To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-10-05
Kraków: Dostosowanie pomieszczeń Urzędu Pocztowego Kraków 60 os. Na Stoku 1, do potrzeb centralizacji służby doręczeń - 30 stanowisk pracy
Numer ogłoszenia: 383452 - 2012; data zamieszczenia: 05.10.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 333578 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Poczta Polska S.A. Centrum Infrastruktury Oddział Regionalny w Krakowie, ul. Westerplatte 20, 31-045 Kraków, woj. małopolskie, tel. 124222153, faks 124222153; 124229033.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostosowanie pomieszczeń Urzędu Pocztowego Kraków 60 os. Na Stoku 1, do potrzeb centralizacji służby doręczeń - 30 stanowisk pracy.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest łączne wykonanie: - opracowanie dokumentacji projektowo-budowlanej - wykonawczej i kosztorysowej wraz z uzyskaniem uzgodnień i pozwoleń - wykonanie robót budowlano-instalacyjnych wg opracowanej dokumentacji obejmujących realizację zadania inwestycyjnego pn. Dostosowanie pomieszczeń UP Kraków 60 do potrzeb służby doręczeń - 30 stanowisk pracy 2. Miejsce realizacji wykonania robót Przedmiot zamówienia obejmujący roboty budowlano-instalacyjne będzie wykonywany w Urzędzie Pocztowym Kraków 60, 31-705 Kraków os Na Stoku 1. Realizacja robót budowlano-instalacyjnych będzie się odbywać przy czynnym obiekcie. 3. Zakres prac przedmiotu zamówienia dot. dokumentacji projektowo-budowlanej obejmuje opracowanie: - inwentaryzację obiektu w części niezbędnej do opracowania wymaganej dokumentacji projektowej - projektu budowlanego - w ilości po 6 kpl w wersji papierowej i 2x w wersji elektronicznej - informacja BIOZ ze względu na specyfikę wykonywanych robót budowlano-instalacyjnych - przygotowanie i skompletowanie dokumentów formalno-prawnych - wielobranżowy projekt wykonawczy - w ilości po 6 kpl w wersji papierowej i 2x w wersji elektronicznej - dokumentacji kosztorysowej tj. kosztorysy inwestorskie i przedmiary - w ilości po 4 kpl w wersji papierowej i 2x w wersji elektronicznej oraz tabela elementów rozliczeniowych - specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót 4. Zakres prac przedmiotu zamówienia dot. robót budowlano-instalacyjnych obejmuje m.in.: - roboty wyburzeniowe ścianek wewnętrznych, - roboty wyburzeniowe posadzek - roboty murowe i montażowe ścianek wewnętrznych, - roboty montażowe drzwi i okien, - roboty wykończeniowe, - roboty instalacyjne instalacji c.o., sieci komputerowej, instalacji alarmowej, klimatyzacji i oświetlenia. 5. Dokumentacja projektowo-budowlana powinna być opracowana w oparciu o wytyczne określone w: - programie funkcjonalno-użytkowym z SIWZ Dokumentacja projektowa będzie spełniała wymogi Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z 02.09.2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego oraz wymogi Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 12.04.2002 r. w sprawie warunków technicznych jakim winny odpowiadać budynki i ich wyposażenie i innych aktów prawnych z tym związanych. Dokumentacja projektowo-kosztorysowa będzie zawierać wszystkie wymagane opinie, uzgodnienia i sprawdzenia wynikające z przepisów ustaw: Prawo Budowlane wraz z aktami prawnymi im towarzyszącymi. 6. Przedmiot zamówienia w zakresie wykonania robót budowlano-instalacyjnych zostanie wykonany w oparciu o: a) opracowaną dokumentację projektowo-kosztorysową b) Specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych 7. Do zadań Wykonawcy należy również zapewnienie Koordynatora sprawującego nadzór nad bezpieczeństwem i higieną pracy podczas realizacji zamówienia. Z tego tytułu koszt ponosi Wykonawca. 8. Przedmiot zamówienia określony w p-cie 1., zostanie wyceniony przez Wykonawcę w kosztorysie ofertowym wykonanym w formie tabeli elementów rozliczeniowych. Tabela elementów powinna być sporządzona w oparciu o zasady opisane w cz. VI SIWZ. 9. Gwarancja i rękojmia 1) Wykonawca udzieli 36-miesięcznej rękojmii za wady w stosunku do wykonanych robót budowlanych. 2) Wykonawca udzieli 36-miesięcznej gwarancji jakości dla realizacji robót budowlanych objętych przedmiotem zamówienia. 3) Termin udzielonej rękojmii i gwarancji rozpoczyna swój bieg licząc od dnia podpisania końcowego bezusterkowego protokołu odbioru zamówienia. 10. Informacja o przewidywanych zamówieniach uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 p.z.p. - Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień uzupełniających..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 71.22.00.00 - Usługi projektowania architektonicznego .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.10.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
LESZEK MRÓZ PRZEDSIĘBIORSTWO REMONTOWO-BUDOWLANE E.L MRÓZ
jakie przetargi wygrała firma
LESZEK MRÓZ PRZEDSIĘBIORSTWO REMONTOWO-BUDOWLANE E.L MRÓZ
- Przedsiębiorstwo Remontowo-Budowlane EL Mróz s.c., ul. Syrokomli 5/5, 30-102 Kraków, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 70325,20 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 70160,00
Oferta z najniższą ceną: 70160,00 / Oferta z najwyższą ceną: 70160,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Oświetlenie ulicy Nazaretańskiej w Krakowie
- Świadczenie usług transmisji alarmów pożarowych w obiektach Izby Administracji Skarbowej w Krakowie
- Dostawa licencji oprogramowania Adobe Creative Cloud All Apps (Level 4) lub oprogramowania graficznego równoważnego.
- Dostawa i montaż mebli laboratoryjnych dla WIMiR, lab.04(B-2) DE-dzp.272-072/25
- "Dostawa licencji/usług w ramach programów: Microsoft Enrollment for Education Solutions (EES)"
- Wykonywanie usług ślusarskich na terenie nieruchomości zarządzanych przez Zarząd Budynków Komunalnych w Krakowie
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Termomodernizacja sali wiejskiej
- Remont łazienek w budynku internatu Zespołu Szkół im A. Mickiewicza w Objezierzu
- Wykonanie w trybie zaprojektuj i wybuduj inwestycji pn. "Dobudowa dźwigu towarowo-osobowego do elewacji budynku "A" CBMiM PAN"
- "Pomocna Dłoń dla mieszkańców gminy Kowary - usługi społeczne dla osób wymagających wsparcia w codziennym funkcjonowaniu - mieszkanie wspomagane z wyposażeniem oraz wyposażenie dziennego domu pomocy"
- Prace adaptacyjne i remontowe związane z dostosowaniem budynku i pomieszczeń do funkcji Klubu Samopomocy w Tarnawce
- Wykonanie zmian w oznakowaniu poziomym na obszarze SPPN w m.st. Warszawa dla: Cz. 1 - obszar wg załącznika mapowego nr 1.1 Cz. 2 - obszar wg załącznika mapowego nr 1.2
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.