eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WrocławUsługi deratyzacji, dezynsekcji i dezynfekcji w obiektach Wrocławskiego Zespołu Żłobków. Znak postępowaniaZP-7/WZŻ/2016

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-02-22

Wrocław: Usługi deratyzacji, dezynsekcji i dezynfekcji w obiektach Wrocławskiego Zespołu Żłobków. Znak postępowania: ZP-7/WZŻ/2016
Numer ogłoszenia: 38324 - 2016; data zamieszczenia: 22.02.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 8665 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wrocławski Zespół Żłobków, ul. Fabryczna 15, 53-609 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 71 358 46 46, faks 71 358 46 47.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi deratyzacji, dezynsekcji i dezynfekcji w obiektach Wrocławskiego Zespołu Żłobków. Znak postępowania: ZP-7/WZŻ/2016.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług deratyzacji, dezynsekcji i dezynfekcji w następujących obiektach zamawiającego: 1) Żłobek nr 1 - ul. Lwowska 20, Wrocław; 2) Żłobek nr 2 - ul. Zemska 33, 3) Żłobek nr 3 - ul. Białowieska 27, 4) Żłobek nr 4- ul. Kłodnicka 25, Wrocław 5) Żłobek nr 5 - ul. Dokerska 5, 6) Żłobek nr 6 - ul. Krowia 1, 7) Żłobek nr 7- ul. Drukarska 9, Wrocław 8) Żłobek nr 8- ul. Sądowa 6, Wrocław 9) Żłobek nr 9- ul. Wrońskiego 13 d, Wrocław 10) Żłobek nr 10- ul. H. Brodatego 17, Wrocław 11) Żłobek nr 11 - ul. Hubska 39, Wrocław 12) Żłobek nr 12 - ul. Jugosłowiańska 85 a, Wrocław 13) Żłobek nr 13 - ul. Wieczysta 107, Wrocław 14) Żłobek nr 14- ul. Mulicka 4 c, Wrocław 15) Żłobek nr 15- ul. Łukowa 37, Wrocław 16) Budynek administracyjny - Fabryczna 15, Wrocław 2. Usługi obowiązkowej deratyzacji będą wykonywane 2 razy do roku w oparciu o uchwałę nr XXXV/780/12 Rady Miejskiej Wrocławia z dnia 29 listopada 2012 rok w sprawie ustalenia regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Wrocławia , czyli od 15 marca do 1 kwietnia ( pierwsza obowiązkowa deratyzacja) oraz od 15 listopada do 1 grudnia ( druga obowiązkowa deratyzacja) . 3.W przypadku zamiany w trakcie obowiązywania umowy Uchwały Rady Miejskiej Wrocławia w zakresie terminów obowiązkowej deratyzacji Wykonawca zobowiązany jest do dostosowania terminów usługi do obowiązujących terminów na terenie Gminy Wrocław. 4.Dodatkowa deratyzacja, dezynsekcja i dezynfekcja będą wykonywane w razie potrzeb Zamawiającego na pisemne zlecenie, w którym zostanie określony rodzaj usługi, miejsce jej wykonania oraz termin. 5. Zamawiający w przypadku zaistnienia obiektywnych okoliczności może dokona zmiany ilości zamawianych usług w ramach poszczególnych pozycji, tj. dodatkowej deratyzacji lub dezynsekcji lub dezynfekcji. Zmiana ilościowa nie może przekroczyć łącznej kwoty zamówienia na dodatkowe usługi i będzie w trakcie obowiązywania umowy rozliczana w oparciu o ceny m2 lub ceny jednostkowe zawarte w formularzu asortymentowo-cenowym wybranej oferty. 6. Usługi deratyzacji , dezynsekcji i dezynfekcji wykonywane będą zgodnie z aktualnymi standardami , stanem wiedzy i obowiązującym w tym zakresie prawem oraz wymaganiami bezpieczeństwa zdrowotnego ludzi i zwierząt jak również w poszanowaniu środowiska naturalnego. 7. Wykonawca zobowiązany jest do wykorzystania podczas przeprowadzania deratyzacji , dezynsekcji i dezynfekcji najwyższej jakości środków posiadających karty charakterystyk , atesty lub zezwolenia Państwowego Zakładu Higieny , Ministerstwa Zdrowia i Ministerstwa Rolnictwa i Rozwoju wsi. 8. Środki użyte do wykonania usług deratyzacji, dezynfekcji oraz dezynsekcji należy dostosować do specyfiki działalności Zamawiającego, tj. należy uwzględnić fakt, iż żłobki 1-15 są obiektami zbiorowego żywienia , tak więc użyte środki nie mogą zagrażać zdrowiu i życiu osób korzystających z usług żłobków. 9. Wykonawca po każdorazowo zakończonej usłudze ( deratyzacji, dezynsekcji i dezynfekcji) spisze protokół zawierający: 1) datę i miejsce ( nr żłobka i/lub adres obiektu) wykonania usługi; 2) datę i miejsce przeszkolenia personelu; 3) rodzaj wykonanej usługi; 4) sposób wykonania usługi; 5) użyte środki ( nazwa, producent); 6) zalecenia po wykonanej usłudze oraz rodzaj przekazanych dokumentów ( atestów, certyfikatów, kart charakterystyki, zezwoleń); 7) pieczęć i podpis Kierownika danego obiektu lub osoby upoważnionej potwierdzające wykonanie usługi. Wzór protokołu odbioru stanowi załącznik nr 6 do umowy Wykonawca zobowiązany jest do stosowania dołączonego wzoru protokołu odbioru zawierającego powyższe dane. Jeśli Wykonawca nie będzie wystawiał protokołu wg wzoru ( załącznik nr 6 do umowy ) Zamawiający zastrzega sobie prawo wstrzymania się z płatnością wystawionej faktury do momentu otrzymania prawidłowo wystawionego protokołu odbioru. 10. Wykonawca zobowiązuje się przeprowadzić deratyzację: 1)zgodnie z obowiązującymi przepisami odnośnie sposobu, bezpieczeństwa i terminów oraz przy użyciu materiałów własnych, 2)preparaty do przeprowadzenia deratyzacji powinny być bezpieczne i uniemożliwiające skażenie, 3) należy przeprowadzić oględziny obiektu, dokonać identyfikacji szkodników, wskazać miejsca przedostawania, bytowania lub gniazdowania gryzoni w celu wyeliminowania nieprawidłowości, 4) należy wykonać zabezpieczenie zewnętrzne poprzez stworzenie bariery wokół budynku, poza jego obrębem, jednak na terenie działki, na której znajduje się budynek żłobka. Bariera ta ma mieć zastosowanie przeciwko szczurom i innym gryzoniom w norach, kanałach i wszelkich możliwych drogach dojścia gryzoni do obiektu danego żłobka, 5) należy wypisać protokół, o którym mowa w punkcie 9 podpunkt 1-8 po zabiegowy na każdy obiekt oddzielnie, z wyszczególnieniem, jakimi preparatami był wykonany zabieg, gdzie, na jakiej powierzchni obiektu podanej w metrach kwadratowych oraz w jakim terminie została wykonana usługa wraz z pieczęciami i podpisami upoważnionych przedstawicieli obu stron. Wzór protokołu stanowi załącznik nr 6 do umowy. 11. Wykonawca zobowiązuje się przeprowadzić dezynsekcję: 1) zgodnie z obowiązującymi przepisami odnośnie sposobu, bezpieczeństwa i terminu określonego przez Zamawiającego przy użyciu materiałów własnych, 2) preparaty do przeprowadzenia dezynsekcji powinny być bezpieczne i uniemożliwiające skażenie żywności znajdującej się w kuchni, stołówkach, magazynach oraz pomieszczeniach dostępnych dla dzieci, 3) zabieg dezynsekcji musi być wykonany jednorazowo na całej powierzchni obiektu, 4) należy przeprowadzić oględziny obiektu, dokonać identyfikacji insektów, wskazać miejsca bytowania i gniazdowania insektów biegających (karaluchów, prusaków, rybików i innych) i latających (much, komarów, os, szerszeni i innych) w celu wyeliminowania nieprawidłowości, 5) metodę zastosowaną do przeprowadzenia dezynsekcji wybiera Wykonawca; również wybór użytego preparatu z listy załączonej do oferty i gwarantującego skuteczność, a także sposób zastosowania leży w jego gestii, 7) należy wykonać zabezpieczenie zewnętrzne (w szczególności przeciwko mrówkom) poprzez stworzenie ochronnej bariery zewnętrznej, 8) osoba odpowiedzialna za wykonanie zabiegu poinformuje Kierownika obiektu o wyborze metody, środkach przygotowawczych, jakie należy podjąć i jak należy zachować się po zabiegu, 9) należy wypisać protokół pozabiegowy na każdy obiekt oddzielnie, z wyszczególnieniem, jakimi preparatami był wykonany zabieg, gdzie, na jakiej powierzchni podanej w metrach kwadratowych oraz w jakim terminie, wraz z pieczęciami i podpisami upoważnionych przedstawicieli obu stron. Wzór protokołu stanowi załącznik nr 6 do umowy. 10. Wykonawca zobowiązuje się przeprowadzić dezynfekcję: 1) zgodnie z obowiązującymi przepisami przy użyciu materiałów własnych, 2) preparaty do przeprowadzenia dezynfekcji powinny być bezpieczne i uniemożliwiające skażenie żywności znajdującej się w kuchni, stołówkach, magazynach oraz pomieszczeniach dostępnych dla dzieci, 3) użyte preparaty muszą skutecznie zwalczać wszelkiego rodzaju wirusy, bakterie i grzyby, 4) metodę zastosowaną do przeprowadzenia dezynfekcji, czyli opryski, gazowanie lub zamgławianie zimne lub gorące wybiera Wykonawca zgodnie z powszechnie obowiązującymi przepisami, 5) osoba odpowiedzialna za wykonanie zabiegu poinformuje Kierownika obiektu o wyborze metody, środkach przygotowawczych, jakie należy podjąć i jak należy zachować się po zabiegu, 6) należy wypisać protokół pozabiegowy na każdy obiekt oddzielnie z wyszczególnieniem, jakimi preparatami był wykonany zabieg, gdzie i w jakim terminie, wraz z pieczęciami i podpisami upoważnionych przedstawicieli obu stron. 11. Na żądanie Zamawiającego Wykonawca dla potrzeb systemu HACCP będzie sporządzał raporty z deratyzacji, dezynsekcji, dezynfekcji oraz listę działań korygujących. Wykonawca przedstawi także atesty, karty charakterystyki, itp. na stosowane preparaty, dokumenty stwierdzające przygotowanie do świadczenia usług w zakresie obejmującym przedmiot zamówienia, tj. potwierdzenie odbycia minimum rocznej praktyki w zakładzie pracy, w którym Wykonawca świadczył usługi z zakresu deratyzacji, dezynsekcji oraz dezynfekcji albo dyplom lub dokument równoważny potwierdzający uczestnictwo w specjalistycznych kursach/szkoleniach organizowanych pod merytorycznym nadzorem uczelni, instytucji lub stowarzyszenia kompetentnego w zakresie deratyzacji, dezynfekcji i dezynsekcji. 12. Do obowiązków Wykonawcy należy przeszkolenie pracowników Zamawiającego w zakresie metod zwalczania szkodników zgodnie z zasadami GMP, GHP, HACCP. Z przeprowadzonego szkolenia należy sporządzić protokół zawierający: 1) Datę i miejsce przeszkolenia, 2) Zakres przeszkolenia, 3) Imiona i nazwiska osób przeszkolonych, 4) Pieczęć i podpis osoby wykonującej przeszkolenie. 13.Powyższe szkolenie winno być przeprowadzone w każdym żłobku i dla wszystkich pracowników przy realizacji pierwszego zlecenia z zakresu deratyzacji, dezynsekcji, dezynfekcji. Zakres szkolenia obejmować będzie m. in.: 1) Zasady i metody przeprowadzania deratyzacji, dezynsekcji, dezynfekcji oraz mechanizm działania i toksyczności używanych preparatów. 2) Procedura postępowania w przypadku przedostania się preparatów do żywności. 3) Biologia szkodników sanitarnych i magazynowych (gryzoni, owadów). 14. Do obowiązków Wykonawcy należy przygotowanie materiałów szkoleniowych (np. folder, skrypt) i przekazanie po jednym egzemplarzu do każdego żłobka. Kierownik Żłobka dołącza dokument ze szkolenia do dokumentacji HACCP. 15. Wszelkie działania winny być przeprowadzane w godzinach między 7.00 a 16.00 od poniedziałku do piątku, a ich termin uzgodniony telefonicznie lub drogą elektroniczną z Kierownikiem danego żłobka lub osobą upoważnioną. Dopuszczalne jest prowadzenie prac w innym czasie, jednak wymaga to zgody Kierownika danego żłobka. Dane kontaktowe zawiera Załącznik nr 8 do SIWZ 16. Wykonawcy nie przysługuje dodatkowe wynagrodzenie za dojazd do miejsca wykonywania usługi oraz przeprowadzenie przeszkolenia. 17. Zamawiający wymaga aby Wykonawca odbył szkolenie potwierdzone certyfikatem z systemu HACCP. 18. Wykonawca jeśli uzna ,iż jest to niezbędne, winien dokonać na własny koszt wizji lokalnej w terenie , gdzie ma być wykonywana usługa i zdobyć wszelkie informacje, które mogą być konieczne do wykonywania usługi oraz prawidłowej wyceny jej wartości. 19 . Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został opisany w: - Formularzu asortymentowo cenowym - załącznik nr 2 do SIWZ; - Projekcie umowy wraz z załącznikami do umowy - załącznik nr 7 do SIWZ;.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.92.10.00 - Usługi dezynfekcji i dezynsekcji budynków 90.92.20.00 - Usługi zwalczania szkodników 90.92.30.00 - Usługi odszczurzania .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.02.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 4.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Inpest Service Kondrajczak Krzysztof, ul. Brzeska 31, 49-314 Pisarzowice, kraj/woj. opolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 8910,50 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 7461,27

  • Oferta z najniższą ceną: 7461,27 / Oferta z najwyższą ceną: 22392,28

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.