Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-11-04
Czarne: Bieżące dostawy oleju i masła roślinnego do Zakładu Karnego
w Czarnem
Numer ogłoszenia: 384010 - 2009; data zamieszczenia: 04.11.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Karny , ul. Pomorska 1, 77-330 Czarne, woj. pomorskie, tel. 059 8330830.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Bieżące dostawy oleju i masła roślinnego do Zakładu Karnego w Czarnem.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Masło roślinne do smarowania 30500 kg, Olej roślinny (jadalny) 4.000 lit. Olej roślinny jadalny (op. do 5 litrów), masło roślinne do smarowania (op. do 250 g kostka). W/w asortyment winien odpowiadać PN i mieć określony termin przydatności do spożycia w nie krótszy niż 30 dni oznaczony na każdym opakowaniu z podaniem nazwy producenta. Dostawy następować będą jeden raz na trzy tygodnie na podstawie ilości zgłoszonych telefonicznie przez zamawiającego z trzydniowym wyprzedzeniem. Do każdej dostawy Wykonawca dostarczy HDI.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.40.00.00 - Oleje i tłuszcze zwierzęce lub roślinne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 01.01.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający określa następujące warunki udziału w postępowaniu: 1.Spełnienie warunków art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2.Nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3.Spełnia warunki określone w SIWZ. Ocena spełniania warunków dokonywana będzie wg formuły (spełnia - nie spełnia).
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający określa następujące oświadczenia i dokumenty, jakie mają dostarczyć wykonawcy: 1.Wypełniony formularz oferty - załącznik nr 1 do SIWZ. 2.Oświadczenie o spełnieniu warunków art. 22 ust. 1 ustawy prawa zamówień publicznych. - załącznik nr 2 do SIWZ. 3.Oświadczenie o niepodleganiu wykluczenia z postępowania art. 24 ust. 1 i 2 ustawy prawo zamówień publicznych. - załącznik nr 3 do SIWZ. 4.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5.Pełnomocnictwo do składania oświadczeń w imieniu wykonawcy, jeżeli takie występuje. 6.Umowa konsorcjum, jeżeli taka występuje. 7.Potwierdzone własnym podpisem wszelkie pisemne wyjaśnienia zamawiającego dotyczące wykonania przedmiotu zamówienia, jeżeli takie występują..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sw.gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Karny w Czarnem, ul. Pomorska 1, 77-330 Czarne,.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.11.2009 godzina 10:00, miejsce: . Ofertę należy złożyć w dni robocze w sekretariacie Zakładu Karnego lub za doręczeniem przesyłką kurierską lub w inny sposób do dnia 25.11.2009 r. do godziny 10:00 w pokoju nr 29 ( sekretariat ZK).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych do stołówki internatu przy Zespole Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. J. Dziubińskiej w Golądkowie w podziale na 7 części
- Dostawa artykułów żywnościowych do Szkoły Podstawowej im. Mikołaja Kopernika w Serocku w podziale na 5 części
- Zakup i sukcesywna dostawa artykułów spożywczych na potrzeby Internatu Zespołu Szkół im. Władysława Tatarkiewicza w Radoryżu Smolanym w roku szkolnym 2024/2025
- Dostawa mąki, kasz, ryżu, płatków oraz tłuszczy roślinnych dla potrzeb Uzdrowiska Ciechocinek S. A. w 2 zdaniach
- Zakup i sukcesywna dostawa żywności na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 5 w Mikołowie w roku szkolnym 2024/2025.
- Zakup i sukcesywna dostawa żywności na potrzeby Przedszkola nr 9 w Mikołowie w roku szkolnym 2024/2025
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.