To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2009-02-24
Morawica: Dostawa sprzetu medycznego jednorazowego użytku.
Nr sprawy EZP-252-27/2008
Numer ogłoszenia: 38424 - 2009; data zamieszczenia: 24.02.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 364073 - 2008r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Świętokrzyskie Centrum Psychiatrii w Morawicy, ul. Spacerowa 5, Morawica, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3641378, faks 041 3641226.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzetu medycznego jednorazowego użytku. Nr sprawy EZP-252-27/2008.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku wg asortymentów określonych i opisanych w formularzach asortymentowo-cenowych podzielonych na pakiety od Nr I do Nr X: -pakiet Nr I - strzykawki, igły, cewniki, kanikule, rękawiczki -pakiet Nr II - kieliszki, pojemniki -pakiet Nr III - testy, rękawy -pakiet Nr IV - gaziki jałowe -pakiet Nr V - termometry, ciśnieniomierze -pakiet Nr VI - sprzęt pomocniczy medyczny -pakiet Nr VII - ustniki do alkomatów -pakiet Nr VIII - pampersy -pakiet Nr IX - termometry skroniowe -pakiet Nr X - zamknięty aspiracyjno-próżniowy system do pobierania krwi..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.13.10 - Strzykawki 33.14.13.20 - Igły medyczne 33.14.14.20 - Rękawice chirurgiczne 33.19.80.00 - Szpitalne wyroby papierowe .
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 222529.60 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: PAKIET I
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.01.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Dystrybucja Sprzętu Medycznego ARMED, ul. Kopernika 19 A, 28-100 Busko-Zdrój, kraj/woj. świętokrzyskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 136517.40
- Oferta z najniższą ceną: 136517.40 oferta z najwyższą ceną: 136517.40
- Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: PAKIET II
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.01.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- PYRAMED Sp. z o.o., ul. Pasieka 13 A, 61-657 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 23044.00
- Oferta z najniższą ceną: 23044.00 oferta z najwyższą ceną: 40758.00
- Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: PAKIET III
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.01.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- INFORMER MED Sp.z o.o., ul. Winogrady 118,, 61-626 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 1488.00
- Oferta z najniższą ceną: 1488.00 oferta z najwyższą ceną: 1787.10
- Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: PAKIET IV
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.01.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- PYRAMED Sp. z o.o., ul. Pasieka 13 A, 61-657 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 4200.00
- Oferta z najniższą ceną: 4200.00 oferta z najwyższą ceną: 37360.00
- Waluta: PLN.
Część NR: 5
Nazwa: PAKIET V
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.01.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- PPHU Specjał Sp.z o.o., ul. Ciepłownicza 8, 35-322 Rzeszów, kraj/woj. podkarpackie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 1300.00
- Oferta z najniższą ceną: 1300.00 oferta z najwyższą ceną: 4030.00
- Waluta: PLN.
Część NR: 6
Nazwa: PAKIET VI
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.01.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- PYRAMED Sp. z o.o., ul. Pasieka 13 A, 61-657 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 12515.60
- Oferta z najniższą ceną: 12515.60 oferta z najwyższą ceną: 12515.60
- Waluta: PLN.
Część NR: 7
Nazwa: PAKIET 7
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.01.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Przedsiębiorstwo Zaopatrzenia Lecznictwa CEZAL LUBLIN Sp. z o.o.20-147 Lublin, Al. Spółdzielczości Pracy 38,tel./081/ 446-60-70 fax./081/446-60-76., Al. Spółdzielczości Pracy 38, 20-147 Lublin, kraj/woj. lubelskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 8520.00
- Oferta z najniższą ceną: 8520.00 oferta z najwyższą ceną: 8520.00
- Waluta: PLN.
Część NR: 8
Nazwa: PAKIET VIII
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.01.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Toruńskie Zakłady Materiałów Opatrunkowych S.A., Toruń, 87-100 ul. Żółkiewskiego 20/26, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 30060.00
- Oferta z najniższą ceną: 30060.00 oferta z najwyższą ceną: 30060.00
- Waluta: PLN.
Część NR: 9
Nazwa: PAKIET IX
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.01.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Przedsiębiorstwo Zaopatrzenia Lecznictwa CEZAL LUBLIN Sp. z o.o., Al. Spółdzielczości Pracy 38, 20-147 Lublin, kraj/woj. lubelskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 2352.00
- Oferta z najniższą ceną: 2352.00 oferta z najwyższą ceną: 2352.00
- Waluta: PLN.
Część NR: 10
Nazwa: PAKIET X
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.01.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- SARSTEDT Sp. z o.o., ul. Warszawska 25,Blizne Łaszczyńskiego,, 05-082 Stare Babice, kraj/woj. mazowieckie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 2532.60
- Oferta z najniższą ceną: 2532.60 oferta z najwyższą ceną: 3270.00
- Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI MORAWICA
- Świadczenie usługi cateringu - przygotowanie i dostarczenie całodniowego wyżywienia dla 20 Mieszkańców SCOM w Brudzowie w okresie od 1 stycznia 2025 roku do 31 grudnia 2025 roku.
- Modernizacja infrastruktury drogowej na terenie Gminy Morawica
- Kompleksowe ubezpieczenie Świętokrzyskiego Centrum Psychiatrii w Morawicy
więcej: przetargi MORAWICA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa produktów do sterylizacji wyrobów medycznych
- Dostawa rękawiczek diagnostycznych - niejałowych oraz rękawiczek chirurgicznych i ortopedycznych - sterylnych dla SP ZOZ w Krasnymstawie
- EOP.332.42.24 Dostawa materiałów medycznych i środków dezynfekcyjnych do SP ZOZ WSPR w Białymstoku
- Sukcesywna dostawa artykułów medycznych jednorazowego użytku dla Prudnickiego Centrum Medycznego S. A. w Prudniku
- Dostawy rękawic diagnostycznych, chirurgicznych i sekcyjnych
- Dostawa materiałów medycznych jednorazowego użytku dla Przychodni Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Warszawa Wola - Śródmieście V
więcej: Strzykawki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.