eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KożuchówOrganizację usług aktywizacji zdrowotnej, społecznej i zawodowej oraz świadczenie usługi asystenta rodziny w ramach projektu -Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez Ośrodek Pomocy Społecznej w Kożuchowie.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-11-17

Kożuchów: Organizację usług aktywizacji zdrowotnej, społecznej i zawodowej oraz świadczenie usługi asystenta rodziny w ramach projektu -Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez Ośrodek Pomocy Społecznej w Kożuchowie.
Numer ogłoszenia: 383396 - 2011; data zamieszczenia: 17.11.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 69310 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Kożuchów, ul. Rynek 1A, 67-120 Kożuchów, woj. lubuskie, tel. 68 355 59 40, faks 68 355 28 68.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Organizację usług aktywizacji zdrowotnej, społecznej i zawodowej oraz świadczenie usługi asystenta rodziny w ramach projektu -Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez Ośrodek Pomocy Społecznej w Kożuchowie..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie aktywizacji zdrowotnej, społecznej i zawodowej w zakresie podnoszenia kompetencji życiowych i umiejętności społecznych, relacji rodzinnych, autoprezentacji i aktywnego poszukiwania pracy, diagnozy psychologicznej i doradztwa zawodowego oraz terapii indywidualnej i grupowej dla grupy 50 osób, mieszkańców Gminy Kożuchów, bezrobotnych, pracujących lub nieaktywnych zawodowo, będących jednocześnie w wieku aktywności zawodowej i korzystających ze świadczeń pomocy społecznej, oraz usługi asystenta rodziny dla 25 rodzin, których członkami są bezrobotni, pracujący lub nieaktywni zawodowo, będący jednocześnie w wieku aktywności zawodowej i korzystający ze świadczeń pomocy społecznej w ramach projektu -Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez Ośrodek Pomocy Społecznej w Kożuchowie-skierowanego do osób zagrożonych wykluczeniem społecznym realizowanego w ramach PROGRAMU OPERACYJNEGO KAPITAŁ LUDZKI PRIORYTET VII Promocja integracji społecznej DZIAŁANIE 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji PODDZIAŁANIE 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej, dofinansowany ze środków EUROPEJSKIEGO FUNDUSZU SPOŁECZNEGO. Przedmiot zamówienia obejmuje: Moduł I - Indywidualne konsultacje z terapeutą dla 50 uczestników w wymiarze 4 godzin na osobę (Beneficjenta Ostatecznego), w zakres których wchodzi wparcie i pomoc w postaci indywidualnego doradztwa specjalistycznego, informowanie o prawach i uprawnieniach, interwencja kryzysowa. Termin realizacji modułu: maj-listopad 2011 Ogółem liczba godzin na realizację modułu: 200 godzin Moduł II - Terapia grupowa - 3 edycje po 30 godzin dla 50 uczestników (Beneficjentów Ostatecznych), grupy liczące od 10 do 18 osób. Termin realizacji modułu: maj -listopad 2011 Ogółem liczba godzin na realizację modułu: 90 godzin Moduł III - Relaksacja - 3 edycje po 8 godzin dla 50 uczestników (Beneficjentów Ostatecznych), grupy liczące od 10 do 18 osób. Termin realizacji modułu: maj - listopad 2011 r. Ogółem liczba godzin na realizację modułu: 24 godziny Moduł IV - Warsztaty antystresowe - 3 edycje po 18 godzin dla 50 uczestników (Beneficjentów Ostatecznych), grupy liczące od 10 do 18 osób. Program modułu powinien obejmować: prawdy i mity na temat stresu, stres pozytywny i negatywny, stres a ciało, mądre zarządzanie własną energią, poznawanie i rozwijanie własnych umiejętności emocjonalnych (rozpoznawanie emocji, wykorzystywanie emocji, zarządzanie emocjami). Termin realizacji modułu: maj-listopad 2011 r. Ogółem liczba godzin na realizację modułu: 54 godziny Moduł V - Asystent rodziny - obejmie 25 rodzin. Asysta rodzinna świadczona ma być dla każdej rodziny, w zależności od potrzeb, przez okres 4 miesięcy w ilości 8 godzin miesięcznie na każdą rodzinę. Celem pracy asystenta ma być przygotowanie rodzin do prawidłowego pełnienia ról społecznych, w tym opiekuńczych i wychowawczych, nabycie umiejętności zarządzania budżetem domowym i posiadanymi zasobami, zwiększenie poczucia wpływu na własne życie i motywowanie do zmiany sytuacji życiowej. Termin realizacji modułu: maj - grudzień 2011 r. Ogółem liczba godzin na realizację modułu: 800 godzin Moduł VI - Indywidualne konsultacje higieny osobistej i wizażu kosmetycznego (kosmetyczka/fryzjer) dla 50 uczestników w wymiarze 2 godzin na osobę (Beneficjenta Ostatecznego). Konsultacje mają przygotować słuchaczy do pracy na stanowisku kosmetyczka/fryzjer. Termin realizacji modułu: maj-listopad 2011 r. Ogółem liczba godzin na realizację modułu: 100 godzin Moduł VII - Trening relacji rodzinnych, 3 edycje po 12 godzin dla 36 uczestników (Beneficjentów Ostatecznych) grupy liczące od 10 do 18 osób. Zajęcia mają poruszać m.in.: tematy związane z podniesieniem świadomości i wiedzy o prawidłowym stymulowaniu rozwoju dzieci i wpływie na sukcesy edukacyjne i podniesienie umiejętności rodzicielskich, oraz powinny zawierać :trening komunikacyjny (doskonalenie umiejętności komunikowania się oraz budowanie efektywnych relacji w rodzinie), trening asertywności (umiejętności otwartego wyrażania siebie oraz komunikaty asertywne w praktyce), trening twórczego rozwiązywania problemów (panowanie nad emocjami i radzenia sobie w sytuacjach konfliktowych), trening motywacyjny (wzmacnianie motywacji w działaniu i odpowiednie planowanie), trening pozytywnego myślenia. Termin realizacji modułu: maj-listopad 2011 r. Ogółem liczba godzin na realizację modułu: 36 godzin Moduł VIII - Warsztaty na temat równego statusu kobiet i mężczyzn oraz pełnienia ról społecznych kobiety i mężczyzny, 2 edycje po 12 godzin dla 50 uczestników (Beneficjentów Ostatecznych), grupy liczące od 20 do 30 osób. Zajęcia mają poruszać m.in. tematy związane z psychologii, partnerstwa w rodzinie, łamania stereotypów m.in. postrzegania roli kobiety. Termin realizacji modułu: maj-listopad 2011 r. Ogółem liczba godzin na realizację modułu: 12 godzin Moduł IX - Warsztaty autoprezentacji i aktywnego poszukiwania pracy, 3 edycje po 16 godzin dla jednej grupy liczącej od 10 do 18 osób. Zajęcia mają poruszać m.in. tematy związane z w zakresie aktywnego poszukiwania ofert pracy, przygotowywania dokumentów aplikacyjnych, a także technik autoprezentacji potrzebnych podczas udanej rozmowy kwalifikacyjnej. Termin realizacji modułu: maj-listopad 2011 r. Ogółem liczba godzin na realizację modułu: 48 godzin Moduł X - Indywidualne spotkanie z doradcą zawodowym, 2 godziny dla 50 uczestników (Beneficjentów Ostatecznych). W programie konsultacji powinny znaleźć się m.in. zagadnienia: analiza możliwości i barier uczestnika konsultacji; zaplanowanie drogi do osiągania wyznaczonych celów zawodowych; określenie zasobów i deficytów uczestnika konsultacji; wyznaczenie kierunku dalszego rozwoju zawodowego; zdefiniowanie potencjału zawodowego uczestnika; określenie indywidualnego planu działań zawodowych w oparciu o wyniki badań psychologicznych każdego uczestnika; opracowanie ścieżki rozwoju zawodowego z wyznaczeniem celów działań zawodowych. Wykonawca przeprowadzi z każdym uczestnikiem badania i testy niezbędne do diagnozy potencjału zawodowego uczestnika. Termin realizacji modułu: maj-listopad 2011 r. Ogółem liczba godzin na realizację modułu: 100 godzin Moduł XI - Warsztat z higieny osobistej i zdrowego stylu życia, 3 edycje po 8 godzin dla jednej grupy liczącej od 10 do 18 osób. Termin realizacji modułu: maj-listopad 2011 r. Ogółem liczba godzin na realizację modułu: 24 godziny Zamawiający wymaga aby: 1) Ramowy plan modułu dostarczony jako załącznik do oferty ma zawierać co najmniej zagadnienia określone w pkt. 4 dla poszczególnych modułów oraz nie może być uzupełniany o tematykę nie związaną z zakresem modułu. 2) Do realizacji modułu Wykonawca zapewni uczestnikom odpowiednie wyposażenie techniczne adekwatne do przedmiotu modułu odpowiadające indywidualnym potrzebom uczestnika. Zaleca się aby w przeprowadzaniu zajęć wykorzystywać pomoce naukowe tj. tablice, rzutniki, magnetofony, itp. 3) Uczestnicy modułu mają mieć zapewnione materiały niezbędne do nauki. Zapewnienie materiałów ciąży na Wykonawcy i obejmuje m.in. podręczniki, zeszyty, długopisy, zakreślacze, itp. które po zakończeniu zajęć przejdą na własność uczestników danego modułu. 4) Wykonawca zobowiązany jest do umieszczania logo POKL, EFS na wszystkich materiałach, listach obecności uczestników, zaświadczeniach oraz wszelkich innych dokumentach dotyczących realizowanych modułów w sposób określony Rozporządzeniem Rady 1159/2000/WE i opracowanymi na jego podstawie wytycznymi Jak promować projekty współfinansowane z EFS w ramach SPO RZL. 5) Wykonawca zapewni warunki realizacji przedmiotu zamówienia zgodnie z obowiązującymi przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy. 6) Realizacja przedmiotu zamówienia w zakresie danego modułu może się odbywać w godzinach uzgodnionych z wyznaczonymi uczestnikami, codziennie od poniedziałku do piątku przez pięć dni w tygodniu z wyłączeniem świąt. 7) Wykonawca zapewni uczestnikom danego modułu przerwy kawowe jeśli zadanie jest realizowane do 6 godzin danego dnia, z wyłączeniem modułu V. 8) Wykonawca zapewni uczestnikom modułu, jeśli zadanie jest realizowane powyżej 6 godzin danego dnia, ciepły posiłek w formie jednodaniowego obiadu, z wyłączeniem modułu V. 9) Zamawiający nie dopuszcza udziału podwykonawców przy realizacji merytorycznej części zamówienia. 10) W przypadku rezygnacji przez skierowaną osobę z zajęć do 10-ej godziny zajęć Wykonawca poinformuje o tym fakcie pisemnie Zamawiającego, który skieruje w jej miejsce następną osobę, a Wykonawca dołoży starań aby osoba dołączona do grupy uzupełniła zakres zajęć, w których nie uczestniczyła. 11) Wykonawca obowiązany jest ubezpieczyć uczestników od następstw nieszczęśliwych wypadków powstałych w związku z realizacją przedmiotu zamówienia (dotyczy udziału w zajęciach, oraz drogi do miejsca zajęć i z powrotem), zgodnie z listą do ubezpieczenia przekazaną przez Zamawiającego. Wykonawca zgłosi do ubezpieczenia tylko osoby wskazane przez Zamawiającego. Realizacja przedmiotu zamówienia zakończy się: a) sporządzeniem i wydaniem indywidualnych opinii sporządzonych przez psychoterapeutę lub psychologa dla uczestników w zakresie diagnozy predyspozycji społeczno - zawodowych, poświadczone kserokopie zostaną dostarczone Zamawiającemu; b) opracowaniem indywidualnych opinii przez doradcę zawodowego dla uczestników określających indywidualne plany działań zawodowych, poświadczone kserokopie zostaną dostarczone Zamawiającemu; c) opracowaniem, zgodnie z zakresem treningu umiejętności społecznych, oraz przeprowadzeniem ankiety wstępnej i końcowej z uczestnikami przez Wykonawcę, która dostarczona zostanie Zamawiającemu; d) dostarczeniem Zamawiającemu rejestru/listy obecności potwierdzających uczestnictwo osób w poszczególnych zajęciach przez Wykonawcę; e) dostarczeniem Zamawiającemu rejestru/listy podpisanej przez uczestników potwierdzającej otrzymanie materiałów szkoleniowych w danym module przez Wykonawcę, f) dostarczeniem Zamawiającemu rejestru/listy podpisanej przez uczestników potwierdzającej otrzymanie cateringu (serwis kawowy/ciepły posiłek w formie jednodaniowego obiadu) w poszczególnych zajęciach przez Wykonawcę, g) sporządzeniem przez Wykonawcę i dostarczeniem na płycie DVD Zamawiającemu dokumentacji zdjęciowej z prowadzonych zajęć, h) wydaniem zaświadczeń o ukończeniu zajęć..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.51.00.00 - Usługi szkolenia specjalistycznego 80.57.00.00 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego 85.12.12.70 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne 85.12.00.00 - Usługi medyczne i podobne 85.30.00.00 - Usługi pracy społecznej i podobnej 85.31.23.20 - Usługi doradztwa 85.32.00.00 - Usługi społeczne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: PROGRAM OPERACYJNY KAPITAŁ LUDZKI PRIORYTET VII Promocja integracji społecznej DZIAŁANIE 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji PODDZIAŁANIE 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej, dofinansowany ze środków EUROPEJSKIEGO FUNDUSZU SPOŁECZNEGO..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.05.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Centrum Terapii Uzależnień i Psychoedukacji - S.C., Ul. Sczanieckiej 31/9, 66-400 Gorzów Wielkopolski, kraj/woj. lubuskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 150000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 149000,00

  • Oferta z najniższą ceną: 111143,00 / Oferta z najwyższą ceną: 149000,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.