eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OpolePrzetarg nieograniczony na Dostawę materiałów eksploatacyjnych do drukarek dla potrzeb projektu współfinansowanego ze środków Unijnych

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-11-25

Opole: Przetarg nieograniczony na Dostawę materiałów eksploatacyjnych do drukarek dla potrzeb projektu współfinansowanego ze środków Unijnych
Numer ogłoszenia: 384140 - 2010; data zamieszczenia: 25.11.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 361796 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Ośrodek Doskonalenia Informatycznego i Politechnicznego, ul. Głogowska 27, 45-315 Opole, woj. opolskie, tel. 077 4552979, faks 077 4552979 wew. 30.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony na Dostawę materiałów eksploatacyjnych do drukarek dla potrzeb projektu współfinansowanego ze środków Unijnych.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1 Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek dla potrzeb projektu współfinansowanego ze środków Unijnych w ramach: - Projektu Nowe technologie na usługach edukacji II, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych. Szczegółowo określonych w załączniku nr 1 do SIWZ Formularz rzeczowo - cenowy 2 Nazwa i kod Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 30125110-5 Toner do drukarek laserowych/faksów 30192113-6 Wkłady drukujące 3 Wszystkie materiały eksploatacyjne do drukarek stanowiące przedmiot zamówienia muszą być: fabrycznie nowe, pochodzić z bieżącej produkcji oraz muszą być dostarczone w oryginalnych opakowaniach odpowiednio zabezpieczonych przez producenta. 4. Termin gwarancji na materiały eksploatacyjne do drukarek stanowiące przedmiot zamówienia wynosi minimum 12 m-cy od daty dostawy. 5. Dostawa obejmuje materiały eksploatacyjne do nowozakupionych urządzeń drukujących znajdujących się na gwarancji producenta, dlatego wymagane są tylko oryginalne materiały eksploatacyjne, tzn. dopuszczone do eksploatacji przez producenta urządzenia do którego materiał eksploatacyjny jest przeznaczony. Dostarczone materiały eksploatacyjne będą oryginalne/ równoważne, fabrycznie nowe, wolne od wad i spełniające wymagania, dla których są przeznaczone, rekomendowane przez ich producenta. Wszystkie elementy wchodzące w skład materiałów eksploatacyjnych muszą być fabrycznie nowe, nieregenerowane, nieprefabrykowane, niewchodzące wcześniej (pierwotnie) w całości ani w części w skład innych materiałów. W przypadku uszkodzenia drukarki z powodu niewłaściwego materiału eksploatacyjnego, Wykonawca zobowiązuje się do pokrycia kosztów naprawy uszkodzonego, z tego powodu, sprzętu. Zamawiający opisując przedmiot zamówienia skorzystał z zapisów art. 29 ust 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, wskazując na konkretny materiał eksploatacyjny do drukarek (toner czy tusz) określonego producenta, ponieważ jest to uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia i zamawiający nie może opisać przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń, przy czym zamawiający dopuszcza materiały eksploatacyjne do drukarek równoważne.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.51.10-5, 30.19.21.13-6.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt Nowe technologie na usługach edukacji II, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.11.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Artim Sp. z o.o., ul. Oleska 121, 45-231 Opole, kraj/woj. opolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 41180,33 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 44306,33

  • Oferta z najniższą ceną: 44306,33 / Oferta z najwyższą ceną: 48814,64

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.