To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-03-07
Ogłoszenie nr 38376 - 2017 z dnia 2017-03-07 r.
Wieluń: Budowa lądowiska dla śmigłowców ratunkowych LPR na potrzeby Szpitalnego Oddziału Ratunkowego SPZOZ w Wieluniu
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programuProgram Infrastruktura i Środowisko 2014-2020, Oś priorytetowa IX Wzmocnienie strategicznej infrastruktury ochrony zdrowia, Działanie 9.1 Infrastruktura ratownictwa medycznego
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 363144-2016
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Wieluniu, krajowy numer identyfikacyjny
31014300000, ul.
ul. Szpitalna
16,
98300
Wieluń, państwo
Polska, woj.
łódzkie, tel.
438 406 800, faks
438 406 801, e-mail
zp@szpital-wielun.pl
Adres strony internetowej (URL): www.szpital.powiat.wielun.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa lądowiska dla śmigłowców ratunkowych LPR na potrzeby Szpitalnego Oddziału Ratunkowego SPZOZ w Wieluniu
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):SPZOZ - OiZP/ 3 / 38 / 380-382 / 25 / 2016
II.2) Rodzaj zamówienia:Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na budowie lądowiska dla śmigłowców ratunkowych Lotniczego Pogotowia Ratunkowego na potrzeby Szpitalnego Oddziału Ratunkowego SPZOZ w Wieluniu. Zamówienie prowadzone w ramach realizacji projektu nr POIS.09.01.00-00-0019/16 pt.: "Wsparcie Szpitalnego Oddziału Ratunkowego SPZOZ w Wieluniu poprzez budowę lądowiska dla śmigłowców ratunkowych oraz zakup niezbędnego sprzętu medycznego" w ramach działania 9.1 Infrastruktura ratownictwa medycznego, Oś priorytetowa IX Wzmocnienie strategicznej infrastruktury ochrony zdrowia, Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020. 2. Do zadań Wykonawcy należy w szczególności: 1) wykonanie robót budowlanych, montażowych, instalacyjnych i wykończeniowych związanych z budową lądowiska wraz z rozruchem technologicznym i przekazaniem płyty lądowiska oraz niezbędną infrastrukturą do użytkowania, zgodnie z dokumentacją projektową stanowiącą załącznik nr 7 do SIWZ, 2) dokonanie odbiorów technicznych zrealizowanych robót dotyczących kolejnych etapów inwestycji oraz robót podlegających zakryciu, 3) ścisła współpraca z wykonawcą projektu lądowiska w celu przygotowania odpowiedniej dokumentacji, instrukcji, opinii, itp. niezbędnych do uzyskania pozwolenia na użytkowanie wybudowanego obiektu budowlanego - lądowiska 4) uzyskanie w imieniu Zamawiającego wszystkich wymaganych obowiązującymi przepisami prawa, opinii i decyzji administracyjnych (wpis lądowiska do ewidencji lądowisk prowadzonej przez Prezesa ULC, jako lądowiska całodobowego, zgłoszenia lądowiska do LPR w celu ujęcia go w instrukcji operacyjnej) umożliwiających realizację przedmiotu zamówienia i jego odbiór końcowy do użytkowania, 5) uruchomienie lądowiska wraz z towarzyszącą mu infrastrukturą, które nastąpi po uzyskaniu odpowiednich decyzji administracyjnych i pozwoleń na użytkowanie lądowiska, 6) przeszkolenie personelu technicznego wyznaczonego przez Zamawiającego do obsługi lądowiska i jego infrastruktury. 3. Wykonawca zabezpieczy we własnym zakresie i na własny koszt, wszystkie materiały niezbędne do realizacji przedmiotu zamówienia, w tym w szczególności konieczne ekspertyzy, opinie, badania i pomiary, podkłady geodezyjne, mapy oraz dopełni wszelkich niezbędnych formalności administracyjnych. Oferta musi uwzględniać wszystkie koszty związane z prawidłową realizacją zamówienia "pod klucz". 4. Zamawiający informuje, że do wykonania robót mogą być użyte tylko materiały posiadające aprobaty i atesty techniczne dopuszczające do stosowania w budownictwie oraz certyfikaty lub deklaracje zgodności wyrobu z aprobatą lub odpowiednią normą. Dla materiałów, dla których zgodnie z obowiązującym prawem nie są wymagane aprobaty techniczne, certyfikaty lub deklaracje zgodności wyrobu ze stosowaną aprobatą lub odpowiednią polską normą dopuszcza się przedstawienie rekomendacji technicznej ITB dopuszczającej stosowanie ww. materiałów w budownictwie. Zamawiający informuje, że projektant zapewnia nadzór autorski nad prawidłową realizacją zamierzeń przyjętych do wykonania i zapisanych w dokumentacji projektowej. o wskazanych parametrach lub lepszych.5. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia zawiera dokumentacja techniczna, stanowiąca załącznik nr 7 do SIWZ, obejmująca: 1) projekt budowlany, 2) przedmiary robót, 3) specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót, 4) pozwolenie na budowę. 6. Zestawienie robót planowanych do wykonania w ramach ww. zamówienia podane jest w przedmiarach robót, stanowiących materiał pomocniczy i informacyjny do sporządzenia wyceny. Wykonawca w ramach zadania wykona wszelkie niezbędne prace do wykonania związane z budową i oddaniem do użytkowania lądowiska. 7. W trakcie realizacji robót należy ponadto stosować się do obowiązujących warunków technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, Polskich Norm oraz norm europejskich, o ile takie obowiązują w Polsce, przepisów prawa budowlanego.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
45235100-4
Dodatkowe kody CPV:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28/02/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT1040650.41 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert3 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena wybranej oferty/wartość umowy 1280000.00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z WIELUNIA
więcej: przetargi w Wieluniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.