Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-11-03
Iława: Dostawa materiałów dla sterylizacji i bloku operacyjnego (nr sprawy 52/2009)
Numer ogłoszenia: 383722 - 2009; data zamieszczenia: 03.11.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Szpital im. Wł. Biegańskiego , ul. Wł. Andersa 3, 14-200 Iława, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 6488690, faks 089 6492425.
- Adres strony internetowej zamawiającego: szpital.ilawa.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów dla sterylizacji i bloku operacyjnego (nr sprawy 52/2009).
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów dla sterylizacji i bloku operacyjnego.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00 - Różne urządzenia i produkty medyczne 33.19.80.00 - Szpitalne wyroby papierowe 33.16.20.00 - Urządzenia i przyrządy używane na salach operacyjnych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 13.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełnią następujące warunki: 1.1.Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 1.2.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawia pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia 1.3.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia 1.4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu według kryterium: spełnia/nie spełnia na podstawie analizy dokumentów i oświadczeń dołączonych do oferty zgodnie z wymaganiami zawartymi w SIWZ..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych, zamawiający żąda od wykonawców następujących dokumentów i oświadczeń: 1.1.Wykonawca zamieszkały lub mający swoją siedzibę na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2) Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości decyzji właściwego organu- wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 3) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru- załącznik 5, 4) Oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru - Załącznik nr 6. 1.2. Wykonawca zamieszkały lub mający siedzibę poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w punkcie 1.1 podpunkt 1), 2) składa dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, 2) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne alboż uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, Dokumenty, o których mowa w punkcie 1.2 podpunkt 1), powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, zaś dokument, o którym mowa w punkcie 1.2 podpunkt 2) powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.ilawa.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Szpital im. Władysława Biegańskiego w Iławie
Gen. Wł. Andersa 3
14-200 Iława.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.11.2009 godzina 10:00, miejsce: Kancelaria Powiatowego Szpitala im. Władysława Biegańskiego w Iławie Gen. Wł. Andersa 3 14-200 Iława.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie nr 1 Materiały dla sterylizacji I.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Materiały dla sterylizacji I - 13 pozycji asortymentowych.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8, 33.19.80.00-4, 33.16.20.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie nr 2 Materiały dla sterylizacji II.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 2 Materiały dla sterylizacji II - 17 pozycji asortymentowych.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8, 33.19.80.00-4, 33.16.20.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie nr 3 Ostrza do dermatomu Wagner.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 3 Ostrza do dermatomu Wagner - 1 pozycja asortymentowa.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8, 33.19.80.00-4, 33.16.20.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie nr 4 Obłożenia operacyjne.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 4 Obłożenia operacyjne - 5 pozycji asortymentowych.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8, 33.19.80.00-4, 33.16.20.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zadanie nr 5 Klipsy do klipsowanicy laparoskopowej wraz z użyczeniem klipsownicy.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 5 Klipsy do klipsowanicy laparoskopowej wraz z użyczeniem klipsownicy - 1 pozycja asortymentowa.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8, 33.19.80.00-4, 33.16.20.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Zadanie nr 6 Szczotki do czyszczenia narzędzi laparoskopowych.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 6 Szczotki do czyszczenia narzędzi laparoskopowych - 2 pozycje asortymentowe.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8, 33.19.80.00-4, 33.16.20.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Zadanie nr 7 Taca z drutu stalowego.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 7 Taca z drutu stalowego - 2 pozycje asortymentowe.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8, 33.19.80.00-4, 33.16.20.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Zadanie nr 8 Stapler okrężny.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 8 Stapler okrężny - 2 pozycje asortymentowe.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8, 33.19.80.00-4, 33.16.20.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Zadanie nr 9 Igły wielorazowego użytku do szycia ran.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 9 Igły wielorazowego użytku do szycia ran - 5 pozycji asortymentowych.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8, 33.19.80.00-4, 33.16.20.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Zadanie nr 10 Akcesoria do diatermii EMED ES300.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 10 Akcesoria do diatermii EMED ES300 - 4 pozycje asortymentowe.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8, 33.19.80.00-4, 33.16.20.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Zadanie nr 11 Akcesoria do diatermii ERBE ICC300.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 11 Akcesoria do diatermii ERBE ICC300 - 4 pozycje asortymentowe.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8, 33.19.80.00-4, 33.16.20.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Zadanie nr 12 Uchwyty.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 12 Uchwyty - 1 pozycja asortymentowa.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8, 33.19.80.00-4, 33.16.20.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Zadanie nr 13 Okulary ochronne.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 13 Okulary ochronne - 1 pozycja asortymentowa.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8, 33.19.80.00-4, 33.16.20.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z IŁAWY
- Bieżące utrzymanie pasa drogowego na terenie powiatu iławskiego w 2025 r.
- Dostawa sprzętu komputerowego oraz oprogramowania na potrzeby Powiatu Iławskiego
- Sporządzenie dokumentacji projektowej dla zadania "Przebudowa odcinków drogi 1339N Frednowy - Franciszkowo - Mątyki - Dziarny (dr. woj. nr 536)
- Sukcesywna dostawa oznakowania pionowego na potrzeby Powiatowego Zarząd Dróg w Iławie w 2025 r.
- "Modernizacja boiska Orlik "Lipowy Dwór" w Iławie"
więcej: przetargi w Iławie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa narzędzi laparoskopowych, siatek przepuklinowych oraz staplerów do SPZOZ w Krasnymstawie
- Dostawa i montaż wyposażenia bloku operacyjnego (II)
- 13/TP/I/25 SUKCESYWNE DOSTAWY NARZĘDZI I OSPRZĘTU DO URZĄDZEŃ MEDYCZNYCH
- Dostawa sprzętu medycznego dla kierunku pielęgniarstwo Uczelni Państwowej im. Jana Grodka w Sanoku
- Dostawa materiałów do sterylizacji.
- Dostawa wyrobów i płynów do dializy nerkowej oraz cewników.
więcej: Urządzenia i przyrządy używane na salach operacyjnych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.