eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PolanówBudowa Świetlicy wiejskiej w Kościernicy - Gmina polanów wraz z infrastrukturą zewnętrzną woj. Zachodniopomorskie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-11-03

Polanów: Budowa Świetlicy wiejskiej w Kościernicy - Gmina polanów wraz z infrastrukturą zewnętrzną woj. Zachodniopomorskie
Numer ogłoszenia: 383394 - 2009; data zamieszczenia: 03.11.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Polanów , ul. Wolności 4, 76-010 Polanów, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 3188351, 3480641, faks 094 3188387.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.polanow.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.polanow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa Świetlicy wiejskiej w Kościernicy - Gmina polanów wraz z infrastrukturą zewnętrzną woj. Zachodniopomorskie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: * budowa świetlicy wiejskie o kubaturze 604,8 m3 i powierzchni zabudowy 218,1 m2 KOD CPV 452 123 00-9 Roboty budowlane w zakresie budowy artystycznych i kulturalnych obiektów budowlanych składających się na : 1) roboty ogólnobudowlane : a) stan zerowy ( ławy i ściany fundamentowe 33,93 m3 b) ściany zewnętrzne 197,43 m2 c) ściany wewnętrzne i kominy 29,90 m3 / 1,25 m3 d) konstrukcja dachu z pokryciem 248,65 m2 e) podłoża pod posadzki 57,21 m3 f) ściany działowe 06,67 m2 g) tynki wewnętrzne 413,67 m2 h) sufity podwieszane 183,28 m2 i) posadzki - warstwy wyrównawcze i izolacje 183,28 m2 j) Stolarka okienna i drzwiowa 58,78 m2 k)Roboty malarskie i okładzinowe 501,11 m2/ 100,09 m2 l) podłogi posadzki z terakoty 183,28 m2 2) Elementy zewnętrzne 1kpl. 3) Drogi parkingi chodniki : a) wewnętrzne drogi parkingi chodniki 973,80 m2 b) tereny zielone, place zabaw dla dzieci 1897,0 m2 c) wykonanie zjazdu z działki 50,0 m2 4) Instalacje sanitarne : a) Instalacje wodociągowe 89 mb/ 13 podejść b) Instalacje kanalizacyjne 28 mb/ 10 podejść c) Instalacje c.o. 427,0mb/24 kpl. grzejników d) Kotłownia 1 kpl. e) Instalacje wentylacyjne 33 m2 5) Przyłącze wodociągowe z rur PE fi 40 80 mb 6) Przyłącze kanalizacyjne z zbiornikiem ścieków 14 mb / 10 m3 7) Budowa zbiornika p-poż 1kpl./100m3 8) Instalacje elektryczne : a) Linia kablowa 0,4KV zasilająca od ZKP do RG 115mb b) Montaż i dostawa rozdzielnicy RG 1 kpl. c) Montaż przewodów i osprzętu instalacyjnego 1800mb/ 53 szt d) Montaż opraw oświetleniowych 46 szt. e) Montaż instalacji komputerowej 29 mb/ 12 szt. f) Instalacja odgromowa I połączenia wyrównawcze 260,0 mb g)pomiary 4 kpl. 9) Obsługa geodezyjna budowy 1 kpl. 10) Wykonanie tablicy informacyjne z logo Unii Europejskiej i PROW 1 kpl. 2. Całość prac zamyka się w kodzie CPV - 45 212 300-9 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanową załączniki: a) Dokumentacja projektowa jako załącznik nr 3 do SIWZ ) b) Przedmiary robót jako załącznik nr 2 do SIWZ c) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru jako załącznik nr 4 do SIWZ 3. Cały zakres objęty przedmiotem zamówienia musi być wykonany zgodnie z warunkami technicznymi wydanymi przez instytut budownictwa oraz Polskimi Normami budowlanymi, oraz dokumentacją projektową . 4. Elementami składowymi przedmiotu zamówienia są także wszelkie roboty i usługi towarzyszące realizacji robót, o których mowa w pkt 1, w szczególności: koszty uzyskania niezbędnych badań, opinii i uzgodnień, zużycia wody, energii elektrycznej, ubezpieczenie budowy, zabezpieczenie placu budowy, tablic informacyjnych organizacją ruchu drogowego. Gmina nie pobiera opłat za zajęcie pasa drogowego na okres prowadzonych robót remontowych wystąpią jednak w drodze powiatowej związane z wykonaniem przyłączy wod-kan..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.23.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy artystycznych i kulturalnych obiektów budowlanych 45.23.31.24 - Roboty budowlane w zakresie arterii drogowych 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 9.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Wymagane wadium w wysokości 20.000,00 zł

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1-4 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych, tj.: a. Posiadają uprawniania do wykonywania określonej w przedmiocie zamówienia działalności lub czynności; b.Posiadają niezbędną wiedzę doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia to jest:wykonali w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia tj.23.listopada 2009r.a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie co najmniej 2 roboty budowlane o charakterze, wielkości i złożoności podobnej do charakteru zamówienia( wybudowanie lub przebudowanie 1 jednej świetlicy wiejskiej o kubaturze 1100m3 lub obiekty użyteczności publicznej o wartości nie mniejszej jak 500.000,0 zł. c.dysponują osobą ( osobami )posiadającymi uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi( w tym kierownik budowy z minimum 2 letnim stażem w kierowaniu robotami- wymagane doświadczenie zawodowe minimum 1 zadanie obejmujące budowę lub przybudowę świetlicy wiejskiej o kubaturze1100 me lub obiektu użyteczności publicznej o wartości brutto 500.000,00 zł.. Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty ksero uprawnień oraz ksero zaświadczenia, wydanego przez właściwą izbę samorządu zawodowego potwierdzające wpis danej osoby na listę członków właściwej izby .Dokumenty te powinny zostać potwierdzone za zgodność z oryginałem. d.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia -posiadają polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 500.000,00 zł e.Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek potwierdzający wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub terminu składania ofert tj jest posiadają środki finansowe lub uzyskają kredyt do wysokości 50% ceny oferowanego kosztu budowy f.Nie zalegają z opłatami wobec ZUS i Urzędu Skarbowego g.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych, h.Udzielić minimum 36 miesięcznej gwarancji na cały zrealizowany przedmiot zamówienia licząc od daty odbioru końcowego całego zadania. i.Wniesienie wadium w wysokości 20.000,00zł..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełnienia wymaganych warunków Wykonawca załączy do oferty niżej wymienione dokumenty: 1. Formularz ofertowy z załącznikami, 2. Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 pkt.1-4 wzór stanowi załącznik nr 1/4 do SIWZ. 3. Potwierdzona kserokopia dokumentu potwierdzającego prowadzenie działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania oferta w przypadku , gdy Wykonawcą jest spółka cywilna lub jawna- umowę spółki jako załącznik nr. 1/10 do SIWZ 4. Wykaz 2-ch robót budowlanych o charakterze, wielkości i złożoności podobnej do charakteru zamówienia wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego to do dnia 23 listopada 2009r.a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie z podaniem ich wartości, przedmiotu oraz daty i miejsca wykonania - wzór stanowi załącznik nr1/6 do SIWZ. Należy również do każdej roboty dołączyć referencje z kopią protokołu odbioru o należytym wykonaniu. 5. Wykaz osób i podmiotów przewidzianych do wykonania zamówienia i ich uprawnienia budowlane wymagane zgodnie z przepisami Prawa budowlanego sporządzony na załączniku nr.1/7 do SIWZ Należy również dołączyć potwierdzenie posiadania uprawnień oraz zaświadczenie wydane prze Okręgową Izbę Inżynierów Budownictwa potwierdzającej wpis danej osoby na listę członków właściwej izby ( kierownik budowy z minimum 2 letnim stażem w kierowaniu robotami) Dokumenty mogą być przedstawione w postaci kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 6. Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek potwierdzający wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub terminu składania ofert- to jest posiadają środki finansowe lub uzyskają kredyt do wysokości 50% ceny oferowanego kosztu budowy. Jako załącznik nr 1./14 do SIWZ. 7. Potwierdzoną kserokopię polisy ubezpieczeniowej od odpowiedzialności cywilnej na prowadzoną działalność na kwotę nie niższa niż 500.000,0 zł.Przy składaniu ofert przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Wykonawcy mogą złożyć jedną wspólną polisę potwierdzającą, że wszyscy Wykonawcy są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej jako załącznik nr. 1/13 do Oferty. 8.Złożenie oświadczenia, że Wykonawca nie zalega z opłatami wobec ZUS jako załącznik nr. 1/12 i Urzędu Skarbowego ,jako załącznik nr 1/11 do SIWZ. 9.Dowód wpłaty wadium, jako załącznik nr 1/3 do SIWZ ( oferty) 10.W przypadku składania oferty wspólnej, każdy z Wykonawców zobowiązany jest spełnić wszystkie warunki określone w rozdziale VIII i jest zobowiązany załączyć do oferty dokumenty przewidziane w rozdziale IX, pkt 2-7. Przy składaniu oferty wspólnej należy ustanowić pełnomocnika i załączyć do oferty pełnomocnictwa, oraz umowę regulującą współpracę podmiotów, 11.Zaakceptowanie projektu umowy ( po przez zaparafowanie każdej strony na wykonanie przedmiotu zamówienia stanowiący załącznik Nr 1/8 do SWIZ, 12.Harmonogram rzeczowo - finansowy wykonania robót jako załącznik nr 1/15 do Ofert. 13.Kosztorys ofertowy sporządzony wg wzoru stanowiącego 1/2 do SIWZ oraz dokumenty stanowiące do niniejsze SIWZ jako dokumenty podstawowe do sporządzenia kosztorysu ofertowego to jest: Przedmiary robót - jako element podstawowy sporządzenia kosztorysu ofertowego, stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ Dokumentacja projektowa jako element pomocniczy- stanowiąca załącznik nr 3 do SIWZ oraz Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót jako element pomocniczy stanowiący załącznik nr 4.do SIWZ.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.polanow.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: a) www.polanow.pl b) Urząd Miejski w Polanowie ul. Wolności 4 76-010 Polanów.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.11.2009 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miejski w Polanowie ul. Wolności 4 76-010 Polanów Pokój nr 5 (Sekretariat).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Wspólfinansowane z środków PROW na lata 2007 - 2013.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.