Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-11-25
Opole: Dostawa artykułów spożywczych dla stołówki Zespołu Szkół Ogólnokształcących Nr II w Opolu
Numer ogłoszenia: 384046 - 2010; data zamieszczenia: 25.11.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Ogólnokształcących Nr II , ul. gen. K. Pułaskiego 3, 45-048 Opole, woj. opolskie, tel. 77 4542286, 774021888, faks 774021887.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.lo2.opole.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: szkoła prowadzona przez organ samorządu lokalnego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa artykułów spożywczych dla stołówki Zespołu Szkół Ogólnokształcących Nr II w Opolu.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów spożywczych w asortymencie i ilościach wyszczególnionych w formularzu cenowym dołączonym do specyfikacji istotnych warunków zamówienia w okresie od 03.01.2011 do 31.12.2011 - za wyjątkiem ferii i wakacji. Miejscem dostawy jest magazyn stołówki Zamawiającego. Dostawy odbywać się będą sukcesywnie w czasie trwania umowy na podstawie telefonicznej informacji przekazywanej przez upoażnionego pracownika Zamawiającego. Przedmiot zamówienia obejmuje 5 pakietów asortymentowych: pakiet nr 1 - mięso wieprzowe, wędliny, podroby pakiet nr 2 - trwałe artykuły spożywcze (cukier, mąki, koncentraty itp.) pakiet nr 3 - nabiał pakiet nr 4 - mrożonki pakiet nr 5 - mięso drobiowe, jaja kurze.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.11.30.00-3, 15.80.00.00-6, 15.54.21.00-0.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 03.01.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Za spełnienie warunku Zamawiający uzna złożenie oświadczenia (podpisany załącznik do specyfikacji istotnych warunków zamówienia).
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Za spełnienie warunku Zamawiający uzna złożenie oświadczenia (podpisany załącznik do specyfikacji istotnych warunków zamówienia).
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Za spełnienie warunku Zamawiający uzna złożenie oświadczenia (podpisany załącznik do specyfikacji istotnych warunków zamówienia).
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Za spełnienie warunku Zamawiający uzna złożenie oświadczenia (podpisany załącznik do specyfikacji istotnych warunków zamówienia).
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
Wykonawca dostaw mięsa i produktów zwierzęcych musi dołączyć: 1) kserokopię aktualnej decyzji organu Inspekcji Weterynaryjnej lub Państwowej Inspekcji Sanitarnej dotyczącej możliwości produkcji lub obrotu dany, produktem spożywczym będącym przedmiotem zamówienia; 2) kserokopię dokumentu potwierdzającego stosowanie systemu HACCP (certyfikatu bądź zaświadczenia o trwającym wdrażaniu).
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zaktualizowanie wynagrodzenia wykonawcy po zmianie stawek podatku VAT
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: sekretariat@lo2.opole.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Szkół Ogólnokształcących Nr II
45-048 Opole, ul. Kazimierza Pułaskiego 3
sekretariat - pok. 120.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.12.2010 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat Zespołu Szkół Ogólnokształcących Nr II, Opole, Pułaskiego 3, pok. 120..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet nr 1 - mięso wieprzowe, wędliny, podroby.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Gulasz wieprzowy - 1230 kg, łopatka wieprzowa z kością 1115 kg, schab wieprzowy bez kości - 770 kg, słonina - 670 kg, kiełbasa śląska - 300 kg, kiełbasa zwyczajna - 300 kg, inne artykuły w mniejszych ilościach.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.11.30.00-3, 15.11.11.30-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 03.01.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet nr 2 - trwałe artykuły spożywcze.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: cukier kryształ (opak. do 5 kg) - 975 kg, mąka wrocławska (opak. do 5 kg) - 1335 kg, mąka ziemniaczana - 445 kg, makaron nitki, kolanka i świderki - łącznie 498 kg, kasza jęczmienna - 280 kg, fasola Jaś - 170 kg, groch suchy - 207 kg, olej roślinny uniwersalny - 545 l, ryż długoziarnisty - 145 kg, przyprawy .....
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.80.00.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 03.01.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet nr 3 - nabiał.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ser twarogowy półtłusty 480 kg, ser biały imperial - 255 kg. śmietana 18% (poj. 330-400g) - 4480 szt., jogurt (115-150g) - 7550 szt., mleko 1,5% UHT - 425 l, serek homogenizowany (140-150g) 2295 szt., ....
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.54.21.00-0, 15.50.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 03.01.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet nr 4 - mrożonki.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: fasolka szparagowa - 220 kg, kalafior 150 kg, marchew z groszkiem 67 kg, mieszanka warzywna - 370 kg, mieszanka kompotowa - 550 kg, porzeczka czarna - 433 kg, kostka rybna panierowana 320 kg, kostka rybna bez panierki - 60 kg, truskawki 145 kg, brukselka - 28 kg, brokuł - 37 kg.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.33.11.70-9, 15.89.60.00-5, 15.22.90.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 03.01.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pakiet nr 5 - mięso drobiowe, jaja kurze.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ćwiartka kurczaka - 2175 kg, filet z piersi kurczaka - 650 kg, jaja kurze kl. L - 12650 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.11.21.30-6, 03.14.25.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 03.01.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z OPOLA
- Usługa wzorcowania sprzętu medycznego.
- Opracowanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej pn. "Przebudowa i remont obiektów mostowych na terenie zespołu pałacowo - parkowego w Mosznej" oraz pełnieniem nadzoru autorskiego
- Usługa polegająca na pełnieniu funkcji eksperta ds. edukacji Powiatowego Koordynatora Sieci
- [D/92/2024] Dostawa kalendarzy z logo UO dla pracowników.
- Usługa przeglądów technicznych sprzętu medycznego.
- przygotowanie i przeprowadzenie zajęć z doradztwa edukacyjno-zawodowego dla uczniów szkół prowadzących kształcenie zawodowe na terenie woj. opolskiego
więcej: przetargi w Opolu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa produktów spożywczych na potrzeby Zespołu Szkół Ogólnokształcących nr 7 w Gdańsku w 2025 r. z podziałem na 8 części
- Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych dla Zespołu Szkolno - Przedszkolnego nr 4 w Nowym Dworze Mazowieckim w 2025 roku
- Dostawa żywności na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 21 im. Józefa Lompy w Bytomiu w roku 2025
- WYBÓR DOSTAWCÓW ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH, NA RZECZ SZKOŁY PODSTAWOWEJ IM. ŚW. JADWIGI ŚLĄSKIEJ W KRYNICZNIE
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do Szkoły Podstawowej Nr 50 im. Królowej Jadwigi w Warszawie na 2025r
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola Miejskiego Nr 4 im. Pluszowego Misia w Olsztynie na rok 2025.
więcej: Jaja »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.