Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-11-03
Poznań: Dostawa ziaren zbóż, artykułów przerobu zbóż oraz nasion roślin oleistych
Numer ogłoszenia: 383886 - 2009; data zamieszczenia: 03.11.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Ogród Zoologiczny w Poznaniu , ul. Browarna 25, 61-063 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8768209, faks 061 8773533.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zoo.poznan.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa ziaren zbóż, artykułów przerobu zbóż oraz nasion roślin oleistych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa ziaren zbóż, artykułów przerobu zbóż oraz nasion roślin oleistych do Ogrodu Zoologicznego w Poznaniu w maksymalnych wielkościach: 1. Kukurydza (ziarno) Ilość: do 6.000 kg, 2. Pszenica (ziarno) Ilość: do 4.000 kg, 3. Owies (ziarno) Ilość: do 9.000 kg, 4. Jęczmień (ziarno) Ilość: do 8.000 kg, 5. Kanar (ziarno) Ilość: do 500 kg, 6. Konopie (ziarno) Ilość: do 300 kg, 7. Proso (ziarno) Ilość: do 700 kg, 8. Pestki dyni Ilość: do 300 kg, 9. Rzepik (ziarno) Ilość: do 150 kg, 10. Słonecznik (ziarno) Ilość: do 700 kg, 11. Siemię lniane (ziarno) Ilość: do 700 kg, 12. Płatki owsiane Ilość: do 4.000 kg, 13. Kasza jęczmienna Ilość: do 500 kg, 14. Ryż łuskany Ilość: do 2.000 kg, 15. Płatki kukurydziane Ilość: do 75 kg. (op. 0,5 kg) 16. Otręby pszenne Ilość: do 1.100 kg..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.10.00.00 - Produkty rolnictwa i ogrodnictwa 15.61.33.00 - Produkty zbożowe .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 16.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział wyłącznie Wykonawcy spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych: a. Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania działalności objętej niniejszym postępowaniem, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. b. Wykonawca posiada wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia, tj: - w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej 2 zadanie podobne do dostawy stanowiącej przedmiot zamówienia; za dostawy podobne Zamawiający uzna wykonanie dostaw ziaren zbóż, artykułów przerobu zbóż oraz nasion roślin oleistych, w ilościach odpowiadających wartościom określonych dla niniejszego zamówienia, odrębnie dla każdego zadania, c. Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana według formuły: SPEŁNIA / NIE SPEŁNIA. Oświadczenia i dokumenty jakie powinni dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Każdy z Wykonawców ma obowiązek złożyć następujące oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu: a) Oświadczenie wykonawcy - według wzoru stanowiącego załącznik do SIWZ, o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy, W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa pełnomocnik w imieniu Wykonawców składających ofertę wspólną. b) Wykaz wykonanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, w zakresie określonym w pkt. 6 SIWZ - według załącznika do SIWZ, oraz dokumenty - np. referencje potwierdzające, że dostawy te zostały wykonane należycie. W przypadku składania oferty wspólnej Wykonawcy składają jeden wspólny wykaz..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zoo.poznan.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Ogród Zoologiczny w Poznaniu, ul. Browarna 25, Dział Dostaw.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.11.2009 godzina 09:00, miejsce: Ogród Zoologiczny w Poznaniu, ul. Browarna 25, Sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Wykonanie robót budowlanych w pięciu pomieszczeniach Wielkopolskiego Centrum Onkologii
- Rozbudowa drogi krajowej nr 83 na odcinku Turek - Turkowice - Kowale Pańskie w zakresie budowy ścieżki pieszo-rowerowej oraz kanału technologicznego w km 0+050 do 2+300
- Świadczenie usług pocztowych w zakresie niepowszechnej przesyłki hybrydowej w obrocie krajowym
- AN/ZP/129/24 Aranżacja kawiarni wraz z zapleczem na terenie Politechniki Poznańskiej Budynek A3 Parter, ul. Piotrowo 3a, 61-138 Poznań
- DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO III
- TPm-112/24 Dostawa z wniesieniem i montażem foteli biurowych, hokerów i krzeseł oraz sof modułowych dla Uniwersytetu Medycznego im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu.
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa artykułów żywnościowych do stołówki Szkoły Podstawowej nr 1 im. Armii Krajowej w Gostyninie
- Zakup wraz z dostawą artykułów żywnościowych (produktów spożywczych) dla Szkoły Podstawowe nr 16 im. Janusza Korczaka w Rudzie Śląskiej
- Dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej w Szkole Podstawowej nr 30 im. Marii Zientary-Malewskiej w Olsztynie
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola Miejskiego Nr 4 im. Pluszowego Misia w Olsztynie na rok 2025.
- Zakup i sukcesywna dostawa żywności na potrzeby Publicznego Przedszkola nr 11 w Pile w okresie od 2.01.2025 r. do 31.12.2025 r.
- Zakup i sukcesywna dostawa żywności na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 4 im. Mikołaja Kopernika w Pile w okresie od 2.01.2025 r. do 31.12.2025 r.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.