Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-11-25
Katowice: Dostawa urządzeń medycznych dla jednostek organizacyjnych Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach
Numer ogłoszenia: 384100 - 2010; data zamieszczenia: 25.11.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Śląski Uniwersytet Medyczny w Katowicach , ul. Poniatowskiego 15, 40-055 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 2083547, faks 032 2083568.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.sum.edu.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa urządzeń medycznych dla jednostek organizacyjnych Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa urządzeń medycznych dla jednostek organizacyjnych Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach o parametrach zgodnych ze Specyfikacją techniczną Wymagania techniczne stanowiącą załącznik nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Zamawiający przedmiot zamówienia podzielił na 22 pakiety: Pakiet nr 1: Spirometry - 2 zestawy; Pakiet nr 2: Gastrolyzer - 2 szt.; Pakiet nr 3: Analizator tlenku azotu w wydychanym powietrzu - 1 szt.; Pakiet nr 4: Analizator hematologiczny - 1 szt.; Pakiet nr 5: Lampa diagnostyczna - 1szt.; Lampa bakteriobójcza - 3 szt.; Pakiet nr 6: Oświetlacz halogenowy z wyposażeniem - 1 zestaw; Pakiet nr 7: Przenośny elektrokardiograf - 1 szt.; Elektrokardiograf - 1 szt., Wyposażenie posiadanego przez Zamawiającego elektrokardiografu AsCard MrBlue - 1 szt., Żelowe elektrody EKG - 1 zestaw.; Pakiet nr 8: Urządzenie do badania stanu skóry - 1szt. Pakiet nr 9: Analizator składu ciała - 1 szt. Pakiet nr 10: Neurofiberoskop - 1 szt. ; Pakiet nr 11: Pompa do mikrodializy z wyposażeniem - 1 zestaw. Pakiet nr 12: Wyposażenie posiadanej przez Zamawiającego uniwersalnej konsoli do krioablacji CyroCath - 1 zestaw.;Pakiet nr 13: Pulsoksymetr - 1 szt.; Pakiet nr 14: Diagnodent - 2 szt., endometr - 4 szt, Kamera fluorescencyjna wewnątrzustna - 1 szt, Piaskarka - 2 szt.; Pakiet nr 15: Wyposażenie posiadanego przez Zamawiającego zestawu ILO Otodynamics 292 - 1 szt.; Pakiet nr 16: Rower treningowy - 1 szt., bieżnia elektryczna - 1 szt.; Pakiet nr 17: Przenośny monitor pacjenta - 1 szt.; Pakiet nr 18: Wyposażenie posiadanego przez Zamawiającego manekina kobiety Nursing Anne - 1 zestaw.; Pakiet nr 19: Narzędzia preparacyjne ze stali chirurgicznej - 5 zestawów. Pakiet nr 20: Narzędzia chirurgiczne; Pakiet nr 21: Nożyczki do laparoskopu z nożem SonoSurg2 - 1 szt. Pakiet nr 22: Wyposażenie posiadanego przez Zamawiającego spektrofotometru Jasco V530 - 1 zestaw, wyposażenie posiadanego przez Zamawiającego spektrofotometru Cecil - 1 zestaw..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 22.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu na podstawie analizy dokumentów i oświadczeń załączonych do oferty Wykonawcy na zasadzie spełnia - nie spełnia. Dla potwierdzenia warunku dotyczącego sytuacji ekonomicznej i finansowej Wykonawca zobowiązany jest udokumentować, że posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej (deliktowej lub deliktowej z możliwością rozszerzenia na kontraktową lub deliktowej i kontraktowej) w zakresie prowadzonej działalności na kwotę min. 100 000,00 zł
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
a) Deklaracje zgodności CE lub wpis do rejestru wyrobów medycznych; b) Katalogi, zdjęcia, foldery zawierające opis parametrów technicznych przedmiotu zamówienia potwierdzające spełnienie wymagań stawianych przez Zamawiającego lub kartę techniczną zawierającą parametry techniczne
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 90
- 2 - Termin realizacji - 10
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, za wyjątkiem następujących przypadków: 1.Zmiany terminu realizacji zamówienia, poprzez jego skrócenie w przypadku zgodnej woli Stron, lub poprzez jego przedłużenie ze względu na przyczyny leżące po stronie Zamawiającego dotyczące np. braku przygotowania/przekazania miejsca realizacji/dostawy, oraz inne niezawinione przez Strony przyczyny spowodowane przez tzw. siłę wyższą np. pożar, zalanie itp. 2.Wydłużenia terminu gwarancji, w sytuacji przedłużenia jej przez producenta/Wykonawcę 3.Poprawy jakości lub innych parametrów charakterystycznych dla danego elementu dostawy lub zmiany technologii na równoważną lub lepszą, podniesienia wydajności urządzeń oraz bezpieczeństwa, w sytuacji wycofania z rynku przez producenta lub zakończenia produkcji zaoferowanego przez Wykonawcę przedmiotu zamówienia bądź jego elementów 4.Aktualizacji rozwiązań projektowych z uwagi na postęp technologiczny lub zmiany obowiązujących przepisów 5.Zmiany kluczowego personelu Wykonawcy lub Zamawiającego (osoby upoważnione do reprezentowania stron w sprawach związanych z realizacją zamówienia), ze względów losowych, zdrowotnych lub innych 6.Zmiany podwykonawcy ze względów losowych lub innych korzystnych dla Zamawiającego, w przypadku zadeklarowania przez Wykonawcę realizacji zamówienia przy pomocy podwykonawców 7.Zmiany stawki podatku VAT w przypadku zmiany przepisów ustawy o podatku od towaru i usług i podatku akcyzowym w odniesieniu odpowiednio do całości lub danej części wartości zamówienia, którego zmiana dotyczy 8.Obniżenie ilości/wielkości przedmiotu zamówienia i tym samym wynagrodzenia Wykonawcy, wynikające z zaistnienia obiektywnych przesłanek konieczności takiej zmiany
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sum.edu.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Uniwersytet Medyczny w Katowicach, ul. Poniatowskiego 15, 40-055 Katowice Dział Zamówień Publicznych pok. 410..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.12.2010 godzina 10:30, miejsce: Śląski Uniwersytet Medyczny w Katowicach, ul. Poniatowskiego 15, 40-055 Katowice KANCELARIA pok. 11.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Spirometry - 2 zestawy.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa spirometry - 2 zestawy zgodnie z załącznikiem nr 2.1 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 90
- 2. Termin realizacji - 10
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Gastrolyzer - 2 szt..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa gastrolyzera - 2 szt. zgodnie z załącznikiem nr 2.2 do SIWZ...
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 90
- 2. Termin realizacji - 10
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Analizator tlenku azotu w wydychanym powietrzu - 1 szt..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa analizatora tlenku azotu w wydychanym powietrzu - 1 szt. zgodnie z załącznikiem nr 2.3 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 90
- 2. Termin realizacji - 10
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Analizator hematologiczny - 1 szt..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa analizatora hematologicznego - 1 szt. zgodnie z załącznikiem nr 2.4 do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 90
- 2. Termin realizacji - 10
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Lampa diagnostyczna - 1szt.; Lampa bakteriobójcza - 3 szt..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa lampy diagnostycznej - 1szt. i Lamp bakteriobójczych - 3 szt. zgodnie z załącznikiem nr 2.5 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 90
- 2. Termin realizacji - 10
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Oświetlacz halogenowy z wyposażeniem - 1 zestaw;.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa oświetlacza halogenowego z wyposażeniem - 1 zestaw zgodnie z załącznikiem nr 2.6 do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 90
- 2. Termin realizacji - 10
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Przenośny elektrokardiograf - 1 szt.; Elektrokardiograf - 1 szt., Wyposażenie posiadanego przez Zamawiającego elektrokardiografu AsCard MrBlue - 1 szt., Żelowe elektrody EKG - 1 zestaw..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa przenośnego elektrokardiografu- 1 szt.; Elektrokardiografu - 1 szt., wyposażenie posiadanego przez Zamawiającego elektrokardiografu AsCard MrBlue - 1 szt., żelowe lektrody EKG - 1 zestaw zgodnie z załącznikiem nr 2.7 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 90
- 2. Termin realizacji - 10
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Urządzenie do badania stanu skóry - 1szt..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa urządzenia do badania stanu skóry - 1szt zgodnie z załącznikiem nr 2.8 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 90
- 2. Termin realizacji - 10
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Analizator składu ciała - 1 szt..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa analizatora składu ciała - 1 szt. zgodnie z załącznikiem nr 2.9 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 90
- 2. Termin realizacji - 10
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Neurofiberoskop - 1 szt..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa neurofiberoskopu - 1 szt. zgodnie z załącznikiem nr 2.10 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 90
- 2. Termin realizacji - 10
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Pompa do mikrodializy z wyposażeniem - 1 zestaw..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa pompy do mikrodializy z wyposażeniem - 1 zestaw zgodnie z załącznikiem nr 2.11 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 90
- 2. Termin realizacji - 10
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Wyposażenie posiadanej przez Zamawiającego uniwersalnej konsoli do krioablacji CyroCath - 1 zestaw..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa wyposażenia posiadanej przez Zamawiającego uniwersalnej konsoli do krioablacji CyroCath - 1 zestaw zgodnie z załącznikiem nr 2.12 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 90
- 2. Termin realizacji - 10
CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Pulsoksymetr - 1 szt..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa pulsoksymetra - 1 szt. zgodnie z załącznikiem nr 2.13 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 90
- 2. Termin realizacji - 10
CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Diagnodent - 2 szt., endometr - 4 szt, Kamera fluorescencyjna ewnątrzustna - 1 szt, Piaskarka - 2 szt..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa diagnodent - 2 szt., endometr - 4 szt, Kamera fluorescencyjna wewnątrzustna - 1 szt, Piaskarka - 2 szt. zgodnie z załącznikiem nr 2.14 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 90
- 2. Termin realizacji - 10
CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Wyposażenie posiadanego przez Zamawiającego zestawu ILO Otodynamics 292 - 1 szt..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa wyposażenia posiadanego przez Zamawiającego zestawu ILO Otodynamics 292 - 1 szt. zgodnie z załącznikiem nr 2.15 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 90
- 2. Termin realizacji - 10
CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: Rower treningowy - 1 szt., bieżnia elektryczna - 1 szt..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostaw Rower treningowy - 1 szt., bieżnia elektryczna - 1 szt. zgodnie z załącznikiem nr 2.16 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 90
- 2. Termin realizacji - 10
CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: Przenośny monitor pacjenta - 1 szt..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa przenośny monitor pacjenta - 1 szt. zgodnie z załącznikiem nr 2.17 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 90
- 2. Termin realizacji - 10
CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: Wyposażenie posiadanego przez Zamawiającego manekina kobiety Nursing Anne..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa wyposażenia posiadanego przez Zamawiającego manekina kobiety Nursing Anne zgodnie z załącznikiem nr 2.18 do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 90
- 2. Termin realizacji - 10
CZĘŚĆ Nr: 19 NAZWA: Narzędzia preparacyjne ze stali chirurgicznej - 5 zestawów..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa narzędzi preparacyjnych ze stali chirurgicznej - 5 zestawów zgodnie z załącznikiem nr 2.19 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 90
- 2. Termin realizacji - 10
CZĘŚĆ Nr: 20 NAZWA: Narzędzia chirurgiczne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa narzędzi chirurgicznych zgodnie z załącznikiem nr 2.20 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 90
- 2. Termin realizacji - 10
CZĘŚĆ Nr: 21 NAZWA: Nożyczki do laparoskopu z nożem SonoSurg2 - 1 szt..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa nożyczek do laparoskopu z nożem SonoSurg2 - 1 szt. zgodnie z załącznikiem nr 2.20 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 90
- 2. Termin realizacji - 10
CZĘŚĆ Nr: 22 NAZWA: Wyposażenie posiadanego przez Zamawiającego spektrofotometru Jasco V530 - 1 zestaw, wyposażenie posiadanego przez Zamawiającego spektrofotometru Cecil - 1 zestaw..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa wyposażenia posiadanego przez Zamawiającego spektrofotometru Jasco V530 - 1 zestaw i wyposażenia posiadanego przez Zamawiającego spektrofotometru Cecil - 1 zestaw zgodnie z załącznikiem nr 2.22 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 90
- 2. Termin realizacji - 10
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Umowa ramowa na przeprowadzenie usług szkoleniowych z zakresu pierwszej pomocy, kwalifikowanej pierwszej pomocy lub medycznych czynności ratunkowych
- "Integracja Załogi GPW"
- Dostawa stołów elektrotechnicznych, stanowisk badania silników wraz z wyposażeniem oraz transformatora 3 fazowego do nowych pracowni w ramach projektu ,,Specjaliści przyszłości to MY"
- "REMONT POMIESZCZEŃ RESTAURACJI, SANITARIATÓW ORAZ PRZYNALEŻNYCH LOKALI"
- "Malowanie wybranych pomieszczeń wraz z robotami towarzyszącymi na terenie Samodzielnego Publicznego Szpitala Klinicznego im. A.Mielęckiego Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach" - część 1
- Wybór Wykonawców do przeprowadzenia szkoleń z zakresu obsługi i wsparcia integracji cudzoziemców dla kadry jednostek samorządu terytorialnego w ramach projektu pn. Koordynacja działań (...)
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Zakup ambulansu transportowego Typ C dla Zduńskowolskiego Szpitala Powiatowego Sp. z o. o.
- Sukcesywne dostawy materiałów i narzędzi stomatologicznych, wyrobów medycznych, materiałów ortodontycznych, systemów diagnostycznych, przyłbic i jednorazowa dostawa drobnego sprzętu medycznego
- Dostawa skaningowego laserowego oftalmoskopu (SLO) na potrzeby poradni okulistycznej SPZOZ w Tarczynie
- Dostawa diatermii elektrochirurgicznej z argonem dla SP ZOZ OCO w Opolu.
- ,,Rozszerzenie Dostępności Ambulatoryjnej Opieki Specjalistycznej w Wojewódzkim Szpitalu Specjalistycznym im. Stefana Kardynała Wyszyńskiego SPZOZ w Lublinie: Projekt na Rzecz Wszystkich"
- Dostawa sprzętu medycznego, wyposażenia medycznego oraz aparatury medycznej
więcej: Urządzenia medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.