Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-11-17
Gdańsk: Dostawa sprzętu laboratoryjnego na potrzeby Wojewódzkiego Inspektoratu Weterynarii w Gdańsku
Numer ogłoszenia: 384400 - 2011; data zamieszczenia: 17.11.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Inspektorat Weterynarii w Gdańsku , ul. Na Stoku 50, 80-958 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 3023252, faks 058 3023962.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.gdansk.wiw.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu laboratoryjnego na potrzeby Wojewódzkiego Inspektoratu Weterynarii w Gdańsku.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: CZĘŚĆ I Młynek do pasz - zakup wraz z dostawą do miejsca wskazanego przez Zamawiającego w budynku Zakładu Higieny Weterynaryjnej na ul. Kaprów 10 CZĘŚĆ II Spektrofotometr do pomiaru absorpcji DNA, RNA i białek wraz z oprogramowaniem - zakup wraz z dostawą do miejsca wskazanego przez Zamawiającego w budynku Zakładu Higieny Weterynaryjnej na ul. Kaprów 10 wraz z instalacją i szkoleniem pracowników CZĘŚĆ III Zestaw do elektroforezy - zakup wraz z dostawą do miejsca wskazanego przez Zamawiającego w budynku Zakładu Higieny Weterynaryjnej na ul. Kaprów 10 wraz z instalacją CZĘŚĆ IV Chłodziarko zamrażarka zakup wraz z dostawą do miejsca wskazanego przez Zamawiającego w budynku Zakładu Higieny Weterynaryjnej na ul. Kartuskiej 249 CZĘŚĆ V Blok grzewczy - zakup wraz z dostawą do miejsca wskazanego przez Zamawiającego w budynku Zakładu Higieny Weterynaryjnej na ul. Kartuskiej 249 CZĘŚĆ VI Stomacher - zakup wraz z dostawą do miejsca wskazanego przez Zamawiającego w budynku Zakładu Higieny Weterynaryjnej na ul. Kartuskiej 249 wraz z instalacją CZĘŚĆ VII Zestaw do napełniania dewara - zakup wraz z dostawą do miejsca wskazanego przez Zamawiającego w budynku Zakładu Higieny Weterynaryjnej na ul. Kartuska 249 wraz z instalacją i szkoleniem użytkowników CZĘŚĆ VIII Płyta grzejna - zakup wraz z dostawą do miejsca wskazanego przez Zamawiającego w budynku Zakładu Higieny Weterynaryjnej na ul. Kartuskiej 249 wraz z instalacją. CZĘŚĆ IX Pojemnik do przechowywania promieniotwórczego materiału - zakup wraz z dostawą do miejsca wskazanego przez Zamawiającego w budynku Zakładu Higieny Weterynaryjnej na ul. Kartuskiej 249 CZĘŚĆ X Naczynie kriogeniczne - zakup wraz z dostawą do miejsca wskazanego przez Zamawiającego w budynku Zakładu Higieny Weterynaryjnej na ul. Kaprów 10 CZĘŚĆ XI Mikroskop stereoskopowy - zakup wraz z dostawą do miejsca wskazanego przez Zamawiającego w budynku Zakładu Higieny Weterynaryjnej na ul. Kartuskiej 249.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.43.30.00 - Spektrometry 42.21.20.00 - Maszyny do obróbki zbóż lub suszonych warzyw 38.90.00.00 - Różne przyrządy do badań lub testowania 42.51.30.00 - Urządzenia chłodnicze i mrożące 38.43.63.10 - Płyty grzejne 38.43.68.00 - Homogenizatory z łopatkami obrotowymi 33.19.00.00 - Różne urządzenia i produkty medyczne 44.61.90.00 - Inne pojemniki 38.51.00.00 - Mikroskopy .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 11.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 28.12.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zmiany w oferowanym asortymencie: a) poprawienia parametrów granicznych i jakościowych w stosunku do złożonej oferty, jeśli są one korzystne dla Zamawiającego, za zgodą Zamawiającego 2. Zamawiający przewiduje możliwość dokonywania istotnych zmian postanowień zawartej umowy, w stosunku do treści oferty, na podstawie której wybrano Wykonawcę, jeżeli zmiany te są korzystne dla Zamawiającego lub konieczność ich wprowadzenia wynikła z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, za obustronną zgodą.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gdansk.wiw.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Inspektorat Weterynarii w Gdańsku 80-958 ul. Na Stoku 50.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.11.2011 godzina 10:00, miejsce: Wojewódzki Inspektorat Weterynarii w Gdańsku 80-958 ul. Na Stoku 50 Sekretariat IVp..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Dostawa wyrobów stosowanych w brachyterapii dla UCK
- Dzierżawa kamizelek defibrylujących z zaopatrzeniem dla pacjentów UCK
- Dostawa 3 pojazdów osobowych elektrycznych
- Usługa kompleksowego utrzymania czystości pomieszczeń w budynku Centrum Obsługi Zwiedzających na Westerplatte oraz budynku Elektrowni dla Muzeum II Wojny Światowej w Gdańsku
- Zagospodarowanie terenu Mały Park pomiędzy ul. Łowców i Jasieńską
- Dostawa zestawów osłonek i głowic igłowych do konsoli artroskopowej model AR-3200-0030 prod. Arthrex dla UCK
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu do wykonywania zabiegów kardiologii inwazyjnej i elektrokardiologii na potrzeby Kliniki Elektrokardiologii Centralnego Szpitala Klinicznego Uniwersytetu Medycznego w Łodzi
- Dostawa odczynników chemicznych do wysoko wyspecjalizowanych zastosowań badawczych, odczynników do izolacji, wykrywania oraz znakowania cząstek oraz materiałów zużywalnych do (...)
- Zakup zamrażarki niskotemperaturowej, fluorymetrów i spektrofotometru mikroobjętościowego w 4 pakietach dla Gdańskiego Uniwersytetu Medycznego
- Dostawa drobnego sprzętu medycznego z podziałem na pakiety
- Dostawa, montaż i uruchomienie aparatu do ablacji światłem laserowym wraz z kompatybilnymi światłowodami dla Zakładu Diagnostyki Obrazowej
- Dostawa jednorazowego sprzętu medycznego na potrzeby PANS w Jarosławiu
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.