eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poddębicedostawa materiałów opatrunkowych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-12-30

Poddębice: dostawa materiałów opatrunkowych
Numer ogłoszenia: 383239 - 2008; data zamieszczenia: 30.12.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Poddębicach , ul. Mickiewicza 16, 99-200 Poddębice, woj. łódzkie, tel. 043 678 36 22, faks 043 678 20 21.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-poddebice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa materiałów opatrunkowych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 3.1 Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów opatrunkowych w ilości i asortymencie określonym w Załączniku nr 3 do SIWZ - Formularz cenowy. 3.2 Przedmiot dostawy musi odpowiadać wymaganiom polskich norm przenoszących europejskie normy zharmonizowane lub też - w przypadku ich braku - europejskich aprobat technicznych, wspólnych specyfikacji technicznych, polskich norm przenoszących normy europejskie, polskich norm wprowadzających normy międzynarodowe, polskich norm, polskich aprobat technicznych (art. 30 ust. 1 i 2 ustawy Pzp). 3.3 Przedmiot dostawy musi być dopuszczony do obrotu i używania zgodnie z przepisami ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. Nr 126, poz. 1380 z póź. zm.). W szczególności powinien posiadać certyfikaty CE. 3.4 Zamawiający wymaga aby oferowany przedmiot zamówienia posiadał termin ważności: min. 3 miesiące licząc od daty dostawy. 3.5 Zamawiający wymaga dołączenia do ofert wzorów - próbek (bezzwrotnych i bezpłatnych) oferowanego asortymentu w ilościach: 1) min. 2 szt. odnośnie każdej pozycji w Pakiecie nr 2, 2) min. 2 szt. odnośnie każdej pozycji w Pakiecie nr 3, 3) min. 2 szt. odnośnie każdej pozycji w Pakiecie nr 5, 4) min. 2 szt. odnośnie każdej pozycji w Pakiecie nr 8, 5) min. 2 szt. odnośnie Pakietu nr 10. Próbki posłużą Zamawiającemu do oceny wg kryterium: /ocena jakościowa/ (Załącznik nr 7 do SIWZ) pod warunkiem, iż będą odpowiadać opisowi asortymentu podanemu w Załączniku nr 3 do SIWZ. Każda próbka powinna zawierać dołączony opis z numerem wskazującym, której pozycji przetargowej dotyczy. Ponadto wymagany jest pisemny wykaz asortymentu i ilości dostarczonych próbek. 3.6 Zamawiający wymaga nie podwyższania cen jednostkowych netto asortymentu objętego zamówieniem, a określonych przez Wykonawcę w ofercie, przez cały okres obowiązywania umowy. 3.7 Realizacja dostaw będzie się odbywać sukcesywnie na podstawie zamówień składanych przez upoważnionego pracownika Apteki Szpitalnej Zamawiającego za pośrednictwem faxu, za potwierdzeniem odbioru. 3.8 Dostawy materiałów opatrunkowych będą odbywać się na koszt i ryzyko Wykonawcy do Apteki Szpitalnej mieszczącej się w siedzibie Zamawiającego, w godzinach 7.25 - 15.00 w czasie nie dłuższym niż 3 dni roboczych od chwili złożenia zamówienia przez Zamawiającego. Wykonawca jest zobowiązany do złożenia zamówionego towaru w miejscu wyznaczonym przez pracownika apteki. 3.9 Ewentualne reklamacje dostaw z tytułu jakości lub ilości dostarczonego towaru składane będą Wykonawcy za pośrednictwem faxu, za potwierdzeniem transmisji niezwłocznie po ich stwierdzeniu. 3.10 Wykonawca jest zobowiązany do udzielenia odpowiedzi na złożoną reklamację w ciągu 24 h od chwili złożenia reklamacji, a w przypadku braku odpowiedzi reklamację uważać się będzie w całości uznaną przez Wykonawcę. 3.11 W przypadku uznania reklamacji za zasadną Wykonawca zobowiązany jest w terminie 72 h od chwili złożenia reklamacji wymienić towar na wolny od wad bądź uzupełnić braki ilościowe na własny koszt i we własnym zakresie..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10 - Opatrunki 33.14.11.00 - Opatrunki, zaciski, szwy, podwiązki 33.14.11.14 - Gaza medyczna 33.14.11.19 - Kompresy 33.14.11.13 - Bandaże 33.14.11.15 - Wata medyczna 33.14.11.12 - Plastry .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 14.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 36.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. spełniają niżej określone warunki podmiotowe wynikające z art. 22 ust. 1 pkt. 1-4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia w oparciu o art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych. 2. spełniają warunki i wymagania określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie na zasadzie /spełnia/ nie spełnia/ w oparciu o informacje zawarte w dokumentach wymienionych w punkcie 8 SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnił..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 8.1 Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 8.2 Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 8.3 Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 8.4 Wykaz wykonanych 2 dostaw w ciągu ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia i o łącznej wartości stanowiącej co najmniej 60% wartości brutto składanej oferty (suma pakietów na które Wykonawca składa ofertę) wraz z podaniem wartości tych dostaw, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentów /referencje/ potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie - Załącznik nr 5 do SIWZ. 8.5 Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki o których mowa w art. 22 i 24 ustawy Prawo zamówień publicznych - Załącznik nr 4 do SIWZ; 8.6 Projekt umowy (parafowany) - Załącznik nr 2 do SIWZ 8.7 Dokumenty i oświadczenia potwierdzające, że przedmiot zamówienia odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego: a) dokumenty dopuszczające do obrotu przedmiot zamówienia, o których mowa w punkcie 3.3 SIWZ, w szczególności certyfikaty CE, b) wzory - próbki o których mowa w punkcie 3.5 SIWZ. 8.8 Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia (jeżeli dotyczy). Inne dokumenty wymagane w SIWZ: 8.9 Formularz ofertowy - Załącznik nr 1 do SIWZ. 8.10 Formularz cenowy - Załącznik nr 3 do SIWZ. Zamawiający informuje: Wykonawcy, którzy wraz z ofertą składają dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji mają obowiązek ich oznakowania i oddzielenia od części jawnej złożonej oferty. Wykonawcy nie mogą zastrzec informacji o których jest mowa w art. 86 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych. Jeżeli ofertę i załączniki podpisuje osoba inna niż wynika to ze złożonych dokumentów wówczas musi być wraz z ofertą złożony oryginał pełnomocnictwa lub jego kserokopia potwierdzona za zgodność przez jedną z niżej wymienionych osób : - notariusza, - lub osoby, których uprawnienie do reprezentacji wynika z dokumentu rejestracyjnego /ewidencyjnego / wykonawcy, zgodnie ze sposobem reprezentacji określonym w tym dokumencie pod rygorem odrzucenia oferty jako nieodpowiadającej treści SIWZ. Treść dokumentu stanowiącego pełnomocnictwo musi zawierać zapis do jakich czynności osoba ta ma uprawnienie i okres obowiązywania pełnomocnictwa. Dokumenty wymienione w pkt 8 SIWZ mogą być składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez uprawnioną osobę do reprezentowania podmiotu - wykonawcę. Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczone za zgodność z oryginałem przez uprawnioną osobę do reprezentowania podmiotu - wykonawcę. Wykonawcy, którzy maja siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej. 1.Wykonawca, który ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o których mowa w pkt 8.1-8.3 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. 2. Dokumenty określone w pkt 1 lit. a i c powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, natomiast dokument o którym mowa w pkt. 1 lit. b powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3.Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów określonych powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, dokumenty te powinny być wystawione w terminach określonych w pkt 2. Podmioty występujące wspólnie: W przypadku, gdy wykonawcą są podmioty występujące wspólnie muszą załączyć do oferty dokument (pismo, oświadczenie) na mocy którego wspólnicy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu przetargowym lub reprezentowania ich w postępowaniu przetargowym i zawarciu umowy /dotyczy również spółek cywilnych utworzonych przez osoby fizyczne, zamiast tego dokumentu może być załączona umowa spółki/. Ponadto dokument ten musi zawierać nazwę podmiotów wspólnych i wskazanie zakresu działania każdego z nich. Do dnia podpisania umowy z zamawiającym podmioty występujące wspólnie, których oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, muszą podpisać umowę/dla spółek cywilnych może to być umowa spółki/. Nie może ona być zawarta na czas krótszy niż okres realizacji umowy z zamawiającym. Zamiast powyższego dokumentu zamawiający dopuszcza złożenie wraz z ofertą umowy o wspólnej działalności. Umowa ta będzie załącznikiem do umowy z zamawiającym. Każdy z podmiotów występujących wspólnie ma obowiązek złożyć dokumenty określone w SIWZ w pkt 8.1 - 8.3. oraz 8.5. Pozostałe dokumenty wymienione w pkt. 8 SIWZ wykonawcy składają wspólnie i muszą one wykazywać wspólne spełnienie warunków udziału w postępowaniu. Wszelka korespondencja i rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z pełnomocnikiem / liderem /. Wypełniając formularz ofertowy, jak również inne dokumenty powołujące się na wykonawcę w miejscu / nazwa i adres wykonawcy / należy podać dane dotyczące podmiotu wspólnego, a nie pełnomocnika / lidera /..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital-poddebice.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Poddębicach ul. Mickiewicza 16 99 - 200 Poddębice budynek administracji, I piętro - sekretariat Dyrekcji.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.01.2009 godzina 10:00, miejsce: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Poddębicach ul. Mickiewicza 16 99 - 200 Poddębice budynek administracji, I piętro - sekretariat Dyrekcji.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: PAKIET NR 1 - CHUSTA TRÓJKĄTNA.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Chusta trójkątna bawełniana - 90 szt.;.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4, 33.14.11.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: PAKIET NR 2- GAZA OPATRUNKOWA.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Gaza opatrunkowa bawełniana wyj. 17 nit. 1/2m x 1m, 10500 szt.; 2. Gaza opatrunkowa bawełniana wyj. 17 nit. 1m x 1m , 11400 szt. 3. Gaza opatrunkowa bielona szer. 90 cm mb, 18900 mb;.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4, 33.14.11.00-1, 33.14.11.14-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 70
    • 2. OCENA JAKOŚCIOWA - 30

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: PAKIET NR 3 - KOMPRESY GAZOWE.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Kompresy gazowe niejałowe 13 nit. 8 wartst. 10 cm x 10 cm a 100 szt., 2000 op; 2. Kompresy gazowe niejałowe 13 nit. 8 warst. 7,5cm x 7,5cm a 100szt., 2250 op; 3. Kompresy gazowe niejałowe 13 nit. 8 warst. 5cm x 5cm a 100 szt., 1080 op; 4. Kompresy gazowe 17 nit. 12 wartst. 10 cm x 10 cm a 100 szt., 4300 op..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.14-2, 33.14.11.19-7, 33.14.11.13-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 70
    • 2. OCENA JAKOŚCIOWA - 30

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: PAKIET NR 4- LIGNINA.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Lignina arkusze 1kg/wata celul. bielona, 1260 kg; 2. Lignina rolka =150g, 2304 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.15-9, 33.14.11.10-4, 33.14.11.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: PAKIET NR 5 - OPASKI.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Opaska bawełniana tk. 4m x 10cm, 900 szt.; 2. Opaska bawełniana tk. 4m x 15cm, 900 szt.; 3. Opaska dziana wiskoz. 4m x 10 cm, 15 000 szt.; 4. Opaska dziana wiskoz. 4m x 15cm, 12000 szt.; 5. Opaska dziana wiskoz. 4m x 5cm, 6000 szt.;.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4, 33.14.11.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 70
    • 2. OCENA JAKOŚCIOWA - 30

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: PAKIET NR 6 - OPASKI II.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Opaska gips 3m x 10cm 1 szt. Wiążąca 5-6 min., 900 szt.; 2. Opaska gips 3m x 12cm 1 szt. Wiążąca 5-6 min., 900 szt.; 3. Opaska gips 3m x 15cm 1 szt. Wiążąca 5-6 min., 600 szt.; 4. Opaska elastyczna z zap. Tk. 5m x 10cm, 2700 szt.; 5. Opaska elastyczna z zap. Tk. 5m x 12cm, 2100 szt.; 6. Opaska elastyczna z zap. Tk. 5m x 15cm, 900 szt.;.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4, 33.14.11.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: PAKIET NR 7 - PLASTRY I.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Elastyczny przylepiec chirurgiczny włókninowy 10cm x 10m, 90 szt.; 2. Elastyczny przylepiec chirurgiczny włókninowy 20cm x 10m, 90 szt.; 3. Plaster z opatrunkiem na tkaninie 6cm x 1m, 210 szt.;.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.12-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: PAKIET NR 8 - PLASTRY II.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Plaster na tkaninie bawełnianej 25mm x 5m, 6000 szt.; 2. Plaster na tkaninie bawełnianej 50mm x 5m, 180 szt.; 3. Plaster do Venflonów, hipoalergiczny, sterylny, rozm. 5-6cm x 7-8cm, 36000 szt.;.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.12-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 70
    • 2. OCENA JAKOŚCIOWA - 30

CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: PAKIET NR 9 - PODKŁADY POD GIPS.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Podkład pod gips 10cm x 3m, 600 szt.;.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4, 33.14.11.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: PAKIET NR 10 - SERWETA.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Serweta operacyjna gazowa niejałowa czterowarstwowa 17 N z nitką RTG i tasiemką, rozmiar 45cm x 45cm, 21000 szt.;.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4, 33.14.11.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 70
    • 2. OCENA JAKOŚCIOWA - 30

CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: PAKIET NR 11 - WATA BAWEŁNIANA.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Wata bawełniania opatr. 200g, 210 szt.; 2. Wata bawełniana opatr. 500g, 1500 szt.;.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.15-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: PAKIET NR 12 - OPATRUNKI SPECJALISTYCZNE.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. opatrunek pooperacyjny sterylny typu Cosmopor lub równoważny, roz. 7,2 cm x 5cm, 1800 szt.; 2. opatrunek pooperacyjny sterylny typu Cosmopor lub równoważny, roz. 6cm x 10cm, 1050 szt.; 3. opatrunek pooperacyjny sterylny typu Cosmopor lub równoważny, roz. 8cm x 10cm, 300 szt.; 4. opatrunek pooperacyjny sterylny typu Cosmopor lub równoważny, roz. 10cm x 20cm, 1800 szt.; 5. Opatrunek parafinowy z gazy nasączony chlorheksydyną, sterylny, roz. 15cm x 20cm, 150 szt.; 6. Parafinowy opatrunek z gazy dla ran powierzchniowych typu Jelonet lub równoważny, sterylny, roz. 5cm x 5cm, 150 szt.;.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4, 33.14.11.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: PAKIET NR 13 - GIPS CHIRURGICZNY.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Gips chirurgiczny szybkowiążący op=5 kg., 30 op.;.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4, 33.14.11.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: PAKIET NR 14 - PLASTRY DO ZBLIŻANIA BRZEGÓW RAN.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Plaster do zbliżania brzegów ranyzastępujący nici chirurgiczne 5-7mm x 35-40mm, 300 szt.; 2. Plaster do zbliżania brzegów rany zastępujący nici chirurgiczne 3-7mm x 75-100mm, 150 szt.;.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.12-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.