Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-10-05
Rypin: Zakup wielofunkcyjnego samochodu specjalistycznego z zabudową asenizacyjną z funkcją czyszczenia kanalizacji
Numer ogłoszenia: 384056 - 2012; data zamieszczenia: 05.10.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Przedsiębiorstwo Komunalne "Komes" Sp. z o.o. , ul. Elizy Orzeszkowej 4, 87-500 Rypin, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 054 2802461, faks 054 2802755.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.pkkomes.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup wielofunkcyjnego samochodu specjalistycznego z zabudową asenizacyjną z funkcją czyszczenia kanalizacji.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa wielofunkcyjnego samochodu specjalistycznego z zabudową asenizacyjną z funkcją czyszczenia kanalizacji. Samochód przeznaczony do czyszczenia kanałów o średnicy od 50 do 600 mm przy użyciu wysokociśnieniowego układu wodnego, z możliwością jednoczesnego zasysania nieczystości do zbiornika osadu oraz usuwania zanieczyszczeń i osadów z wpustów ulicznych, wypompowywania wody z różnego rodzaju zbiorników bezodpływowych, zalanych piwnic itp. Pojazd fabrycznie nowy, rok produkcji podwozia i nadbudowy 2012. Nadbudowa: I. Zbiornik 1. Zbiornik stalowy, dwukomorowy, osadzony elastycznie na ramie dodatkowej o pojemności całkowitej 6000 dm3; z podziałem na: a. Komorę wody czystej - 2000 dm3; b. Komorę osadu i wody brudnej - 4000 dm3. 2. Wskaźnik napełnienia w obu komorach; 3. Tylna dennica zbiornika otwierana, zamykana i ryglowana hydraulicznie; 4. Opróżnianie zbiornika osadu za pomocą tłoka wygarniającego, połączonego z dennicą, w trakcie jej otwierania; 5. Spust wody nadosadowej za tłokiem wygarniającym; 6. Zawór spustowy ze zbiornika osadu w dolnej części dennicy; 7. Rynna ochronna na końcu zbiornika wykonana ze stali nierdzewnej. II. Układ ssąco-tłoczący: Pompa ssąco-tłocząca (kompresor) 1. Wydajność - nie mniejsza niż 600 m3/h; 2. Zakres pracy - od -0,085 MPa do 0,05 MPa; 3. Napęd hydrauliczny; 4. Licznik czasu pracy. III. Wysięgnik teleskopowy: 1. Podnoszony, wysuwany i obracany hydraulicznie; 2. Kąt obrotu nie mniejszy niż 270°; 3. Kąt wzniosu nie mniejszy niż 48°; 4. Wysuw nie mniejszy niż 1,3 m. IV. Układ wodny: 1. Pompa wodna nurnikowa umiejscowiona wysoko, na ramie podwozia, celem umożliwienia pracy pojazdu w trudnym terenie; 2. Wydajność - nie mniejsza niż 216 dm3/min; 3. Ciśnienie nominalne robocze - 16 MPa; 4. Napęd mechaniczny; 5. Licznik czasu pracy 6. Przedmuch pneumatyczny węży ciśnieniowych, celem usunięcia resztek wody; 7. Urządzenie grzewcze powodujące wymuszony obieg wody z równoczesnym jej podgrzaniem, pozwalające na pracę układu wysokociśnieniowego w temperaturach ujemnych, do -15°C. V. Wyciągarki i węże wysokociśnieniowe: 1. Wyciągarka duża, napędzana hydraulicznie, z płynna regulacją prędkości obrotowej, wychylana w płaszczyźnie poziomej w promieniu min. 1200 mm i kącie wychylenia min. 180°; 2. Wąż wysokociśnieniowy na wyciągarce dużej, długość minimum 120 mb, DN - min. 25 mm, ciśnienie robocze min. 250 bar, ciśnienie rozrywające min. 625 bar; 3. Automatyczne układanie węża w wyciągarce dużej; 4. Licznik wysuwu węża; 5. Wyciągarka mała napędzana hydraulicznie, z płynną regulacją prędkości obrotowej; 6. Wąż wysoko ciśnieniowy min. 60 mb, DN - min. 13 mm, ciśnienie robocze min. 250 bar, ciśnienie rozrywające min. 625 bar, 7. Zestaw dysz kanałowych - min. 6 szt. VI. Pozostałe wymagania nadbudowy: 1. Zawór dolnego ssania; 2. Węże ssawne minimum 2 odcinki po 4 mb; 3. Inżektor; 4. Maksymalna głębokość ssania - nie mniejsza niż 6 m od poziomu jezdni; 5. Możliwość jednoczesnej pracy pompy wysokociśnieniowej i pompy podciśnieniowej z osiągnięciem maksymalnych parametrów pracy; 6. Sterowanie pracą pompy wysokociśnieniowej i pompy podciśnieniowej z miejsca pracy operatora; 7. Napęd zespołów nadbudowy od podwozia; 8. Układ pomiaru zassanych nieczystości wraz z drukarką; 9. Pojemniki do przewozu wyposażenia, zamykane na kluczyk z jednej strony zbiornika; 10. Skrzynia długa ze stali nierdzewnej z drugiej strony zbiornika; 11. Stelaże na węże ssące po obu stronach zbiornika; 12. Pistolet wodny do prac pomocniczych z dwiema dyszami; 13. Rolka dolna i górna do prowadzenia węża; 14. Zamontowany tylny reflektor roboczy oświetlający miejsce pracy regulowany w płaszczyźnie poziomej i pionowej; 15. Lampa błyskowa umieszczona z tyłu pojazdu; 16. Lampa przenośna do oświetlania miejsca pracy; 17. Nadbudowa kilkakrotnie gruntowana i lakierowana w kolorze RAL 6018 - zielony. Podwozie: I. Podwozie: 1. Dwuosiowe; 2. Dopuszczalna masa całkowita nie mniejsza niż 16.000 kg; 3. Silnik o mocy min. 220 KM, pojemność nie większa niż 6,7 l, emisja spalin EURO 5 w technologii SCR, wydech pionowy, osłona pionowa rury wydechowe; 4. Rozstaw osi - do 4200 mm; 5. Skrzynia biegów - min. 6-biegowa, ręczna z nadbiegiem; 6. Nośność osi przedniej - nie mniejsza niż 6000 kg; 7. Nośność osi tylnej - nie mniejsza niż 10500 kg; 8. Zawieszenie tylne pneumatyczne; 9. Blokada mechanizmu różnicowego tylnej osi; 10. Hamulce wentylowane tarczowe przedniej i tylnej osi; 11. Hamulec wydechowy; 12. Zbiornik paliwa min. 200 litrów; 13. ABS; 14. Komputer pokładowy z menu w języku polskim; 15. Wskaźnik ciśnienia powietrza w ogumieniu monitorujący różnice ciśnień między kołami, z wyświetlaczem na tablicy przyrządów; 16. Akustyczny sygnał cofania z wyłącznikiem bezpieczeństwa; 17. Błotniki z chlapaczami zgodnie z dyrektywą 91/226/EEC; 18. Zabezpieczenie przed wjechaniem pod samochód. II. Kabina: 1. Kabina krótka; 2. 3 - osobowa; 3. W kolorze niebieskim - RAL 5015; 4. Szyba przednia barwiona, elektrycznie podgrzewana; 5. Klimatyzacja; 6. Tapicerka w kolorze szarym lub czarnym; 7. Lusterka główne i szerokokątne ogrzewane elektrycznie; 8. Elektryczna regulacja lusterek głównych; 9. Dwureflektorowe halogenowe światła przednie z kloszami odpornymi na uderzenia, z regulatorem poziomu. III. Pozostałe wymagania podwozia: 1. Dwa zintegrowane światła sygnalizacyjne na górze kabiny; 2. Tachograf cyfrowy; 3. Elektroniczny ogranicznik prędkości do 89?1 km/h; 4. Koło zapasowe pełnowymiarowe; 5. Apteczka, trójkąt ostrzegawczy, podnośnik hydrauliczny, klin pod koła. Pozostałe: 1. Stacjonarny serwis podwozia w obrębie 75 km od siedziby Zamawiającego; 2. Zamawiający nie dopuszcza umieszczania logo/znaku towarowego/nazwy Wykonawcy na zabudowie/podwoziu/elementach dodatkowych pojazdu; 3. Wykonawca razem z dostawą pojazdu musi dostarczyć dokumenty pozwalające na rejestrację pojazdu na terenie RP; 4. Przeszkolenie pracowników obsługi, w siedzibie Zamawiającego, w zakresie eksploatacji pojazdu i BHP; 5. Świadectwo homologacji na pojazd kompletny wydane przez Ministra Infrastruktury..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.00.00.00 - Sprzęt transportowy i produkty pomocnicze dla transportu 34.14.45.00 - Pojazdy do transportu odpadów i ścieków 34.14.44.10 - Szambiarki .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 10.000 złotych (słownie: dziesięć tysięcy złotych). 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1) Pieniądzu, 2) Poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) Gwarancjach bankowych, 4) Gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) Poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t. j. Dz. U. z 2007 roku, Nr 42, poz. 275 z późn. zm.). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego Bank PEKAO S.A. Grupa Pekao S.A. O/Rypin, numer konta 47 1240 3406 1111 0000 3150 9491 Dowód dokonania przelewu (oryginał lub kserokopia) należy dołączyć do oferty. Nie dopuszcza się wpłacania wadium w kasie Zamawiającego! 4. Wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczenia udzielanego przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości należy złożyć w formie oryginału w tym samym opakowaniu co oferta a kopię wpiąć do oferty. 5. Wadium musi być wniesione (tzn. wadium musi być na rachunku bankowym Zamawiającego) przed upływem terminu składania ofert tj. do dnia 19.10.2012 roku, do godziny 10:00. 6. Zwrot wadium nastąpi zgodnie z art. 46 ustawy Pzp.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie opisał sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek jeżeli: w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej 5 dostaw pojazdu specjalistycznego z zabudową asenizacyjną z funkcją czyszczenia kanalizacji o wartości co najmniej 450 000 zł każda.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie opisał sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie opisał sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek jeżeli: posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej na kwotę minimum 600 tys. zł w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) Wypełniony Formularz ofertowy - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ, 2) Pełnomocnictwo dla reprezentanta - dotyczy podmiotów występujących wspólnie (np. konsorcja i spółki cywilne) oraz przypadku opisanym w Rozdziale VI ust. 6 SIWZ, 3) Potwierdzenie wniesienia wadium.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w poniższym zakresie i na następujących warunkach: 1) wynikającym ze zmian przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia, a. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy, w przypadku gdy nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy, 2. Zmiany Umowy muszą być dokonywane z zachowaniem przepisu art. 140 ust. 3 Ustawy PZP, stanowiącego, że umowa jest nieważna w części wykraczającej poza określenie przedmiotu zamówienia zawarte w SIWZ. 3. Wykonawca nie będzie uprawniony do żadnego przedłużania terminu wykonania umowy i zwiększenia wynagrodzenia, jeżeli zmiana wymuszona jest uchybieniem czy naruszeniem umowy przez Wykonawcę.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.pkkomes.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Przedsiębiorstwo Komunalne KOMES sp. z o.o.
ul. E. Orzeszkowej 4
87-500 Rypin
Sekretariat - pokój nr 8.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.10.2012 godzina 10:00, miejsce: Przedsiębiorstwo Komunalne KOMES sp. z o.o. ul. E. Orzeszkowej 4 87-500 Rypin Sekretariat - pokój nr 8.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamawiający oświadcza, że przedmiot umowy, na podstawie promesy udzielenia pożyczki DUK.4300.096.12 L. dz. 3065/12 będzie współfinansowany ze środków Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Toruniu..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z RYPINA
- Świadczenie usług w zakresie prania bielizny i odzieży szpitalnej
- Dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej przy Zespole Szkół Nr 2 im. Unii Europejskiej w Rypinie w okresie od 02.01.2025r. do 27.06.2025r.
- Cyberbezpieczny Samorząd w Gminie Rypin
- Przebudowa drogi gminnej Nr 120641C ul. Dojazdowej - dokumentacja
- Przebudowa i rozbudowa drogi gminnej nr 120660C ul. W. Sikorskiego - projekt
więcej: przetargi w Rypinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa samochodu ciężarowego dwuosiowego z zabudową asenizacyjną
- dostawa pojazdów czterokołowych oraz skuterów śnieżnych na potrzeby GOPR
- Dostawa fabrycznie nowego pojazdu specjalistycznego typu śmieciarka do transportu odpadów komunalnych w formie leasingu operacyjnego.
- "Dostawy sprzętu epizootycznego dla potrzeb Inspekcji Weterynaryjnej województwa podkarpackiego"
- Zakup mikrobusu 9-miejscowego do przewozu osób z niepełnosprawnościami dla Centrum Terape. SENSIS w ramach Programu wyrównywania różnic między regionami III 2024 r. współfinansowanego ze środków PFRON
- Dostawa tablic rejestracyjnych dla Starostwa Powiatowego w Puławach
więcej: Sprzęt transportowy i produkty pomocnicze dla transportu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.