Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-02-03
Hajnówka: Zakup i dostawa sprzętu komputerowego
Numer ogłoszenia: 38372 - 2014; data zamieszczenia: 03.02.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Hajnowski , ul. Aleksego Zina 1, 17-200 Hajnówka, woj. podlaskie, tel. 085 6823371, faks 085 6824220.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.hajnowka.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa sprzętu komputerowego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa sprzętu komputerowego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Rozdział II SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia. ROZDZIAŁ II OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa do siedziby zamawiającego sprzętu komputerowego. Dostarczany sprzęt ma być fabrycznie nowy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w pkt 8 poniżej. 2. Przedmiot zamówienia zostanie dostarczony w miejsce wskazane przez Zamawiającego po uprzednim ustaleniu terminu z pracownikiem odpowiedzialnym ze strony Zamawiającego za zamówienie. Wykonawca zapewni personel do wniesienia przedmiotu zamówienia, umieszczenia ich w pomieszczeniach wskazanych przez Zamawiającego. 3. Cena oferty powinna uwzględniać koszty transportu, rozładunku, magazynowania w siedzibie Wykonawcy, przeniesienia do magazynu i w miejsce wskazane przez Zamawiającego. 4. W przypadku stwierdzenia przy odbiorze braków, wad ukrytych lub uszkodzeń dostarczonych urządzeń zaistniałych bez winy Zamawiającego, Wykonawca będzie zobowiązany do ich wymiany na nowe wolne od wad w terminie 7 dni od daty dokonania zgłoszenia przez Zamawiającego. 5. Warunki gwarancji i serwisu. 5.1 Wykonawca udziela Zamawiającemu pisemnej gwarancji na okres 36 miesięcy na prawidłowe działanie urządzeń, oprogramowania i akcesoriów składających się na przedmiot zamówienia. Okres gwarancji liczy się od dnia podpisania protokołu odbioru bez uwag. 5.2 W ramach gwarancji Wykonawca zapewni naprawę reklamowanego elementu przedmiotu umowy lub dostarczy nowy - wolny od wad. W przypadku gdy wystąpi konieczność 3 krotnej naprawy tego samego sprzętu, podzespołu, urządzenia lub innego elementu przedmiotu umowy, Wykonawca będzie zobowiązany do wymiany danego elementu przedmiotu umowy na nowy. 5.3 Gwarantowany czas usunięcia niesprawności sprzętu komputerowego wynosi 21 dni roboczych, licząc od momentu dokonania prawidłowego zgłoszenia. Gwarancja nie obejmuje uszkodzeń, które nastąpiły z winy Zamawiającego. 5.4 W przypadku gdy do sprzętu zostanie dołączona karta gwarancyjna lub inny dokument, który przewiduje odmiennie aniżeli określone niniejszą umową warunki gwarancji, stosuje się warunki korzystniejsze dla Zamawiającego. W przypadku wątpliwości, które warunki są korzystniejsze wybór należy do Zamawiającego. 5.5 Wykonawca udzieli lub zapewni udzielenie przez podmiot uprawniony licencji Zamawiającemu. 5.6 Wykonawca gwarantuje Zamawiającemu, że udzielając mu lub zapewniając udzielenie przez podmiot uprawniony licencji na korzystanie z oprogramowania nie narusza żadnych praw osób trzecich oraz że nie zachodzą jakiekolwiek podstawy do zgłoszenia przez osoby trzecie roszczeń do tych praw. Wykonawca zabezpiecza Zamawiającego w zakresie zakupionych przez niego licencji przed roszczeniami osób trzecich. Wykonawca zobowiązuje się do podjęcia na swój koszt i ryzyko wszelkich kroków prawnych zapewniających należytą ochronę przed roszczeniami osób trzecich oraz do pokrycia wszelkich kosztów i strat z tym związanych jak również związanych z naruszeniem przepisów Ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych tj. Dz. U. z 2006 r., Nr 90, poz. 631 ze zm. 5.7 Wykonawca zapewni ponadto dostępność części zamiennych do zaoferowanego przedmiotu zamówienia przez okres minimum 2 lat po zakończeniu gwarancji. 5.8 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: wskazane parametry określają wymagania minimalne. Opis przedmiotu zamówienia - laptop - 45 szt. 1. Ekran - 17,3 HD LED przeciwodblaskowa,antyrefleksyjna 2. Chipset - Dostosowany do zaoferowanego procesora 3. Procesor - Procesor klasy x64 dwurdzeniowy, czterowątkowy, dedykowany do pracy w komputerach przenośnych, taktowany zegarem co najmniej 3 GHz 4. Pamięć RAM - Min. 4 GB 1600 MHz DDR3 z możliwością rozbudowy do min 8 GB 5. Dysk twardy - Min. 500 GB SATA, 2,5,7200 obr.min. 6. Karta graficzna - Zintegrowana z możliwością dynamicznego przydzielania do min 1 GB 7. Karta dźwiękowa -Karta dźwiękowa zgodna z HD Audio, głośniki stereo 8. Karta sieciowa - LAN 10,100,1000, RJ 45 9. Łączność bezprzewodowa - Wireless LAN z dedykowanym przełącznikiem umożliwiającym włączenie,wyłączenie łączności bezprzewodowej Bluetooth 10. Porty,złącza - Min 3xUSB 3.0, złącze słuchawek, złącze mikrofonu, HDMI, RJ-45, VGA, czytnik kart obsługiwane karty: SD, MMC, Memory Stick, Memory Stick Pro xD-Picture card, ExpressCard, kamera 2.0 Mpix z mikrofonem kierunkowym 11. Klawiatura i touchpad - Klawiatura odporna na zalanie układ US-QWERTY Myszka optyczna przewodowa 12. Napęd optyczny- 8xDVD+/-RW z dołączonym oprogramowaniem do odtwarzania 13. Bateria - Pozwalająca na pracę do 4 godzin o parametrze 48WH, 6 komorowa litowo-jonowa 14. Zasilacz - Zasilacz min. 65W 15. System operacyjny - Zainstalowany system operacyjny sieciowy w polskiej wersji językowej, kompatybilny z obsługą Active Directory w wersji obsługującej całość pamięci RAM. Zainstalowany fabrycznie antywirus min w wersji 30 dniowej. Pakiet aplikacji biurowych(edytor tekstu, arkusz kalkulacyjny, narzędzie do tworzenia prezentacji) 16 Bezpieczeństwo - Złącze typu; Kensington Lock 17 Gwarancja -3 lata Czas reakcji serwisu - do końca następnego dnia roboczego. Firma serwisująca musi posiadać autoryzacje producenta komputera - dokumenty potwierdzające załączyć do oferty 18 Inne - Możliwość telefonicznego sprawdzenia konfiguracji sprzętowej komputera oraz warunków gwarancji po podaniu numeru seryjnego bezpośrednio u producenta lub jego przedstawiciela. Dołączone nośniki ze sterownikami UWAGA dotycząca całego przedmiotu zamówienia: Zamawiający zastrzega, iż wykorzystane w tekście nazwy własne odnoszące się do nabywanego oprogramowania mają charakter przykładowy i nie stanowią opisu przedmiotu zamówienia..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.03.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Z uwagi na to, iż obowiązujące przepisy prawa nie nakładają obowiązku posiadania uprawnień do wykonywania działalności lub czynności będących przedmiotem zamówienia warunek ten będzie spełniony przez każdego z wykonawców.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
spełnia/nie spełnia Jeżeli wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie takich podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
spełnia/nie spełnia oświadczenie - załacznik nr 1
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
spełnia/nie spełnia oświadczenie - zał. nr 1
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
spełnia/nie spełnia oświadczenie - zał. nr 1
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat.hajnowka.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Hajnówce
ul. A. Zina 1
17-200 Hajnówka
Wydział spraw Społecznych
pok. nr 8, 9
parter.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.02.2014 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Hajnówce ul. A. Zina 1 17-200 Hajnówka sekretariat I. piętro pok. nr 19.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie jest współfinansowane przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego oraz budżetu państwa..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z HAJNÓWKI
- Remont drogi powiatowej nr 1611B na odcinku Czyże - Podrzeczany, Gmina Czyże, Powiat Hajnowski, Województwo Podlaskie.
- Przebudowa dróg dojazdowych do pól na obiekcie scaleniowym "Nowiny- Usnarszczyzna" odc. 1,2 obr. Nowiny, odc. 4 obr. Usnarszczyzna.
- "Zakup i dostawa środków czystości na potrzeby SP ZOZ w Hajnówce"
- Opracowanie planu ogólnego miasta Hajnówka II
- Zakup paliw płynnych i gazu do samochodów SP ZOZ w Hajnówce.
- Budowa Zakładu Pielęgnacyjno - Opiekuńczego na 52 łóżka i Zakładu Opiekuńczo - Leczniczego na 22 łóżka w SP ZOZ w Hajnówce.
więcej: przetargi w Hajnówce »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa urządzeń typu UTM, oprogramowania XDR, oraz Serwera NAS do Starostwa Powiatowego w Żyrardowie w ramach projektu grantowego "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Dostawa systemu do znakowania i kontroli obiegu pościeli
- Zakup specjalistycznego oprogramowania i sprzętu informatycznego w ramach projektu grantowego "Cyberbezpieczny Samorząd" w Gminie Sułkowice
- Zakup urządzeń sieciowych i oprogramowania oraz dysków twardych w ramach projektu "Cyberbezpieczne Miasto Rydułtowy"
- Dostawa wyposażenia i pomocy dydaktycznych
- Doposażenie pracowni sieci lokalnych w sprzęty TIK dla zawodu T. Informatyk
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.