Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-10-05
Rypin: Usługi związane z usuwaniem śniegu i śliskości zimowej (lodu) na drogach powiatowych administrowanych przez Zarząd Dróg Powiatowych w Rypinie , na terenie gmin : Rypin , Brzuze , Skrwilno , Rogowo , Wąpielsk i miasta Rypina o łącznej długości 199,7 km w sezonie 2012/2013 .
Numer ogłoszenia: 383772 - 2012; data zamieszczenia: 05.10.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych , ul. Strażacka 1, 87-500 Rypin, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 54 2803404 (05), faks 54 2803405.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi związane z usuwaniem śniegu i śliskości zimowej (lodu) na drogach powiatowych administrowanych przez Zarząd Dróg Powiatowych w Rypinie , na terenie gmin : Rypin , Brzuze , Skrwilno , Rogowo , Wąpielsk i miasta Rypina o łącznej długości 199,7 km w sezonie 2012/2013 ..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia został podzielony na następujące zadania: Zadanie I - Usuwanie śliskości zimowej (lodu) i śniegu: piaskarką P-1 ( nr inw. 9/582) , pługiem jednostronnym POL-11 (nr inw.9010/8/W ) - w tym podstawienie samochodu typu STAR, JELCZ , KAMAZ itp. wraz z obsługą / kosztorys ofertowy nr 1 /, Zadanie II - Usuwanie śliskości zimowej (lodu) i śniegu: piaskarką P-1 ( nr inw. 8/582 ) , pługiem jednostronnym POL-11 ( nr inw. 9010/9/W )- w tym podstawienie samochodu typu STAR , JELCZ, KAMAZ itp. wraz z obsługą / kosztorys ofertowy nr 2 /, Zadanie III - Usuwanie śliskości zimowej (lodu) i śniegu: Piaskarką P-1 (nr inw. 45/582), pługiem jednostronnym PO - 64 nr inw. 43/582- w tym podstawienie samochodu typu STAR , JELCZ, KAMAZ itp. wraz z obsługą /kosztorys ofertowy nr 3 /, Zadanie IV - Usuwanie śniegu pługiem dwustronnym PD-15 / nr inw. 10/582/ - w tym podstawienie samochodu typu JELCZ , KAMAZ itp. wraz z obsługą / kosztorys ofertowy nr 4 / Zadanie V - Usuwanie śniegu Pługiem dwustronnym PD-15 /nr inw. 9010/1/W - w tym podstawienie ciągnika o mocy pow. 80 KM z napędem na dwie osie wraz z obsługą / kosztorys ofertowy nr 5 / Zadanie VI - Usuwanie śniegu Pługiem dwustronnym PD-15 / nr inw. 9010/3/W - w tym podstawienie ciągnika o mocy pow. 80 KM z napędem na dwie osie wraz z obsługą / kosztorys ofertowy nr 6 / Zadanie VII - Usuwanie śniegu Pługiem dwustronnym PD-15 /nr inw. 9010/14/W - w tym podstawienie ciągnika o mocy pow. 80 KM z napędem na dwie osie wraz z obsługą / kosztorys ofertowy nr 7 / Zadanie VIII - Usuwanie śniegu Pługiem dwustronnym PD-15 /nr inw. 9010/15/W - w tym podstawienie ciągnika o mocy pow. 80 KM z napędem na dwie osie wraz z obsługą / kosztorys ofertowy nr 8 / Zadanie IX - Usuwanie śniegu Pługiem dwustronnym PD-15 /nr inw. 9010/16/W - w tym podstawienie ciągnika o mocy pow. 80 KM z napędem na dwie osie wraz z obsługą / kosztorys ofertowy nr 9/ Zadanie X - Usuwanie śniegu na drogach powiatowych na terenie gminy Wąpielsk, Pługiem dwustronnym (własność Wykonawcy) w tym podstawienie ciągnika o mocy pow. 80 KM z napędem na dwie osie wraz z obsługą / kosztorys ofertowy nr 10/ Zadanie XI - Usuwanie śniegu na drogach powiatowych na terenie gminy Brzuze, Pługiem dwustronnym (własność Wykonawcy) w tym podstawienie ciągnika o mocy pow. 80 KM z napędem na dwie osie wraz z obsługą / kosztorys ofertowy nr 11/ Zadanie XII - Usuwanie śniegu na drogach powiatowych na terenie gminy Rogowo, Pługiem dwustronnym (własność Wykonawcy) w tym podstawienie ciągnika o mocy pow. 80 KM z napędem na dwie osie wraz z obsługą / kosztorys ofertowy nr 12/ Zadanie XIII - Usuwanie śniegu na drogach powiatowych na terenie gminy Rypin Pługiem dwustronnym (własność Wykonawcy) w tym podstawienie ciągnika o mocy pow. 80 KM z napędem na dwie osie wraz z obsługą / kosztorys ofertowy nr 13/ Zadanie XIV - Usuwanie śniegu na drogach powiatowych na terenie gminy Skrwilno Pługiem dwustronnym (własność Wykonawcy) w tym podstawienie ciągnika o mocy pow. 80 KM z napędem na dwie osie wraz z obsługą / kosztorys ofertowy nr 14/ Zadanie XV - Usuwanie śniegu na drogach powiatowych na terenie gminy Wąpielsk i Brzuze w tym podstawienie ładowarki Ł-34 ( Fadroma) wraz z obsługą / kosztorys ofertowy nr 15/ Zadanie XVI - Usuwanie śniegu na drogach powiatowych na terenie gminy Rogowo i Rypin w tym podstawienie ładowarki Ł-34 ( Fadroma) wraz z obsługą / kosztorys ofertowy nr 16/ Zadanie XVII - Usuwanie śniegu na drogach powiatowych na terenie gminy Skrwilno i Rypin w tym podstawienie ładowarki Ł-34 (Fadroma) wraz z obsługą /kosztorys ofertowy nr 17/ Zadanie XVIII - Usuwanie śniegu na drogach powiatowych na terenie gmin : Rogowo , Rypin - w tym podstawienie koparko-ładowarki (typ JCBX, KS,TUR lub podobne) wraz z obsługą /kosztorys ofertowy nr 18/ Zadanie XIX - Usuwanie śniegu na drogach powiatowych na terenie gmin : Wąpielsk, Brzuze, Skrwilno, - w tym podstawienie koparko-ładowarki (typ JCBX, KS,TUR lub podobne) wraz z obsługą /kosztorys ofertowy nr 19/ Zadanie XX - Usuwanie śniegu na drogach powiatowych na terenie gmin : Wąpielsk, Brzuze, Skrwilno, Rogowo , Rypin -w tym podstawienie równiarki samojezdnej - wraz z obsługą /kosztorys ofertowy nr 20/ Zadanie XXI - Usuwanie śniegu na drogach powiatowych na terenie gmin : Wąpielsk, Brzuze, Rypin -w tym podstawienie ładowarki teleskopowej o poj. łyżki pow.2 m3 - wraz z obsługą /kosztorys ofertowy nr 21/.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania 90.63.00.00 - Usługi usuwania oblodzeń .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 17.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.03.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na potwierdzenie należy złożyć oświadczenie.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na potwierdzenie należy złożyć oświadczenie.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na potwierdzenie należy złożyć oświadczenie.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na potwierdzenie należy złożyć oświadczenie.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na potwierdzenie należy złożyć oświadczenie.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Dokumenty podstawowe: 1) Wypełniony formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - zał. nr 1 2) Wypełniony formularz kosztorysu ofertowego na wybrane zadanie lub zadania z wykorzystaniem wzoru - zał. nr 2 W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 wykonawca zobligowany jest do złożenia następujących dokumentów: 1) Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia - załącznik nr 3, 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy ,wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy. W celu wykazania spełnienia warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 wykonawca zobligowany jest do złożenia następujących dokumentów: 1) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 4, 2) oświadczenie, potwierdzające że Wykonawca, nie zalega z opłacaniem podatków , opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, albo oświadczenie , że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; oświadczenie że w stosunku do Wykonawcy nie jest prowadzone postępowanie egzekucyjne w sprawie innych wierzytelności - z wykorzystaniem wzoru - zał. nr 5 3) Potwierdzenie kwalifikacji technicznych - przedstawić kopię dokumentów potwierdzających posiadane uprawnienia do wykonywania prac będących przedmiotem zamówienia tj. prawo jazdy i dowód rejestracyjny. Pozostałe dokumenty: 1) Oświadczenie - załącznik Nr 6 - o posiadaniu konta w banku, - gwarancja prowadzenia prac w wyjątkowo niekorzystnych warunkach atmosferycznych, - dyspozycyjność oferenta - krótki czas osiągnięcia gotowości do pracy od chwili powiadomienia, - oferowane samochody będą wyposażone w telefony komórkowe (koszt zakupu telefonu, utrzymania i instalacji ponosi oferent).
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiat.rypinski.lo.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Powiatowych,ul. Strażacka 1, 87-500 Rypin.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.10.2012 godzina 09:30, miejsce: Siedziba Zarządu Dróg Powiatowych, ul. Strażacka 1, 87-500 Rypin, pok. nr 3 (sekretariat).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z RYPINA
- Remont sali konferencyjnej w budynku Starostwa Powiatowego w Rypinie przy ul. Warszawskiej 38
- Budowa nowej przestrzeni wypoczynkowej przy ul. Nowy Rynek - II etap
więcej: przetargi w Rypinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usługi w zakresie sprzątania pomieszczeń biurowych Tyskiego TBS Sp. z o. o. w Tychach
- "Utrzymanie czystości i porządku w budynkach oraz terenach przyległych do nieruchomości Gdańskiej Infrastruktury Społecznej Sp. z o.o."
- Usługi w zakresie konserwacji pokryć dachowych oraz bieżącego usuwania awarii w obiektach Pomorskiego Uniwersytetu Medycznego w Szczecinie
- Utrzymanie czystości na terenie miasta Kalisza w rejonie I i III.
- Utrzymanie czystości budynków mieszkalnych wielorodzinnych i utrzymanie terenów wokół budynków mieszkalnych wielorodzinnych Pilskiego TBS Sp. z o.o.
- "Utrzymanie czystości powierzchni wewnętrznych i zewnętrznych w budynku Sądu Rejonowego w Wołominie przy ulicy Prądzyńskiego 3A"
więcej: Usługi odśnieżania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.