eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RypinZakup wielofunkcyjnego samochodu specjalistycznego z zabudową asenizacyjną z funkcją czyszczenia kanalizacji

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-10-05

Rypin: Zakup wielofunkcyjnego samochodu specjalistycznego z zabudową asenizacyjną z funkcją czyszczenia kanalizacji
Numer ogłoszenia: 384056 - 2012; data zamieszczenia: 05.10.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Przedsiębiorstwo Komunalne "Komes" Sp. z o.o. , ul. Elizy Orzeszkowej 4, 87-500 Rypin, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 054 2802461, faks 054 2802755.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.pkkomes.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup wielofunkcyjnego samochodu specjalistycznego z zabudową asenizacyjną z funkcją czyszczenia kanalizacji.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa wielofunkcyjnego samochodu specjalistycznego z zabudową asenizacyjną z funkcją czyszczenia kanalizacji. Samochód przeznaczony do czyszczenia kanałów o średnicy od 50 do 600 mm przy użyciu wysokociśnieniowego układu wodnego, z możliwością jednoczesnego zasysania nieczystości do zbiornika osadu oraz usuwania zanieczyszczeń i osadów z wpustów ulicznych, wypompowywania wody z różnego rodzaju zbiorników bezodpływowych, zalanych piwnic itp. Pojazd fabrycznie nowy, rok produkcji podwozia i nadbudowy 2012. Nadbudowa: I. Zbiornik 1. Zbiornik stalowy, dwukomorowy, osadzony elastycznie na ramie dodatkowej o pojemności całkowitej 6000 dm3; z podziałem na: a. Komorę wody czystej - 2000 dm3; b. Komorę osadu i wody brudnej - 4000 dm3. 2. Wskaźnik napełnienia w obu komorach; 3. Tylna dennica zbiornika otwierana, zamykana i ryglowana hydraulicznie; 4. Opróżnianie zbiornika osadu za pomocą tłoka wygarniającego, połączonego z dennicą, w trakcie jej otwierania; 5. Spust wody nadosadowej za tłokiem wygarniającym; 6. Zawór spustowy ze zbiornika osadu w dolnej części dennicy; 7. Rynna ochronna na końcu zbiornika wykonana ze stali nierdzewnej. II. Układ ssąco-tłoczący: Pompa ssąco-tłocząca (kompresor) 1. Wydajność - nie mniejsza niż 600 m3/h; 2. Zakres pracy - od -0,085 MPa do 0,05 MPa; 3. Napęd hydrauliczny; 4. Licznik czasu pracy. III. Wysięgnik teleskopowy: 1. Podnoszony, wysuwany i obracany hydraulicznie; 2. Kąt obrotu nie mniejszy niż 270°; 3. Kąt wzniosu nie mniejszy niż 48°; 4. Wysuw nie mniejszy niż 1,3 m. IV. Układ wodny: 1. Pompa wodna nurnikowa umiejscowiona wysoko, na ramie podwozia, celem umożliwienia pracy pojazdu w trudnym terenie; 2. Wydajność - nie mniejsza niż 216 dm3/min; 3. Ciśnienie nominalne robocze - 16 MPa; 4. Napęd mechaniczny; 5. Licznik czasu pracy 6. Przedmuch pneumatyczny węży ciśnieniowych, celem usunięcia resztek wody; 7. Urządzenie grzewcze powodujące wymuszony obieg wody z równoczesnym jej podgrzaniem, pozwalające na pracę układu wysokociśnieniowego w temperaturach ujemnych, do -15°C. V. Wyciągarki i węże wysokociśnieniowe: 1. Wyciągarka duża, napędzana hydraulicznie, z płynna regulacją prędkości obrotowej, wychylana w płaszczyźnie poziomej w promieniu min. 1200 mm i kącie wychylenia min. 180°; 2. Wąż wysokociśnieniowy na wyciągarce dużej, długość minimum 120 mb, DN - min. 25 mm, ciśnienie robocze min. 250 bar, ciśnienie rozrywające min. 625 bar; 3. Automatyczne układanie węża w wyciągarce dużej; 4. Licznik wysuwu węża; 5. Wyciągarka mała napędzana hydraulicznie, z płynną regulacją prędkości obrotowej; 6. Wąż wysoko ciśnieniowy min. 60 mb, DN - min. 13 mm, ciśnienie robocze min. 250 bar, ciśnienie rozrywające min. 625 bar, 7. Zestaw dysz kanałowych - min. 6 szt. VI. Pozostałe wymagania nadbudowy: 1. Zawór dolnego ssania; 2. Węże ssawne minimum 2 odcinki po 4 mb; 3. Inżektor; 4. Maksymalna głębokość ssania - nie mniejsza niż 6 m od poziomu jezdni; 5. Możliwość jednoczesnej pracy pompy wysokociśnieniowej i pompy podciśnieniowej z osiągnięciem maksymalnych parametrów pracy; 6. Sterowanie pracą pompy wysokociśnieniowej i pompy podciśnieniowej z miejsca pracy operatora; 7. Napęd zespołów nadbudowy od podwozia; 8. Układ pomiaru zassanych nieczystości wraz z drukarką; 9. Pojemniki do przewozu wyposażenia, zamykane na kluczyk z jednej strony zbiornika; 10. Skrzynia długa ze stali nierdzewnej z drugiej strony zbiornika; 11. Stelaże na węże ssące po obu stronach zbiornika; 12. Pistolet wodny do prac pomocniczych z dwiema dyszami; 13. Rolka dolna i górna do prowadzenia węża; 14. Zamontowany tylny reflektor roboczy oświetlający miejsce pracy regulowany w płaszczyźnie poziomej i pionowej; 15. Lampa błyskowa umieszczona z tyłu pojazdu; 16. Lampa przenośna do oświetlania miejsca pracy; 17. Nadbudowa kilkakrotnie gruntowana i lakierowana w kolorze RAL 6018 - zielony. Podwozie: I. Podwozie: 1. Dwuosiowe; 2. Dopuszczalna masa całkowita nie mniejsza niż 16.000 kg; 3. Silnik o mocy min. 220 KM, pojemność nie większa niż 6,7 l, emisja spalin EURO 5 w technologii SCR, wydech pionowy, osłona pionowa rury wydechowe; 4. Rozstaw osi - do 4200 mm; 5. Skrzynia biegów - min. 6-biegowa, ręczna z nadbiegiem; 6. Nośność osi przedniej - nie mniejsza niż 6000 kg; 7. Nośność osi tylnej - nie mniejsza niż 10500 kg; 8. Zawieszenie tylne pneumatyczne; 9. Blokada mechanizmu różnicowego tylnej osi; 10. Hamulce wentylowane tarczowe przedniej i tylnej osi; 11. Hamulec wydechowy; 12. Zbiornik paliwa min. 200 litrów; 13. ABS; 14. Komputer pokładowy z menu w języku polskim; 15. Wskaźnik ciśnienia powietrza w ogumieniu monitorujący różnice ciśnień między kołami, z wyświetlaczem na tablicy przyrządów; 16. Akustyczny sygnał cofania z wyłącznikiem bezpieczeństwa; 17. Błotniki z chlapaczami zgodnie z dyrektywą 91/226/EEC; 18. Zabezpieczenie przed wjechaniem pod samochód. II. Kabina: 1. Kabina krótka; 2. 3 - osobowa; 3. W kolorze niebieskim - RAL 5015; 4. Szyba przednia barwiona, elektrycznie podgrzewana; 5. Klimatyzacja; 6. Tapicerka w kolorze szarym lub czarnym; 7. Lusterka główne i szerokokątne ogrzewane elektrycznie; 8. Elektryczna regulacja lusterek głównych; 9. Dwureflektorowe halogenowe światła przednie z kloszami odpornymi na uderzenia, z regulatorem poziomu. III. Pozostałe wymagania podwozia: 1. Dwa zintegrowane światła sygnalizacyjne na górze kabiny; 2. Tachograf cyfrowy; 3. Elektroniczny ogranicznik prędkości do 89?1 km/h; 4. Koło zapasowe pełnowymiarowe; 5. Apteczka, trójkąt ostrzegawczy, podnośnik hydrauliczny, klin pod koła. Pozostałe: 1. Stacjonarny serwis podwozia w obrębie 75 km od siedziby Zamawiającego; 2. Zamawiający nie dopuszcza umieszczania logo/znaku towarowego/nazwy Wykonawcy na zabudowie/podwoziu/elementach dodatkowych pojazdu; 3. Wykonawca razem z dostawą pojazdu musi dostarczyć dokumenty pozwalające na rejestrację pojazdu na terenie RP; 4. Przeszkolenie pracowników obsługi, w siedzibie Zamawiającego, w zakresie eksploatacji pojazdu i BHP; 5. Świadectwo homologacji na pojazd kompletny wydane przez Ministra Infrastruktury..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.00.00.00 - Sprzęt transportowy i produkty pomocnicze dla transportu 34.14.45.00 - Pojazdy do transportu odpadów i ścieków 34.14.44.10 - Szambiarki .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 10.000 złotych (słownie: dziesięć tysięcy złotych). 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1) Pieniądzu, 2) Poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) Gwarancjach bankowych, 4) Gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) Poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t. j. Dz. U. z 2007 roku, Nr 42, poz. 275 z późn. zm.). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego Bank PEKAO S.A. Grupa Pekao S.A. O/Rypin, numer konta 47 1240 3406 1111 0000 3150 9491 Dowód dokonania przelewu (oryginał lub kserokopia) należy dołączyć do oferty. Nie dopuszcza się wpłacania wadium w kasie Zamawiającego! 4. Wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczenia udzielanego przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości należy złożyć w formie oryginału w tym samym opakowaniu co oferta a kopię wpiąć do oferty. 5. Wadium musi być wniesione (tzn. wadium musi być na rachunku bankowym Zamawiającego) przed upływem terminu składania ofert tj. do dnia 19.10.2012 roku, do godziny 10:00. 6. Zwrot wadium nastąpi zgodnie z art. 46 ustawy Pzp.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie opisał sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek jeżeli: w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej 5 dostaw pojazdu specjalistycznego z zabudową asenizacyjną z funkcją czyszczenia kanalizacji o wartości co najmniej 450 000 zł każda.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie opisał sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie opisał sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek jeżeli: posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej na kwotę minimum 600 tys. zł w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) Wypełniony Formularz ofertowy - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ, 2) Pełnomocnictwo dla reprezentanta - dotyczy podmiotów występujących wspólnie (np. konsorcja i spółki cywilne) oraz przypadku opisanym w Rozdziale VI ust. 6 SIWZ, 3) Potwierdzenie wniesienia wadium.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w poniższym zakresie i na następujących warunkach: 1) wynikającym ze zmian przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia, a. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy, w przypadku gdy nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy, 2. Zmiany Umowy muszą być dokonywane z zachowaniem przepisu art. 140 ust. 3 Ustawy PZP, stanowiącego, że umowa jest nieważna w części wykraczającej poza określenie przedmiotu zamówienia zawarte w SIWZ. 3. Wykonawca nie będzie uprawniony do żadnego przedłużania terminu wykonania umowy i zwiększenia wynagrodzenia, jeżeli zmiana wymuszona jest uchybieniem czy naruszeniem umowy przez Wykonawcę.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.pkkomes.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Przedsiębiorstwo Komunalne KOMES sp. z o.o. ul. E. Orzeszkowej 4 87-500 Rypin Sekretariat - pokój nr 8.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.10.2012 godzina 10:00, miejsce: Przedsiębiorstwo Komunalne KOMES sp. z o.o. ul. E. Orzeszkowej 4 87-500 Rypin Sekretariat - pokój nr 8.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamawiający oświadcza, że przedmiot umowy, na podstawie promesy udzielenia pożyczki DUK.4300.096.12 L. dz. 3065/12 będzie współfinansowany ze środków Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Toruniu..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.