Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-11-03
Rudna: Opracowanie projektu budowlano - wykonawczego Budowy budynku użyteczności publicznej w Rudnej przy ul. Kolejowej
Numer ogłoszenia: 383222 - 2009; data zamieszczenia: 03.11.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Rudna , Pl. Zwycięstwa 15, 59-305 Rudna, woj. dolnośląskie, tel. 076 7492100...134, faks 076 7492117.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.rudna.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie projektu budowlano - wykonawczego Budowy budynku użyteczności publicznej w Rudnej przy ul. Kolejowej.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Opracowanie projektu budowlano - wykonawczego Budowy budynku użyteczności publicznej w Rudnej przy ul. Kolejowej.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.00.00.00 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.06.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu może wziąć udział wykonawca, który jest osobą fizyczną, osobą prawną lub jednostką organizacyjną nie posiadającą osobowości prawnej oraz podmioty te występujące wspólnie oraz który: 1) Spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1-4 z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2007 r Nr 223, poz. 1655 ze zm.) oraz wymogi określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 2) Wykonał w ciągu ostatnich trzech lat co najmniej 3 zamówienia o podobnym charakterze. 3) Posiada niezbędne uprawnienia wymagane przepisami ustawy Prawo Budowlane. 4) Przedstawi sytuację techniczną i finansową prowadzonej firmy. Zamawiający wybierze ofertę, która będzie zgodna z ustawą z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz.1655 ze zm.) i wymogami specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz zostanie uznana przez komisję przetargową za najkorzystniejszą, a propozycja komisji przetargowej zostanie zatwierdzona przez Kierownika zamawiającego..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty wymagane od wykonawców (załączniki do oferty): 1) oświadczenie wg załącznika nr 3 do SIWZ, 2)dokumenty potwierdzające prawdziwość w/w oświadczenia (w przypadku podmiotu występującego wspólnie - od każdego przedsiębiorcy) tj.: - wykaz wszystkich wykonanych w ciągu ostatnich trzech lat prac projektowych (w tym co najmniej trzy o podobnym charakterze) wg zał. nr 4 do SIWZ wraz z podaniem wartości prac, daty i miejsca wykonania, za które był odpowiedzialny wykonawca z referencjami potwierdzającymi należyte ich wykonanie,- aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego Oddziału ZUS lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego o braku zaległości w terminowym uiszczaniu składek i należnych podatków lub uzyskaniu zgody na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, - informacja ogólna o firmie (w tym techniczna i finansowa) - wg zał. nr 5 i 5 A do SIWZ, - aktualny odpis z Krajowego Rejestru Sądowego lub Ewidencji Działalności Gospodarczej w zakresie prac przewidzianych do wykonania w zamówieniu, - listę członków zespołu projektowego, który będzie bezpośrednio wykonywał przedmiot zamówienia, z podaniem imienia i nazwiska, specjalności zawodowej, numeru uprawnień oraz wskazanie głównego projektanta lub kierownika projektu, który będzie odpowiedzialny za opracowanie projektu, - kserokopia uprawnień osób odpowiedzialnych za opracowanie dokumentacji wraz z zaświadczeniem o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa, - zastrzeżenie informacji zawartych w ofercie, które nie mogą być udostępnione innym uczestnikom postępowania, wg zał. nr 6 do SIWZ. *za aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie , odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie całości wykonania decyzji organu;Zamawiający uzna wystawione nie wcześniej niż 3-ce przed upływem terminu składania ofert. * za aktualny wypis z KRS lub zaświadczenie z Ewidencji Działalności Gospodarczej Zamawiający uzna jedynie wypis(zaświadczenie)wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.rudna.pl zakładka przetargi.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Rudna, Pl.Zwycięstwa 15, 59-305 Rudna, pokój nr 214.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.11.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Rudna, Pl.Zwycięstwa 15, 59-305 Rudna, pokój nr 14.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowo-kosztorysowej na potrzeby realizacji zadania pn. "Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej w Gminie Narew"
- Rozbudowa drogi gminnej Nr 110405 E
- Roboty budowlane związane z dostawą i montażem agregatu prądotwórczego w O/O NBP w Opolu
- Opracowanie dokumentacji projektowej i kosztorysowej remontu drogi wewnętrznej w rejonie ulicy 1 Sierpnia od nr 36 do nr 44
- Sporządzenie dokumentacji projektowej oraz pełnienie w trakcie realizacji robót bud. nadzoru autorskiego na zad. "Informatyzacja Placówek Medycznych Województwa Świętokrzyskiego -II" ("InPlaMed-II")
- Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla zadania inwestycyjnego pn. "Budowa Gminnego Centrum Bezpieczeństwa w Jedwabnie", gm. Jedwabno.
więcej: Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.