eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WrocławDostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek dla Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-02-20

Wrocław: Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek dla Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Numer ogłoszenia: 38322 - 2015; data zamieszczenia: 20.02.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu , ul. Komandorska 118/120, 53-345 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 71 3680622, faks 71 3680491.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ue.wroc.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek dla Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek zgodnie z opisem zawartym w poniższych załącznikach do SIWZ: -nr 2a - pakiet 1 -nr 2b - pakiet 2 Kody CPV: 30125000-1 - Części i akcesoria do aparatów fotokopiujących 30125100-2 - Wkłady barwiące 30125110-5 - Toner do drukarek laserowych,faksów 30125120-8 - Toner do fotokopiarek 2. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub dwie części zamówienia. Częściami zamówienia są pakiety o numerach 1 i 2. Podane w załącznikach nr 2a i 2b ilości mogą ulec zmianie w zależności od potrzeb Zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie: -możliwość niezrealizowania zamówienia w całości. Pakiety zostaną zrealizowane w min. 80%, - możliwość dokonywania zmian ilościowych w okresie realizacji umowy, w ramach asortymentu wyszczególnionego w ofercie zgodnie z uzasadnionymi potrzebami Zamawiającego, jeśli taka zmiana nie spowoduje zwiększenia wartości zawartej umowy. 3. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 4. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 7 Ustawy, wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej, oraz zawarcia umowy ramowej. 5. Zamówienie jest częściowo finansowane (pakiet nr 2 - załącznik nr 2b do SIWZ) ze środków EFS programu POKL: z projektu Kuźnia Kadr 4 (nr POKL.04.01.01-00-311.10), Kuźnia Kadr 6 (nr POKL.04.01.01-00-201.11) oraz projektu Kuźni Kadr 7 (nr POKL. 04.01.01-00-220.11). 6. Zamawiający na podstawie art. 29 ust. 3 Ustawy dopuszcza składanie ofert równoważnych i jednocześnie wskazuje, że: -wskazanie w SIWZ marki lub nazwy handlowej służy ustaleniu standardu w zakresie wymogów technicznych, użytkowych i jakościowych postawionych przez Zamawiającego, -zaoferowane produkty równoważne muszą spełniać wymagania techniczne, użytkowe i jakościowe postawione przez Zamawiającego, - Zamawiający uzna za równoważne materiały eksploatacyjne o parametrach takich samych bądź lepszych (pojemność tuszu,tonera, wydajność i jakość wydruku) w stosunku do materiałów wymienionych przez Zamawiającego w załącznikach nr 2a i lub 2b jako wzorcowe - w przypadku zaoferowania produktów równoważnych (zamienników), Zamawiający wymaga wpisania w kol. 2 - w załączniku nr 2a i lub 2b do SIWZ nazw produktów i ich producentów, -ciężar udowodnienia, że oferowany przedmiot zamówienia jest równoważny w stosunku do wymagań określonych przez Zamawiającego spoczywa na składającym ofertę, zgodnie z rozdziałem VI pkt. 1.10 SIWZ. 7. Wykonawca oferując produkt równoważny, w Formularzu ofertowym - zał. Nr 1 do SIWZ potwierdza, że jego parametry jakościowe, techniczne i użytkowe są takie same lub lepsze jak w produkcie wymienionym przez Zamawiającego jako wzorcowy. 8. Wykonawca może zaoferować tylko takie produkty równoważne, których parametry techniczne, w tym wydajność zostały potwierdzone badaniami wykonanymi zgodnie z normą: ISO IEC 19752, 19798 dla tonerów i ISO IEC 24711, 24712 dla tuszy. 9. Przez materiały eksploatacyjne równoważne Zamawiający rozumie produkty: a. fabrycznie nowe, nieregenerowane i nierefabrykowane tzn. żadna z części wchodzących w ich skład nigdy nie była w całości lub części wykorzystana w innym produkcie; wytworzone seryjnie w cyklu produkcyjnym bez procesu powtórnego napełniania pojemników pochodzących z odzysku, b. w opakowaniach hermetycznych, nienoszących śladów używania, c. zapewniające wydajność co najmniej taką jak oryginalny materiał eksploatacyjny zalecany przez producentów sprzętu, potwierdzona badaniami wykonanymi zgodnie z normą ISO IEC 19752 dla kaset z tonerem do drukarek monochromatycznych, ISO IEC 19798 dla kaset z tonerem do kolorowych drukarek laserowych, oraz ISO IEC 24711 dla wkładów drukujących, d. zapewniające pełną kompatybilność z urządzeniami drukującymi i kopiującymi posiadanymi przez Zamawiającego, do których zostały wyszczególnione wskazane w zał. nr 2a i 2b do SIWZ materiały eksploatacyjne oraz nieograniczające pełnej współpracy z oprogramowaniem sprzętu, monitorującym stan zasobników z tuszem lub tonerem, e. w których zastosowano toner lub tusz dopasowany do pracy z danym urządzeniem i zapewniające jakość wydruku co najmniej taką, jak materiał oryginalny, zalecany przez producenta sprzętu, f. które w żadnym stopniu nie naruszają praw patentowych ani innej własności intelektualnej..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.50.00-1, 30.12.51.00-2, 30.12.51.10-5, 30.12.51.20-8.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • a. dla jednego z pakietów: jeśli Wykonawca będzie składał ofertę na jeden (dowolny) pakiet warunek uznany zostanie za spełniony, jeśli Wykonawca wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 zamówienia podobne w zakresie stanowiącym niniejsze zamówienie, na kwotę co najmniej 20.000 zł brutto każde oraz udokumentuje ich należyte wykonanie b. dla dwóch pakietów: jeśli Wykonawca będzie składał ofertę na dwa pakiety, warunek zostanie również uznany za spełniony, jeśli Wykonawca wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 zamówienia podobne w zakresie stanowiącym niniejsze zamówienie, na kwotę co najmniej 40.000 zł brutto każde oraz udokumentuje ich należyte wykonanie W celu potwierdzenia spełnienia niniejszego kryterium Wykonawca przedstawi wypełniony i podpisany załącznik Doświadczenie zawodowe, którego wzór stanowi zał. nr 5 do niniejszego postępowania (wykaz powinien zawierać opis zamówień, nazwy i adresy podmiotów, na rzecz których były one realizowane, daty wykonania (rozpoczęcia i zakończenia) oraz wartość zamówienia brutto) oraz dostarczy dowody potwierdzające, że usługi wykazane w zał. Nr 5 do SIWZ zostały wykonane lub są wykonywane należycie

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełnienia tego warunku

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełnienia tego warunku

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełnienia tego warunku

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • zaświadczenie niezależnego podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1.Wypełniona i podpisana Specyfikacja asortymentowo-cenowa dla poszczególnych pakietów - zał. Nr 2a i lub 2b do SIWZ 2.Oświadczenie podmiotów, na zasoby których powołuje się Wykonawca, stanowiące zobowiązanie do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia 3. Płyta CD lub DVD lub nośnik danych wraz z nagranymi załącznikami nr 2a i lub 2b do SIWZ - fakultatywnie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 0.80
  • 2 - Rodzaj materiałów eksploatacyjnych - 0.15
  • 3 - Termin wykonania pojedynczej dostawy - 0.05

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza zmianę istotnych postanowień umowy dotyczącą przedłużenia terminu obowiązywania umowy, w przypadku nie wyczerpania przedmiotu zamówienia w okresie obowiązywania umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http:// www.ue.wroc.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: UNIWERSYTET EKONOMICZNY WE WROCŁAWIU ul. Komandorska 118/120, 53-345 Wrocław Dział Zamówień Publicznych Bud. A, wejście A1 pok. 26.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.03.2015 godzina 12:00, miejsce: UNIWERSYTET EKONOMICZNY WE WROCŁAWIU ul. Komandorska 118/120, 53-345 Wrocław Dział Zamówień Publicznych Bud. A, wejście A1 pok. 26.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.