. baza dla Rejonu 2, na terenie której będzie znajdować się : a. punkt dyżurowania Wykonawcy, b. miejsce garażowania sprzętu przeznaczonego do zimowego utrzymania Rejonu 2 c. magazyn do przechowywania znaków i barierek drogowych potrzebnych przy tymczasowym ograniczeniu lub całkowitym zamknięcia placu lub jezdni i wyznaczenia tymczasowych objazdów. UWAGA ! (2) Wymagane ilości sprzętu i soli dla Rejonu 2 są ilościami minimalnymi. UWAGA ! (3) Wykonawcy składający oferty na dwa Rejony wini dysponować łączną liczbą sprzętu będącą sumą wymaganej ilości sprzętu dla Rejonu 1 i 2. Nie dotyczy to telefonu komórkowego i stacjonarnego z faksem dla dyspozytora oraz bazy jeżeli Wykonawca będzie realizował usługę dla obydwu Rejonów. Wykonawcy składający ofertę na dwa Rejony mogą dysponować jednym magazynem zamkniętym pokrytym dachem do składowania soli w ilości co najmniej 500 Mg.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca winien załączyć opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na sumę ubezpieczenia w wysokości określonej dla danego Rejonu tj. Rejon 1 - 300 000,00 PLN, Rejon 2 - 400 000,00 PLN.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- koncesję, zezwolenie lub licencję
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.tarnowskiegory.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski
Rynek 4
42-600 Tarnowskie Góry
Biuro Zamówień Publicznych.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.10.2012 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski Rynek 4 42-600 Tarnowskie Góry Biuro Zamówień Publicznych.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zimowe utrzymanie dróg w sezonie 2012/2013 na terenie Gminy Tarnowskie Góry Rejon I.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - dyżurowanie, - odśnieżanie i usuwanie gołoledzi, - usuwanie lodu, - dodatkowe odśnieżanie i usuwanie gołoledzi, - kontrolę, - opracowywanie dokumentacji wykonywanych czynności, - zamiatanie pozimowe..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 6.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zimowe utrzymanie dróg w sezonie 2012/2013 na terenie Gminy Tarnowskie Góry Rejon II.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - dyżurowanie, - odśnieżanie i usuwanie gołoledzi, - usuwanie lodu, - dodatkowe odśnieżanie i usuwanie gołoledzi, - kontrolę, - opracowywanie dokumentacji wykonywanych czynności, - zamiatanie pozimowe..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 6.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z TARNOWSKICH GÓR
- "Bieżące utrzymanie nawierzchni chodników, miejsc parkingowych, zatok i jezdni wykonanych z kostki brukowej kamiennej i betonowej na terenie Gminy Tarnowskie Góry w 2025 roku"
- "Montaż dwóch wanien basenowych na ternie zewnętrznym Parku Wodnego w Tarnowskich Górach"
- Modernizacja przejść dla pieszych na drogach powiatowych
- Instalacja węzła cieplnego w budynku mieszkalnym wielorodzinnym przy ul. Francuskiej 15 w Tarnowskich Górach, dz. nr 4074/74
- PRZEBUDOWA POMIESZCZEŃ ZAKŁADU DIAGNOSTYKI LABORATORYJNEJ ORAZ PRZEBUDOWA CZĘŚCI POMIESZCZEŃ BUDYNKU SZPITALA NA POTRZEBY PRACOWNI ENDOSKOPOWEJ - POWTÓRKA
więcej: przetargi w Tarnowskich Górach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Całoroczne utrzymanie czystości i porządku w budynkach mieszkalnych i na terenach zewnętrznych administrowanych przez STBS "Wspólny Dom" Sp. z o.o. w Starachowicach"
- Utrzymanie czystości i porządku na nieruchomościach komunalnych
- Świadczenie usługi w zakresie utrzymania porządku i czystości na nieruchomościach będących w zasobach i zarządzie Miejskiego Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej MZGM Sp. z o. o. w Ostrowie Wielkopolskim.
- Wykonanie kompleksowych usług w zakresie bieżącego utrzymania i remontów gminnych oraz wewnętrznych dróg na terenie gminy Suwałki - część 3
- Świadczenie kompleksowej usługi sprzątania i utrzymania w ciągłej czystości budynków i posesji Akademii Nauk Stosowanych w Elblągu.
- Usługa kompleksowego utrzymania czystości pomieszczeń w budynku biurowym przy ul. Kościuszki 131 we Wrocławiu wraz z dostawą materiałów higienicznych i sprzątania terenu wokół siedziby SP we W-wiu.
więcej: Usługi zamiatania ulic »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.