To jest wynik przetargu. Zobacz tak¿e tre¶æ przetargu, którego dotyczy to og³oszenie
Og³oszenie z dnia 2012-10-05
Micha³owice: Wymiana lub dobudowa zasuw, hydrantów podziemnych oraz skrzynek do zasuw i hydrantów na sieci wodoci±gowej w powierzchniach asfaltowych lub poboczu na terenie Gminy Micha³owice Nr sprawy: ZP.2712.50.2012.
Numer og³oszenia: 384434 - 2012; data zamieszczenia: 05.10.2012
OG£OSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.
Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie by³o przedmiotem og³oszenia w Biuletynie Zamówieñ Publicznych: tak, numer og³oszenia w BZP: 289672 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówieñ Publicznych zosta³o zamieszczone og³oszenie o zmianie og³oszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Micha³owice, Regu³y, Aleja Powstañców Warszawy 1, 05-816 Micha³owice, woj. mazowieckie, tel. 22 350 91 91, faks 22 350 91 01.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Administracja samorz±dowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Wymiana lub dobudowa zasuw, hydrantów podziemnych oraz skrzynek do zasuw i hydrantów na sieci wodoci±gowej w powierzchniach asfaltowych lub poboczu na terenie Gminy Micha³owice Nr sprawy: ZP.2712.50.2012..
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Okre¶lenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Wymiana lub dobudowa zasuw liniowych fi250, fi150, fi100, zasuw przydomowych fi40/50, hydrantów podziemnych fi80 oraz skrzynek do zasuw i hydrantów na sieci wodoci±gowej na terenie Gminy Micha³owice w powierzchniach asfaltowych lub poboczu. W szczególno¶ci: - zasuwa fi250 w nawierzchni asfaltowej - 2 kpl. - zasuwa fi 250 w poboczu - 2kpl. - zasuwa fi150 w nawierzchni asfaltowej - 2 kpl. - zasuwa fi 150 w poboczu - 2 kpl. - zasuwa fi 100 w nawierzchni asfaltowej - 12 kpl. - zasuwa fi 100 w poboczu - 7 kpl. - zasuwa fi 40/50 w nawierzchni asfaltowej - 5 kpl. - hydrant podziemny fi80 w nawierzchni asfaltowej- 2 kpl. - hydrant podziemny fi80 w poboczu - 2 kpl. - wymiana skrzynki zasuwy 100/150 - 5 szt. - wymiana skrzynki hydrantu - 5 szt. Szczegó³owy zakres robót okre¶laj± przedmiary (szt. 11) stanowi±ce za³±cznik nr A do SIWZ oraz SST - za³. B do SIWZ Zamawiaj±cy zastrzega, i¿ podane ilo¶ci skrzynek do zasuw i hydrantów, zasuw i hydrantów do wymiany lub dobudowy s± orientacyjne, rozliczenie nast±pi na podstawie realnie wykonanych wymian lub dobudowañ w poszczególnych rodzajach po sprawdzeniu stanu faktycznego w terenie. Nale¿y zastosowaæ zasuwy z miêkkim uszczelnieniem typu Hawle lub inne o niegorszych parametrach technicznych. Zamawiaj±cy nie dopuszcza zamienników o ni¿szej klasie jako¶ciowej. Przed wbudowaniem urz±dzeñ nale¿y przedstawiæ atesty oraz ¶wiadectwo producenta. Monta¿ zasuw powinien odbywaæ siê g³ównie w godzinach nocnych, aby ograniczyæ negatywne skutki w dostawie wody. Obowi±zki Wykonawcy w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia polegaj± na : wykonaniu zakresu robót zgodnie z postanowieniami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (Dz.U. z 2006, Nr 156, poz. 1118 z pó¼. zmianami), sztuk± budowlan±, najnowsz± i najlepsz± wiedz± techniczn±, normami i przepisami szczególnymi, pracy w formie, godzinach i warunkach w jakich bêdzie to niezbêdne w celu zapewnienia wykonania robót w przewidzianych w umowie terminach, w uzasadnionych przypadkach na Zlecenie Zamawiaj±cego w godzinach nocnych, dostarczeniu wszystkich materia³ów, urz±dzeñ i sprzêtu niezbêdnych do wykonania przedmiotu umowy , zabezpieczeniu przed zniszczeniem lub uszkodzeniem, na swój koszt, wcze¶niej wykonanych elementów mog±cych ulec zniszczeniu lub uszkodzeniu w trakcie prowadzenia robót, uporz±dkowaniu na swój koszt placu budowy i przekazaniu go Zamawiaj±cemu w terminie ustalonym na koñcowy odbiór robót , wykonaniu szkicu powykonawczego z naniesionym rozmieszczeniem montowanych urz±dzeñ, oznaczeniu w terenie lokalizacji montowanych urz±dzeñ (tabliczki informacyjne), odtworzeniu nawierzchni w miejscach prowadzenia robót, ponoszeniu kosztów zajêcia pasa drogowego oraz warunków decyzji o zajêciu pasa drogowego, zabezpieczeniu organizacji ruchu w trakcie wykonywania prac w pasie drogowym, zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami, a w przypadku dróg powiatowych mo¿e zaj¶æ konieczno¶æ opracowania projektów organizacji ruchu wg wymagañ zarz±dcy drogi. informowaniu Zamawiaj±cego z 1 dniowym wyprzedzeniem o terminie zakrycia robót zanikaj±cych oraz o terminie ich odbioru; brak zawiadomienia Zamawiaj±cego spowoduje konieczno¶æ - na ¿±danie Zamawiaj±cego - odkrycia lub wykonania otworów niezbêdnych do zbadania wykonania robót oraz poniesienia przez Wykonawcê kosztów z tym zwi±zanych a tak¿e przywrócenia do stanu poprzedniego. zg³oszeniu Zamawiaj±cemu wyst±pienia robót zamiennych, w terminie 7 dni od stwierdzenia konieczno¶ci ich wykonania oraz przedstawienia Zamawiaj±cemu do zatwierdzenia odpowiednich protoko³ów konieczno¶ci. utrzymaniu miejsca robót w czysto¶ci i porz±dku. zapewnieniu ci±g³ego dojazdu do posesji. powiadomieniu mieszkañców o przerwie w dostawie wody, co najmniej 2 dni wcze¶niej przed planowanym wej¶ciem w teren poprzez wywieszanie og³oszeñ na tablicach og³oszeñ oraz innych miejscach umo¿liwiaj±cych poinformowanie mieszañców o przerwie, minimalizowania przerw w dostawach wody, codziennym sprz±taniu po wykonanych robotach, zagospodarowaniu wytworzonych odpadów i przestrzeganiu przepisów formalno-prawnych wynikaj±cych z Ustawy o odpadach z dnia z dnia 27 kwietnia 2001r. (Dz. U. Nr 62, poz. 628 z pó¼. zmian.), usuniêciu wad wskazanych w protoko³ach odbiorów w terminie 10 dni lub okre¶lonym przez przedstawiciela Zamawiaj±cego w porozumieniu z Wykonawc±, a nastêpnie ponownego zg³oszenia prac do odbioru, udzieleniu Zamawiaj±cemu gwarancji robót na okres 3 lat od dnia podpisania protoko³u koñcowego, usuniêciu usterek i wykonaniu napraw gwarancyjnych niezw³ocznie po otrzymaniu informacji o awarii. Zg³oszenie awarii mo¿e zostaæ przekazane telefonicznie lub faxem. przestrzeganiu przepisów i wymogów BHP na terenie budowy przez wszystkich pracowników Wykonawcy...
II.4) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodoci±gów i ruroci±gów do odprowadzania ¶cieków .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.09.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- KOZAK Sp. z o.o., ul. £êgi 2, 01-329 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa warto¶æ zamówienia (bez VAT): 287664,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNI¯SZ¡ I NAJWY¯SZ¡ CEN¡
Cena wybranej oferty: 235914,00
Oferta z najni¿sz± cen±: 235914,00 / Oferta z najwy¿sz± cen±: 236881,15
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI MICHA£OWICE
- Remonty cz±stkowe nawierzchni asfaltowych dróg gminnych w roku 2025
- Bie¿±ce utrzymanie nie asfaltowych dróg gminnych w roku 2025
wiêcej: przetargi MICHA£OWICE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Termomodernizacja sali wiejskiej
- Remont ³azienek w budynku internatu Zespo³u Szkó³ im A. Mickiewicza w Objezierzu
- Wykonanie w trybie zaprojektuj i wybuduj inwestycji pn. "Dobudowa d¼wigu towarowo-osobowego do elewacji budynku "A" CBMiM PAN"
- "Pomocna D³oñ dla mieszkañców gminy Kowary - us³ugi spo³eczne dla osób wymagaj±cych wsparcia w codziennym funkcjonowaniu - mieszkanie wspomagane z wyposa¿eniem oraz wyposa¿enie dziennego domu pomocy"
- Wykonanie zmian w oznakowaniu poziomym na obszarze SPPN w m.st. Warszawa dla: Cz. 1 - obszar wg za³±cznika mapowego nr 1.1 Cz. 2 - obszar wg za³±cznika mapowego nr 1.2
- Wykonanie remontu od¶wie¿aj±cego w budynku biurowym Pomorskiej Wojewódzkiej Komendy Ochotniczych Hufców Pracy w Gdañsku przy Al. Grunwaldzkiej nr 311 - nr postêpowania PWK.ZP.2710.01.2025.
wiêcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.