eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lębork › Sukcesywne dostawy materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących i kopiujących do siedziby Starostwa Powiatowego w Lęborku w roku 2014

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-02-26

Lębork: Sukcesywne dostawy materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących i kopiujących do siedziby Starostwa Powiatowego w Lęborku w roku 2014
Numer ogłoszenia: 38381 - 2014; data zamieszczenia: 26.02.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Lęborku , ul. Czołgistów 5, 84-300 Lębork, woj. pomorskie, tel. 059 8632810, faks 059 8632850.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: powiat-lebork.com

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywne dostawy materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących i kopiujących do siedziby Starostwa Powiatowego w Lęborku w roku 2014.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia Przedmiotem zamówienia są: Sukcesywne dostawy materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących i kopiujących do siedziby Starostwa Powiatowego w Lęborku w roku 2014 1. Wszystkie marki materiałów eksploatacyjnych wskazane w zestawieniu zamawianych materiałów mają jedynie na celu określenie minimalnej jakości materiałów wymaganej przez Zamawiającego. Wykonawca może zaproponować materiały innych producentów pod warunkiem, że ich jakość jest nie gorsza od jakości materiałów eksploatacyjnych wskazanych marek. Materiały eksploatacyjne muszą być w 100% nowe, zgodne i równoważne z modelami podanymi w zestawieniu. Materiały eksploatacyjne oraz ich części składowe nie mogą być po wymianie lub regeneracji. Oferowane materiały eksploatacyjne muszą posiadać raport z testów wydajności zgodny z normą ISO/IEC 19752 dla tonerów monochromatycznych lub ISO/IEC 19798 dla wkładów do drukarek kolorowych wykonanych przez jednostkę niezależną od producenta, importera, wykonawcy i być dostarczony w oryginalnych opakowaniach producenta. 2. Dostawy będą realizowane na koszt Dostawcy w terminie 1 dnia od dnia złożenia przez Zamawiającego elektronicznego (e-mail) częściowego zapotrzebowania na niezbędne materiały. 3. Odbiór zużytych materiałów będzie realizowany na koszt Dostawcy w terminie 1 dnia od dnia złożenia przez Zamawiającego elektronicznego (e-mail) zapotrzebowania na odbiór odpadów z siedziby Zamawiającego. 4. Zamawiający przewiduje prawo opcji - polegające na zmniejszeniu lub zwiększeniu o 10% wartości zamówienia zamawianych materiałów w zależności od potrzeb Zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie prawo do rezygnacji z niektórych pozycji podyktowane brakiem zapotrzebowań. Zestawienie zamawianych materiałów Nazwa sztuk Brother DR-3100 (HL 5250 będen) 12 Brother TN-3170 (HL 5250) / 35 Canon NPG1 1 HP 505X (HP2055) 2 HP 12A (Q2612A) 35 HP 15X (C7115X) 2 HP 35A (P1005/P1006) 5 HP 42X (Q5942X) HP4250/4350 geo 2 HP 53X (m2727, P2015) 12 HP 92A (C4092A) 3 HP CB540A (CP 1515, LJ CM 1312) 7 HP CB541A (CP 1515, LJ CM 1312) 6 HP CB542A (CP 1515, LJ CM 1312) 6 HP CB543A (CP 1515, LJ CM 1312) 6 HP CC530A (CP 2025) bk 11 HP CC531A (CP 2025) c 9 HP CC532A (CP 2025) y 9 HP CC533A (CP 2025) m 11 HP Q6000A (CLJ 1600) 8 HP Q6001A (CLJ 1600) 8 HP Q6002A (CLJ 1600) 8 HP Q6003A (CLJ 1600) 8 HP Q6470A (LJ 3600) bl 2 HP Q6471A (LJ 3600) c 1 HP Q6472A (LJ 3600) y 1 HP Q6473A (LJ 3600) m 1 Konica M TN-114 (bizhub 210, 211) 2 Konica M TN-210 K (bizhub C250) 2 Konica M IU-210 K (wkład światło.) 1 Konica M TN-210 C (bizhub C250) 2 Konica M IU-210 C (wkład światło.) 1 Konica M TN-210 M (bizhub C250) 2 Konica M IU-210 M (wkład światło.) 1 Konica M TN-210 Y (bizhub C250) 2 Konica M IU-210 Y (wkład światło.) 1 Konica M TN-211 (bizhub 250) 3 Konica M TN-217 (bizhub 223) 4 Kyocera TK-410 (KM 2035, KM 1650) ksero 9 Kyocera TK-560K (FSC-5350) 1 Kyocera TK-560C (FSC-5350) 1 Kyocera TK-560M (FSC-5350) 1 Kyocera TK-560Y (FSC-5350) 1 Kyocera TK-825K (KM C2525E) 6 Kyocera TK-825C (KM C2525E) 5 Kyocera TK-825M (KM C2525E) 5 Kyocera TK-825Y (KM C2525E) 5 Lexmark (E 321) 12A7405 1 Lexmark (T 420) 12A7415 1 Lexmark 12016SE (E 120) 8 Lexmark 12026xw (E 120) bęben 6 Lexmark 64036HE (T 640) (21k) toner 1 OKI 43979202 (b430d) (7k) toner 6 OKI 43979002 (b410d, b430d bęben) 4 OKI 44469804 (MC 561) 2 OKI 44469724 (MC 561) 2 OKI 44469723 (MC 561) 2 OKI 44469722 (MC 561) 2 OKI 44574902 (b431d) / 2 OKI 44574302 (b431d bęben) 2 Panasonic DQ-TU10C (DP 1510) ksero FB 1 Panasonic KX-FA83E (KX 613, KX 653) 12 Panasonic KX-FA84E (KX 613, KX 653 bęben) 5 Philips PFA751 1 Samsung ML-D4550 B (ML 4050) 8 UTAX 6116 10010 (CD 1216) 1 UTAX 6122 10010 (CD 1118) 2 XEROX 113R00722 (6180) 2 XEROX 113R00719 (6180) 2 XEROX 113R00720 (6180) 2 XEROX 113R00721 (6180) 2 Lexmark T 650 (T650H11E) (21k) 1 Samsung CLP 3160 FN black 1 Samsung CLP 3160 FN C 1 Samsung CLP 3160 FN M 1 Samsung CLP 3160 FN Y 1 Oliveti d-Copia 938 MF (15k) 2 pas transferowy OKI MC 561 (60k) 1 zespół utrwalacjący OKI MC 561 (60k) 1 beben OKI MC 561 (15k) 2.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.50.00 - Części i akcesoria do aparatów fotokopiujących .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający wymaga, aby Wykonawca posiadał Decyzję zezwalającą na zbieranie odpadów typu tonery. Na potwierdzenie tego warunku Wykonawcy zobowiązani są załączyć oświadczenie

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający wymaga, aby Wykonawca posiadał doświadczenie w realizacji co najmniej dwóch dostaw podobnego rodzaju o łącznej wartości co najmniej 60.000 zł brutto w okresie ostatnich 3 lat a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. Na potwierdzenie tego warunku Wykonawcy zobowiązani są załączyć Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych dostaw w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie w liczbie co najmniej 2 o łącznej wartości co najmniej 60.000 zł brutto z załączeniem dokumentów potwierdzających należyte wykonanie tych dostaw.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie. Spełnianie warunku na podstawie oświadczenia z art. 22 ust. 1 w związku z art. 44 ustawy Pzp

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie. Spełnianie warunku na podstawie oświadczenia z art. 22 ust. 1 w związku z art. 44 ustawy Pzp

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie. Spełnianie warunku na podstawie oświadczenia z art. 22 ust. 1 w związku z art. 44 ustawy Pzp

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. W celu potwierdzenia spełniania opisanych przez Zamawiającego warunków udziału w postępowaniu, Wykonawcy ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia obowiązani są przedłożyć: - wypełniony i podpisany formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - zał. nr 1 do SIWZ - oświadczenie w trybie art. 22 ust. 1 w związku z art. 44 ustawy Pzp z wykorzystaniem wzoru - zał. nr 2 do SIWZ - wykaz wykonanych przez Wykonawcę głównych dostaw - zał. nr 5 do SIWZ - oświadczenie o posiadaniu niezbędnej decyzji pozwalającej na odbiór zużytych tonerów - zał. nr 6 do SIWZ 2. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 i 2 ustawy należy złożyć następujące dokumenty: a) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp z wykorzystaniem wzoru - zał. nr 3 do SIWZ b) oświadczenie o przynależności do grupy kapitałowej - zał. nr 4 do SIWZ W przypadku oferty składanej przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego, dokumenty potwierdzające, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu składa każdy wykonawca oddzielnie. 3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia obowiązani są załączyć do oferty pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 4. Zamawiający wymaga wskazania w ofercie części zamówienia, których wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć Podwykonawcom (jeżeli Wykonawca przewiduje taki udział). Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedstawia dokumenty jak wyżej, wypełnione w języku polskim bądź z tłumaczeniem na język polski potwierdzone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

W przypadku zdarzeń losowych oraz szczególnych okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, istnieje możliwość wprowadzenia zmian do zawartej umowy w zakresie: a) zmiany w nazwie, oznaczeniu, siedzibie, numerze konta bankowego Zamawiającego lub Wykonawcy dokonanej w trakcie trwania umowy b) przesunięcia terminu wykonania przedmiotu zamówienia w sytuacji niemożności wykonania przedmiotu zamówienia w ustalonym terminie z powodu działania siły wyższej, c) zastąpienia przedmiotu umowy innym modelem o nie gorszych parametrach niż oferowane w ofercie w przypadku wystąpienia sytuacji, gdy pojawi się nowy model, a produkcja obecnego zostanie zaprzestana. Wszelkie zmiany postanowień niniejszej Umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności. Wykonawca jest zobowiązany pisemnie poinformować o zmianie, o której mowa powyżej i uzyskać zgodę Zamawiającego na jej wprowadzenie.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.powiat.leborski.samorzady.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie zamawiającego.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.03.2014 godzina 09:30, miejsce: w Biurze Obsługi Interesanta w Starostwie Powiatowym w Lęborku, ul. Czołgistów 5, 84-300 Lębork.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.