Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-11-04
Rzeszów: zakup i dostawy artykułów żywnościowych.
Numer ogłoszenia: 384306 - 2009; data zamieszczenia: 04.11.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Wojewódzki nr 2 , ul. Lwowska 60, 35-301 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. 017 8664000, faks 017 8664702.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital2.rzeszow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: zakup i dostawy artykułów żywnościowych..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: zakup i dostawy artykułów żywnościowych. Pakiet nr 1 Jaja kurze Pakiet nr 2 Ryby Pakiet nr 3 Mięso i wędliny Pakiet nr 4 Drób Pakiet nr 5 Mrożonki Pakiet nr 6 Susz warzywny Pakiet nr 7 Kiszonki.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.14.25.00 - Jaja 15.21.00.00 - Filety rybne, wątróbki rybne i ikra 15.23.50.00 - Ryby konserwowane 15.11.40.00 - Podroby 15.11.30.00 - Wieprzowina 15.11.11.00 - Wołowina 15.11.21.30 - Kurczęta 15.13.13.10 - Pasztety 15.33.21.00 - Przetworzone owoce 15.33.11.10 - Przetworzone warzywa korzeniowe 15.33.10.00 - Warzywa przetworzone .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: zamawiający nie wymaga wpłaty wadiumIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1)Wykonawca musi spełniać wymogi art. 22 ust.1 prawa zamówień publicznych i nie może podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 prawa zamówień publicznych. 2)Zamawiający będzie dokonywał oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu na podstawie przedłożonych w ofercie dokumentów i oświadczeń na zasadzie spełnia/nie spełnia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1)Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. 2)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert lub kserokopia dowodu osobistego. 3)Oświadczenie, że dostarczane artykuły żywnościowe będą świeże, najwyższej jakości, zgodne z Polską Normą.(dla każdego oferowanego pakietu) 4)Świadectwo systemu jakości jeżeli producent takie posiada lub zaświadczenie, że jest nadzorowany przez organy urzędowej kontroli żywności np. Inspekcję Sanitarną lub Inspekcję Weterynaryjną.(dotyczy pakietów nr: 2, 3, 4, 5, 6, 7). 5)Certyfikat / zaświadczenie - ferma wolna od salmonelli- , lub badanie mikrobiologiczne na wykrycie i identyfikację pałeczek Salmonelli (dotyczy pakietu nr 1). Zaświadczenie / oświadczenie - ferma zabezpieczona przed grypą ptasią - (dotyczy pakietu nr 1). 6)Pełnomocnictwo do podpisania oferty składania ewentualnych wyjaśnień , jeżeli osobą podpisująca nie jest osoba upoważniona na podstawie wypisu z Krajowego Rejestru Sądowego lub zaświadczenia o prowadzeniu działalności gospodarczej. Zamawiający wymaga przedłożenia oryginału pełnomocnictwa lub kopię poświadczoną za zgodność z oryginałem przez notariusza. Pełnomocnictwo winno wskazywać datę jego wystawienia oraz okres, na który zostało udzielone. Brak tego okresu zamawiający odczyta jako pełnomocnictwo wystawione na czas nieokreślony..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 80
- 2 - Okres stałości cen jednostkowych (minimum 6 miesięcy) - 20
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital2.rzeszow.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szpital Wojewódzki Nr 2
ul. Lwowska 60
35-301 Rzeszów
Sekcja Zamówień Publicznych.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.11.2009 godzina 09:00, miejsce: Szpital Wojewódzki Nr 2 ul. Lwowska 60 35-301 Rzeszów Sekretariat Dyrektora.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet nr 1 Jaja kurze.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet nr 1 Jaja kurze.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.14.25.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. Okres stałości cen jednostkowych (minimum 6 miesięcy) - 20
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet nr 2 Ryby.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet nr 2 Ryby.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.21.00.00-3, 15.23.50.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. Okres stałości cen jednostkowych (minimum 6 miesięcy) - 20
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet nr 3 Mięso i wędliny.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet nr 3 Mięso i wędliny.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.13.14.10-2, 15.11.40.00-0, 15.41.21.00-0, 15.11.30.00-0, 15.11.11.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. Okres stałości cen jednostkowych (minimum 6 miesięcy) - 20
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet nr 4 Drób.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet nr 4 Drób.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.11.21.30-6, 15.11.23.00-9, 15.13.13.10-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pakiet nr 5 Mrożonki.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet nr 5 Mrożonki.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.33.11.70-9, 15.33.21.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. Okres stałości cen jednostkowych (minimum 6 miesięcy) - 20
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Pakiet nr 6 Susz warzywny.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet nr 6 Susz warzywny.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.33.11.10-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. Okres stałości cen jednostkowych (minimum 6 miesięcy) - 20
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Pakiet nr 7 Kiszonki.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet nr 7 Kiszonki.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.33.11.42-4, 15.33.10.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. Okres stałości cen jednostkowych (minimum 6 miesięcy) - 20
INNE PRZETARGI Z RZESZOWA
- Świadczenie usług ochrony fizycznej osób i mienia oraz usług konserwacyjnych dla systemów na rzecz Podkarpackiego Oddziału Wojewódzkiego NFZ z siedzibą w Rzeszowie.
- Dostawa wyposażenia medycznego wyszczególnionego w częściach na potrzeby Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego im. Fryderyka Chopina w Rzeszowie
- Zakup (dostawa) fabrycznie nowego samochodu osobowo - dostawczego.
- Usługa konserwacji, przeglądów oraz monitorowania instalacji przeciwpożarowych na obiektach UR przez okres 36 miesięcy
- Ubezpieczenie mienia nieruchomego i ruchomego, ubezpieczenie komunikacyjne oraz ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w związku z prowadzoną działalnością
- Dostawa materiałów dla systemów SSP i COD w ramach zadnia pn. "Wykonanie instalacji awaryjnej, ewakuacyjnej oraz dostosowanie ppoż w budynku H" Politechniki Rzeszowskiej
więcej: przetargi w Rzeszowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do Zespołu Szkolno- Przedszkolnego Nr 2 w Białymstoku
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do stołówki SP1 im. Tadeusza Kościuszki w Nowym Tomyślu
- Dostawa produktów spożywczych, nabiałowych, wędlin, pieczywa, owoców i warzyw na wykonanie śniadań i kolacji w celu wyżywienia mieszkańców Domu Pomocy Społecznej w Pęcławicach Górnych
- Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych w celu przygotowania posiłków dla mieszkańców Bursy nr 2 Zespołu Szkół Mechanicznych w Opolu
- Dostawa artykułów spożywczych z podziałem na części: pieczywo i wyroby ciastkarskie; warzywa owoce i jaja; mrożonki; mięso i wędliny dla DPS Ruda Różaniecka
- Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych w roku 2025
więcej: Jaja »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.