Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-11-03
Trzebnica: Remont części technologii kotłowni z instalacją gazu w DPS Oborniki Śl.
Numer ogłoszenia: 383788 - 2009; data zamieszczenia: 03.11.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Trzebnicki , ul. Ks. Dz. W. Bochenka 6, 55-100 Trzebnica, tel. 071 3120901 w. 32.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.trzebnica.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont części technologii kotłowni z instalacją gazu w DPS Oborniki Śl..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Remont polegający na wymianie kotłów co gazowych na kotły gazowe kondensacyjne ( 2 x 130 kW) wraz z wkładami kominowymi pracujących na nadciśnieniu z automaty-ką, pompami elektronicznymi, armaturą i osprzętem zabezpieczającym (naczynie prze-ponowe zawory bezpieczeństwa i inne). W ramach zada należy również wykonać wy-mianę ASBIG , mieszacza pomp obiegowych a także rurarzu z izolacją armatury regu-lacyjnej, odcinającej i pomiarowej..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.12.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Nie dotyczyIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy składają ważną i odpowiednią ofertę oraz: -posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień -posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wy-konania zamówienia -znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamó-wienia, -nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy PZP, -wykonali w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, min. 2 roboty odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przed-miot zamówienia) -wykonali w/w zadania należycie -posiadają referencje, Sposób oceny spełniania warunków: Ocena spełniania warunków dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w dokumen-tach i oświadczeniach dołączonych do oferty. Z treści załączonych dokumentów i oświad-czeń w sposób jednoznaczny musi wynikać, iż Wykonawca spełnia wymienione warunki. Zamawiający na podstawie art. 26 ust. 3 ustawy PZP, wezwie Wykonawców którzy w okre-ślonym terminie nie złożyli wymaganych przez Zamawiającego oświadczeń lub dokumentów, lub którzy złożyli wymagane oświadczenia lub dokumenty zawierające błędy do ich uzupeł-nienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich złożenia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie Za-mawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnienie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składa-nia ofert. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentów złożonych przez Wykonawcę na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu, Zamawiający może wezwać wykonawców w określonym przez siebie terminie do złożenia wyjaśnień. Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych w ofercie oświadczeń i dokumentów na zasadzie spełnia - nie spełnia. Wykonawcy nie spełniający warunków zostaną wykluczeni z postępowania. Zgodnie z art. 24 ust. 4 ustawy PZP ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. Każdy z wykonawców winien dokonać wizji lokalnej w miejscu remontu celem sprawdzenia warunków związanych z wykonaniem prac będących przedmiotem przetargu, a także uzyska-nia wszelkich dodatkowych informacji koniecznych do wyceny prac..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz pozostałych wymaganych dokumentów. a) Wypełniony i podpisany formularz oferty - załącznik nr 1; b) Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy PZP - za-łącznik nr 2; -W celu potwierdzenia że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania okre-ślonej działalności: -aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składa-nia ofert; -oświadczenie Wykonawcy o nie zaleganiu z opłacaniem podatków, opłat, -oświadczenie Wykonawcy o nie zaleganiu z opłacaniem składek na ubez-pieczenie zdrowotne lub społeczne, lub że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego -, -W celu potwierdzenia że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: -wykaz wykonanych 2 robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadają-cych swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wyko-nania - wg załącznika nr 4 -referencje od poprzednich Zamawiających potwierdzające, że zadania wy-mienione w załączniku nr 4 zostały wykonane należycie. -W celu potwierdzenia ze Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonania zamówienia: - polisę lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczo-ny od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności go-spodarczej- na kwotę min 50.000 tys. zł c) Zgodnie z § 4 ust. 1 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87 z dnia 24 maja 2006 r. poz. 605 z późn. zm.) w/w dokumenty Wykonawca może złożyć w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonaw-cę lub pełnomocnego przedstawiciela Wykonawcy. d) Zamawiający może żądać przedstawienie oryginału lub notarialnie poświadczonej ko-pii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości. e) Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski. f) zaakceptowany wzór umowy załącznik nr 4 do SIWZ. g) zgodnie z art. 23 ust. 1 ustawy PZP Wykonawcy mogą ubiegać się wspólnie o udzie-lenie zamówienia. W takim przypadku, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do re-prezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnic-two musi być dołączone do oferty w formie oryginału. Zamawiający dopuszcza złoże-nie przedmiotowego dokumentu w formie kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez mocodawcę. h) W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, do-kumenty wymienione w pkt b) oraz w pierwsza, winien dołączyć każdy podmiot występujący wspólnie..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat.trzebnica.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe, Trzebnica ul.Bochenka 6 pok. 32 Wydział Inwestycyjno -Techniczny.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.11.2009 godzina 12:00, miejsce: Starostwo Powiatowe, Trzebnica ul.Bochenka 6 - sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.
INNE PRZETARGI Z TRZEBNICY
- Opracowanie dokumentacji na przebudowę dróg powiatowych na terenie poszczególnych gmin Powiatu Trzebnickiego z podziałem na zadania: Zadanie nr 1 Zadanie nr 2
- Remont i adaptacja pomieszczeń szkolnych w ramach projektu "Zawodowy Powiat Trzebnicki"
- "Świadczenie usług w zakresie wykonania przeglądów technicznych wraz z konserwacją sprzętu i aparatury medycznej"
- Drukowanie Dwutygodnika Samorządowego Gminy Trzebnica pt. Panorama Trzebnicka
więcej: przetargi w Trzebnicy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont pomieszczeń Ośrodka Pomocy Społecznej w tym Sali widowiskowej oraz utworzenie pomieszczeń Centrum Usług Społecznych na potrzeby realizacji usług higienicznych.
- Montaż instalacji fotowoltaicznej o mocy 39,56 kWp i dostawa paneli PV wraz z wykonaniem robót budowlano- instalacyjnych na dachu budynku I LO w Mikołowie przy ul. Żwirki i Wigury 25.
- Dokumentacja proj. oraz roboty budowl. zw. z dostosowaniem bud. przy ul. Snycerskiej 8 w Łodzi - zad. pn. Dostosowanie budynków zarządzanych przez ZNWŁ do obowiązujących przepisów p.poż. i budowlanych
- Przebudowa, rozbudowa i zmiana sposobu użytkowania budynku mieszkalnego jednorodzinnego na budynek użyteczności publicznej - hospicjum domowe oraz budowę budynku gospodarczego wraz z infrastrukturą
- Termomodernizacja budynku Publicznego Przedszkola Samorządowego (PPS) w Łuszczanowicach
- Adaptacja pomieszczeń w Zespole Szkół Nr 2 w Narzymiu na potrzeby Klubu Dziecięcego Radosny Maluch
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.