Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu
Og³oszenie z dnia 2012-02-08
Tychy: Remont alejek na skwerze przy Al. Pi³sudskiego
Numer og³oszenia: 38366 - 2012; data zamieszczenia: 08.02.2012
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.
Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
I. 1) NAZWA I ADRES: Prezydent Miasta Tychy , Al. Niepodleg³o¶ci 49, 43-100 Tychy, woj. ¶l±skie, tel. (032) 7763333, faks (032) 7763344.
- Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.umtychy.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Administracja samorz±dowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKRE¦LENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Remont alejek na skwerze przy Al. Pi³sudskiego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Przedmiotem inwestycji jest remont alejek spacerowych przy Al. Pi³sudskiego w Tychach. Roboty przewiduj± usuniêcie starej zdegradowanej nawierzchni asfaltowej i wykonanie nowych nawierzchni wraz z podbudow± i u³o¿eniu na niej kostki betonowej gr. 6 cm. 1. Istniej±cy stan zagospodarowania dzia³ki Alejki spacerowe znajduj± siê w rejonie Al. Pi³sudskiego i zlokalizowane s± na terenach zielonych osiedla mieszkaniowego. Ca³o¶æ nawierzchni wykonana jest z mocno zu¿ytego asfaltu( czê¶æ asfaltu lanego, a czê¶æ asfaltobetonu). Alejki wykoñczone s± obrze¿ami chodnikowymi, a ich szeroko¶æ waha siê w granicach od 4,85m do 5,10 m. Posiadaj± one spadki dwustronne poprzeczne i spadki wzd³u¿ne do Al. Pi³sudskiego zgodne z ukszta³towaniem terenu. W czê¶ci najni¿szej alejek znajduj± siê wpusty uliczne odprowadzaj±ce wody opadowe. 2. Docelowy stan zagospodarowania dzia³ki Remont obejmuje istniej±ce alejki spacerowe o nawierzchni asfaltowej, które proponuje siê wykonaæ z kostki betonowej, szarej typu Holland grubo¶ci 6 cm z mo¿liwo¶ci± poruszania siê po nich sprzêtu lekkiego. Kostka ograniczona zostanie obrze¿ami betonowymi chodnikowymi 8x30x100cm. Nawierzchnia u³o¿ona zostanie na podbudowie: - Podsypka piaskowa z piasku p³ukanego 5 cm, - T³uczeñ kamienny ³amany 32-63 mm 15 cm, - T³uczeñ kamienny ³amany 0-32 mm 8 cm, - Warstwa klinuj±ca kruszywo(odsiewka) 0-5 mm 3 cm, - Podsypka cementowo-piaskowa 1:4 3 cm, - Kostka betonowa szara Holland 20x10x6 cm. Podbudowa z kruszywa naturalnego musi odpowiadaæ wymaganiom zwi±zanym z no¶no¶ci±, zagêszczeniem oraz równo¶ci±. Pod³o¿e winno mieæ wymagany spadek poprzeczny. Wska¼nik zagêszczenia pod³o¿a nie powinien byæ mniejszy od 0,98 zagêszczenia maksymalnego okre¶lonego metod± normaln± wg PN-59/B-04491-dla warstwy os±czaj±cej. Dla podbudowy wykonanej z kruszywa grubego > 20 mm okre¶lenie wska¼nika zagêszczenia staje siê niemo¿liwe dlatego podbudowê z kruszywa ³amanego nale¿y skontrolowaæ przez sprawdzenie zgodno¶ci modu³u odkszta³cenia z wymogami podanymi w BN 64/8933-02. Dla proponowanej podbudowy ugiêcie nie powinno przekraczaæ 1,3 mm, modu³ odkszta³cenia powinien wskazywaæ powy¿ej 1000 kg/cm2. Po wykonaniu robót czê¶ci zewnêtrzne obrze¿y chodnikowych, na ca³ej d³ugo¶ci, nale¿y obsypaæ humusem i obsiaæ traw±. Zamawiaj±cy dopuszcza zastosowanie materia³ów i urz±dzeñ o parametrach technicznych i u¿ytkowych nie gorszych ni¿ jest wykazane w dokumentacji..
II.1.4) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ uzupe³niaj±cych: nie.
II.1.5) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 45.23.31.61 - Roboty budowlane w zakresie ¶cie¿ek pieszych .
II.1.6) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty czê¶ciowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakoñczenie: 15.06.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: wadium: 8 000,00 PLN (s³ownie: osiem tysiêcy z³otych 00/100 PLN).
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPE£NIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i do¶wiadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
Wymagane jest wykonanie z nale¿yt± staranno¶ci± minimum dwóch robót budowlanych obejmuj±cych swym zakresem roboty o charakterze drogowym - place, chodniki - zrealizowanych w ramach odrêbnych umów o warto¶ci min. 200 000,00 z³ brutto ka¿da - za³±cznik nr 5 do SIWZ Do wykazu nale¿y do³±czyæ dokumenty potwierdzaj±ce, ¿e roboty zosta³y wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawid³owo ukoñczone.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
a) Wymagane jest dysponowanie 1 osob± do kierowania robotami budowlanymi z uprawnieniami w specjalno¶ci konstrukcyjno-budowlanej - za³±cznik nr 4 do SIWZ. b) o¶wiadczenia, ¿e osoby, które bêd± uczestniczyæ w wykonywaniu zamówienia, posiadaj± wymagane uprawnienia, je¿eli ustawy nak³adaj± obowi±zek posiadania takich uprawnieñ; -wymagane jest wype³nienie o¶wiadczenia - za³±cznik nr 4a do SIWZ.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
Op³acona polisa, a w przypadku jej braku inny dokumentu potwierdzaj±cy, ¿e wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia. Do oferty nale¿y do³±czyæ potwierdzenie op³acenia polisy lub fakt op³acenia musi wynikaæ z tre¶ci dokumentu (wszystkie wymagane sk³adki). Wymagane jest posiadanie ww. dokumentu o warto¶ci 100 000,00 z³.
III.4) INFORMACJA O O¦WIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJ¡ DOSTARCZYÆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spe³niania przez wykonawcê warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz o¶wiadczenia o spe³nieniu warunków udzia³u w postêpowaniu, nale¿y przed³o¿yæ:
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbêdnym do wykazania spe³niania warunku wiedzy i do¶wiadczenia, wykonanych w okresie ostatnich piêciu lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz za³±czeniem dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e roboty zosta³y wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawid³owo ukoñczone
- wykaz osób, które bêd± uczestniczyæ w wykonywaniu zamówienia, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych dla wykonania zamówienia, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci, oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami
- o¶wiadczenie, ¿e osoby, które bêd± uczestniczyæ w wykonywaniu zamówienia, posiadaj± wymagane uprawnienia, je¿eli ustawy nak³adaj± obowi±zek posiadania takich uprawnieñ
- op³acon± polisê, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzaj±cy, ¿e wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, nale¿y przed³o¿yæ:
- o¶wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z w³a¶ciwego rejestru, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert, a w stosunku do osób fizycznych o¶wiadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne za¶wiadczenie w³a¶ciwego naczelnika urzêdu skarbowego potwierdzaj±ce, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem podatków lub za¶wiadczenie, ¿e uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu - wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert
- aktualne za¶wiadczenie w³a¶ciwego oddzia³u Zak³adu Ubezpieczeñ Spo³ecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Spo³ecznego potwierdzaj±ce, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem sk³adek na ubezpieczenie zdrowotne i spo³eczne, lub potwierdzenie, ¿e uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu - wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Je¿eli wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedk³ada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibê lub miejsce zamieszkania potwierdzaj±cy, ¿e:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie og³oszono upad³o¶ci - wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, op³at, sk³adek na ubezpieczenie spo³eczne i zdrowotne albo ¿e uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu - wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Inne o¶wiadczenia lub dokumenty niezbêdne do przeprowadzenia postêpowania, które nale¿y do³±czyæ do oferty: a) za³±cznik nr 1 do SIWZ - wype³niony formularz oferty, b) pe³nomocnictwo lub umowa podmiotów wystêpuj±cych wspólnie wskazuj±ce, ¿e osoba wystêpuj±ca w imieniu wykonawcy jest do tego upowa¿niona, je¿eli nie wynika to z za³±czonych do oferty dokumentów, c) dowód wp³aty wadium.
III.7) Czy ogranicza siê mo¿liwo¶æ ubiegania siê o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowi± osoby niepe³nosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona bêdzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowieñ umowy oraz okre¶lenie warunków zmian
1. Wzór umowy stanowi za³±cznik nr 3 do niniejszej Specyfikacji. 2. W niniejszym postêpowaniu o udzielenie zamówienia Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶ci zmiany istotnych postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty. 3. Warunki zmiany s± nastêpuj±ce: 3.1 Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ zmiany terminu wykonania przedmiotu umowy okre¶lonego w § 4 wzoru umowy jedynie w nastêpuj±cych przypadkach: a) w razie wyst±pienia si³y wy¿szej, czyli losowego zdarzenia zewnêtrznego, którego skutków nie da siê przewidzieæ, np. huragan, powód¼, obfite opady atmosferyczne, a tak¿e w razie konieczno¶ci podjêcia dzia³añ zmierzaj±cych do ograniczenia skutków wyst±pienia si³y wy¿szej, b) w razie zmiany powszechnie obowi±zuj±cych przepisów prawa w zakresie maj±cym wp³yw na termin wykonania przedmiotu umowy, 4. Warunkiem wprowadzenia do zawartej umowy zmian, o których mowa w pkt 3.1 bêdzie potwierdzenie powsta³ych okoliczno¶ci w formie opisowej i w³a¶ciwie umotywowanej, zaakceptowanej przez ka¿d± ze stron umowy. 5. W przypadkach wyst±pienia okoliczno¶ci, o których mowa w pkt 3.1, strony ustalaj± nowe terminy wykonania przedmiotu umowy z zastrze¿eniem, ¿e okres przesuniêcia terminu wykonania równy bêdzie co najmniej okresowi przerwy w wykonywaniu przedmiotu umowy. 6. Wszelkie zmiany niniejszej umowy powinny byæ dokonane w formie pisemnej (aneksu podpisanego przez obie strony) pod rygorem niewa¿no¶ci.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostêpna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.umtychy.pl/zamowienia-publiczne/jednostki-organizacyjne-urzedu
Specyfikacjê istotnych warunków zamówienia mo¿na uzyskaæ pod adresem: Urz±d Miasta Tychy
Wydzia³ Zamówieñ Publicznych pok. 808,
Al. Niepodleg³o¶ci 49,
43-100 Tychy
cena SIWZ 15 z³.
IV.4.4) Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub ofert: 27.02.2012 godzina 10:15, miejsce: Urz±d Miasta Tychy Wydzia³ Zamówieñ Publicznych pok. 808, Al. Niepodleg³o¶ci 49, 43-100 Tychy.
IV.4.5) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z TYCHÓW
- "Naprawa posadzki w hali przyjêcia odpadów" (Master - Odpady i Energia Sp. z o.o. w Tychach, ul. Lokalna 11).
- ¦wiadczenie us³ug pocztowych dla Urzêdu Miasta Tychy w obrocie krajowym i zagranicznym
- ¦wiadczenie us³ugi ochrony osób i mienia, monitoringu na potrzeby Miejskiego O¶rodka Sportu i Rekreacji w Tychach w 2025 roku
- Bie¿±ce utrzymanie oznakowania pionowego i urz±dzeñ bezpieczeñstwa ruchu drogowego oraz wykonanie oznakowania poziomego dróg i ulic na terenie miasta Tychy w 2025 roku
- Us³uga prowadzenia treningów sekcji MOSM - hokeja na lodzie oraz opieki podczas meczów wyjazdowych w 2025 r.
- Dostawa worków typu HDPE lub LDPE do selektywnej zbiórki odpadów komunalnych
wiêcej: przetargi w Tychach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Rewitalizacja parku zabytkowego po³o¿onego przy Pa³acu Humnickich w Birczy etap II" w ramach dofinansowania inwestycji z programu Rz±dowy Funduszu Polski £ad: Program Inwestycji Strategicznych
- PRZEBUDOWA DROGI GMINNEJ UL. ROBOTNICZEJ, UL. POPRZECZNEJ I UL. 10 MARCA W LUZINIE O BUDOWÊ JEZDNI, BUDOWÊ CHODNIKA I BUDOWÊ KANALIZACJI DESZCZOWEJ
- Zagospodarowanie terenu rekreacyjnego nad Jeziorem Lubieckim w Lubczu.
- Budowa Karpackiego Ogrodu Deszczowego wraz z elementami zielono-niebieskiej infrastruktury w ramach zadania inwestycyjnego pn. "Budujemy w Ja¶le, stabilizujemy w Svidnièke".
- "Bulwar Czarnej Przemszy - Park Edukacyjno - Przyrodniczy (BO 23/VI/5)"
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.