To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2010-11-25
Kętrzyn: Dostawa nowego małogabarytowego wielozadaniowego pojazdu komunalnego z osprzętem
Numer ogłoszenia: 383282 - 2010; data zamieszczenia: 25.11.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 308267 - 2010r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej "Komunalnik" Sp. z o.o., Plac Słowiański 2, 11-400 Kętrzyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 7513805, faks 089 7513812.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka Gminy Miejskiej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa nowego małogabarytowego wielozadaniowego pojazdu komunalnego z osprzętem.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: dostawa nowego wielozadaniowego pojazdu komunalnego z osprzętem o następujących parametrach i określeniach technicznych: 1. DMC - min. 6,0 ton 2. Gabaryty pojazdu : a. Szerokość nie większa niż - 1710 mm b. Długość nie większa niż - 4480 mm c. Wysokość nie większa niż - 2390 mm 3. Silnik - wysokoprężny spełniający standardy EURO 5 mocy min. 74 kW 4. Napęd - 4x4 permanentny z przekładnią biegów pełzających, z możliwością blokady dyferencjału co najmniej tylnej osi, zamawiający dopuszcza rozwiązanie z min.10-stopniową przekładnią skrzyni redukcyjnej 5. Układ hamulcowy dwuobwodowy wspomagany 6. Hydraulika - kompletna hydraulika 3-obwodowa umożliwiająca pracę wymiennego sprzętu - pługu hydraulicznego prostego - bramowca - wywrotki - piaskarko-solarki 7. Skrzynia wywrotki trójstronnej o wymiarach min. 2650mm x 1700 mm x 400 mm, boczne i tylna burta demontowalne 8. Układ kierowniczy wspomagany, z regulowaną kierownicą 9. Tachograf cyfrowy 10. Koło zapasowe 11. Lampy błyskowe (stroboskopowe) koloru pomarańczowego oraz belka długiego oświetlenia ostrzegawczego (stroboskopowa) umieszczona na kabinie kierowcy, z podświetlanym napisem P.G.K. Komunalnik 12. Klin pod koła pojazdu 13. Komfortowe siedzenie kierowcy i pasażera 14. Pojazd wyposażony w oświetlenie zewnętrzne zgodne z obowiązującymi przepisami o ruchu drogowym 15. Sygnał cofania 16. Stopy odstawcze do demontażu wywrotki Urządzenie bramowe: 1. Demontowalne urządzenie bramowe, z teleskopowymi ramionami podnoszącymi w wersji obrotowej 180° przystosowane do obsługi kontenerów o pojemności 1,5 - 4,0 m3 oraz instalacji piaskarki silosowej o max pojemności 1,5 m3 - zasilane z hydrauliki pojazdu 2. Rama: kompaktowa rama nośna wykonana z wysoko-wytrzymałych profili stalowych 3. Platforma: z aluminium, połączona śrubowo z ramą 4. Zabezpieczenie przesuwu kontenera na platformie: po bokach - wsuwane na ramie, na długości różne możliwości wsuwania blokady w zależności od wielkości kontenera 5. Wał obrotowy ruchu haka: na całej długości na łożyskach mosiężnych 6. Ramiona podnoszące: z czterokątnych, grubościennych profili stalowych 7. Wieniec obrotowy: przystosowana do wysokich obciążeń konstrukcja stalowa na łożyskach kulowych, z blokadą ruchu-prawo, lewo, tył 8. Montaż urządzenia: na szybkozłączach kulowych w miejscu skrzyni wywrotki trójstronnej 9. Max. udźwig urządzenia - 4000 kg 10. Udźwig urządzenia przy wysuniętych ramionach teleskopowych - 2000 kg 11. Waga urządzenia nie więcej 680 kg 12. Szerokość urządzenia nie więcej niż 1800 mm 13. Wysokość stóp odstawczych od podłoża w pozycji transportowej nie mniej niż- 470 mm Pług : 1. Przystosowany do montażu na płycie pojazdu 2. Waga: 240-275kg 3. Hydrauliczne funkcje: podnoszenie, opuszczanie i zmiany ustawienia zakresie 30° 4. Zabezpieczenie przed najazdem i uderzeniem w przeszkody 5. Elastyczna gumowa listwa zgarniająca odporna na ścieranie w niskich temperaturach 6. Wyposażony w światła obrysowe Piaskarko- solarka: 1. Piaskarko-solarka przeznaczona do montażu na urządzeniu bramowym i zasilana z hydrauliki pojazdu, przystosowana do pracy z materiałami sypkimi każdego rodzaju, tj. piasek, sól oraz solanka 2. Szerokość posypywania: 1,5-6 m 3. Regulacja szerokości i gęstości posypywania z kabiny kierowcy 4. Wyposażenie : sito przesiewające ładowany materiał, zabezpieczające przed przedostawaniem się zbrylonego materiału oraz innych wielkogabarytowych zanieczyszczeń 5. Pokrywa ograniczająca szkodliwy wpływ opadów atmosferycznych na zamarzanie materiału do posypywania 6. Pojemność głównego zbiornika: min. 1,2 m3 7. Pojemność zbiorników na solankę: min. 2x150 l 8. Długość, szerokość, wysokość i waga dostosowane do maksymalnych parametrów nośności i gabarytów oferowanej zabudowy bramowej Warunki pozostałe: 1. Pojazd powinien posiadać wszystkie dokumenty niezbędne do dopełnienia formalności związanych z dopuszczeniem do ruchu po drogach publicznych , posiadać uprawnienia UDT oraz zgodne z wymaganiami bezpieczeństwa narzuconymi Dyrektywą Maszynową UE. 2. Wykonawca udzieli gwarancji oraz zapewni serwis na pojazd wielozadaniowy, urządzenie bramowe, pług, piaskarko-solarkę. Gwarancja musi być zgodna z gwarancją producenta i obejmować okres min. 24 miesięcy licząc od dnia bezusterkowego odbioru zamówienia. 3. W okresie gwarancji wszystkie koszty naprawy w tym dojazd , koszt materiałów i części zamiennych, za wyjątkiem materiałów i części eksploatacyjnych podlegających naturalnemu zużyciu ponosi Wykonawca. 4. Wykonawca powinien zapewnić autoryzowany serwis gwarancyjny i pozagwarancyjny. 5. W celu potwierdzenia , że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym w SIWZ, Wykonawca powinien dołączyć do oferty katalogi i foldery z opisem technicznym oferowanego pojazdu i osprzętu zawierającym wymagane przez Zamawiającego parametry techniczne oraz wypełniony druk Informacja o parametrach technicznych oferowanego pojazdu- dołączony do SIWZ 6. Koszt transportu do zamawiającego ponosi Wykonawca. 7. Wykonawca dostarczy łącznie z pojazdem katalog części zamiennych i instrukcje obsługi w j. polskim..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.11.40.00 - Pojazdy specjalne .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.11.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"ECO-CLEAN" MALANOWICZ, ŻELEZIK SPÓŁKA JAWNA W LIKWIDACJI
jakie przetargi wygrała firma
"ECO-CLEAN" MALANOWICZ, ŻELEZIK SPÓŁKA JAWNA W LIKWIDACJI
- ECO-CLEAN Malanowicz,Żelezik Sp. J., ul. Tarnogórska 114C, 44-100 Gliwice, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 420000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 397000,00
Oferta z najniższą ceną: 397000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 397000,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z KĘTRZYNA
- Rozbiórka istniejącego i budowa nowego budynku nr 18 wraz z infrastrukturą towarzyszącą na potrzeby SOdC w m. Kętrzyn
- Świadczenie usług ochrony zdrowia w ramach projektu: "Zdrowie jest najważniejsze - ochrona zdrowia i profilaktyka w okresie po-covidowym na Litwie i w Polsce"
- Modernizacja placu zabaw
- Modernizacja kompleksów sportowych "Moje Boisko - Orlik 2012" w Kętrzynie przy Szkole Podstawowej nr 1, Szkole Podstawowej nr 3 i Szkole Podstawowej nr 4
- Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych masą na gorąco wraz z lokalnym wzmocnieniem poboczy dróg powiatowych administrowanych przez Zarząd Dróg Powiatowych w Kętrzynie
- Utworzenie Klubu Rozwoju Cyfrowego w Kętrzynie
więcej: przetargi w Kętrzynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup średniego pojazdu ratowniczego
- Zakup wraz z dostawą pojazdu specjalnego do czyszczenia kanalizacji na potrzeby Zakładu Gospodarki Komunalnej w Czarnej Dąbrówce
- ZAKUP I DOSTAWA SAMOCHODU OSOBOWEGO DLA GMINY ZĄBKOWICE ŚLĄSKIE ORAZ ZAKUP I DOSTAWA SAMOCHODU TYPU SUV DLA STRAŻY MIEJSKIEJ W ZĄBKOWICACH ŚLĄSKICH
- ,,Dostawa lekkiego samochodu ratowniczo-gaśniczego z wyposażeniem rozszerzonym"
- Dostawa samochodu patrolowego dla Straży Miejskiej w Bielsku-Białej
- "ZAKUP STRAŻACKIEGO ŚREDNIEGO WOZU BOJOWEGO NA POTRZEBY OSP MIECHÓW
więcej: Pojazdy specjalne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.