eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Stalowa WolaDostawa i instalacja systemu monitorowania funkcji życiowych pacjentów składającego się z sześciu monitorów modułowych i centrali dla Szpitalnego Oddziału Ratunkowego Powiatowego Szpitala Specjalistycznego w Stalowej Woli

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-11-04

Stalowa Wola: Dostawa i instalacja systemu monitorowania funkcji życiowych pacjentów składającego się z sześciu monitorów modułowych i centrali dla Szpitalnego Oddziału Ratunkowego Powiatowego Szpitala Specjalistycznego w Stalowej Woli
Numer ogłoszenia: 384292 - 2009; data zamieszczenia: 04.11.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej Powiatowy Szpital Specjalistyczny , ul. Staszica 4, 37-450 Stalowa Wola, woj. podkarpackie, tel. 015 8433201, 8433103, 8433397, faks 015 8433201, 8433397.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-stw.com
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.szpital-stw.com

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i instalacja systemu monitorowania funkcji życiowych pacjentów składającego się z sześciu monitorów modułowych i centrali dla Szpitalnego Oddziału Ratunkowego Powiatowego Szpitala Specjalistycznego w Stalowej Woli.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa i instalacja systemu monitorowania funkcji życiowych pacjentów składającego się z sześciu monitorów modułowych i centrali dla Szpitalnego Oddziału Ratunkowego Powiatowego Szpitala Specjalistycznego w Stalowej Woli.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 42.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie przewiduje się

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy przedstawią: - ofertę sporządzoną według warunków określonych w SIWZ - opis oferowanej aparatury z potwierdzeniem spełnienia parametrów granicznych, bezwzględnie wymaganych warunki gwarancji i serwisu z potwierdzeniem minimum dwuletniej kompleksowej gwarancji -formularz cenowy stanowiący łączny koszt dostawy instrukcję obsługi w języku polskim( przy dostawie aparatury) -zapewnią dostawę aparatury do Powiatowego Szpitala Specjalistycznego w Stalowej Woli oraz jej instalację na własny koszt i ryzyko w nieprzekraczalnym terminie do 6 -ciu tygodni od daty podpisania umowy -dostarczą aparaturę nową, nie używaną -zaakceptują płatność za dostarczony przedmiot zamówienia w czterech, równych, kwartalnych ratach , z tym, że pierwsza rata płatna będzie w terminie min. 30 dni, licząc od daty dostawy, instalacji i uruchomienia aparatury - zaakceptują możliwość wcześniejszej spłaty rat przez Zamawiającego bez dodatkowych opłat.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Przedstwią: - Oświadczenie z art.22 ust.1 i art. 24 ust.1 ust.2 obowiązującej ustawy Prawo zamówień publicznych - Aktualny odpis z właściwego rejestru / zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej/ potwierdzający uprawnienie do występowania w obrocie prawnym w zakresie objętym zamówieniem W przypadku prowadzenia działalności w formie spółki cywilnej Wykonawca winien dołączyć kserokopię umowy spółki - Wykaz osób uprawnionych do występowania w imieniu Wykonawcy w prowadzonym postępowaniu Dokument, o którym mowa w pkt 2 winien być wystawiony nie wcześniej, niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - Kopia polisy potwierdzającej ubezpieczenie Wykonawcy od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej . - Wykaz dostaw wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed wszczęciem niniejszego postępowania przetargowego ( 30 październik 2006- 30 październik 2009)odpowiadających rodzajem i wartością dostawie niniejszego zamówienia, wykaz dostaw w okresie prowadzenia działalności w przypadku, gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy niż wyżej wymieniony - Dokumenty potwierdzające należyte wykonanie dostaw, o których mowa w pkt 5 - Świadectwa dopuszczenia do obrotu i stosowania , zgodnie z aktualnymi przepisami obowiązującymi w Polsce - Dokumenty potwierdzające parametry oferowanej aparatury ( np. opisy, foldery ) - Wykaz autoryzowanych punktów serwisowych.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:


  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Parametry techniczne - 10

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital-stw.com.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Specjalistyczny Szpital w Stalowej Woli, ul. Staszica 4, 37-450 Stalowa Wola, Dział Zamowień Publicznych,.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.11.2009 godzina 11:00, miejsce: Powiatowy Specjalistyczny Szpital w Stalowej Woli, ul. Staszica 4, 37-450 Stalowa Wola, Dział Zamowień Publicznych,.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.