Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-11-17
Lublin: Podstawianie, opróżnianie i utrzymanie koszy na odpady na miejskich terenach utwardzonych Lublina poza pasem drogowym
Numer ogłoszenia: 383926 - 2011; data zamieszczenia: 17.11.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Lublin , Pl. Łokietka 1, 20-950 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 4663000, faks 081 4663001.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.lublin.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Podstawianie, opróżnianie i utrzymanie koszy na odpady na miejskich terenach utwardzonych Lublina poza pasem drogowym.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest podstawianie, opróżnianie i utrzymanie koszy na odpady na miejskich terenach utwardzonych Lublina poza pasem drogowym. 2.Zakres zamówienia obejmuje: 2.1. Podstawienie i opróżnianie 4 sztuk koszy na odpady stanowiących własność Wykonawcy na miejskich terenach utwardzonych Lublina poza pasem drogowym 2.2. Opróżnienie koszy na odpady, ustawionych w trybie interwencyjnym, tj. w ciągu 2 godzin od telefonicznego powiadomienia przez przedstawiciela Zamawiającego, w przypadku zaistnienia takiej konieczności. 2.3. Podstawienie w miejscach wskazanych przez Zamawiającego, na miejskich terenach utwardzonych Lublina poza pasem drogowym, maksymalnie 8 sztuk, w jednym roku trwania umowy, estetycznych koszy na odpady (tj. będących w dobrym stanie sanitarno-technicznym), o pojemności 40-50l, stanowiących własność Wykonawcy w terminie 2 dni roboczych od daty pisemnego zgłoszenia przez Zamawiającego i opróżnianie ich z częstotliwością od minimum 1 raz w tygodniu do maksymalnie 1 raz na dobę. 2.4. Interwencyjne podstawianie w okresie realizacji zamówienia (tj. podstawienie w ciągu 1 doby od telefonicznego zgłoszenia), dodatkowych estetycznych koszy na odpady (tj. będących w dobrym stanie sanitarno-technicznym) do 8 sztuk o pojemności 40-50l ( przewidywana ilość opróżnień koszy do wykonania dodatkowo w jednym roku realizacji zamówienia wynosi 85) oraz do 30 sztuk o pojemności 120 l, stanowiących własność Wykonawcy ( przewidywana ilość opróżnień koszy do wykonania dodatkowo w jednym roku realizacji zamówienia wynosi 80), na okres oraz w miejscach wskazanych przez przedstawiciela Zamawiającego oraz opróżnianie ich ze wskazaną przez niego częstotliwością. 2.5. Przyjęcie do utrzymania i włączenie do harmonogramu opróżnień nowych koszy zakupionych przez Zamawiającego. 2.6.Prowadzenie opróżniania w sposób nie powodujący zanieczyszczania okolicznych terenów, jezdni i chodnika. 2.7. Zbieranie i wywóz nieczystości zgromadzonych obok kosza łącznie z posprzątaniem terenu w promieniu 3 m od kosza. 2.8. Utrzymanie koszy, tj. dbanie o należyty wygląd techniczny koszy (np. malowanie),naprawy (np: prostowanie koszy) oraz dbanie o czystość i brak zapachu (systematyczne mycie i czyszczenie koszy szczególnie podczas upałów). 2.9. Uzupełnienie brakujących koszy (np. skradzionych, zdewastowanych itp.) w ciągu 4 godzin od chwili zgłoszenia. 2.10. Usuwanie na zgłoszenie przedstawiciela Zamawiającego (lub z własnych obserwacji ) zniszczonych koszy i ustawienie w ich miejsce koszy estetycznych w dobrym stanie sanitarno - technicznym o pojemności odpowiadającej pojemności pierwotnie ustawionego kosza. Wykonanie ww. prac w ciągu 4 godzin od chwili zgłoszenia. 2.11. W przypadku stwierdzenia przemieszczenia kosza przez osoby trzecie w inne miejsce, poinformowanie o tym przedstawiciela Zamawiającego oraz ustawienie kosza w jego pierwotne położenie. 2.12.Telefoniczne, bieżące informowanie przedstawiciela Zamawiającego o zaobserwowanych: 1) brakach w koszach na odpady, 2) uszkodzeniach utrzymywanych koszy na odpady, 3) stwierdzonych przepełnieniach koszy na odpady.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zakres zamówień uzupełniających będzie obejmował: 1. Podstawienie i opróżnianie koszy na odpady stanowiących własność Wykonawcy na miejskich terenach utwardzonych Lublina poza pasem drogowym 2. Opróżnienie koszy na odpady, ustawionych, w trybie interwencyjnym,tj. w ciągu 2 godzin od telefonicznego powiadomienia przez przedstawiciela Zamawiającego, w przypadku zaistnienia takiej konieczności. 3. Podstawienie w miejscach wskazanych przez Zamawiającego, na miejskich terenach utwardzonych Lublina poza pasem drogowym, w jednym roku trwania umowy, estetycznych koszy na odpady (tj. będących w dobrym stanie sanitarno-technicznym), o pojemności 40-50l, stanowiących własność Wykonawcy w terminie 2 dni roboczych od daty pisemnego zgłoszenia przez Zamawiającego i opróżnianie ich z częstotliwością od minimum 1 raz w tygodniu do maksymalnie 1 raz na dobę. 4. Interwencyjne podstawianie w okresie realizacji zamówienia (tj. podstawienie w ciągu 1 doby od telefonicznego zgłoszenia), dodatkowych estetycznych koszy na odpady (tj. będących w dobrym stanie sanitarno technicznym) o pojemności 40-50l oraz o pojemności 120 l, stanowiących własność Wykonawcy, na okres oraz w miejscach wskazanych przez przedstawiciela Zamawiającego oraz opróżnianie ich ze wskazaną przez niego częstotliwością. 5. Na wniosek Zamawiającego przyjęcie do utrzymania i włączenie do harmonogramu opróżnień koszy zakupionych przez Zamawiającego. 6.Prowadzenie opróżniania w sposób nie powodujący zanieczyszczania okolicznych terenów, jezdni i chodnika. 7. Zbieranie i wywóz nieczystości zgromadzonych obok kosza łącznie z posprzątaniem terenu w promieniu 3 m od kosza. 8. Utrzymanie koszy, tj. dbanie o należyty wygląd techniczny koszy (np. malowanie),naprawy (np: prostowanie koszy) oraz dbanie o czystość i brak zapachu (systematyczne mycie i czyszczenie koszy szczególnie podczas upałów). 9. Uzupełnienie brakujących koszy (np. skradzionych, zdewastowanych itp.) w ciągu 4 godzin od chwili zgłoszenia. 10. Usuwanie na zgłoszenie przedstawiciela Zamawiającego (lub z własnych obserwacji ) zniszczonych koszy i ustawienie w ich miejsce koszy estetycznych w dobrym stanie sanitarno - technicznym o pojemności odpowiadającej pojemności pierwotnie ustawionego kosza. Wykonanie ww. prac w ciągu 4 godzin od chwili zgłoszenia. 11. W przypadku stwierdzenia przemieszczenia kosza przez osoby trzecie w inne miejsce, poinformowanie o tym przedstawiciela Zamawiającego oraz ustawienie kosza w jego pierwotne położenie. 12.Telefoniczne, bieżące informowanie przedstawiciela Zamawiającego o zaobserwowanych: 1) brakach w koszach na odpady, 2) uszkodzeniach utrzymywanych koszy na odpady, 3) stwierdzonych przepełnieniach koszy na odpady
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.10.00 - Usługi wywozu odpadów .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Składajacy ofertę winien wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert, w wysokości 2000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych)
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Jako spełniajacy warunki udziału w postepowaniu zostana ocenieni wykonawcy, którzy wykażą posiadanie aktualnego zezwolenia na odbieranie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zgodnie z ustawą z dnia 13 września 1996r. O utrzymaniu czystości i porządku w gminach (t.j. Dz. U. Z 2055r. Nr 236, poz. 2008 z późn. zm)
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Jako spełniajacy warunki udziału w postępowaniu zostaną ocenieni wykonawcy, którzy wykażą wykonanie lub wykonywanie usług polegających na opróżnianiu koszy na odpady o łącznej wartości wykonanej usługi nie mniejszej niż 50 000,00 zł brutto w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Jako spełniajacy warunki udziału w postępowaniu zostaną ocenieni wykonawcy, którzy wykażą dysponowanie narzędziami, wyposażeniem zakładu i urządzeniami technicznymi dostępnymi Wykonawcy: - dysponowanie minimum 1 samochodem o masie całkowitej do 3,5 tony z zamykaną komorą do czasowego gromadzenia i transportu odpadów, uniemożliwiającym zapylanie środowiska i zapewniającym przewóz odpadów zgodnie z wymaganiami obowiązujących przepisów prawa, - dysponowanie koszami (pojemnikami) o pojemności: a) 40 - 50 l - min. 36 sztuk b) 120 l - min. 30 sztuk
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- koncesję, zezwolenie lub licencję
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1.Formularz ofertowy - w przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie należy podać nazwy (firmy) oraz dokładne adresy wszystkich wykonawców składających ofertę wspólną. 2.Formularz wyceny Wykonawcy 3.Oświadczenie o części zamówienia, której wykonanie, wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom w przypadku powierzenia przez wykonawcę części zamówienia podwykonawcom. 4.Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych (dotyczy również wspólników spółki cywilnej). 5. Pełnomocnictwo do występowania w imieniu wykonawcy, w przypadku gdy dokumentów składających się na ofertę nie podpisuje osoba uprawniona do reprezentowania wykonawcy zgodnie z odpisem z Krajowego Rejestru Sądowego lub wykonawca - w przypadku osób fizycznych. 6. W sytuacji, gdy wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. 7. Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w III. 4.3), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - wystawionym nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Dopuszczalne są następujące rodzaje i warunki zmiany treści umowy: 1) zmiana stawek i kwoty podatku VAT odpowiednio do przepisów prawa wprowadzających zmianę, 2) zmniejszenie przedmiotu zamówienia, gdy jego wykonanie w pierwotnym zakresie nie leży w interesie Zamawiającego. 2. Zmiany umowy przewidziane w pkt.1 dopuszczalne są na następujących warunkach: - ad. pkt.1) stawki i kwota podatku VAT ulegną zmianie odpowiednio do przepisów prawa wprowadzających zmianę, - ad. pkt.2) zmniejszenie zakresu przedmiotu umowy, w granicach uzasadnionego interesu Zamawiającego
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.lublin.eu
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Biuro Zamówień Publicznych UM Lublin, Plac Litewski 1, pokój nr 12, po dokonaniu wpłaty 5,00 złw budynku UM przy ul. Wieniawskiej 14 lub za zaliczeniem pocztowym (5,00 zł + koszt wysyłki).
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.11.2011 godzina 09:30, miejsce: Biuro Zamówień Publicznych UM Lublin, Plac Litewski 1, pokój nr 12.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1.Termin wykonania zamówienia - od dnia 01 stycznia 2012r. do dnia 31 grudnia 2014r. - w przypadku zawarcia umowy do 31.12.2011 r. Od dnia następnego po dniu zawarcia umowy do 31.12.2014 r. - w przypadku zawarcia umowy po 31.12.2011 r. 2.Osobami upoważnionymi do kontaktowania się z wykonawcami są: 2.1.W zakresie przedmiotu zamówienia: p. Beata Gita, p. Katarzyna Jaremek - Wydział Gospodarki Komunalnej Urzędu Miasta Lublin, ul. Zana 38/707, telefon (081) 466-31-30. 2.2.W zakresie procedury: p. Anna Ziółkowska - Biuro Zamówień Publicznych Urzędu Miasta Lublin, Plac Litewski 1, pokój nr 12, telefon (081) 466-30-17..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Prowadzenie stołówki szkolnej poprzez świadczenie usług żywieniowych dla uczniów Szkoły Podstawowej nr 18 im. Macieja Rataja w Lublinie
- Usługa nadzoru inwestorskiego nad realizacją inwestycji pn.: Rozbudowa i przebudowa budynku siedziby LUCS i Oddziału Celnego w Lublinie przy ul. Energetyków 20-22 - zaprojektuj i wybuduj
- Remont pokoi na 14 piętrze Rektoratu UMCS w Lublinie
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych: tuszy , tonerów, bębnów i pojemników na zużyty toner do urządzeń drukujących i kopiujących na potrzeby GDDKiA Oddział w Lublinie.
- Dostawa produktów farmaceutycznych, leków weterynaryjnych, szczepionek dla medycyny weterynaryjnej, kateterów, suplementów diety, karmy dla zwierząt oraz leków farmacji ludzkiej.
- Sukcesywne świadczenie usług cateringowych dla Szkół - II części
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Transport odpadów komunalnych z Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych do Instalacji
- Odbiór transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych z terenu gminy Abramów
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych na terenie gminy Kosów Lacki w okresie od 1 stycznia 2025 do 31 grudnia 2025 r.
- ODBIÓR I ZAGOSPODAROWANIE ODPADÓW KOMUNALNYCH POCHODZĄCYCH Z NIERUCHOMOŚCI ZAMIESZKAŁYCH Z TERENU GMINY WIECZFNIA KOŚCIELNA
- Odbiór odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkanych położonych na terenie Gminy Gozdnica od 01.01.2025r. do 31.12.2025r.
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości z terenu gminy Michałów w 2025 r
więcej: Usługi wywozu odpadów »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.