Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-11-04
Olsztyn: Usługa wykonania analizy najefektywniejszych możliwości i sposobów promocji Województwa Warmińsko-Mazurskiego na potrzeby projektu Spójny system obsługi inwestora na Warmii i Mazurach - profesjonalne oddziaływanie promocji gospodarczej, nr projektu: WND-RPWM.01.02.03-28-001/08 realizowanego w ramach RPO WiM 2007-2013.
Numer ogłoszenia: 384140 - 2009; data zamieszczenia: 04.11.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Województwo Warmińsko-Mazurskie reprezentowane przez Zarząd Województwa , ul. Emilii Plater 1, 10-562 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 5219100, faks 089 5219109, 5219849.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.warmia.mazury.pl/BIP
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa wykonania analizy najefektywniejszych możliwości i sposobów promocji Województwa Warmińsko-Mazurskiego na potrzeby projektu Spójny system obsługi inwestora na Warmii i Mazurach - profesjonalne oddziaływanie promocji gospodarczej, nr projektu: WND-RPWM.01.02.03-28-001/08 realizowanego w ramach RPO WiM 2007-2013..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest usługa wykonania analizy najefektywniejszych możliwości i sposobów promocji Województwa Warmińsko-Mazurskiego na potrzeby projektu Spójny system obsługi inwestora na Warmii i Mazurach - profesjonalne oddziaływanie promocji gospodarczej, nr projektu: WND-RPWM.01.02.03-28-001/08 realizowanego w ramach RPO WiM 2007-2013. 2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z ilościami znajduje się w załączniku nr 1 do SIWZ. 3.Wykonawca może powierzyć wykonanie zamówienia podwykonawcom. Na podstawie art. 36 ust. 4 Prawa zamówień publicznych Zamawiający będzie żądać wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom ( załącznik nr 2 do SIWZ). 4.Zamawiający nie dopuszcza składanie ofert częściowych..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 73.11.00.00 - Usługi badawcze 79.82.30.00 - Usługi drukowania i dostawy .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych, a mianowicie : 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności. 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania przedmiotu zamówienia lub przedstawiają pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli: 2.1) Wykonawca wykonał w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenia zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 3 analizy ( opracowania ) o tematyce związanej z badaniem przedsiębiorstw o zasięgu co najmniej regionalnym, analizą potencjału rozwoju, głównych sektorów gospodarczych o zasięgu co najmniej regionalnym, analizą zagadnień związanych z promocją gospodarczą jednego z polskich województw, o minimalnej wartości 60 000 zł. brutto każda. 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; Sposób dokonania oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie przeprowadzona na podstawie złożonych przez wykonawców dokumentów i oświadczeń, wymaganych w § 8 SIWZ - zgodnie z formułą /spełnia - nie spełnia/. Nie spełnienie chociażby jednego z warunków skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z ubiegania się o zamówienie publiczne o czym zamawiający zawiadomi niezwłocznie wykluczonego wykonawcę, podając uzasadnienie faktyczne i prawne. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu należy złożyć następujące dokumenty i oświadczenia: 1)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania oferty; 2)Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 3 do SIWZ ; 3)Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków art. 22 ust. 1 pkt. 4 ustawy - Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 4 do SIWZ - tylko w przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie ( dotyczy również spółek cywilnych/konsorcjum). 4)Wykaz usług spełniający wymagania określone w § 7 ust. 1 pkt. 2 ppkt 2.1) SIWZ - załącznik nr 5 do SIWZ. Do każdej wykonanej usługi (podanej w wykazie) należy przedstawić dokument, potwierdzający należyte jej wykonanie. 2.Podmiot zagraniczny. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zamiast dokumentu, o którym mowa w ust. 1 pkt 1), składa dokument wystawiony w terminie i formie określonej w § 2 ust. 1, 2, 3 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r., w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form w jakich dokumenty te mają być składane. Dokumenty składane w języku obcym należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.warmia.mazury.pl/bip.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Marszałkowski Województwa Warmińsko-Mazurskiego
Departament Zamówień Publicznych i Udzielania Zezwoleń
ul. Emilii Plater 1 pok. 126, 10-562 Olsztyn.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.11.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Marszałkowski Województwa Warmińsko-Mazurskiego Departament Zamówień Publicznych i Udzielania Zezwoleń ul. Emilii Plater 1 pok. 126, 10-562 Olsztyn.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego.
INNE PRZETARGI Z OLSZTYNA
- Wykonanie nawierzchni z płyt betonowych - ul. Zagłoby w Olsztynie
- Dostawa wraz z montażem wyposażenia do Obwodu Drogowego w Wieliczkach
- Pobyt i organizacja zgrupowania szkoleniowo-kondycyjnego w terminie 24-30.09.2024 r. dla 30 członków Orkiestry Akademickiej UWM
- Świadczenie usług holowania i parkowania pojazdów, statków wodnych i powietrznych oraz ich części składowych, urządzeń i rzeczy na potrzeby jednostek Policji garnizonu warm-maz (3 zadania częściowe)
- Dostawa narzędzi chirurgicznych na potrzeby Oddziału Chirurgii Plastycznej, Bloku Operacyjnego, Oddziału Urologicznego, Oddziału Kardiochirurgicznego, Oddziału Traumatologii i Chirurgii Kręgosłupa
- Dostawa wyposażenia komputerowego i multimedialnego na potrzeby pracowni szkolnych Szkoły Policealnej im. prof. Zbigniewa Religi w Olsztynie
więcej: przetargi w Olsztynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa w zakresie druku, oprawy introligatorskiej i dostawy publikacji naukowej .
- U/16/2024 Druk i sukcesywna dostawa dzienników laboratoryjnych i kart pracy dla Wydziału Lekarskiego
- Badanie ewaluacyjne
- Wydanie publikacji pn. "Przyroda województwa kujawsko-pomorskiego".
- Kompleksowe przygotowanie 3 (trzech) publikacji z badań naukowych wraz z dostarczeniem do siedziby Zamawiającego
- Realizacja bad. ewaluacyjnego pn. "Ewaluacja działań z zakresu wspierania gospodarki niskoemisyjnej oraz ochrony środowiska i racjonalnego gospodarowania zasobami w ramach Osi V i VI RPOWP 2014-2020"
więcej: Usługi badawcze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.