Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-11-03
Lublin: Dostawa paliwa do samochodów służbowych
Numer ogłoszenia: 383592 - 2009; data zamieszczenia: 03.11.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Lublinie , ul. Tomasza Zana 36,38c, 20-601 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 5357402, faks 081 5357402.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zus.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa paliwa do samochodów służbowych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia, o wartości szacunkowej poniżej 133 tys. euro, jest dostawa benzyny bezołowiowej PB95 w maksymalnej ilości 16 000 (minimum - 13 000) litrów, benzyny bezołowiowej Pb98 w maksymalnej ilości 5 000 (minimum - 4 000 ) litrów i oleju napędowego, odpowiedniego do pory roku, w maksymalnej ilości 17000 (minimum - 14 000) litrów do samochodów służbowych Zamawiającego (sukcesywne tankowanie. Wymienione ilości obejmują również dostawę (w formie pobierania do kanistra przez kierowców samochodów służbowych) oleju napędowego do ciągnika rolniczego oraz benzyny bezołowiowej Pb95 do sprzętu gospodarczego Zamawiającego (kosiarki, odśnieżarka, kosa spalinowa). 1.1. Przewidywane ilości paliwa są wielkościami szacunkowymi. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany ilościowej przedmiotu zamówienia wynikającej z bieżących potrzeb. 1.2. WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ: Kody CPV : 09132100 - 4 - benzyna bezołowiowa, 09134100 -8 - olej napędowy. 2.Zamawiający dopuszcza możliwość składanie ofert częściowych na dowolną ilość niżej określonych części zamówienia: Część I - Dostawa etyliny bezołowiowej Pb95 w maksymalnej ilości 5 000 (minimum - 4 000) litrów, do samochodów służbowych Zamawiającego w Radzyniu Podlaskim Część II - Dostawa: etyliny bezołowiowej Pb95 w maksymalnej ilości 11 000 (minimum - 9 000) litrów, etyliny bezołowiowej PB98 w maksymalnej ilości 5 000 (minimum - 4 000) litrów i oleju napędowego w maksymalnej ilości 17 000 (minimum - 14 000) litrów , odpowiedniego do pory roku, do samochodów służbowych Zamawiającego w Lublinie. Obie ww. części zamówienia obejmują również dostawę , o której mowa w pkt. 1., w formie pobierania paliwa do kanistra przez kierowców samochodów..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.13.21.00 - Benzyna bezołowiowa 09.13.41.00 - Olej napędowy .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Wniesienie wadium nie jest wymaganeIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy: I. Spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust.1. ustawy - Prawo zamówień publicznych, tj. 1.Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień a w szczególności uprawnienia do dystrybucji paliw . 2.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie w przedmiocie zamówienia oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, a w szczególności dysponują co najmniej jedną stacją paliwową w Radzyniu Podlaskim (część I zamówienia) lub w Lublinie (część II zamówienia), czynną całą dobę we wszystkie dni robocze oferującą paliwa w wymaganym asortymencie. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. II. Na potwierdzenie spełniania ww. warunków udziału w postępowaniu wykonawcy zobowiązani są złożyć oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy- Prawo zamówień publicznych oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania a także nw. dokumenty: 1. Wykonawcy krajowi i zagraniczni ( z uwzględnieniem pkt.2.) 1.1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 1.2. Koncesja na prowadzenie działalności w zakresie dystrybucji paliw. 1.3. Wykaz stacji paliw wytypowanych do realizacji zamówienia (wg wzoru - załącznik nr 4 do SIWZ), zawierający co najmniej jedną stację w Radzyniu Podlaskim (w przypadku oferty na część I zamówienia) lub co najmniej jedną stację paliw w Lublinie (w przypadku oferty na część II zamówienia) oraz pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia tych stacji, jeżeli w ww. wykazie wykonawca wskazał stacje paliw innych podmiotów, którymi będzie dysponował . W przypadku sprzedaży na podstawie kart paliwowych, wykonawca powinien dysponować co najmniej jedną stacją na terenie Radzynia Podlaskiego (cześć I zamówienia) lub Lublina (cześć II zamówienia) honorującą karty paliwowe . 2. Wykonawcy zagraniczni 2.1. Wykonawca zagraniczny (mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej) zamiast dokumentu wskazanego w pkt. II.1.1, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzaju dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz. 605) uwzględniające zmiany wprowadzone rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 16 października 2008r. (Dz. U. Nr 188, poz. 1156), potwierdzające odpowiednio, że: a)nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2.2. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów wskazanych w pkt. II.2.1., wykonawca składa dokument zawierający oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - wystawione z odpowiednią datą wymaganą dla tych dokumentów. 3. Zasady udziału w postępowaniu wykonawców występujących wspólnie: 3.1. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia (np. w ramach konsorcjum), ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego i składają jedną ofertę, 3.2. W przypadku wykonawców składających ofertę wspólną, dokument wymieniony w pkt. II.1.1 i II.1.2 winien złożyć każdy z wykonawców. Do oferty dołączają również pełnomocnictwo, o którym mowa w ppkt. 3.1. Oświadczenie, o którym mowa w pkt. II w zakresie określonym w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy , składa pełnomocnik wykonawcy, natomiast w zakresie art. 22 ust.1 pkt 4 ustawy, składa odrębnie każdy ze wspólników. III. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu, wymaganych od wykonawców, będzie przeprowadzona w oparciu o przedłożone dokumenty i oświadczenia wg formuły: spełnia/nie spełnia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: jak wyżej.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zus.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: można odebrać osobiście w siedzibie Zamawiającego, ZUS Oddział w Lublinie,
20-601 Lublin, ul. T. Zana 38C , piętro IX. pokój nr 914 - budynek 38C.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.11.2009 godzina 09:00, miejsce: Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego, piętro IX, pok. 914- budynek 38C.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1.Nie przewiduje się zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub art. 134 ust. 6 pkt 3 i 4 ustawy - Prawo zamówień publicznych. 2. SIWZ zamieszczona będzie na stronie internetowej Zamawiającego - www.zus.pl - od dnia zamieszczenia ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych, tj. od dnia 03.11.2009r. do upływu terminu składania ofert. 3. SIWZ w wersji papierowej (bezpłatna), można odebrać osobiście w siedzibie Zamawiającego, ZUS Oddział w Lublinie, 20-601 Lublin, ul. T. Zana 38C , piętro IX. pokój nr 914 - budynek 38C lub otrzymać pocztą. 4. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 16 listopada 2009r. o godzinie 09:30 w siedzibie Zamawiającego, piętro IX, pok. 914-budynek 38C 5. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. 6. Ustanawianie dynamicznego systemu zakupów - nie dotyczy niniejszego zamówienia. 7. Zamawiający ustala faksową formę (nr faksu: 081 535-77-94) przekazywania informacji, oświadczeń, wniosków, zawiadomień, protestów i ich rozstrzygnięć ( w przypadku protestu musi być on niezwłocznie potwierdzony pisemnie) ; przy czym każda ze stron , na żądanie drugiej , potwierdzi niezwłocznie fakt otrzymania korespondencji. Niezależnie od powyższego ustalenia zawsze dopuszczalna jest forma pisemna z zastrzeżeniem wyjątków przewidzianych w ustawie. W zakresie określonym ustawą , Zamawiający będzie zamieszczał dokumenty i informacje dotyczące niniejszego postępowania na stronie internetowej www.zus.pl; 8. Pracownikami uprawnionymi do kontaktów z wykonawcami są: Włodzimierz Koczkodaj i Jerzy Tarajko (nr faksu: 081 535-77-94).
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Dostawa wyposażenia dla Lubelskiego Oddziału Okręgowego Polskiego Czerwonego Krzyża
- Wycieczka do Czarnogóry dla pracowników Zespołu Ośrodków Wsparcia w Lublinie
- Postępowanie nr 123/24 o udzielenie zamówienia publicznego w trybie podstawowym na zakup i dostawę szafek BHP dla pracowników Szpitala."
- Dostawa prenumeraty czasopism polskich na rok 2025 dla Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II, z podziałem na 2 części.
- Dzierżawa urządzeń drukujących w systemie druku podążającego
- Dostawa artykułów biurowych oraz papieru ozdobnego i do drukarek, kserokopiarek, ploterów na potrzeby komórek organizacyjnych UMWL w Lublinie w 2025 r. w podziale na 2 części.
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa paliw płynnych do samochodów służbowych oraz innych jednostek sprzętowych dla Zakładu Wodociągów i Kanalizacji w Świlczy
- Zakup paliw płynnych na potrzeby Urzędu Miasta i Gminy Książ Wielki oraz Ochotniczych Straży Pożarnych
- Dostawa (sukcesywny zakup na stacji paliwowej Wykonawcy) paliw płynnych do zbiorników pojazdów, maszyn i urządzeń stanowiących własność Gminy Raciąż w 2025 r.
- Sukcesywny zakup paliw w systemie bezgotówkowym na podstawie kart flotowych do samochodów służbowych Prokuratury Okręgowej w Lublinie i jednostek jej podległych.
- Sukcesywna dostawa paliw płynnych dla potrzeb eksploatacji pojazdów samochodowych i urządzeń mechanicznych będących w dyspozycji Zamawiającego na 2025 rok
- DOSTAWA-ZAKUP PALIW: OLEJU NAPĘDOWEGO ORAZ BENZYNY BEZOŁOWIOWEJ Pb 95 DLA MIEJSKIEGO PRZEDSIĘBIORSTWA GOSPODARKI KOMUNALNEJ SP. Z O. O. W TUSZYNKU MAJORACKIM W ROKU 2025
więcej: Benzyna bezołowiowa »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.