Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-02-24
Łęka Opatowska: Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadań inwestycyjnych w Gminie Łęka Opatowska, woj. wielkopolskie z podziałem na dwie części zamówienia:
1) Modernizacja Stacji Uzdatniania Wody w miejscowości Opatów,
2) Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości L:ipie oraz dokończenie skanalizowania miejscowości Łęka Opatowska
Numer ogłoszenia: 38357 - 2010; data zamieszczenia: 24.02.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Łęka Opatowska , ul. Akacjowa 4, 63-645 Łęka Opatowska, woj. wielkopolskie, tel. 0-62 7814520, 7814536, faks 0-62 7814521.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.leka-opatowska.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadań inwestycyjnych w Gminie Łęka Opatowska, woj. wielkopolskie z podziałem na dwie części zamówienia: 1) Modernizacja Stacji Uzdatniania Wody w miejscowości Opatów, 2) Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości L:ipie oraz dokończenie skanalizowania miejscowości Łęka Opatowska.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia pełnienie kompleksowej usługi nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadań inwestycyjnych w Gminie Łęka Opatowska, woj. wielkopolskie z podziałem na dwie części zamówienia: 1) Modernizacja Stacji Uzdatniania Wody w miejscowości Opatów, 2) Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Lipie oraz dokończenie skanalizowania miejscowości Łęka Opatowska. Wartość poszczególnych zadań inwestycyjnych a zarazem części zamówienia przewidzianych do pełnienia nadzoru inwestorskiego wynoszą odpowiednio: 895 087,78 PLN netto oraz 4 063 730,33 PLN netto. Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją Zadania Nr 1 tj.Modernizacji Stacji Uzdatniania Wody w miejscowości Opatów dotyczyć będzie niżej wyszczególnionych branż: 1) instalacyjnej w zakresie sieci i instalacji sanitarnych, 2) instalacji elektrycznych 3) konstrukcyjno - budowlanej. Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją Zadania Nr 2 tj. Budowy kanalizacji sanitarnej w miejscowości Lipie oraz dokończenie skanalizowania miejscowości Łęka Opatowska dotyczyć będzie niżej wyszczególnionych branż: 1) instalacyjnej w zakresie sieci i instalacji sanitarnych, 2) instalacji elektrycznych Do podstawowych obowiązków inspektora nadzoru na obu zadaniach inwestycyjnych (w tym branżowych inspektorów nadzoru) należeć będą w szczególności obowiązki określone w art. 25 i art. 26 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (Dz.U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118 ze zmianami) oraz dodatkowo: - potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad i usterek a także kontrolowania rozliczeń budowy (dojazd na budowę, Inspektor nadzoru zapewnia we własnym zakresie), - wyjaśnianie wątpliwości technicznych i wspólne z Zamawiającym podejmowanie stosownych decyzji, - udział w zwoływanych przez Zamawiającego lub Wykonawcę naradach, - uczestnictwo w przeprowadzanych przez jednostki współfinansujące niniejsze zadanie -kontrolach sprawdzających jakość wykonania i rozliczeń budowy, - stawianie się na terenie budowy bez dodatkowego wezwania na czas wykonywania robót wymagających jego nadzoru (np. zasypywania złóż w filtrach ), ale nie rzadziej niż jeden raz w tygodniu..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.70.00-1.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek odnoszący się do posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia do pełnienia nadzoru inwestorskiego nad realizacją Zadania Nr 1 zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca udokumentuje należyte wykonanie, w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonanie pełnienia nadzoru inwestorskiego nad realizacją przynajmniej jednej budowy, modernizacji lub rozbudowy (wraz z technologią) Stacji Uzdatniania Wody o wartości robót minimum 400.000,00 zł (z podaniem dat wykonania, odbiorców, wartości). Warunek odnoszący się do posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia do pełnienia nadzoru inwestorskiego nad realizacją Zadania Nr 2 zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca udokumentuje należyte wykonanie, w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonanie pełnienia nadzoru inwestorskiego nad realizacją przynajmniej jednej budowy kanalizacji sanitarnej o wartości minimum 3 mln. zł. (z podaniem dat wykonania, odbiorców, wartości).
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek udziału odnoszący się do dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia na Zadaniu Nr 1 zostanie przez wykonawcę spełniony, jeżeli z informacji zawartych w załączonych do oferty dokumentów i oświadczeń będzie wynikać,wykonawca dysponuje osobami posiadającymi odpowiednie uprawnienia budowlane o niżej wyszczególnionych specjalnościach: a) instalacyjnej w zakresie sieci i instalacji sanitarnych, b) konstrukcyjno-budowlanej, c) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych Warunek udziału odnoszący się do dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia na Zadaniu Nr 2 zostanie przez wykonawcę spełniony, jeżeli z informacji zawartych w załączonych do oferty dokumentów i oświadczeń będzie wynikać, że wykonawca dysponuje osobami posiadającymi odpowiednie uprawnienia budowlane o niżej wyszczególnionych specjalnościach: a) instalacyjnej w zakresie sieci i instalacji sanitarnych, b) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.leka-opatowska.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Łęka Opatowska, ul. Akacjowa Nr 4, 63-645 Łęka Opatowska.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.03.2010 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat Urzędu Gminy Łęka Opatowska, ul. Akacjowa Nr 4, 63-645 Łęka Opatowska.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Pełnienie nadzoru inwestorskiego przewidziane jest do dofinansowania z funduszy europejskich w ramach działania Podstawowe usługi dla gospodarki i ludności wiejskiej objętego PROW na lata 2007-2013.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania inwestycyjnego pn. Modernizacja Stacji Uzdatniania Wody w miejscowości Opatów.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Nadzór inwestorski nad realizacją Modernizacji Stacji Uzdatniania Wody w miejscowości Opatów obejmuje nadzór nad takimi robotami jak: 1) wykonanie demontażu istniejących urządzeń, 2) wykonanie modernizacji ujęcia wody (studnia nr 1 i 2) - w tym m.in. montaż pomp głębinowych, osprzętu, remont wnętrza studni, obudów, ułożenie schodów prefabrykowanych wraz z poręczami, wymiana rurociągów tłocznych, 3) wykonanie robót hydrauliczno technologicznych - aerator centralny O1200 mm, dwa filtry pospieszne O 1800 mm wraz ze złożami filtracyjnymi, zbiornik sprężonego powietrza O 1200 mm, zestaw hydroforowy, chlorator, sprężarka itd. 4) wykonanie robót ogólnobudowlanych - w tym m.in. wykonanie termomodernizacji polegającej na ociepleniu ścian zewnętrznych (włącznie z cokołem), stropodachu wraz z opierzeniami, wymianą rynien, rur spustowych, okien, drzwi wewnętrznych, drzwi wejściowych, bramy do hali technologicznej, instalacji odgromowej. Ułożenie płytek na ścianach i posadzce, pomalowanie pomieszczeń, wykonanie opaski wokół budynku, 5) wykonanie fundamentów oraz dostawy, montażu i podłączenia 2 szt kompletnych (ocieplonych) stalowych zbiorników retencyjnych o pojemności, każdy 100 m3 (w miejscu istniejącego obsypanego ziemią zbiornika stalowego - cysterny kolejowej). 6) modernizacja odstojnika wód popłucznych, 7) wykonanie robót branży elektrycznej, 8) wykonanie dróg, ogrodzenia - zgodnie planem zagospodarowania terenu 665 m2 9) wykonanie kanalizacji odprowadzającej wody popłuczne z odstojnika do istniejącej studzienki kanalizacji sanitarnej. Wartość zadania wynosi 895 087,78 PLN netto.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.70.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 29.10.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania inwestycyjnego w Gminie Łęka Opatowska pn. Budowa Kanalizacji sanitarnej w miejscowości Lipe oraz dokończenie skanalizowania miejscowości Łęka Opatowska.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Nadzór inwestorski nad realizacją Budowy kanalizacji sanitarnej w miejscowości Lipie oraz dokończenie skanalizowania miejscowości Łęka Opatowska obejmuje nadzór nad takimi robotami jak: 1) budowa zbiorczej kanalizacji grawitacyjnej wraz z czterema pompowniami ścieków oraz studzienkami przyłączeniowymi na terenie poszczególnych posesji, w tym m.in.: - budowa kanałów grawitacyjnych z rur PVC o średnicy Dn 250 mm - 5009 mb, - budowa tzw. przykanalików zakończonych na posesji studzienką kanalizacyjną w ilości 110 szt./1023 mb, - wykonanie 3 szt pompowni sieciowych (dwupompowych) - wykonanie 1 szt pompowni sieciowej (jednopompowej) - wykonanie pompowni przydomowych (jednopompowych) - 10 szt 2) budowa rurociągów tłocznych, w tym m.in.: - budowa kanalizacji ciśnieniowej z rur PE-HD o średnicy Dn 160 mm - 1290 mb, - budowa kanalizacji ciśnieniowej z rur PE-HD o średnicy DN 90 mm - 873 mb, 3) wymiana sieci wodociągowej w miejscowości Lipie na długości 886 mb z rur o średnicy DN 110 mm wraz z wymianą 38 przyłączy wodociągowych z zastosowaniem wodomierzy z zabezpieczeniem antymagnetycznym. Wartość zadania inwestycyjnego wynosi wynosi 4 063 730,33 PLN netto..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.70.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.11.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie dokumentacji projektowej na wymianę nawierzchni boiska z trawy syntetycznej na terenie SP nr 29 przy ul. P. Ściegiennego 8 w Gdyni" - zrealizowanego wg programu "Moje boisko-ORLIK 2012".
- Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Karścino, gm. Karlino
- Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru dla inwestycji pn "Modernizacja oczyszczalni ścieków w miejscowości Polanów w zakresie instalacji elektrycznych oraz aparatury kontr.-pom. i automatyki AKPiA
- Pełnienie funkcji Inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadań realizowanych przez Gdańskie Nieruchomości
- Opracowanie kompleksowej dokumentacji projektowej wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego dla budowy 5 wiat śmietnikowych na terenie obszaru Śródmieścia
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru - Racjonalne zagospodar. wód opadowych i roztopowych z terenu miasta i gminy Golina-zagospodar. placu ul. Piaskowa w Golinie wraz z rozbud. kanalizacji deszczowej
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.