Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-12-30
Warszawa: Zakup drobnego sprzętu medycznego dla Poradni Specjalistycznych
Numer ogłoszenia: 383387 - 2008; data zamieszczenia: 30.12.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzka Stacja Pogotowia Ratunkowego i Transportu Sanitarnego "Meditrans" SPZOZ w Warszawie , ul. Poznańska 22, 00-685 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5251243, faks 022 5251279.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.meditrans.waw.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup drobnego sprzętu medycznego dla Poradni Specjalistycznych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup drobnego sprzętu medycznego dla Poradni Specjalistycznych: Zadanie 1. Meble medyczne Zadanie 2. Wózek na brudna bieliznę Zadanie 3. Balkonik dwukołowy Zadanie 4. Stelaże do parawanu oraz stojak do kroplówki Zadanie 5. Lampy medyczne Zadanie 6. Dermatoskop Zadanie 7. Elektroda endokawitarna Zadanie 8. Anoskop diagnostyczny Zadanie 9. Zestaw do pobierania wycinków Zadanie 10. Wyciąg Sokołowskiego Zadanie 11. Urządzenie do dezynfekcji Szacunkowa wartość przedmiotu zamówienia: 84 840 PLN.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.23.10 - Wyciągi lub podwieszenia do łóżek medycznych 33.19.20.00 - Meble medyczne 33.19.10.00 - Urządzenia sterylizujące, dezynfekcyjne i higieniczne 33.16.70.00 - Lampy chirurgiczne 33.14.16.25 - Zestawy diagnostyczne 33.19.00.00 - Różne urządzenia i produkty medyczne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 11.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.01.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadiumIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy, tj.: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności objętej przedmiotem niniejszego zamówienia, 2) posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 2.1. wykonali w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej 2 (dwie) dostawy drobnego sprzętu medycznego lub mebli medycznych o wartości co najmniej 10 000 PLN każda; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania, wg obowiązujących przepisów ustawy Prawo Zamówień Publicznych; 1. Zamawiający oceni, czy Wykonawca spełnia warunki, o których mowa w Rozdziale IV SIWZ na podstawie złożonego wraz z ofertą oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, określonych w art. 22 ust. 1 ustawy i na podstawie złożonych wraz z oferta dokumentów żądanych przez Zamawiającego potwierdzających spełnienie tych warunków. 2. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana w oparciu o zasadę: wykonawca spełnia albo nie spełnia poszczególnego warunku udziału w postępowaniu..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.oświadczenie potwierdzające spełnianie przez Wykonawcę warunków określonych w art. 22 ust.1 i art. 24 ustawy, sporządzone wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do Specyfikacji; 2.aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3.w przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik - pełnomocnictwo określające jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy; 4.wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej 2 (dwóch) dostaw drobnego sprzętu medycznego lub mebli medycznych o wartości co najmniej 10 000 PLN każda, z podaniem ich wartości, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie; 5.dokumenty wymienione w rozdziale IV SIWZ ust. III pkt. 2 dla wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej; 6.aktualne świadectwo rejestracji Ministerstwa Zdrowia lub świadectwo dopuszczenia do obrotu lub świadectwo jakości lub świadectwo dopuszczenia do stosowania lub pozytywną opinię o wyrobie medycznym lub deklarację zgodności lub oznaczone znakiem zgodności lub znakiem zgodności CE (zgodnie z Ustawą z dnia 20 kwietnia 2004 r. o wyrobach medycznych - Dz. U. z 2007 Nr 176, poz. 1238) albo oświadczenie potwierdzające posiadanie ww. dokumentów. W przypadku oświadczenia ww. dokumenty winny być udostępnione na żądanie zamawiającego; 7.w przypadku, gdy ofertę składają wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia wymagane jest załączenie dokumentu pełnomocnictwa określającego zakres umocowania pełnomocnika ustanowionego do reprezentowania ich w postępowaniu; 8.wypełniony i podpisany załącznik nr 1 do siwz - Opis przedmiotu zamówienia (formularz cenowy).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.meditrans.waw.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzka Stacja Pogotowia Ratunkowego i Transportu Sanitarnego Meditrans SPZOZ; Dział Zamówień Publicznych, II piętro - Budynek Główny, pok. 233, ul. Poznańska 22, 00 - 685 Warszawa.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.01.2009 godzina 09:30, miejsce: Dział Zamówień Publicznych, II piętro - Budynek Główny, pok. 233, ul. Poznańska 22, 00 - 685 Warszawa Otwarcie ofert: 08.01.2009 r. godz. 10.00 w siedzibie Zamawiającego - sala konferencyjna.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Meble medyczne.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Meble medyczne Szacunkowa wartość zamówienia:11 900 PLN.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.20.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.01.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wózek na brudną bieliznę.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wózek na brudną bieliznę Szacunkowa wartość zamówienia: 740 PLN.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.20.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.01.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Balkonik dwukołowy.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Balkonik dwukołowy Szacunkowa wartość zamówienia: 240,00 PLN.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.17.20-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.01.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Stelaże do parawanu oraz stojak do kroplówki.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Stelaże do parawanu oraz stojak do kroplówki Szacunkowa wartość zamówienia: 730,00 PLN.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.01.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Lampy medyczne.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Lampy medyczne Szacunkowa wartość zamówienia: 6 280 PLN.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.70.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.01.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Dermatoskop.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dermatoskop Szacunkowa wartość zamówienia: 1 100 PLN.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.25-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.01.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Elektroda endokawitarna.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Elektroda endokawitarna Szacunkowa wartość zmaówienia: 400,00 PLN.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.22.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.01.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Anoskop diagnostyczny.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Anoskop diagnostyczny Szacunkowa wartość zamówienia: 600,00 PLN.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.01.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Zestaw do pobierania wycinków.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestaw do pobierania wycinków Szacunkowa wartość zamówienia: 850,00 PLN.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.25-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.01.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Wyciąg Sokołowskiego.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wyciąg Sokołowskiego Szacunkowa wartość zamówienia: 50 000 PLN.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.23.10-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.01.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Urządzenie do dezynfekcji.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Urządzenie do dezynfekcji Szacunkowa wartość zamówienia: 12 000 PLN.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.10.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.01.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Usługa zaprojektowania, przygotowania i przeprowadzenia kompleksowego procesu szkoleniowo-rozwojowego pod nazwą Akademia Kompetencji w zakresie Zamówień Publicznych dla pracowników uczelni
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla jednostki Centrum Usług Logistycznych w Juracie
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych stanowiących własność m.st. Warszawy, administrowanych przez ZGN Wola m.st. Warszawy na terenie TZOM Koło (5 lokali).
- Dostawa mebli na wymiar do domu studenckiego AWS w Kampusie Mundurowym w Kaliszu (część II)
- Remont nawierzchni wieży do skoków zlokalizowanej na basenie Pałacu Młodzieży w budynku Pałacu Kultury i Nauki w Warszawie
- Dostawa materiałów laboratoryjnych
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup sprzętu i aparatury medycznej dla Szpitala Specjalistycznego w Zabrzu tj. kabiny do naświetleń promieniowaniem UVB, BIS do stanowiska do znieczulenia, USG dermatologicznego do badań skóry.
- Dostawa regałów magazynowych oraz wyposażenia medycznego ruchomego dla USK-2 PUM w Szczecinie.
- Dostawa i montaż wyposażenia bloku operacyjnego
- Dostawa różnych wyrobów medycznych
- Dostawa siatek przepuklinowych, protez i łat naczyniowych, zacisków naczyniowych, opony sztucznej, protezy kości czaszki, odciągów poliestrowych, znaczników chirurgicznych, płatów waty.
- Dostawy wyrobów medycznych sterylnych do Warszawskiego Szpitala Południowego sp. z o.o.
więcej: Zestawy diagnostyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.