Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-02-26
Mikołów: Remont pomieszczeń mieszkalnych w budynku Internatu na II piętrze (od strony budynku szkoły) w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych w Ornontowicach przy
ul. Dworcowej - w zakresie: wymiana stolarki okiennej, drzwiowej,
remont podłogi, wymiana instalacji elektrycznej, uzupełnienie tynków, malowanie
(roboty remontowe i renowacyjne).
Numer ogłoszenia: 38378 - 2008; data zamieszczenia: 26.02.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Powiatu Mikołowskiego, ul. Żwirki i Wigury 4a, 43-190 Mikołów, woj. śląskie, tel. (032) 32-48-100, 32-48-125, fax (032) 32-48-147, 32-48-132.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.mikolow.bip.info.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont pomieszczeń mieszkalnych w budynku Internatu na II piętrze (od strony budynku szkoły) w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych w Ornontowicach przy ul. Dworcowej - w zakresie: wymiana stolarki okiennej, drzwiowej, remont podłogi, wymiana instalacji elektrycznej, uzupełnienie tynków, malowanie (roboty remontowe i renowacyjne)..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem i zakresem zamówienia jest: przeprowadzenie remontu pomieszczeń mieszkalnych w budynku Internatu na II piętrze (od strony budynku szkoły) mieszczącego się na terenie Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych w Ornontowicach przy ul. Dworcowej 1 polegające na: wymianie stolarki okiennej (sztuk 14 wraz z parapetami i podokiennikami - docieplenie ościeży), wymiana drzwi wewnętrznych - skrzydeł (sztuk 14), remont (renowacja) podłóg w remontowanych pomieszczeniach, wymiana instalacji elektrycznej (wymiana opraw oświetleniowych oraz źródeł światła ), naprawa - uzupełnienie tynków wewnętrznych, malowanie, wymiana zaworów odpowietrzających na instalacji c.o. (zastosowanie odpowietrzników automatycznych). UWAGA: Przed zamówieniem okien i drzwi należy wykonać pomiary stolarki okiennej i drzwiowej celem dokładnego dopasowania. Okna dostosować wyglądem do okien już wymienionych zachowując istniejące funkcje i podział. Na wykonywany przedmiot zamówienia wykonawca musi udzielić minimum 5 lat gwarancji i 36 miesięcy rękojmi. Roboty muszą być tak zorganizowane by nie przeszkadzały w funkcjonowaniu obiektu. Zakres robót określono w przedmiarze robót - załącznik nr 2 do SIWZ Uwaga! Wymaga się aby wykonawca dokonał wizji lokalnej terenu budowy a także zdobył na swoją własną odpowiedzialność i ryzyko wszelkie dodatkowe informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty orz zawarcia umowy i wykonania zamówienia. Koszty dokonania wizji lokalnej poniesie oferent.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Oryginalny kod CPV: 45.11.11.00 - Roboty w zakresie burzenia Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.11.00 - Roboty w zakresie burzenia Oryginalny kod CPV: 45.41.00.00 - Tynkowanie Kod CPV wg słownika 2008: 45.41.00.00 - Tynkowanie Oryginalny kod CPV: 45.42.11.25 - Instalowanie okien z tworzyw sztucznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.11.32 - Instalowanie okien Oryginalny kod CPV: 45.42.11.34 - Instalowanie drzwi drewnianych Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.11.31 - Instalowanie drzwi Oryginalny kod CPV: 45.44.00.00 - Roboty malarskie i szklarskie Kod CPV wg słownika 2008: 45.44.00.00 - Roboty malarskie i szklarskie Oryginalny kod CPV: 45.31.10.00 - Roboty w zakresie przewodów instalacji elektrycznych oraz opraw elektrycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.10.00 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych 45.00.02.20 - 45.00.02.20 .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 65.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223 poz. 1655), c) spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 Ustawy z dnia 29.01.2004r. Prawo zamówień publicznych, d) wykonali w okresie ostatnich 5 lat, przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedno zamówienia na roboty ogólnobudowlane w obiektach użyteczności publicznej odpowiadające swoim rodzajem i zakresem niniejszemu zamówieniu, o wartości minimum 80 000 zł brutto. Pod pojęciem robót odpowiadających swoim rodzajem i zakresem Zamawiający uznaje roboty: roboty budowlane i wykończeniowe. e) przy wykonywanych pracach dysponują minimum 1 osobą kierującą robotami posiadającą uprawnienia budowlane o specjalności konstrukcyjno - budowlanej f) przy wykonywanych pracach dysponują minimum 1 osobą kierującą robotami posiadającą uprawnienia budowlane o specjalności instalacyjnej: w zakresie sieci instalacji i urządzeń elektrycznych ; g) osoby o których mowa w pkt. 3 e) f) muszą posiadać aktualne zaświadczenie o wpisie do właściwej izby samorządu zawodowego i właściwe uprawnienia, Nie spełnienie chociażby jednego warunku, skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania. Ocena spełniania poszczególnych warunków przez Wykonawców zostanie dokonana na podstawie złożonej oferty oraz złożonych przez wykonawców oświadczeń i dokumentów, wymaganych przez Zamawiającego w pkt. 16 SIWZ i zostanie przeprowadzona zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu musi wraz z ofertą złożyć następujące oryginały dokumentów lub poświadczone przez wykonawcę za zgodność z oryginałem ich kopie: a) wypełniony i podpisany formularz ofertowy wraz z oświadczeniem z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych (na załączonym druku nr 1), b) wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5 lat, przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie minimum 1 roboty ogólnobudowlanej w obiektach użyteczności publicznej odpowiadającej swoim rodzajem i zakresem przedmiotowi zamówienia o wartości minimum 80 000 zł (brutto); pod pojęciem, robót odpowiadających swoim rodzajem i zakresem Zamawiający uznaje roboty: roboty budowlane i wykończeniowe (wypełnić zał. nr 3 do SIWZ) c) dokumenty potwierdzające, że roboty wskazane w wykazie (zał. nr 3 do SIWZ) zostały wykonane należycie - referencje lub protokoły odbioru. d) wykaz osób które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia posiadające uprawnienia budowlane do kierowania robotami o specjalności: konstrukcyjno - budowlanej, instalacyjnej: w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych (na załączonym druku nr 4 do SIWZ); minimum po 1 osobie z każdej specjalności; e) dokumenty potwierdzające uprawnienia zawodowe, zgodnie z podanym wykazem osób w załączniku nr 4 do SIWZ, f) aktualny dokument potwierdzający wpis osób wymienionych w zał. nr 4 do SIWZ do właściwej izby samorządu zawodowego, g) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej; h) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub że wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mikolow.bip.info.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe ul. Żwirki i Wigury 4a 43-190 Mikołów wejście B - biuro podawcze lub za zaliczeniem pocztowym.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.03.2008 godzina 09:00, miejsce: Starostwo Powiatowe ul. Żwirki i Wigury 4a 43-190 Mikołów wejście A, I piętro, pokój 211 - kancelaria.
IV.3.5) Termin związania ofertą: 18.04.2008.
INNE PRZETARGI Z MIKOŁOWA
- Zaprojektowanie i budowa trybuny na terenie boiska LKS 45 Bujaków (Budżet Obywatelski)
- Dostawa leków
więcej: przetargi w Mikołowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Termomodernizacja oraz przebudowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego położonego w Mysłowicach przy ul. Bytomskiej 27a
- "Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej w gminie Nieborów - etap I" polegające na:
- Utworzenie żłobka w miejscowości Lubień
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko - Orlik 2012" w Szczawnicy
- "Budowa Centrum Opiekuńczo-Mieszkalnego z gabinetami lekarskim w Jankowej"
- "Rozbudowa zaplecza technicznego Stadionu Śląskiego: budowa obiektu dla przechowywania sprzętów do organizacji imprez sportowych i kulturowych w trybie zaprojektuj i wybuduj"
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.