Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-02-02
Nowy Wiśnicz: Dostawa artykułow spożywczych z grupy 156 i 158
Numer ogłoszenia: 38387 - 2011; data zamieszczenia: 02.02.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Karny , 32-720 Nowy Wiśnicz, woj. małopolskie, tel. 014 612-85-66, faks 014 6128569.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.sw.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka budżetowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa artykułow spożywczych z grupy 156 i 158.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: STRUKTURA ZAMÓWIENIA 1.Ryż 2.500 kg ,- 15611000-4 Mąka ziemniaczana 150kg ,- 15612000-1 Mąka pszenna 1.100 kg ,- 15612100-2 Kasza mazurska 2.000kg ,- 15613000-8 Kasza manna 800kg ,- 15613000-8 Płatki owsiane 350 kg,- 15613380-5 Cukier 3.100 kg,- 15831200-4 Sól kuchenna 1.000 kg,- 15872400-5 Makaron 4 jajeczny 3.700kg,- 15851100-9 2.Miód sztuczny 300 kg,- 15831600-8 3.Cynamon 5 kg ,- 15872200-3 Kawa zbożowa 350 kg ,- 15860000-4 Herbata czarna 150 kg ,- 15860000-4 Kminek 10 kg ,- 15870000-7 Kwasek cytrynowy 5 kg ,- 15870000-7 Liść laurowy 5 kg ,- 15870000-7 Majeranek 10 kg,- 15870000-7 Papryka mielona 30 kg,- 15870000-7 Ocet 120 kg,- 15871110-8 Pieprz czarny mielony 40 kg,- 15872100-2 Przyprawy do : bigosu, gulaszu, kurczaka, ryby. 15 kg,- 15870000-7 Przyprawa typu VEGETA 350 kg,- 15870000-7 Czosnek granulowany 5 kg,- 15870000-7 Koper - susz 15 kg,- 15870000-7 Pietruszka nać - susz 10 kg,- 15870000-7 Por - susz 10 kg,- 15870000-7 Mieszanka warzywna wieloskładnikowa - susz 450 kg,- 15870000-7 4.Przyprawa w płynie typu MAGGI 800 l ,- 15894000-1 Sos w proszku: biały, grzybowy, boloński, myśliwski 150 kg ,- 15871260-4 Zupa w proszku: jarzynowa, selerowa, pieczarkowa, żurek, porowa - 400 kg ,- 15891000-0 Bulion: drobiowy, wołowy 700 kg,- 15891000-0.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.61.10.00-4, 15.83.16.00-8, 15.86.00.00-4, 15.89.40.00-1.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
WARUNKIEM PRZESTĄPIENIA DO PRZETARGU JEST: 1.Nie podleganie wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2.Spełnienie warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3.Złożenie w sekretariacie ZK w terminie do 10.02.2011r. do godz. 1100 oferty, sporządzonej według wzoru określonego w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 4.Złożenie innych dokumentów wymaganych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, a w szczególności : a. oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu; b. kserokopię aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia ewidencji gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert, potwierdzona za zgodność z oryginałem. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie na podstawie dokumentów i oświadczeń metodą warunku granicznego spełnia/nie spełnia. Wykonawców, których oferta nie spełnia warunków udziału w postępowaniu podlegać będzie wykluczeniu.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sw.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Karny 32-720 Nowy Wiśnicz Dział Kwatermistrzowski.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.02.2011 godzina 11:00, miejsce: Sekretariat Zakładu Karnego.
IV.4.5) Termin związania ofertą: do 12.03.2011.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa artykułów sypkich.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Jak w opisie głownym.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.61.10.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa miodu sztucznego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Jak w opisie głównym.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.83.16.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa przypraw.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Jak w opisie głlównym.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.86.00.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dostawa koncentratów spożywczych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Jak w opisie głównym.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.89.40.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI NOWY WIŚNICZ
- Ochrona fizyczna mienia i osób zabytkowego zespołu zamkowego w Nowym Wiśniczu.
- Przebudowa zbiornika wodno - retencyjnego wraz z niezbędną infrastrukturą w miejscowości Połom Duży
więcej: przetargi NOWY WIŚNICZ »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa artykułów spożywczych do szkół Gminy Gniezno_postępowanie_2
- Dostawa artykułów spożywczych dla Dolnośląskiego Centrum Rehabilitacji i ortopedii Sp. z o.o. w Kamiennej Górze
- Sukcesywna dostawa różnych artykułów spożywczych na potrzeby Wrocławskiego Przedsiębiorstwa Hala Ludowa Sp. z o.o. we Wrocławiu.
- Sukcesywna dostawa różnych produktów spożywczych do internatu Zespołu Szkół Leśnych w Biłgoraju
- Zakup i sukcesywna dostawa artykułów spożywczych na potrzeby Internatu Zespołu Szkół im. Władysława Tatarkiewicza w Radoryżu Smolanym w roku szkolnym 2024/2025
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do Szkoły Podstawowej Nr 3 w Żywcu - etap I
więcej: Ryż łuskany »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.