Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-11-03
Zamość: Dostawa: zestawu do endoskopowego pobierania tętnicy promieniowej - 1 szt., stabilizatora do operacji wieńcowych mini inwazyjnych (MIDCAB) z końcówkami - 1 szt., narzędzi chirurgicznych - 1 zestaw, aparatu do pomiaru ACT - 1 szt., stymulatora zewnętrznego jednojamowego z zestawem kabli do stymulacji - 1 szt. oraz prowadnicy z torem optycznym - 1 szt. dla Samodzielnego Publicznego Szpitala Wojewódzkiego im. Papieża Jana Pawła II.
Numer ogłoszenia: 383626 - 2009; data zamieszczenia: 03.11.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Szpital Wojewódzki im. Papieża Jana Pawła II , Aleje Jana Pawła II 10, 22-400 Zamość, woj. lubelskie, tel. 084 6773333, faks 084 6386669.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.zam.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa: zestawu do endoskopowego pobierania tętnicy promieniowej - 1 szt., stabilizatora do operacji wieńcowych mini inwazyjnych (MIDCAB) z końcówkami - 1 szt., narzędzi chirurgicznych - 1 zestaw, aparatu do pomiaru ACT - 1 szt., stymulatora zewnętrznego jednojamowego z zestawem kabli do stymulacji - 1 szt. oraz prowadnicy z torem optycznym - 1 szt. dla Samodzielnego Publicznego Szpitala Wojewódzkiego im. Papieża Jana Pawła II..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zestaw do endoskopowego pobierania tętnicy promieniowej - 1 szt., Stabilizator do operacji wieńcowych mini inwazyjnych (MIDCAB) z końcówkami - 1 szt., Narzędzia chirurgiczne - 1 zestaw, Aparatu do pomiaru ACT - 1 szt., Stymulator zewnętrzny jednojamowyo z zestawem kabli do stymulacji - 1 szt. Prowadnica z torem optycznym - 1 szt..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.90.00 - Przyrządy chirurgiczne 33.16.80.00 - Przyrządy do endoskopii, endochirurgii 33.15.82.10 - Stymulatory 38.43.45.20 - Analizatory krwi .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 11.12.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadiumIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą wykonawcy spełniający następujące warunki: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Potwierdzeniem spełnienia tych warunków będą oświadczenia, dokumenty złożone w ofercie. Przy ocenie spełnienia warunków udziału w postępowania zastosowana będzie formuła spełnia, nie spełnia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. z późniejszymi zmianami, w związku z art. 44. 2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 (sześć) miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3.Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4.Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy Prawo zamówień publicznych (informacja musi dotyczyć wszystkich wymienionych w dokumencie potwierdzającym status prawny wykonawcy członków władz) - wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5.Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.zam.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Szpital Wojewódzki im. Papieża Jana Pawła II, ul. Al. Jana Pawła II 10, 22-400 Zamość, pok. 215.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.11.2009 godzina 11:00, miejsce: Samodzielny Publiczny Szpital Wojewódzki im. Papieża Jana Pawła II, ul. Al. Jana Pawła II 10, 22-400 Zamość, pok. 248.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Dokumenty, informacje i oświadczenia, które musi zawierać oferta: 1.Formularz oferta wykonawcy (sporządzony według wzoru strona 2 i 3 SIWZ) dla każdego zadania oddzielnie. Dostawa przedmiotu zamówienia w niniejszym przetargu jest finansowana ze środków Ministerstwa Zdrowia w ramach programu programu zdrowotnego pn.: Narodowy Program Profilaktyki i Leczenia Chorób Układu Sercowo - Naczyniowego na rok 2009 - POLKARD. Termin dostawy jest warunkowany terminem rozliczenia umowy z Ministerstwem Zdrowia. 2.Oferta cenowa sporządzona w sposób podany w specyfikacji istotnych warunków zamówienia na str. 9, zawierająca wszystkie elementy, o których w nim mowa. Oferta cenowa musi być sporządzona oddzielnie dla każdego zadania. 3.Charakterystyka techniczno - jakościowa oferowanego przedmiotu zamówienia z podaniem producenta i kraju pochodzenia. Charakterystyka musi zawierać co najmniej dane na temat parametrów wymaganych określonych w opisie przedmiotu zamówienia. 4.Informacja na temat warunków gwarancji z uwzględnieniem następujących wymaganych danych: a) okres gwarancji określony w miesiącach (minimalny wymagany przez Zamawiającego okres gwarancji - 24 miesiące na oferowany przedmiot zamówienia w danym zadaniu), b) czas oczekiwania na usunięcie uszkodzenia w dniach, c) czas reakcji serwisu na zgłoszenie awarii, d) graniczny czas naprawy po przekroczeniu którego okres gwarancji przedłuża się o czas przerwy w eksploatacji, e) liczba napraw gwarancyjnych uprawniająca do wymiany urządzeń na nowe, f) przyczyny utraty prawa do gwarancji, g) serwis, lokalizacja. Należy również podać dane na temat obsługi pogwarancyjnej w tym: okres zagwarantowania dostępność części zamiennych licząc od daty sprzedaży określony w latach, czas oczekiwania na usunięcie uszkodzenia w dniach, koszty obsługi serwisowej. 5.Oświadczenie o dostarczeniu w dniu realizacji dostawy instrukcji obsługi - użytkowania (w języku polskim) zawierającej zapisy dotyczące bezpieczeństwa użytkownika i bezpieczeństwa pacjenta. 6.Oświadczenie wykonawcy, że oferowany przedmiot zamówienia, o parametrach wyspecyfikowanych w ofercie jest kompletny i po zainstalowaniu będzie gotowy do pracy zgodnie z jego przeznaczeniem bez dodatkowych zakupów. 7.Dokument potwierdzający, że oferowany przedmiot zamówienia może być sterylizowany w warunkach sterylizacji określonych w SIWZ (np. instrukcja użytkowania) - dotyczy zadań, w których przedmiot zamówienia podlega sterylizacji. 8.Deklaracja wytwórcy (deklaracja zgodności CE) o spełnieniu wymagań zasadniczych, certyfikat jednostki notyfikowanej dla oferowanych wyrobów medycznych zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych. 9.Oświadczenie o terminie płatności za dostawy - termin płatności musi być określony w dniach. Zamawiający wymaga by termin płatności wynosił 30 dni od daty otrzymania faktury VAT - treść oświadczenia znajduje się w formularzu oferta wykonawcy wystarczy ją uzupełnić o oferowany termin płatności..
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie 1 - Zestaw do endoskopowego pobierania tętnicy promieniowej - 1 szt..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestaw do endoskopowego pobierania tętnicy promieniowej - 1 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.80.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 11.12.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie 2 - Stabilizator do operacji wieńcowych mini inwazyjnych (MIDCAB) z końcówkami - 1 szt..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Stabilizator do operacji wieńcowych mini inwazyjnych (MIDCAB) z końcówkami - 1 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.82.10-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 11.12.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie 3 - Narzędzia chirurgiczne - 1 zestaw.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Narzędzia chirurgiczne - 1 zestaw.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.90.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 11.12.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie 4 - Aparat do pomiaru ACT - 1 szt..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Aparat do pomiaru ACT - 1 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.43.45.20-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 11.12.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zadanie 5 - Stymulator zewnętrzny jednojamowy z zestawem kabli do stymulacji - 1 szt..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Stymulator zewnętrzny jednojamowy z zestawem kabli do stymulacji - 1 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.82.10-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 11.12.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Zadanie 6 - Prowadnica z torem optycznym - 1 szt..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Prowadnica z torem optycznym - 1 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.90.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 11.12.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z ZAMOŚCIA
- Usługi weterynaryjne dla Ogrodu Zoologicznego im. Stefana Milera w Zamościu
- Dostawa sprzętu laparoskopowego.
- Usługi napraw sprzętu gastronomicznego i chłodniczego służby żywnościowej 32WOG oraz jednostkach i instytucjach wojskowych będących na zaopatrzeniu w ich miejscach dyslokacji w zakresie 4 części
- Przygotowywanie i dostarczanie posiłków do Szkoły Podstawowej w Żdanowie, Gmina Zamość w 2025 r.
- Kompleksowa dostawa gazu ziemnego wysokometanowego do budynków będących własnością Powiatu Zamojskiego
- Dostawa sukcesywnie w 2025 roku artykułów spożywczych, opakowań i produktów do sporządzania napojów na potrzeby baru w Centrum Kultury Filmowej "Stylowy" w Zamościu
więcej: przetargi w Zamościu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ZP-2200-45/24 DOSTAWA ODCZYNNIKÓW LABORATORYJNYCH WRAZ Z DZIERŻAWĄ ANALIZATORA ORAZ DROBNEGO SPRZĘTU LABORATORYJNEGO
- Dostawa sprzetu do badań endoskopowych, urologicznych oraz okulistycznych na potrzeby Szpitala Wojewódzkiego im. dr Ludwika Rydygiera w Suwałkach
- "Dostawy sprzętu epizootycznego dla potrzeb Inspekcji Weterynaryjnej województwa podkarpackiego"
- Dostawy odczynników do badań immunochemicznych wraz z dzierżawą analizatorów do ww. badań, DZP.261.27.2024
- Produkty lecznicze.
- środki farmaceutyczne, środki dezynfekcyjne, odczynniki laboratoryjne do diagnostyki.
więcej: Stymulatory »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.