Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-09-23
Piekary Śląskie: Przebudowa ulicy Słonecznikowej w Piekarach Śląskich - etap I
Numer ogłoszenia: 384270 - 2013; data zamieszczenia: 23.09.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Prezydent Miasta Piekary Śląskie , ul. Bytomska 84, 41-940 Piekary Śląskie, woj. śląskie, tel. 32 3939379, faks 32 287 22 69.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.piekary.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa ulicy Słonecznikowej w Piekarach Śląskich - etap I.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przebudowa ulicy Słonecznikowej w Piekarach Śląskich - etap I Zakres do wykonania I etapu obejmuje wykonanie w części drogowej podbudowy z krawężnikami oraz w części kanalizacyjnej wykonanie kanalizacji deszczowej. Zakres prac: I. Roboty drogowe. 1. Podbudowy. - nawierzchnia z klińca kamiennego i tłucznia kamiennego - ok. 621 m2, - zjazdy z tłucznia kamiennego - ok. 38 m2, 2. Krawężniki. - rowki pod krawężniki i ławy ok. 214 m, - ławy betonowe ok. 12,3 m3, - krawężniki betonowe ok. 230 m. 3. Ułożenie przykanalików z rur PCV ok. 24,5 m. II. Budowa kanalizacji deszczowej. 1. Roboty ziemne. - wykopy liniowe ok. 568 m3, - pełne umocnienie pionowych ścian wykopów ok. 834 m2, - zagęszczanie nasypów - ok. 483 m3. 2. Kanał deszczowy. - ułożenie kanału deszczowego PCV fi 315 - ok. 153,5 m, - studnie rewizyjne z kręgów betonowych fi 1200 mm - 8 szt, - izolacje pionowe powierzchni betonowych - ok. 66 m. Zamawiający zastrzega sobie, iż przed podpisaniem umowy dla celów rozliczeniowych oferent przedstawi kosztorys szczegółowy wraz z dołączonym zestawieniem cen robocizny materiałów i sprzętu. Zakres prac należy koordynować z inspektorem nadzoru. Wykonawca jest odpowiedzialny za prowadzenie robót zgodnie z umową, za jakość zastosowanych materiałów i wykonanych robót, za ich zgodność z dokumentacją projektową, harmonogramem robót oraz poleceniami Inspektora Nadzoru. Zakres prac powinien być wykonany zgodnie z dokumentacją budowlaną i obowiązującymi przepisami i normami w tej dziedzinie. Wykonawca winien stosować materiały posiadające atesty, świadectwa do stosowania w budownictwie, aprobaty techniczne itp. dla zakresu robót objętych przedmiotem zamówienia, które przedstawi Zamawiającemu w dniu odbioru robót w 2 dwóch egzemplarzach dokumentacji odbiorowej. Okres gwarancji na wykonanie zakresu robót wynosi 5 lat od daty podpisania przez Zamawiającego protokołu odbioru końcowego.W celu prawidłowego przygotowania oferty Zamawiający umożliwia wizję na terenie obiektu celem zapoznania się z warunkami wykonania przedmiotu zamówienia. Wykonawca poniesie wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty. Rozwiązania równoważne: Wskazane w SIWZ znaki towarowe, patenty i miejsce pochodzenia są uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia i mają na celu wskazanie jedynie jakości i parametrów przedmiotu zamówienia z uwagi na brak innych dostatecznie dokładnych określeń, które pozwalałyby opisać przedmiot zamówienia w tej części w sposób jednoznaczny i wyczerpujący. W związku z powyższym Wykonawcy mogą składać oferty równoważne w stosunku do przedmiotu zamówienia przedstawionego w SIWZ - zgodnie z art. 30 ust. 4 i 5 Ustawy. W związku z tym: 1. Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów i urządzeń równoważnych - tj. o parametrach technicznych i jakościowych nie gorszych niż określone w SIWZ - w odniesieniu do materiałów i urządzeń, których pochodzenie zostało określone przez Zamawiającego w SIWZ nazwą producenta. 2. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi, roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Równoważność pod względem parametrów technicznych, użytkowych oraz eksploatacyjnych ma w szczególności gwarantować realizację robót w zgodzie z dokumentacją techniczną oraz zapewnić uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w niniejszej SIWZ..
II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- przedmiot jak wyżej do wartości 140 000,00 zł
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 56.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 8 000 złotych. Wadium może być wnoszone w jednej z form wskazanych w art. 45 ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych. W przypadku wniesienia wadium w formie pieniężnej należy dokonać przelewu na rachunek bankowy Zamawiającego prowadzony przez ING Bank Śląski: nr 07 1050 1230 1000 0023 2549 4256. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu (przelew) za moment wniesienia uznaje się moment uznania rachunku Zamawiającego. W przypadku złożenia wadium w formie poręczenia lub gwarancji bankowej bądź gwarancji ubezpieczeniowej należy załączyć oryginał dokumentu gwarancyjnego do oferty.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- prawidłowe wykonanie w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwóch robót związanych z budową dróg z wyszczególnieniem robót nawierzchniowych i kanalizacyjnych
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- dysponowanie min. jedną osobą z uprawnieniami budowlanymi do pełnienia funkcji kierownika budowy w specjalności drogowej, - dysponowanie min. jedną osobą z uprawnieniami budowlanymi do pełnienia funkcji kierownika budowy w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych - kanalizacyjnych.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Wypełniony formularz oferty (załącznik nr 1 do SIWZ) oraz kosztorys ofertowy uproszczony.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia istotnych zmian do umowy w przypadku gdy zaistnieje konieczność zmiany terminu realizacji w związku z : 1) brakiem możliwości prowadzenia robót na skutek obiektywnych warunków klimatycznych, 2) działaniem siły wyższej w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego, 3) brakiem lub wadą w dokumentacji projektowej lub innych dokumentach budowy, 4) opóźnieniem w zakresie dokonywanych odbiorów lub prób końcowych, 5) niesprzyjającymi warunkami fizycznymi realizowanej inwestycji, 6) zawieszeniem przez zamawiającego wykonania robót, 7) zmianą wymiarów, położenia lub wysokości części robót, 8) rezygnacją z części robót, 9) zmianą w kolejności i terminach wykonywanych robót, 10) koniecznością wykonywania zamówień o których mowa w § 10 umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.piekary.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Piekary Śląskie
ul. Bytomska 84
41-940 Piekary Śląskie
Biuro Zamówień Publicznych , pok. 218.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.10.2013 godzina 11:30, miejsce: Urząd Miasta Piekary Śląskie ul. Bytomska 84 41-940 Piekary Śląskie Biuro Zamówień Publicznych , pok. 218.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z PIEKAR ŚLĄSKICH
- Przebudowa klatek schodowych w budynkach przy ul. Bytomskiej 72, ul. Damrota 19, ul. Sienkiewicza 1a i ul. Roździeńskiego 73 wraz z dostosowaniem dla osób ze szczególnymi potrzebami - IV części.
- Przebudowa (modernizacja) i remont wewnętrznych instalacji wodno - ściekowych w budynkach gminnych - IV części
- Kompleksowa usługa prania (...) bielizny szpitalnej (...) oraz wynajem czystej bielizny i odzieży szpitalnej z wdrożeniem systemu RFID UHF (...)
- Remont pomieszczeń Oddziału zamiejscowego z siedzibą Kochcice ul. Zamkowa 1 Samodzielnego Publicznego Wojewódzkiego Szpitala Chirurgii Urazowej im. dr. Janusza Daaba w Piekarach Śląskich
- Usługa transportu sanitarnego
- Opracowanie Programu Funkcjonalno-Użytkowego dla zadania pn.: Budowa Centrum Przesiadkowego w Piekarach Śląskich
więcej: przetargi w Piekarach Śląskich »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa drogi leśnej na odcinku 1,9 km w Nadleśnictwie Rokita, Leśnictwo Rokita
- Remont Drogi Gminnej nr 140210K Książ Wielki - Pokusa od km 0+000 do km 4+050 w miejscowościach Książ Wielki, Konaszówka, Mianocice, Rzędowice, Gmina Książ Wielki
- Remont odcinka drogi gminnej w miejscowości Lasek
- Odnowa nawierzchni bitumicznej przez podwójne powierzchniowe utrwalenie drogi gminnej 712935P w m. Kleszczewo
- Budowa ulic: Letniej, Zimowej, Klonowej w Białymstoku wraz z budową/przebudową niezbędnej infrastruktury technicznej.
- Budowa drogi gminnej w m. Biezdrowo-Huby w ramach zadania pn. "Wykonanie projektu i kosztorysu utwardzenia drogi gminnej w m. Biezdrowo-Huby".
więcej: Roboty w zakresie budowy dróg »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.