eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaWykonywanie prac związanych z pielęgnacją zieleni oraz obsługą placów zabaw



Ogłoszenie z dnia 2009-02-16

Warszawa: Wykonywanie prac związanych z pielęgnacją zieleni oraz obsługą placów zabaw
Numer ogłoszenia: 38333 - 2009; data zamieszczenia: 16.02.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Gospodarowania Nieruchomościami Nr 1 w Dzielnicy Targówek m.st. Warszawy , ul. Gościeradowska 5, 03-535 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 0-22 6799959, 6794176, faks 22 679 99 59.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonywanie prac związanych z pielęgnacją zieleni oraz obsługą placów zabaw.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje prace związane z konserwacją i utrzymaniem zieleni tj. koszenie trawników, cięcia pielęgnacyjne drzew i żywopłotów, usuwanie odrostów korzeniowych, ścinanie i karczowanie drzew, usuwanie zagrożeń i zwalonych drzew, nasadzenia oraz wywóz do kompostowni skoszonej trawy, gałęzi i innych zanieczyszczeń wynikłych w trakcie realizacji prac, wykonaniem ogrodzeń zieleńców siatką stalową, naprawą urządzeń zabawowych i ogrodzeń, wymianą elementów drewnianych w ławkach, montażem nowych urządzeń zabawowych, montażem nowych piaskownic, oraz ławek na placach zabaw, wymianą piachu w piaskownicach 1 raz w miesiącu w okresie maj-wrzesień. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i sposób realizacji określają dokumenty stanowiące integralną część siwz: 1) opis przedmiotu zamówienia - załącznik Nr 1, 2) wykaz terenów objętych zamówieniem - załącznik Nr 2, 3) postanowienia Zamawiającego podane w rubrykach 2,3 i 4 kosztorysu ofertowego-załącznik Nr 4 4) projekt umowy - załącznik Nr 3 3. Zamówienie będzie realizowane na zasadach określonych w dokumentach wymienionych w ust.2. 4. Usługa rozliczana będzie powykonawczo, za faktycznie wykonany zakres prac, w oparciu o oferowane ceny w kosztorysie ofertowym - załącznik Nr 3 za poszczególny rodzaj prac. 5. Wykonawca może powierzać wykonanie obowiązków określonych niniejszą umową osobom trzecim, za zgodą Z.G.N.1 wyrażoną na piśmie..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.25.21.00 - 74.25.21.00 .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 9.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 16.1. Wykonawca zobowiązany jest, przed upływem terminu składania ofert, wnieść wadium w kwocie 5000 zł. 16.2. Wadium może być wnoszone w następujących formach: a) w pieniądzu, b) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) w gwarancjach bankowych, d) w gwarancjach ubezpieczeniowych, e) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). Dokument potwierdzający wniesienie wadium w jednej z form wymienionych w pkt 16.2. lit. b), c), d) i e) SIWZ musi być załączony do oferty w formie oryginału. 16.3. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu ustaloną kwotę należy wpłacić na konto Zamawiającego w Citi Handlowy Nr: 97 1030 1508 0000 0005 5087 0053 Dowód wniesienia wadium w pieniądzu musi zawierać w rubryce -tytułem- sformułowanie ze zwrotem wadium w sprawie nr i należy załączyć go do oferty. 16.4. W przypadku wnoszenia wadium w pozostałych dopuszczalnych formach określonych w pkt 16.2. SIWZ oryginał dokumentu wniesienia wadium należy dołączyć do oferty. 16.5. Złożone poręczenie lub gwarancja muszą zawierać w swojej treści zobowiązanie zgodne z art. 46 ust. 5 ustawy. 16.6. Nie wniesienie wadium w wymaganym terminie oraz wymaganej wysokości i formie skutkuje wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. 16.7. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium, jeżeli: a) upłynął termin związania ofertą; b) zawarto umowę w sprawie zamówienia publicznego; c) Zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia, a protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich wnoszenia. 16.8. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 16.9. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy: a) który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert; b) który został wykluczony z postępowania; c) którego oferta została odrzucona. 16.10. Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawców, którym zwrócono wadium na podstawie pkt 16.9. lit. b) i c) SIWZ, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia protestu unieważniono czynność wykluczenia Wykonawcy lub odrzucenia oferty. Wykonawcy wniosą wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 16.11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 16.12. W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji bankowej lub gwarancji ubezpieczeniowej z treści dokumentu gwarancji musi jednoznacznie wynikać, iż wypłata sumy gwarancyjnej zostanie zrealizowana w terminie 14 dni.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Wykonawcą może być osoba fizyczna, osoba prawna albo jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. 2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają wymogi art. 22 ust. 1 pzp oraz warunki siwz tj: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień tj.: a) są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym, b) posiadają aktualne zezwolenie na prowadzenie działalności określonej w art. 7 pkt 1 ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach(Dz. U. Nr 132 z dnia 13 września 1996r poz. 622 z późniejszymi zmianami) na odbiór od właścicieli nieruchomości odpadów komunalnych(min. Kod 20 02 01) c) posiadają aktualne zezwolenie na prowadzenie działalności określonej w art.28 ustawy o odpadach(Dz. U. Nr 62 z dnia 27 kwietnia 2001 r. Poz 628 z późniejszymi zmianami) tj. Na transport odpadów (min. Kod 20 02 01) 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj: a) należycie wykonali w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej 2 analogiczne zamówienia o podobnym charakterze i złożoności rodzaju prac do przedmiotu zamówienia, o wartości powyżej 100 000 każde, potwierdzone dokumentami o ich należytym wykonaniu; b) posiadają sprzęt niezbędny do wykonania zamówienia w tym co najmniej: samochód dostawczy do 10 t -1 szt, pilarki do drzew - 3 szt, kosiarki do koszenia trawy - 6 szt. c) dysponują do bezpośredniej realizacji przedmiotu zamówienia co najmniej 8-mioma osobami w tym:do bezpośredniego nadzoru nad robotami i ich koordynacją 1 osobę posiadającą uprawnienia inspektora terenów zielonych oraz 7 osób posiadających stosowne uprawnienia do wykonywania robót objętych przedmiotem zamówienia, 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia w tym: a) posiadają aktualne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie niższą niż 50 000 zł; 4) podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia z postanowień art. 24 ust. 1 i 2 pzp ; 5) wniosą wadium w wymaganej wysokości i terminie; oraz: 6) zobowiążą się do wykonania przedmiotu zamówienia w terminie wymaganym; 7) zobowiążą się do rozpoczęcia wykonywania prac związanych z usuwaniem zagrożeń najpóźniej w ciągu 3-ch godzin od czasu otrzymania od Z.G.N. Nr 1 powiadomienia o zagrożeniu.; 8) akceptują bez zastrzeżeń warunki umowy podane w załączonym projekcie umowy; 9) złożą ofertę o treści odpowiadającej postanowieniom siwz (art. 82 ust.3 pzp). 3. Dokonywanie oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu. 1) Zamawiający dokonuje oceny spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów złożonych w ofercie. 2) W przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego, że złożone w ofercie dokumenty nie potwierdzają spełniania przez Wykonawcę chociażby jednego z warunków udziału w postępowaniu: a) Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania zgodnie z art. 24 ust. 1 i ust. 2 pzp. b) Zamawiający odrzuci ofertę zgodnie z art. 89 ust. 1 pzp. 4. Zamawiający zgodnie z art. 24 ust. 3 pzp zawiadamia niezwłocznie Wykonawcę o wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia oraz zgodnie z art. 89 ust. 2 pzp zawiadamia równocześnie wszystkich Wykonawców o odrzuceniu ofert, podając uzasadnienie faktyczne i prawne..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: tak, adres strony, na której będzie prowadzona: www.um.warszawa.pl


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: zgn1targowek.bip.um.warszawa.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: dbudyta@zgntargowek.internetdsl.pl.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.03.2009 godzina 10:00, miejsce: Zakład Gospodarowania Nieruchomościami Nr 1 w Dzielnicy Targówek m. st. Warszawy ul. Gościeradowska 5 03-535 Warszawa.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.