Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-02-26
Sosnowiec: Dostawa odczynników wraz z dzierżawą automatycznego analizatora hematologicznego z różnicowaniem krwinek białych na 3 grupy.
Numer ogłoszenia: 38333 - 2008; data zamieszczenia: 26.02.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej Szpital Miejski w Sosnowcu, Ul. Szpitalna 1, 41-219 Sosnowiec, woj. śląskie, tel. 0-32 2964219, 3630479, fax 0-32 2964219.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital1.sosnowiec.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa odczynników wraz z dzierżawą automatycznego analizatora hematologicznego z różnicowaniem krwinek białych na 3 grupy..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa odczynników wraz z dzierżawą automatycznego analizatora hematologicznego z różnicowaniem krwinek białych na 3 grupy. Szczegółowe warunki techniczne analizatora zawiera załącznik nr 2 - wymagane parametry przedmiotu zamówienia. Zamówienie poniżej 206 tys. euro
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 24.49.62.00 - Odczynniki do badania krwi Kod CPV wg słownika 2008: 33.69.62.00 - Odczynniki do badania krwi Oryginalny kod CPV: 33.25.34.57 - Analizatory hematologiczne Kod CPV wg słownika 2008: 38.43.45.70 - Analizatory hematologiczne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 36.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje obowiązku wniesienia wadium..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy którzy: a.posiadają uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień b.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia c.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia d.nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego 2.Termin płatności - rozliczenia miesięczne, 30 dni od dnia otrzymania oryginału faktury. 3.Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 4.Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 5.Spełnienie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu Zamawiający będzie oceniał na podstawie dokumentów i oświadczeń zawartych w ofercie, przy zastosowaniu reguły zero - jedynkowej. 6.Wybrany w wyniku niniejszego postępowania Wykonawca dostarczy na swój koszt przedmiot zamówienia do Zamawiającego. Dzierżawiony aparat należy dostarczyć i uruchomić na terenie szpitala - Laboratorium, przy ul. Zegadłowicza 3 w Sosnowcu. W ramach umowy wykonawca dokona przeszkolenia personelu zamawiającego w zakresie racjonalnej eksploatacji aparatury. 7.Wybrany w wyniku niniejszego postępowania Wykonawca będzie dostarczał na swój koszt przedmiot zamówienia do siedziby Zamawiającego w terminie 3 dni od daty złożenia zamówienia. 8.Przedmiot i warunki realizacji niniejszego zamówienia winny być zgodne z ustawą o wyrobach medycznych z dnia 20 kwietnia 2004r. (Dz.U. Nr 93, poz.896) oraz z innymi obowiązującymi przepisami prawnymi w tym zakresie (oświadczenie na formularzu ofertowym). Wykonawca dostarczy aktualny dokument potwierdzający dopuszczenie do obrotu i używania przedmiotu umowy zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych. (dotyczy aparatu i odczynników). 9.Zamawiający wymaga zaoferowania 36 miesięcznego okresu gwarancji na analizator. 10.Zamawiający wymaga dokonywania napraw, przeglądów technicznych, konserwacji na koszt Wykonawcy w okresie trwania umowy. Wykonawca jest zobowiązany utrzymywać analizator w stanie sprawności. 11.Zamawiający wymaga 24 godzinnej reakcji serwisu gwarancyjnego. 12.Wraz z aparatem należy dostarczyć instrukcję obsługi analizatora w języku polskim. 13. Analizator musi spełniać wszystkie wymagania zamawiającego, określone w załączniku nr 2 (parametry graniczne) do SIWZ oraz dodatkowe określone w niniejszej SIWZ. Niespełnienie któregokolwiek z parametrów opisanych w w/w załączniku spowoduje odrzucenie oferty. 14.Zamawiający wymaga dostawy aparatu zastępczego w razie długotrwałej (3 dni) awarii zgodnie z opinią wydaną przez serwis Wykonawcy. 15.Termin ważności odczynników w momencie dostawy musi wynosić min. 12 miesięcy. 16.W razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, Zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o tych okolicznościach (art. 145 ustawy Prawo zamówień publicznych). 17.Wymagany rok produkcji aparatu - nie wcześniej niż 2007. 18.Zamawiający nie dopuszcza możliwości podwyżki ceny odczynników w okresie 12 miesięcy od dnia podpisania umowy. 19.Zamawiający wymaga stałości cen za dzierżawę analizatora przez okres trwania umowy. 20.Zamawiający wymaga przedstawienia kart charakterystyki oferowanych odczynników. 21.Zamawiający wymaga dołączenia do oferty metryczek krwi kontrolnej w języku polskim oraz oryginalnych producenta. 22.Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających do wysokości 20 % wartości zamówienia podstawowego, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp. 22. Wybrany w wyniku niniejszego postępowania Wykonawca po uruchomieniu aparatu zobowiązany jest do dostarczenia w terminie 3 miesięcy odpowiedniej dokumentacji niezbędnej dla laboratorium do księgi jakości (tzn. SOP i LOG).
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dla wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej stosuje się odpowiednio § 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od wykonawcy oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2006r. Nr 87, poz. 605) . 2.Dla wykonawców występujących wspólnie ma w szczególności zastosowania art. 23 Prawa zamówień publicznych. Oferta winna zawierać dokument potwierdzający ustanowienie pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 2 i 3 Prawa zamówień publicznych mogą być spełnione przez jednego z wykonawców lub wykonawców łącznie. Pozostałe warunki dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców. 3.Wypełnione czytelnie, podpisane i opieczętowane przez osobę / osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy : - formularz ofertowy wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ. - formularz wymaganych parametrów przedmiotu zamówienia wg. wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ. - formularz asortymentowo - cenowy wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ. - wzór umowy stanowiący załącznik nr 5 do SIWZ 4.Wypełniony czytelnie, podpisany i opieczętowany przez osobę / osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy formularz oświadczeń wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ. 5.Zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości, potwierdzające, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym. W odniesieniu do wyrobów medycznych objętych przedmiotem zamówienia są to aktualne dokumenty potwierdzające dopuszczenie przedmiotu zamówienia do obrotu i używania zgodnie z ustawą z dnia 20 kwietnia 2004r o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2004r Nr 93, poz. 896). tj. deklaracja zgodności z wymaganiami zasadniczymi CE i - o ile jest to wymagane - certyfikat jednostki notyfikowanej, która brała udział w ocenie wyrobu medycznego oraz zgłoszenie do Rejestru wyrobów medycznych i podmiotów odpowiedzialnych za wprowadzenie do obrotu i używania na zasadach (tzn. o ile jest to wymagane) określonych w ustawie o wyrobach medycznych. 6.Karty charakterystyki odczynników. 7.Katalog producenta, opis techniczno - eksploatacyjny lub inny wiarygodny dokument (w języku polskim) potwierdzający spełnianie przez oferowany w dzierżawę sprzęt parametrów granicznych określonych przez zamawiającego w SIWZ.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital1.sosnowiec.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 41-200 Sosnowiec ul. Zegadłowicza 3, Dział zamówień publicznych, pokój nr 242 I piętro..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.03.2008 godzina 09:00, miejsce: 41-200 Sosnowiec ul. Zegadłowicza 3, Sekretariat pokój nr 201- I piętro.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z SOSNOWCA
- ZP-48/24 dostawa implantów ortopedycznych
- Usługi zdrowotne- badania profilaktyczne - wstępne, okresowe, kontrolne, szczepienia profilaktyczne pracowników Gminy Sosnowiec oraz gminnych jednostek organizacyjnych i spółek miejskich
- Przewóz pracowników MPGO Sp. z o.o.
- Dostawa - sprzedaż wraz z transportem i rozładunkiem wyrobów/prefabrykatów betonowych do robót drogowych dla dwóch zadań realizowanych w ramach X edycji Budżetu Obywatelskiego.
- "Cykliczny zakup i dostawy środków czystości dla obiektów MOSiR Sosnowiec w roku 2025"
- "Dostawa sprzętu komputerowego"
więcej: przetargi w Sosnowcu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa mikrokuwet do oznaczania hemoglobiny, krwi kontrolnej oraz akcesoriów do czyszczenia i konserwacji hemoglobinometrów.
- Dostawa materiałów zużywalnych do analizatorów Rapid Point 500 oraz Epoc Rider 25150 firmy Siemens.
- DOSTAWA ODCZYNNIKÓW WRAZ Z DZIERŻAWĄ ANALIZATORA DO BADAŃ IMMUNOCHEMICZNYCH DLA REGIONALNEGO CENTRUM KRWIODAWSTWA I KRWIOLECZNICTWA W RACIBORZU
- Dostawy odczynników do badań immunochemicznych wraz z dzierżawą analizatorów do ww. badań, DZP.261.27.2024
- dostawa: pasków do oznaczania poziomu glukozy we krwi i kontroli w systemie POCT wraz z dzierżawą glukometrów i oprogramowania oraz podłoża mikrobiologiczne
- Odczynniki do badania krwi.
więcej: Odczynniki do badania krwi »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.