eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WyszkówDOWÓZ DZIECI NIEPEŁNOSPRAWNYCH DO OŚRODKA SZKOLNO-WYCHOWAWCZEGO, SZKÓŁ I PRZEDSZKOLI NA TERENIE GMINY WYSZKÓW W OKRESIE 01.01.2012 - 31.12.2012

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-11-17

Wyszków: DOWÓZ DZIECI NIEPEŁNOSPRAWNYCH DO OŚRODKA SZKOLNO-WYCHOWAWCZEGO, SZKÓŁ I PRZEDSZKOLI NA TERENIE GMINY WYSZKÓW W OKRESIE 01.01.2012 - 31.12.2012
Numer ogłoszenia: 383742 - 2011; data zamieszczenia: 17.11.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Obsługi Placówek Oświatowych w Wyszkowie , ul. 11 Listopada 50, 07-200 Wyszków, woj. mazowieckie, tel. 029 7425830, faks 029 7423595.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zopo-wyszkow.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.zopo-wyszkow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOWÓZ DZIECI NIEPEŁNOSPRAWNYCH DO OŚRODKA SZKOLNO-WYCHOWAWCZEGO, SZKÓŁ I PRZEDSZKOLI NA TERENIE GMINY WYSZKÓW W OKRESIE 01.01.2012 - 31.12.2012.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: a.przywiezienie i odwiezienie uczniów niepełnosprawnych Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Wyszkowie ul. Zakolejowa 15 A w okresie 01.01.2012 - 31.12.2012 roku; b.przywiezienie i odwiezienie uczniów niepełnosprawnych Gimnazjum Nr 1 w Wyszkowie, ul. Geodetów 45 w okresie 01.01.2012 - 31.12.2012 roku; c.przywiezienie i odwiezienie uczniów niepełnosprawnych Szkoły Podstawowej Nr 5 w Wyszkowie ul. Geodetów 45 w okresie 01.01.2012 - 31.12.2012 roku; d.przywiezienie i odwiezienie uczniów niepełnosprawnych Przedszkola Integracyjnego Nr 4 w Wyszkowie, ul. Gen. Sowińskiego 27 B w okresie 01.01.2012 - 31.12.2012 roku; e.przywiezienie i odwiezienie uczniów niepełnosprawnych Zespołu Szkół Nr 3 w Wyszkowie w Wyszkowie, ul. Jana Matejki 9 w okresie 01.01.2012 - 31.12.2012 roku; f.przywiezienie i odwiezienie uczniów niepełnosprawnych Zespołu Szkół Nr 2 w Wyszkowie, ul. I Armii Wojska Polskiego 82 w okresie 01.01.2012 - 31.12.2012 roku; Zamówienie obejmuje odpłatny dowóz uczniów niepełnosprawnych, z niżej wymienionych miejscowości samochodem dla niepełnosprawnych, który jest własnością Zamawiającego oraz odpłatne udostępnienie samochodu, który jest własnością Wykonawcy i posiada takie same parametry użytkowe jak samochód Zamawiającego bądź wyższe. W celu zapewnienia płynności dowozu dodatkowo w okresie zimowym przy trudnych warunkach drogowych Wykonawca odpłatnie udostępnieni drugi samochód, który jest własnością Wykonawcy i posiada takie same parametry użytkowe jak samochód Zamawiającego bądź wyższe. Dowóz uczniów odbywać się będzie z miejscowości: Świniotop, Kamieńczyk, Natalin, Lucynów, Lucynów Duży, Drogoszewo, Kręgi Nowe, Wyszków, Tumanek, Tulewo, Rybno, Gulczewo, Łosinno. Leszczydół Nowiny. Leszczydół Działki, w godzinach 8-17.00 Szczegółowy harmonogram dowozów dostępny jest w SIWZ. Liczba dowozonych uczniów 39 osób. Liczba ta moze ulec zmianie w trakcie roku szkolnego. Szacunkowa liczba kilometrów wykonywanych samochodem Zamawiającego: około 270 km dziennie. Szacunkowa liczba kilometrów wykonywanych samochodem Wykonawcy: około 270 km dziennie..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.13.00.00 - (1) Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wadium wnoszone przed terminem składania ofert, w wysokości: 1.800,00 zł. (słownie : jeden tysiąc osiemset zł.) Wadium w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Wyszkowie 63 89310003 0002 1773 2029 0003 z dopiskiem dowóz dzieci niepełnosprawnych

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi posiadać uprawnienia do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymogami ustawowymi tzn. prowadzą działalność zarejestrowaną w Krajowym Rejestrze Sądowym lub innym organie ewidencji działalności gospodarczej; Wykonawcy nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (Art. 24 ust. 1 i 2) Ocena spełniania wyżej wymienionych warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą (spełnia - nie spełnia), w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt 6 SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jedno-znacznie, iż warunki Wykonawca spełnił.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca posiada doświadczenie w realizacji podobnych zamówień, wykonywał w okresie ostatnich 3 lat usługi o charakterze i złożoności porównywalnej z niniejszym zamówieniem. Zał. Nr 5 do SIWZ Ocena spełniania wyżej wymienionych warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt 6 SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jedno-znacznie, iż warunki Wykonawca spełnił.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca posiada samochód przeznaczony do przewozu osób niepełnosprawnych o takich samych parametrach użytkowych jak samochód Zamawiającego bądź wyższych.. Dodatkowo w okresie zimowym przy trudnych warunkach drogowych Wykonawca odpłatnie udostępnieni drugi samochód, który jest własnością Wykonawcy i posiada takie same parametry użytkowe jak samochód Zamawiającego bądź wyższe.Ocena spełniania wyżej wymienionych warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi dysponować personelem zdolnym do wykonania zamówienia, czyli: Wykonawca ma do dyspozycji odpowiednio wykwalifikowany personel zapewniający wykonanie przedmiotu zamówienia. Zał. Nr 2 do SIWZ Ocena spełniania wyżej wymienionych warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej właściwe wykonanie zamówienia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Formularz oferty

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: tak

  • nie należy przedkładać oświadczenie wykonawcy o zatrudnianiu ponad 50% osób niepełnosprawnych w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, lub w rozumieniu właściwych przepisów państw członkowskich Unii Europejskiej lub Europejskiego Obszaru Gospodarczego - jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania w tych państwach

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zopo-wyszkow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Obsługi Placówek Oświatowych w Wyszkowie, ul. 11 Listopada 50, 07 - 200 Wyszków.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.11.2011 godzina 10:00, miejsce: Zespół Obsługi Placówek Oświatowych w Wyszkowie, ul. 11 Listopada 50, 07 - 200 Wyszków.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.