To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-03-07
Ogłoszenie nr 38411 - 2017 z dnia 2017-03-07 r.
Kraków: Zakup wraz z dostawą do siedziby Zamawiającego odzieży roboczej dla pracowników MPO Sp. z o.o. w Krakowie
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 9510-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejskie Przedsiębiorstwo Oczyszczania Sp. z o.o., krajowy numer identyfikacyjny
35064139200000, ul.
ul. Nowohucka
1,
31580
Kraków, państwo
Polska, woj.
małopolskie, tel.
126 462 202, faks
126 462 350, e-mail
zp@mpo.krakow.pl
Adres strony internetowej (URL): www.mpo.krakow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Podmiot prawa publicznego
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup wraz z dostawą do siedziby Zamawiającego odzieży roboczej dla pracowników MPO Sp. z o.o. w Krakowie
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):TZ/TT/1/2017
II.2) Rodzaj zamówienia:Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą do siedziby Zamawiającego odzieży roboczej dla pracowników MPO Sp. z o.o. w Krakowie. Przedmiot zamówienia obejmuje między innymi zakup wraz z dostawą: - bluz, spodni typu "ogrodniczki" (letnich ubrań roboczych), - bluz ocieplanych (zimowych ubrań roboczych), - podkoszulków, - bezrękawników, - kurtek przeciwdeszczowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki: o zał. nr 1 - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia; o zał. nr 1 a1 - wzór bluzy - przód (ubranie robocze letnie) zakupywany obecnie przez Zamawiającego; o zał. nr 1 a2 - wzór bluzy - tył (ubranie robocze letnie) zakupywany obecnie przez Zamawiającego; o zał. nr 1 b1 - wzór spodni "ogrodniczek" - przód (ubranie robocze letnie) zakupywany obecnie przez Zamawiającego; o zał. nr 1 b2 - wzór spodni "ogrodniczek" - tył (ubranie robocze letnie) zakupywany obecnie przez Zamawiającego; o zał. nr 1 c1 - wzór bluzy ocieplanej - przód (ubranie robocze zimowe) zakupywany obecnie przez Zamawiającego; ozał. nr 1 c2 - wzór bluzy ocieplanej - tył (ubranie robocze zimowe) zakupywany obecnie przez Zamawiającego; o zał. nr 1 d1 - wzór kurtki przeciwdeszczowej - przód zakupywanej obecnie przez Zamawiającego; o zał. nr 1 d2 - wzór kompletu przeciwdeszczowego - kurtka -zakupywanego obecnie przez Zamawiającego; o zał. nr 1 d3 - wzór kompletu przeciwdeszczowego - spodnie-zakupywanego obecnie przez Zamawiającego o zał. nr 1 e1 - wzór podkoszulki z krótkim rękawem - przód zakupywany obecnie przez Zamawiającego; o zał. nr 1 e2 - wzór podkoszulki z krótkim rękawem - tył zakupywany obecnie przez Zamawiającego; o zał. nr 1 e3 - wzór granatowej podkoszulki z krótkim rękawem - przód zakupywany obecnie przez Zamawiającego; o zał. nr 1 f1 - wzór bezrękawnika - kamizelki - przód zakupywany obecnie przez Zamawiającego; o zał. nr 1 f2 - wzór bezrękawnika - kamizelki - tył zakupywany obecnie przez Zamawiającego. o zał. nr 1 g1 - Wzór koszuli flanelowej zakupywany obecnie przez Zamawiającego; o zał. nr 1 h1 - Wzór kalesonów zakupywany obecnie przez Zamawiającego; o zał. nr 1i1 - wzór nakrycia głowy letniego - zakupywanego obecnie przez Zamawiającego.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
18100000-1
Dodatkowe kody CPV:
18221300-7,
18223100-0,
18234000-8,
18235400-9,
18312000-9,
18318400-5,
18332000-5,
18443300-9
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 | NAZWA: Zakup wraz z dostawą do siedziby Zamawiającego odzieży roboczej dla pracowników MPO Sp. z o.o. w Krakowie |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01/03/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT268500.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 327026.25 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- ZP.159.2024 - Dostawa samochodów osobowych typu kombivan
- Dostawa energii elektrycznej oraz odkup nadwyżek energii wytworzonej w instalacjach OZE, dla trzech lokalizacji INiG-PIB w Krakowie, przez okres 12 miesięcy
- Wyłonienie wykonawcy na przyg. i przep. specjal. szkoleń z obsługi pakietu oprog. PETREL w zast. geologicznych Key to the future-Kompleksowy program rozwoju kształcenia na potrzeby branż kluczowych UJ
- Dostawa i montaż mebli do Domu Pomocy Społecznej przy ul. Sołtysowskiej 13D w Krakowie, Centrum Usług Wspólnych w Krakowie, mieszkania treningowego w Krakowie oraz MOPS w Krakowie
- Dostawa laptopa dla CDSI - DE-dzp.272-675/24
- Świadczenie usługi serwisowania 15 sztuk respiratorów w zakresie przeprowadzenia przeglądów technicznych i napraw wraz z zapewnieniem części zamiennych dla KSS im. św. Jana Pawła II
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.