Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-12-30
Bychawa: Dostawa węgla kamiennego i miału węglowego do kotłowni Szkoły Podstawowej w Bychawie.
Numer ogłoszenia: 383207 - 2008; data zamieszczenia: 30.12.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szkoła Podstawowa w Bychawie , ul. Szkolna 8, 23-100 Bychawa, woj. lubelskie, tel. 081 5660197, faks 081 5660142.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.spbychawa.ebip.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa węgla kamiennego i miału węglowego do kotłowni Szkoły Podstawowej w Bychawie..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa węgla kamiennego i miału węglowego do kotłowni Szkoły Podstawowej w Bychawie transportem Wykonawcy o ładowności 10 ton do składu Zamawiającego w następujących ilościach i asortymencie: węgiel kamienny - o następujących parametrach: - asortyment orzech I o parametrach - 28 - 08 - 09 (odpowiednio: kaloryczność - zawartość popiołu - zawartość siarki) w ilości 20 ton. - asotryment miał MI o parametrach: - 25 - 12 - 06 (odpowiednio: kaloryczność - zawartość popiołu - zawartość siarki) w ilości 160 ton..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 91.11.00.0 - Węgiel i paliwa na bazie węgla .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.08.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wnoszenia wadium.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Zgodnie z art. 22 Ustawy, o udzielenia zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzieleniu zamówienia, 5) zaakceptują projekt umowy. 2. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w złożonych dokumentach i oświadczeniach zgodnie z formułą: spełnia, nie spełnia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu, zamawiający żąda dostarczenia: a) wypełnionego formularza ofertowego stanowiącego zał. NR 1 do SIWZ, b) aktualnego odpisu z Krajowego Rejestru Sądowego albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jezeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, c) oświadczenia o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy i o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z2007r. Nr 223, poz. 1655.), stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ, d) zaakceptowany projekt umowy stanowiący załącznik nr 3 do SIWZ. 2. Dokumenty składane są w oryginale lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę/osoby podpisujące/ą ofertę. 3. Wszystkie dokumenty powinny być aktualne, czytelne i podpisane przez uprawnione do reprezentowania osoby..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spbychawa.ebip.lublin.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szkoła Podstawowa w Bychawie, ul. Szkolna 8, 23 - 100 Bychawa.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.01.2009 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat Szkoły Podstawowej w Bychawie, ul. Szkolna 8, 23 - 100 Bychawa.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.