eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SzczecinDOSTAWA APARATU RENTGENOWSKIEGO STACJONARNEGO DO ZDJÊÆ KOSTNO - P£UCNYCH Z PRZENO¦NYM PANELEM CYFROWYM ORAZ SYSTEMEM RADIOGRAFII CYFROWEJ, APARATU ULTRASONOGRAFICZNEGO Z KOLOROWYM DOPPLEREM ORAZ SYSTEMU DYSTRYBUCJI I ARCHIWIZACJI PACS/RIS W PODZIALE NA CZʦCI NA POTRZEBY SAMODZIELNEGO PUBLICZNEGO ZAK£ADU OPIEKI ZDROWOTNEJ SZKÓ£ WY¯SZYCH W SZCZECINIE

Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu



Og³oszenie z dnia 2013-09-20

Szczecin: DOSTAWA APARATU RENTGENOWSKIEGO STACJONARNEGO DO ZDJÊÆ KOSTNO - P£UCNYCH Z PRZENO¦NYM PANELEM CYFROWYM ORAZ SYSTEMEM RADIOGRAFII CYFROWEJ, APARATU ULTRASONOGRAFICZNEGO Z KOLOROWYM DOPPLEREM ORAZ SYSTEMU DYSTRYBUCJI I ARCHIWIZACJI PACS/RIS W PODZIALE NA CZʦCI NA POTRZEBY SAMODZIELNEGO PUBLICZNEGO ZAK£ADU OPIEKI ZDROWOTNEJ SZKÓ£ WY¯SZYCH W SZCZECINIE
Numer og³oszenia: 383218 - 2013; data zamieszczenia: 20.09.2013
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.

Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zak³ad Opieki Zdrowotnej Szkó³ Wy¿szych , al. Wojska Polskiego 97, 70-481 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 4221245, faks 091 4221287 w. 35.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Samodzielny publiczny zak³ad opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKRE¦LENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: DOSTAWA APARATU RENTGENOWSKIEGO STACJONARNEGO DO ZDJÊÆ KOSTNO - P£UCNYCH Z PRZENO¦NYM PANELEM CYFROWYM ORAZ SYSTEMEM RADIOGRAFII CYFROWEJ, APARATU ULTRASONOGRAFICZNEGO Z KOLOROWYM DOPPLEREM ORAZ SYSTEMU DYSTRYBUCJI I ARCHIWIZACJI PACS/RIS W PODZIALE NA CZʦCI NA POTRZEBY SAMODZIELNEGO PUBLICZNEGO ZAK£ADU OPIEKI ZDROWOTNEJ SZKÓ£ WY¯SZYCH W SZCZECINIE.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest sprzeda¿ i dostawa fabrycznie nowego sprzêtu medycznego oraz systemu dystrybucji i archiwizacji w podziale na czê¶ci: Czê¶æ I - aparat rentgenowski stacjonarny do zdjêæ kostno - p³ucnych z przeno¶nym panelem cyfrowym oraz systemem radiografii cyfrowej. Czê¶æ II - system dystrybucji i archiwizacji PACS/RIS. Czê¶æ III - aparat ultrasonograficzny z kolorowym Dopplerem. 2.Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia okre¶la za³±cznik nr 1a, 2a, 3a do SIWZ. 3.Przedmiot zamówienia okre¶lono poprzez wskazanie obiektywnych cech technicznych i jako¶ciowych oraz standardów, dla których okre¶lenia dopuszcza siê wskazanie przyk³adowych znaków towarowych. 4.Podane przez Zamawiaj±cego ewentualne nazwy, maj± charakter przyk³adowy, a ich wskazanie ma na celu okre¶lenie oczekiwanego standardu, przy czym Zamawiaj±cy dopuszcza sk³adanie ofert równowa¿nych w zakresie sporz±dzonego opisu przedmiotu zamówienia..

II.1.6) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 33.10.00.00-1, 33.11.10.00-1, 48.18.00.00-3, 33.11.22.00-0.

II.1.7) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty czê¶ciowej: tak, liczba czê¶ci: 3.

II.1.8) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 42.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1.Zamawiaj±cy wymaga wniesienia wadium. 1) w zakresie czê¶ci I, w wysoko¶ci 9.500,00 z³ (s³ownie: dziewiêæ tysiêcy piêæset 00/100 z³otych) 2) w zakresie czê¶ci II, w wysoko¶ci 3.750,00 z³ (s³ownie: trzy tysi±ce siedemset piêædziesi±t 00/100 z³otych) 3) w zakresie czê¶ci III, w wysoko¶ci 3.375,00 z³ (s³ownie: trzy tysi±ce trzysta siedemdziesi±t piêædziesi±t 00/100 z³otych)

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPE£NIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania okre¶lonej dzia³alno¶ci lub czynno¶ci, je¿eli przepisy prawa nak³adaj± obowi±zek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • Zamawiaj±cy nie stawia szczególnych wymagañ w zakresie spe³niania tego warunku. Wykonawca potwierdza spe³nianie warunku poprzez z³o¿enie o¶wiadczenia stanowi±cego za³±cznik nr 3 do SIWZ. Zamawiaj±cy zbada obecno¶æ i prawid³owo¶æ ka¿dego wymaganego dokumentu i o¶wiadczenia, a tak¿e czy wymagany dokument i o¶wiadczenie potwierdza spe³nianie warunku nie pó¼niej ni¿ na dzieñ sk³adania ofert. Zamawiaj±cy dokona formalnej oceny spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu w oparciu o analizê o¶wiadczeñ lub dokumentów za³±czonych do oferty. Informacja o spe³nianiu przez wykonawców warunków udzia³u w postêpowaniu zgodnie z formu³a: spe³nia nie spe³nia

  • III.3.2) Wiedza i do¶wiadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • Zamawiaj±cy nie stawia szczególnych wymagañ w zakresie spe³niania tego warunku. Wykonawca potwierdza spe³nianie warunku poprzez z³o¿enie o¶wiadczenia stanowi±cego za³±cznik nr 3 do SIWZ. Zamawiaj±cy zbada obecno¶æ i prawid³owo¶æ ka¿dego wymaganego dokumentu i o¶wiadczenia, a tak¿e czy wymagany dokument i o¶wiadczenie potwierdza spe³nianie warunku nie pó¼niej ni¿ na dzieñ sk³adania ofert. Zamawiaj±cy dokona formalnej oceny spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu w oparciu o analizê o¶wiadczeñ lub dokumentów za³±czonych do oferty. Informacja o spe³nianiu przez wykonawców warunków udzia³u w postêpowaniu zgodnie z formu³a: spe³nia nie spe³nia

  • III.3.3) Potencja³ techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • Zamawiaj±cy nie stawia szczególnych wymagañ w zakresie spe³niania tego warunku. Wykonawca potwierdza spe³nianie warunku poprzez z³o¿enie o¶wiadczenia stanowi±cego za³±cznik nr 3 do SIWZ. Zamawiaj±cy zbada obecno¶æ i prawid³owo¶æ ka¿dego wymaganego dokumentu i o¶wiadczenia, a tak¿e czy wymagany dokument i o¶wiadczenie potwierdza spe³nianie warunku nie pó¼niej ni¿ na dzieñ sk³adania ofert. Zamawiaj±cy dokona formalnej oceny spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu w oparciu o analizê o¶wiadczeñ lub dokumentów za³±czonych do oferty. Informacja o spe³nianiu przez wykonawców warunków udzia³u w postêpowaniu zgodnie z formu³a: spe³nia nie spe³nia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • Zamawiaj±cy nie stawia szczególnych wymagañ w zakresie spe³niania tego warunku. Wykonawca potwierdza spe³nianie warunku poprzez z³o¿enie o¶wiadczenia stanowi±cego za³±cznik nr 3 do SIWZ. Zamawiaj±cy zbada obecno¶æ i prawid³owo¶æ ka¿dego wymaganego dokumentu i o¶wiadczenia, a tak¿e czy wymagany dokument i o¶wiadczenie potwierdza spe³nianie warunku nie pó¼niej ni¿ na dzieñ sk³adania ofert. Zamawiaj±cy dokona formalnej oceny spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu w oparciu o analizê o¶wiadczeñ lub dokumentów za³±czonych do oferty. Informacja o spe³nianiu przez wykonawców warunków udzia³u w postêpowaniu zgodnie z formu³a: spe³nia nie spe³nia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • Zamawiaj±cy nie stawia szczególnych wymagañ w zakresie spe³niania tego warunku. Wykonawca potwierdza spe³nianie warunku poprzez z³o¿enie o¶wiadczenia stanowi±cego za³±cznik nr 3 do SIWZ. Zamawiaj±cy zbada obecno¶æ i prawid³owo¶æ ka¿dego wymaganego dokumentu i o¶wiadczenia, a tak¿e czy wymagany dokument i o¶wiadczenie potwierdza spe³nianie warunku nie pó¼niej ni¿ na dzieñ sk³adania ofert. Zamawiaj±cy dokona formalnej oceny spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu w oparciu o analizê o¶wiadczeñ lub dokumentów za³±czonych do oferty. Informacja o spe³nianiu przez wykonawców warunków udzia³u w postêpowaniu zgodnie z formu³a: spe³nia nie spe³nia

III.4) INFORMACJA O O¦WIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJ¡ DOSTARCZYÆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spe³niania przez wykonawcê warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz o¶wiadczenia o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu nale¿y przed³o¿yæ:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, nale¿y przed³o¿yæ:

  • o¶wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z w³a¶ciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Je¿eli wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedk³ada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibê lub miejsce zamieszkania potwierdzaj±cy, ¿e:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie og³oszono upad³o¶ci - wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotycz±ce przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej

  • lista podmiotów nale¿±cych do tej samej grupy kapita³owej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, ¿e nie nale¿y do grupy kapita³owej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJ¡CYCH, ¯E OFEROWANE DOSTAWY, US£UGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJ¡ OKRE¦LONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, ¿e oferowane roboty budowlane, dostawy lub us³ugi odpowiadaj± okre¶lonym wymaganiom nale¿y przed³o¿yæ:

  • inne dokumenty

    4. W celu potwierdzenia, ¿e oferowane przez Wykonawcê dostawy, odpowiadaj± wymaganiom okre¶lonym w SIWZ, Zamawiaj±cy ¿±da do³±czenia do oferty odpowiednio w zakresie oferowanej czê¶ci: 1) opisu technicznego przedmiotu zamówienia, odpowiednio w zakresie oferowanej czê¶ci - stanowi±cego za³±czniki 1a, 2a 3a do SIWZ. 2) dokumenty opisuj±ce przedmiot zamówienia (np. katalogi, prospekty, foldery oferowanego produktu) - zawieraj±ce nazwê typ/wersje produktu, producenta, szczegó³ow± charakterystykê produktu, 3) w zakresie czê¶ci I i III - dokument potwierdzaj±cy rejestracjê produktu w Polsce jako wyrobu medycznego w wymaganej klasie lub deklaracjê zgodno¶ci CE. 4) w zakresie czê¶ci II - dokument potwierdzaj±cy rejestracjê produktu w Polsce jako wyrobu medycznego w wymaganej klasie tj. min. IIb dla PACS i oprogramowania stacji lekarskiej diagnostycznej oraz min. klasa IIa dla RIS i deklaracjê zgodno¶ci CE stwierdzaj±c± zgodno¶æ urz±dzenia/ oprogramowania z dyrektyw± 93/42/EEC w wymaganej klasie: wymagana jest klasa min. IIb dla PACS i oprogramowania stacji lekarskiej diagnostycznej oraz klasa min. IIa dla RIS

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) o¶wiadczenie o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu, zgodnie z za³±cznikiem nr 4 do SIWZ, 2) dokument pe³nomocnictwa je¶li z przedstawionych dokumentów wynika, ¿e osoba która podpisa³a ofertê nie jest uprawiona do reprezentacji wykonawcy w obrocie gospodarczym

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowieñ umowy oraz okre¶lenie warunków zmian

1. Zmiana zawartej umowy mo¿e nast±piæ w przypadku: a) gdy wyst±pi± przeszkody o obiektywnym charakterze (zdarzenia nadzwyczajne, zewnêtrzne i niemo¿liwe do zapobie¿enia a wiêc mieszcz±ce siê w zakresie pojêciowym tzw. si³y wy¿szej.) np. pogoda uniemo¿liwiaj±ca wykonywanie umowy, zdarzenia nie le¿±ce po ¿adnej ze stron umowy. Strony maj± prawo do skorygowania uzgodnionych zobowi±zañ i przesun±æ termin realizacji maksymalnie o czas trwania si³y wy¿szej. Strony zobowi±zuj± siê do natychmiastowego poinformowania siê nawzajem o wyst±pieniu ww. przeszkód; b) zmiany zawartej umowy mog± nast±piæ w przypadku, gdy nast±pi³a zmiana stawki podatku od towarów i us³ug VAT. W takim przypadku umowa ulegnie zmianie w zakresie wysoko¶ci ceny brutto, bez konieczno¶ci sporz±dzania aneksu. c) zmiana terminu wykonania zamówienia z przyczyn niezale¿nych od wykonawcy (np. brak mo¿liwo¶ci dokonania integracji systemu z uwagi na opó¼nienie w dostawie aparatu RTG - dot. czê¶ci II lub opó¼nienie w dostawie systemu dot. czê¶ci I, itp.). 2. Niezale¿nie od powy¿szego, Strony dopuszczaj± mo¿liwo¶æ zmian redakcyjnych Umowy oraz zmian bêd±cych nastêpstwem zmian danych Stron ujawnionych w rejestrach publicznych, a tak¿e zmian korzystnych z punktu widzenia realizacji przedmiotu umowy, w szczególno¶ci przyspieszaj±cych realizacjê, obni¿aj±cych koszt ponoszony przez Zamawiaj±cego na wykonanie, utrzymanie lub u¿ytkowanie przedmiotu umowy b±d¼ zwiêkszaj±cych u¿yteczno¶æ przedmiotu umowy. W takiej sytuacji, Strony wprowadz± do umowy stosowne zmiany weryfikuj±ce redakcyjne dotychczasowe brzmienie umowy b±d¼ wskazuj±ce nowe dane wynikaj±ce ze zmian w rejestrach publicznych albo te¿ kieruj±c siê poszanowaniem wzajemnych interesów, zasad± równo¶ci Stron oraz ekwiwalentno¶ci ¶wiadczeñ i przede wszystkim zgodnym zamiarem wykonania przedmiotu umowy, okre¶l± zmiany korzystne z punktu widzenia realizacji przedmiotu umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostêpna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.um.szczecin.pl
Specyfikacjê istotnych warunków zamówienia mo¿na uzyskaæ pod adresem: Samodzielny Publiczny Zak³ad Opieki Zdrowotnej Szkó³ Wy¿szych w Szczecinie, al. Wojska Polskiego 97, 70-481 Szczecin.

IV.4.4) Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub ofert: 04.10.2013 godzina 09:30, miejsce: Samodzielny Publiczny Zak³ad Opieki Zdrowotnej Szkó³ Wy¿szych w Szczecinie, al. Wojska Polskiego 97, 70-481 Szczecin, pok. nr 2.

IV.4.5) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: nie

ZA£¡CZNIK I - INFORMACJE DOTYCZ¡CE OFERT CZʦCIOWYCH

CZÊ¦Æ Nr: 1 NAZWA: APARAT RENTGENOWSKI STACJONARNY DO ZDJÊÆ KOSTNO - P£UCNYCH Z PRZENO¦NYM PANELEM CYFROWYM ORAZ SYSTEMEM RADIOGRAFII CYFROWEJ.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Czê¶æ I - aparat rentgenowski stacjonarny do zdjêæ kostno - p³ucnych z przeno¶nym panelem cyfrowym oraz systemem radiografii cyfrowej. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia okre¶la za³±cznik nr 1a do SIWZ..

  • 2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 33.10.00.00-1, 33.11.10.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria zwi±zane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Koszty eksploatacji - 20

CZÊ¦Æ Nr: 2 NAZWA: Czê¶æ II - system dystrybucji i archiwizacji PACS/RIS.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Czê¶æ II - system dystrybucji i archiwizacji PACS/RIS. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia okre¶la za³±cznik nr 2a do SIWZ. Realizacja zamówienia w terminie maksymalnie 6 tygodni od podpisania umowy, z zastrze¿eniem ¿e przeprowadzenie szkoleñ u¿ytkowników i administratorów Zamawiaj±cego odbêdzie siê nie pó¼niej ni¿ ci±gu 30 dni kalendarzowych od zakoñczenia czynno¶ci instalacji systemu, wdro¿enia, uruchomienia i integracji z urz±dzeniami diagnostycznymi Zamawiaj±cego..

  • 2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 48.18.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria zwi±zane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Koszty eksploatacji - 20

CZÊ¦Æ Nr: 3 NAZWA: Czê¶æ III - aparat ultrasonograficzny z kolorowym Dopplerem.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Czê¶æ III - aparat ultrasonograficzny z kolorowym Dopplerem. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia okre¶la za³±cznik nr 3a do SIWZ..

  • 2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 33.10.00.00-1, 33.11.22.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria zwi±zane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Koszty eksploatacji - 20

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.